Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overstekend... (wild, vee, huisdieren)
#29
Ik had een tijdje terug een net mis met een gans. Die zat in een bochtje achter een hele dikke boom op het fietspad. Was zo'n gravelpaadje langs een waterplas. Ik met de ligfiets het bochtje om en ongeveer een meter voor me was de gans met heel veel herrie net op tijd in de lucht. Ze zijn best groot van dichtbij.

En een keer een loslopende jonge Mechelse Herder die het baasje niet onder controle had. Die kwam echt op me af om me even te pakken. 100 kilo bewegende massa via een elleboog tegen zijn kop was genoeg om erger te voorkomen. Voor mij zonder enige probleem, het baasje van de hond stond nog even van een afstand te schelden, en ik terug. En dag later was ie er weer, toen heb ik hem wat rustiger uitgelegd dat hij toch echt wel een probleem heeft als zijn loslopende hond ( waar geen losloopgebied is) op het fietspad met iemand in botsing komt.

Geen botsing maar wel een voor mij grappig voorval was een Jackrussel die de achtervolging inzette. Happen en rennen ging niet tegelijk gelukkig. Ik zat op een lowracer. Het beestje was ongeveer een halve kilometer bij het baasje uit de buurt toen ie afhaakte. Ik hoop dat hij de weg terug gevonden heeft.

Ik houd van heel veel dieren maar ik heb erg weinig op met "doet ie anders nooit, ik heb hem prima onder controle".
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door Roepers - 28-Sep-2018, 07:13 AM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door GertBr - 28-Sep-2018, 12:25 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door Johan. - 28-Sep-2018, 12:17 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door Atrike - 17-Oct-2018, 11:58 AM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door Atrike - 17-Oct-2018, 02:43 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door elnuar - 17-Oct-2018, 08:59 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door Roefie - 10-Apr-2022, 09:25 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door PietV* - 11-Apr-2022, 02:58 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door Jeroen S - 16-Apr-2022, 09:18 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door TvWijk - 04-Jul-2022, 08:28 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Mijn Flevo ervarin...GHOOGEN — 12:56 AM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programm...365cycle — 11:37 PM
Quest xs nr 13
De Milan is een wat ...Jeroen S — 11:28 PM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programmeu...Tom Fekkes — 11:23 PM
Velion / Code naam: VM45
Welke programmeert...365cycle — 11:21 PM
Medeliggers onderweg
Auw! M'n ogen! ;)365cycle — 11:18 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Bedankt voor de tip!...Tom Fekkes — 11:15 PM
Velion / Code naam: VM45
Welke programmeertaa...Tom Fekkes — 11:13 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Zodra er data verz...365cycle — 11:12 PM
Velion / Code naam: VM45
Ben jij een Odoo g...365cycle — 11:07 PM
Velion / Code naam: VM45
10 min langer de Ca...Merijn — 11:02 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Op zich niet zo moei...datakneder — 10:40 PM
Velion / Code naam: VM45
Ach Hoekie, Die kom...Tom Fekkes — 10:37 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Ben je fietsend d...Martin van Mourik — 10:37 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Zien doe ik ze niet,...Tom Fekkes — 10:29 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Over vogels gespro...datakneder — 10:25 PM
Velion / Code naam: VM45
Het gaat niet zozeer...Hoekie — 10:20 PM