Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
#1
Music 
Goedenavond, allemaal.

Mijn naam is Niek, ik woon in het Brabantse. Opgegroeid met ouders zonder rijbewijs heb ik altijd veel gefietst, op fietsvakantie werden we altijd bruiner dan mijn klasgenootjes die naar Spanje reisden. Ik ben de muziek ingegaan, speel accordeon (vandaar de forum naam), verdien daar mijn geld mee en ben daarom veel met instrument onderweg. Al jaren doe ik dat met de auto, een doorn in mijn "groene" ogen. Afgelopen kalenderjaar heb ik me voorgenomen om te proberen een fietsend alternatief te verwerven. Ik heb op het punt gestaan om een speed pedelec bakfiets te kopen (Riese & Müller Cargo type kreeg een 45 km/u versie), had de offerte bijna geaccepteerd, maar werd "pratend op facebook" door iemand op de mogelijkheden van ligfietsen, in het bijzonder velomobielen, gewezen. Dan zou ik zelfs zonder accu/elektronische ondersteuning een oplossing vinden...

De korte versie: ik heb een Quatrevelo besteld. Die heeft wel een accu, maar slechts voor de verlichting Big Grin De behulpzame heren aldaar hebben met mij meegedacht omdat het instrument niet in de laadruimte paste, maar als het goed is hebben we samen een oplossing gevonden die gaat functioneren. Deze week heb ik de mededeling gekregen dat mijn bestelling in productie gaat, eerder dan verwacht: de reden om naast lezer toch ook maar eens als schrijver actief te worden op dit forum.

Het zal een nieuwe wereld worden. Mijn lijf is gewend geweest om te fietsen, maar verdraagt veel minder inspanning sinds een COVIDinfectie, dus ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat uitwerken. Ook op het geratel van het apparaat kan ik me nog niet verheugen vanwege prikkelverwerking, dat was tot een jaar of twee geleden nooit een probleem, maar nu bij vlagen wel. Maar zelfs als de auto uiteindelijk 1 of 2 dagen in de week thuis kan blijven, zou ik dat al een flinke vooruitgang vinden. De ambitie is: de auto niet meer hoeven te gebruiken en alles met velomobiel of voor grotere afstanden OV/vouwfiets, zoals ik reeds gewend ben. Binnen een jaar na aanschaf zover komen zou ik al fantastisch vinden, aangenomen dat mijn gezondheid dat toelaat. Conditie zal daarna wel komen.

Ik heb al wel een paar vragen in mijn achterhoofd, maar ga eerst eens wat meer door het forum neuzen en wat informatie tot mij nemen, kijken of de info reeds daar is. Jullie zien me sowieso hier terug als de Quatrevelo geleverd wordt.

Fijne dag!
Antwoord }
#2
Helpen wassen oordopjes tegen geratel?
Denk dat je overige verkeersgeluiden nog wel prima (genoeg) kan horen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bellowsqueezer
#3
Ik wens je veel succes en een goede gezondheid!!!!!!!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bellowsqueezer
#4
Welkom Bellowsqueezer.

Je bent niet alleen in het feit dat je geen ligfietser bent, maar wel direct een QV koopt. Hardloper is je voorgegaan. Hij zit zich al maanden te verheugen op zijn fiets en die staat nu bij de dealer. Zal binnen een paar weken opgehaald worden. Hij zal vast verslag doen hoe het gaat. Lijkt me handig voor jou om een beeld te vormen hoe het (zou kunnen zijn)/is.

Er is volgens mij een hoop te vinden op het forum, en met de levertijd van een QV heb je voldoende tijd om je te verdiepen.
Antwoord }
#5
(27-Sep-2023, 10:05 PM)datakneder schreef: Welkom Bellowsqueezer.

Je bent niet alleen in het feit dat je geen ligfietser bent, maar wel direct een QV koopt. Hardloper is je voorgegaan. Hij zit zich al maanden te verheugen op zijn fiets en die staat nu bij de dealer. Zal binnen een paar weken opgehaald worden. Hij zal vast verslag doen hoe het gaat. Lijkt me handig voor jou om een beeld te vormen hoe het (zou kunnen zijn)/is.

Er is volgens mij een hoop te vinden op het forum, en met de levertijd van een QV heb je voldoende tijd om je te verdiepen.

En bedankt he voor er druk op te leggen.

Maar Bellowsqueezer heb je er al eens mee proef gereden? En ga gewoon lezen in mijn topic over de QV. En vul die aan met vragen. En heb lekker geduld. Ik heb trouwens net deze avond het bedrag betaald voor de QV. Ik ben trouwens erg benieuwd naar je vragen. Maar volgens mij hebben we hier nog meer leden die gelijk de QV kochten zonder ervaring in het ligfietsen, al zijn er sommige van niet zo actief meer.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
#6
(27-Sep-2023, 10:01 PM)Lopopodium schreef: Helpen wassen oordopjes tegen geratel?
Denk dat je overige verkeersgeluiden nog wel prima (genoeg) kan horen.

Ik rijd op mindere dagen ook met een bouwkoptelefoon op auto, ons oude Renault Twingo'tje is alleen maar luidruchtiger geworden over de jaren heen  Wink Dat gaat inderdaad prima. Ik ben benieuwd naar de verwerking van verkeersgeluiden vanuit de ligfiets. Dat ga ik zien. Ik overweeg ook nog te experimenteren met geluidsdempend schuim in de kap van de QV, maar dat gaat allemaal pas komen als de machine hier voor de deur staat.

datakneder schreef:
Maar Bellowsqueezer heb je er al eens mee proef gereden? En ga gewoon lezen in mijn topic over de QV. En vul die aan met vragen. En heb lekker geduld. Ik heb trouwens net deze avond het bedrag betaald voor de QV. Ik ben trouwens erg benieuwd naar je vragen. Maar volgens mij hebben we hier nog meer leden die gelijk de QV kochten zonder ervaring in het ligfietsen, al zijn er sommige van niet zo actief meer.

Zeker heb ik proef gereden, maar alleen over het bedrijventerrein in Dronten. De provinciale weg daar was in verbouwing en het fietspad voor een beetje lengte om te testen niet beschikbaar. Ik vond het te gek, maar het is tegelijkertijd onvergelijkbaar met een aantal ritten op een dag die bij elkaar 50 kilometer zijn, met thuiskomen op een laat tijdstip (iets met vrijetijdsindustrie  Wink )

De volgende keer dat ik iets meer tijd heb, kom ik langs in het QV topic. Ik heb in ieder geval vragen over fietsschoentjes, want ik heb nooit gefietst "voor de sport" en die niet nog niet gebruikt, terwijl de verkopers ze wel aanraden voor gebruik bij de QV. Maar dat is voor daar, laten we hier niet meteen afwijken.


Dank voor het warme welkom  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Hardloper , Willeke_IGKT
#7
(28-Sep-2023, 09:23 AM)Bellowsqueezer schreef: Ik rijd op mindere dagen ook met een bouwkoptelefoon op auto, ons oude Renault Twingo'tje is alleen maar luidruchtiger geworden over de jaren heen  Wink Dat gaat inderdaad prima. Ik ben benieuwd naar de verwerking van verkeersgeluiden vanuit de ligfiets.
Dat zal altijd beter zijn dan vanuit een moderne dicht-geïsoleerde auto. De keren dat ik velomobiel reed, reed ik in badkuipmodus en dan is het qua geluid prima te doen. Maar ik ben dan ook niet bijzonder gevoelig.




Citaat:Zeker heb ik proef gereden, maar alleen over het bedrijventerrein in Dronten. De provinciale weg daar was in verbouwing en het fietspad voor een beetje lengte om te testen niet beschikbaar. Ik vond het te gek, maar het is tegelijkertijd onvergelijkbaar met een aantal ritten op een dag die bij elkaar 50 kilometer zijn, met thuiskomen op een laat tijdstip (iets met vrijetijdsindustrie  Wink )

Nu proef ik uit je andere berichten dat je niet top-fit bent maar 50 km op een dag mag in een velomobiel voor zelfs matig fitte fietsers geen probleem zijn. Alleen dat binnen een uur doen (Ymte in LEL '22) moet je niet direct proberen. Wink
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#8
Ik zou wel niet zoeken naar het QV topic van datakneder , dan ga je niet veel vinden.
Maar interessant dat je zegt van de fietsschoentjes. Ik had een paar fietsschoenen geleend van een bekende. Dus al mijn proefritten deed ik ermee. Maar ik moet er nog een keer voor te veld, heb ze nog niet gekocht. Daar kunnen we het best een eigen topic voor openen. Ik zal wel een opzetje maken. Want zelf ben ik er nog niet over uit.

Ik had trouwens zo'n 35km totaal proef gereden de dag waarin ik de QV voor het eerst ervaarde. Waarbij ik een kleine 19km de QV probeerde. Op van die klinker wegen, als een brug over gestoken.

Kwa geluidsdemping he, ik zou haast zeggen voor zie de binnenkant van je QV met dat mooie materiaal waarmee ook je accordeon koffie is bedekt. Maar tja dat zal niet zo goed tegen vocht kunnen. Maar ik weet niet of er iets wel goed zal werken. Als je trouwens een eigen bedrijf hebt, dan zou ik eens kijken naar de topic over zakelijk de Quatrevelo kopen. Iemand die vroeg daar ook iets over, zelf kan ik je er niet mee helpen. Maar begreep wel dat dit best lucratief kan zijn.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#9
Citaat:Ik had trouwens zo'n 35km totaal proef gereden de dag waarin ik de QV voor het eerst ervaarde. Waarbij ik een kleine 19km de QV probeerde.

