Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oosten van het land?
Daar ik dacht komende vrijdag begrafenis te hebben, is het zaterdag. Helaas geen tocht voor mij.
Ik hou me Augustus en September voor aanbevolen.
gr. Fietsbennie

Antwoord }
Bedankt door:
(11-Jul-2018, 08:41 PM)Fietsbennie schreef: Daar ik dacht komende vrijdag begrafenis te hebben, is het zaterdag. Helaas geen tocht voor mij.
Ik hou me Augustus en September voor aanbevolen.

Jammer, sterkte in ieder geval zaterdag. Graag zie ik je een volgende keer.
Antwoord }
Bedankt door:
Hey Elnuar,

lees net dit draadje, en het is dus gelukt. Ben je weer goed thuis gekomen? Ik wel inmiddels,

Groeten,

Roef
Antwoord }
Bedankt door:
Afgelopen zaterdag weer goed thuisgekomen, na een hele mooie tocht en mijn eigen dagrecord zonder problemen gehaald, staat nu op 123 km (en een klein beetje).
Erg leuke en gezellige tocht gehad, leuk om kennis te maken met zoveel mede liggers. Ben benieuwd of er ergens een blog ofzo over te vinden is en waar een paar foto's staan en of filmpje?. Ik heb zelf maar een paar foto's gemaakt en wil die ook nog wel uploaden.

blog van de grensrijders gevonden, klik hier
Antwoord }
Bedankt door:
(16-Jul-2018, 11:38 AM)elnuar schreef: Afgelopen zaterdag weer goed thuisgekomen, na een hele mooie tocht en mijn eigen dagrecord zonder problemen gehaald, staat nu op 123 km (en een klein beetje).
Erg leuke en gezellige tocht gehad, leuk om kennis te maken met zoveel mede liggers. Ben benieuwd of er ergens een blog ofzo over te vinden is en waar een paar foto's staan en of filmpje?. Ik heb zelf maar een paar foto's gemaakt en wil die ook nog wel uploaden.

https://youtu.be/FA-iLtAfs-g filmpje van Marc is hier te vinden en mijn blog wordt aan gewerkt. Verder heeft mooi geel is niet lelijk ook geblogt volgens mij. Heb nog niet echt wat gelezen. Doe ik pas nadat mijn blog klaar is.
Antwoord }
Bedankt door:
was de blog van mooi geel is niet lelijk ook al tegen gekomen (via de grensrijders) en ook al paar filmpjes gezien, erg leuk.
Antwoord }
Bedankt door:
https://toerkanjer.blogspot.com/2018/07/...-mooi.html mijn blogberichtje. :-)
Antwoord }
Bedankt door:
Mijn verhaal staat hier:

https://roeifietsen.blogspot.com/2018/07...esten.html

(16-Jul-2018, 11:38 AM)elnuar schreef: Afgelopen zaterdag weer goed thuisgekomen, na een hele mooie tocht en mijn eigen dagrecord zonder problemen gehaald, staat nu op 123 km (en een klein beetje).

Wim -de roetsende

Thys 209 Carbon Rowingbike  -  Carbon DF 121  -  Challenge Taifun 20"  -  Schmicking S1 Kneesit

http://roeifietsen.blogspot.nl/

Antwoord }
Bedankt door:
Erg leuk om alle blogs / verhalen te lezen en de foto's ook te zien. Ik fiets vast vaker mee Wink
Antwoord }
Bedankt door:
Ik ga toch ook eens kijken of ik een keer kan afreizen naar zo'n rit. Krijg er zin in na het lezen van jullie berichten. Is alweer te lang geleden dat ik een ligfiets ritje heb meegereden...
Antwoord }
Bedankt door:
Gaan er meer komende zaterdag meedoen met Mooi Twente?
Ikzelf hoop via het Twentekanaal, Bornebroek ook die kant op te komen.

Het belooft wel mooi weer te worden...
gr. Fietsbennie

Antwoord }
Bedankt door:
Hoi Bennie,

er zijn tot nu toe 6 inschrijvingen op
http://www.ligfiets.net/event/3948/ligfi...wente.html
Als je lid bent van ligfiets.net kan je ook zien wie er zijn ingeschreven  thumb 

Ik kan wel verklappen dat ik er één van ben  Smile

Tot zaterdag, Edwin.
Antwoord }
Bedankt door:
Ik heb er ook wel zin in maar zit nog even tegen de 200 km heen en 200 km terug aan te hikken...
Antwoord }
Bedankt door:
Daar hebben we treinen voor!
Antwoord }
Bedankt door:
3 uur heen en 3 uur terug in de trein... mwah, niet helemaal mijn ding...
Antwoord }
Bedankt door:
@Wim; Enschede naar Zutphen is toch wel 25 km langer, enkele reis, dan vanaf Neede.

(12-May-2018, 09:55 PM)Fietsbennie schreef:
(16-Oct-2017, 02:55 PM)elnuar schreef: Zijn er meer mensen in Enschede / Hengelo (en omgeving)?
Ik woon zelf in Enschede en omdat ik niet een super snelle fiets heb en relaxed wil rijden deze oproep. Ik heb (nog) niet zo'n super conditie dat ik direct meer als 100km wil rijden Wink (denk voor mij aan max 60-70km)

Enschede is voor mij 40 km. Enschede, leuk is altijd als je via de Hengelose straat binnenkomt je een teller hebt staan hoeveelste fietser je vandaag in de stad bent. Laat het maar horen, we kunnen deze zomer wel keer afspreken. 

[Afbeelding: SDC10675.jpg]

Ik twijfel sterk of dat ding überhaupt wel werkt...
Antwoord }
Bedankt door:
Citaat:Ik twijfel sterk of dat ding überhaupt wel werkt...

De foto is van zo'n twee jaar terug. Toen was ik onderweg naar Darfeld, naar de bron van de Vecht.
gr. Fietsbennie

Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik mijn petspiegel b...Fietsbennie — 07:19 AM
Medeliggers onderweg
Helemaal vergeten, i...Wim -de roetsende — 06:44 AM
Medeliggers onderweg
Vanmorgen onderweg n...Keeshond — 07:46 PM
Nieuwe lage racer van Kervelo
...Aangezien er gee...GertBr — 03:21 PM
Nieuwe lage racer van Kervelo
Via de nieuwspagina ...Lopopodium — 03:04 PM
ligfietstochtjes van Gideon