Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Appelflappentocht
#27
(17-Sep-2018, 09:10 AM)guidok schreef: Ja, was leuke en gezellige rit. Dank Emil! Hier nog een drive-by: https://photos.app.goo.gl/GCGX2AHUW6wUuy4u9 inclusief een verdwaalde e-biker

Leuke opname.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#28
Mijn verslagje staat nu ook online: klik
Antwoord }
Bedankt door:
#29
(17-Sep-2018, 09:51 AM)ErikvanD schreef: Mijn verslagje staat nu ook online: klik

Ik heb het gelezen.

Leuk verslag.

Flinke afstand gereden.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#30
Leuk om de verhalen zo weer te lezen en ik ben uiteindelijk toch verder gefietst als gedacht en weer een nieuw dagrecord te gezet door toch vanuit Zutphen weer naar huis te fietsen (ong 55 km) plus zo goed als de hele toertocht toch bijna 130 km op 1 dag gereden.

En het was echt een mooie tocht deze appelflappentocht. De volgende keer ben ik zeker weer van de partij! En dan even beter opletten met die treinen etc. voor mij, maar ik was er! (of toch maar het heen en terug fietsen!)
Antwoord }
Bedankt door:
#31
Nieuwe Appelflappentocht 2019

https://www.ligfiets.net/event/4099/lol-...etsen.html


Uitnodiging Tweede LOL Appelflappentocht voor open ligfietsers. (inclusief, trikes, roeifietsen e.d.)

Op zondag 29 september 2019 organiseren we in de schitterende omgeving van Nationaal Park de Veluwezoom en het Montferland de tweede Appelflappentocht.

Een prachtige rit, over beboste heuvels van de Posbank, over vloeiende dijken, langs landerijen, maar bovenal over autoluwe paden een tocht van rond de 75 km. GPX bestanden worden rond 22 september toegevoegd.

Vertrek en finish is in de omgeving van Dieren / Doesburg. Exacte locatie volgt later.
In deze, naar verwachting, aangename periode van het jaar organiseren we de tweede Appelflappentocht met als doel gezellig samen een stukkie fietsen. Daarnaast willen we de gelegenheid bieden om voor en na de tocht met "mede-liggers" te praten over hun passie. De Appelflappentocht met 35 deelnemers in september 2018 was, zoals de deelnemers het noemden, een zeer geslaagde tocht.

Voor de koffie/thee en appelflap in de pauze vragen we een vrijwillige bijdrage.

Deelname aan de appelflappentocht is op eigen risico! Verzekeringen dienen zelf geregeld te worden. De organisatie neemt geen enkele aansprakelijkheid op zich.
Wij hopen op een mooie gezellige appelflappentocht.

Meer info bij Emil Leuverink (emil.leuverink@gmail.com)
Deelname aan alle activiteiten van de NVHPV geschiedt op eigen risico.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#32
Ah, leuk! Ik ga mijn uiterste best doen er weer bij te zijn Smile
Nu nog de keuzestress... wordt het mijn Shockproof of toch weer de trike?
Antwoord }
Bedankt door:
#33
En we zitten al op 4 deelnemers.

Als er nou ook een flink aantal leden van dit forum gaan meerijden, dan gaan we vast het aantal van vorig jaar overtreffen.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#34
Ik twijfel nog. Ik heb vorig jaar met veel plezier meegefietst, maar 3 uur in de auto zitten om een stukje te toeren staat me een beetje tegen. Natuurlijk zou ik ook op en neer kunnen fietsen, maar dat wordt logistiek een uitdaging.
Daarbij komt nog dat de dag ervoor Limburgs Mooiste Noord is, die ik eigenlijk ook wilde fietsen. En een heel weekend weg, dat gaat me niet lukken.
Ik heb het wel in mijn agenda gezet, kijk ik tzt wel of en hoe het uit gaat komen.
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#35
Als het op zaterdag was, was ik wel gekomen.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#36
Helaas kan ik er niet bij zijn. Succes!
Antwoord }
Bedankt door:
#37
(21-Jul-2019, 08:30 PM)Fietsbennie schreef: Als het op zaterdag was, was ik wel gekomen.

Want op zondag fiets je niet?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#38
Nope, principiële keuze, ik ga hoogstens dan met de normale fiets met gezinnetje naar de kerk. Daar haal ik ligfiets niet voor van stal.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#39
Ik ga de appelflappentocht dit jaar aan me voorbij laten gaan. Mijn agenda zit te vol om er een hele zondag voor vrij te maken.

Voor iedereen die wel gaat: veel plezier en ik hoop dat het weer een beetje meezit.
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#40
Het is nog maar de vraag of het doorgaat.

Weersvoorspelling zijn nog steeds niet geweldig.

Vanavond wordt er een beslissing genomen.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#41
De zaterdag erop lijkt het wel aardig weer  te worden...


[Afbeelding: Naamloos.jpg]
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#42
Ik heb me wel ingeschreven maar twijfel ook vanwege het weer eerlijk gezegd
Antwoord }
Bedankt door:
#43
Ik krijg net een appje dat het NIET doorgaat.

In 2020 een nieuwe poging.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#44
jammer maar verstandig denk ik
Antwoord }
Bedankt door:
#45
Er is toch ook nog een rit in Utrecht achterin december geloof ik? Of is dat alleen voor velomobielen?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#46
Ik denk dat je de oliebollentocht bedoelt en die is inderdaad alleen voor velomobielen.
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#47
(27-Sep-2019, 10:58 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik krijg net een appje dat het NIET doorgaat.

In 2020 een nieuwe poging.

Dan hoef ik me tenminste niet meer zo te ergeren dat het mij dit jaar niet zo goed uitkwam... Tongue
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:
#48
Er is binnenkort nog het herfsttreffen voor alle fietsers openliggers en velomobielen
Antwoord }
Bedankt door:
#49
Je hebt ook nog de Nacza rit volgende week. Zit er sterk aan te denken die kant nog op te gaan.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#50
Deze start vanaf het herfsttreffen Smile
Antwoord }
Bedankt door:
#51
Ik zat te denken van hier (vroomshoop) naar st Jansklooster te gaan, met de club mee naar Nijeveen 47 km rit en via Meppel Staphorst deze kant weer op, totaal zo'n 160 km. Het ligt even aan weer en wind. Zijn er nog meer gegadigden die die kant op gaan?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#52
Ik zit ook te denken om naar het herfsttreffen te gaan ja. Nog even hier bespreken wie er verder nog mee zouden willen. Maar ik denk dat Kanjer de meeste kans maakt :-P. Kan ik makkelijker spullen meenemen.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM