Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Appelflappentocht
#1
Emil, een echte diehard open-ligger, gaat de Appelflappentocht nieuw leven inblazen.

Een prachtige kans voor alle liggers die het liefst 'open' rijden.


http://www.ligfiets.net/event/3962/uitno...tsers.html
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#2
Mmm, appelflappen, lekker! Staat genoteerd!
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende
#3
(16-Jul-2018, 06:02 PM)ErikvanD schreef: Mmm, appelflappen, lekker! Staat genoteerd!


Ik zag jouw aanmelding staan. Leuk om elkaar irl te ontmoeten.


Er zijn nu 12 aanmeldingen. Kom op, open liggers......we gaan voor de 50  Big Grin
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#4
Mijn aanmelding staat er ook al even hoor... Rolleyes
Tot over een kleine 2 weken.
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#5
Leuk! Kijk er naar uit een aantal van jullie eens in het echt te zien!
Antwoord }
Bedankt door:
#6
Ow tof zeg! Ik heb me ook aangemeld. Kan je weer lekker nieuwe tegels fietsen Erik ;-), voor mij max cluster gebied Cool
Antwoord }
Bedankt door:
#7
Al 19 voorinschrijvingen, belooft gezellig druk te worden Smile
Antwoord }
Bedankt door:
#8
Ik ga vandaag voor het eerst trainen op mijn trike Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
#9
Succes, je hebt nog een paar dagen Wink
Antwoord }
Bedankt door:
#10
Ik heb me ook ingeschreven Smile
Mijn voorlopige planning is om te fietsen vanaf huis (Enschede) naar Zutphen en dan gezellig mee te starten en vanuit Wehl (na de rust en appelflappen etc) weer terug naar Enschede. Dan kom ik als ik het goed inschat op zo'n ruime 150 km totaal op 1 dag en wordt dat mijn nieuwe dagrecord Wink Denk al genoeg uitdaging voor mij.
Antwoord }
Bedankt door:
#11
(14-Sep-2018, 05:55 PM)elnuar schreef: Ik heb me ook ingeschreven Smile
Mijn voorlopige planning is om te fietsen vanaf huis (Enschede) naar Zutphen en dan gezellig mee te starten en vanuit Wehl (na de rust en appelflappen etc) weer terug naar Enschede. Dan kom ik als ik het goed inschat op zo'n ruime 150 km totaal op 1 dag en wordt dat mijn nieuwe dagrecord Wink Denk al genoeg uitdaging voor mij.

Gezellig Elnuar. Als ik alles op de fiets doe dan kom ik ook uit op 150 km, maar ik weet nog niet of ik dat doe. Waarschijnlijk of de heen of de terugreis per trein. In dat geval komt de totale afstand op ongeveer 110 km.

(03-Sep-2018, 05:47 PM)ErikvanD schreef: Leuk! Kijk er naar uit een aantal van jullie eens in het echt te zien!

Lijkt mij ook leuk Erik. :-) Ik heb mij ook aangemeld.
Antwoord }
Bedankt door:
#12
Voor mij zou het 370 km zijn totaal, dat is me toch net wat te gortig  Wink Zal dus wel fiets op het dak van de auto worden...
Antwoord }
Bedankt door:
#13
Voor mij ook te ver om in 1 dag op en neer te fietsen, zelfs met de DF zou me dat niet lukken. Dus ik schuif de roets in de auto.
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#14
Ik heb besloten om te gaan fietsen vanaf Nijmegen, samen met Raymond en Erik. Heb er nu al zin in. iets van 180 km wordt het dan denk ik. Mijn training was 118 km. En ik moet zeggen dat ik het wel zwaar vond ook :-P. Dus we zullen zien hoe kapot ik morgenavond thuis kom hahaha.
Antwoord }
Bedankt door:
#15
Als het lukt kom ik met de Handbike om jullie uit te zwaaien. Is toch nog 7km......kijken of ik het haal ;-)

Ik ben dus heel gemakkelijk te herkennen.....op krukken ;-)
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#16
(15-Sep-2018, 10:25 AM)Wim -de roetsende schreef: Als het lukt kom ik met de Handbike om jullie uit te zwaaien. Is toch nog 7km......kijken of ik het haal ;-)

Ik ben dus heel gemakkelijk te herkennen.....op krukken ;-)

Maak jezelf vooral niet gek he Wim. Als het niet gaat op de handbike is er vast nog wel een andere oplossing mogelijk ;-). Denk vooral aan je eigen gezondheid ook!
Antwoord }
Bedankt door:
#17
27 inschrijvingen

En dat voor de eerste zomerse Appelflappentocht.

Dit is nu al een traditie geworden :-)
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#18
Mijn planning is toch iets veranderd door mij activiteiten van vandaag. Ik heb met een spel (Ingress) een dag door Bremen (Dld) gelopen. Was erg leuk en gezellig, maar voel mijn benen nu al... En dan lijkt het mij verstandiger om met de trein naar Zutphen te gaan en dan de tocht mee te fietsen en weer terug met trein. Maar hoe dan ook, jullie zien mij morgen in Zutphen.
Antwoord }
Bedankt door:
#19
Tot straks,  ik ga nu vertrekken richting Roef om vanaf daar te fietsen!
Antwoord }
Bedankt door:
#20
Tot zo jongens.

Ik kom uitzwaaien en als ik het moordende tempo (22km/u) kan volhouden, rijd ik ook nog een klein stukje mee.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#21
Volgende keer (neem aan dat die er komt) sluit ik ook aan. Zit nu even zonder rijdbare fiets.
                                             


                                                 M5 Carbon High Racer -  M5 M-racer - M5  SP 662 - M5 City Cruiser -> 2x 26 inch project 
Antwoord }
Bedankt door:
#22
Het was een zeer geslaagde tocht. Fantastisch weer, prachtige omgeving, leuke mensen en lekkere appelflappen. Volgend jaar weer hoop ik.
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#23
(16-Sep-2018, 08:47 PM)Johan. schreef: Het was een zeer geslaagde tocht. Fantastisch weer, prachtige omgeving, leuke mensen en lekkere appelflappen. Volgend jaar weer hoop ik.


De volgende keer rijd ik echt mee. Leuk om kennisgemaakt te hebben.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#24
Ik zie net een relevante video in mijn stream op Youtube:

Op het kanaal van Marc van Waardenburg
Antwoord }
Bedankt door:
#25
Was een topdag! Mooie rit heen vanuit Nijmegen samen met Roef en Raymond gevolgd door een fraaie tocht met zo'n 35 open liggers! En weer terug via de Veluwe en de Posbank. Heb genoten, wat mij betreft de start van een nieuwe, lange traditie! Verslag en foto's volgen nog!
Antwoord }
Bedankt door:
#26
Ja, was leuke en gezellige rit. Dank Emil! Hier nog een drive-by: https://photos.app.goo.gl/GCGX2AHUW6wUuy4u9 inclusief een verdwaalde e-biker
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM
VM45
Mijn zoontje (7) leg...blokdoorn — 11:03 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, tegelijkertijd z...blokdoorn — 11:01 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, soms moet je wa...Tom Fekkes — 10:53 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, onderwijs maakt...Wim -de roetsende — 10:44 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik vond gym altijd v...Lopopodium — 10:24 PM