Ik ben hier nog steeds oprecht verbaasd over. Dat iemand die geen ervaring heeft met ligfietsen/velomobielen maar zo'n klein stukje (19 km) gaat proefrijden.


Na ruim 20 jaar ervaring en meer dan 30 ligfietsen weet ik ondertussen redelijk snel of een ligfiets mij wel of niet bevalt. Dan volstaat dus een korte proefrit.


In een velomobiel maak ik echter sowieso een serieuze en langere proefrit van minimaal 60km. 
Het is geen broodje bij de bakker en ik wil er gewoon echt even een stuk mee rijden.

Maar goed, iedereen maakt zijn/haar eigen keuzes.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
#10
Er zijn mensen die auto's van tienduizenden euro's en huizen van een paar ton ongezien kopen... Naar wat ik begrijp ben je een velomobiel zo weer kwijt als hij niet bevalt, met een beetje mazzel nog met winst ook.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#11
Ik heb behoorlijk uitgebreid erin verdiept. Maar mijn ouders hadden eerlijk gezegd eerder 1km proefrijden verwacht. Dat had ik toch wel erg weinig verwacht.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#12
(28-Sep-2023, 09:51 PM)melle z schreef: Er zijn mensen die auto's van tienduizenden euro's en huizen van een paar ton ongezien kopen... Naar wat ik begrijp ben je een velomobiel zo weer kwijt als hij niet bevalt, met een beetje mazzel nog met winst ook.

Die tijd is al heel lang voorbij. Ik zie al jarenlang geen tweedehands vm-en meer die verkocht worden voor de aanschafprijs en al helemaal niet voor meer. Er is nu gewoon sprake van afschrijving. Erg weinig vergeleken met een auto, maar het is er wel.

Op de gok een vm kopen met als argument dat je deze wel weer voor meer geld kunt verkopen is dus geen goed advies.


De passing in een auto is toch net iets minder relevant dan de passing in een vm.

Op papier pas ik perfect in een gewone Snoek. Als ik deze ongezien had gekocht, dan zou ik er niet eens mee thuis zijn gekomen. Ik kon er in fietsen, maar niet heel ver en zeker niet lang.

Een vm moet je gewoon een tijdje ervaren. In mijn optiek lukt dat het beste met een lange proefrit en daarna sowieso nog een tweede proefrit.

De tweede keer vallen je andere dingen op. Vaak kijk je kritischer en is het euforie-gehalte iets lager.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#13
(28-Sep-2023, 10:45 PM)Wim -de roetsende schreef: Op de gok een vm kopen met als argument dat je deze wel weer voor meer geld kunt verkopen is dus geen goed advies.
Het was geen advies, ik zat gewoon een beetje te stoken. Wink

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
#14
(28-Sep-2023, 10:02 PM)Hardloper schreef: Ik heb behoorlijk uitgebreid erin verdiept. Maar mijn ouders hadden eerlijk gezegd eerder 1km proefrijden verwacht. Dat had ik toch wel erg weinig verwacht.

Ik ken mensen die er eerst eentje een week lenen en er bijna 1000km mee gaan testrijden.

Ook om te testen of de(ze) vm geschikt is voor hun woon-werk-route.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
#15
Wow. Dat is lang. Maar had 365cycle ook niet een week lang de Tuna getest? Ik zelf zou ook niet comfortabel in een Snoek passen denk ik.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#16
(29-Sep-2023, 08:41 AM)Hardloper schreef: Wow. Dat is lang. Maar had 365cycle ook niet een week lang de Tuna getest? Ik zelf zou ook niet comfortabel in een Snoek passen denk ik.

<70kg toch?

<1.70m toch?

Schouderbreedte <48cm?

3x ja? Dan pas je er perfect in. 

Wel eerst even een paar uurtjes proefrijden hè Big Grin  Tongue
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#17
Ja, Nee, Geen idee.

Wim het blixem proefrijden met de Snoek, voelde voor mij niet de overtuiging dat dit het model voor mij zou zijn. Ik zat heel erg klem en wist even niet hoe ik erin en eruit moest komen. Mijn knieën stootte tegen de bovenkant aan. Een tocht van een uur zou een lijf vol met blauwe plekken hebben gegeven.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#18
(29-Sep-2023, 11:16 AM)Hardloper schreef: Ja, Nee, Geen idee.

Wim het blixem proefrijden met de Snoek, voelde voor mij niet de overtuiging dat dit het model voor mij zou zijn. Ik zat heel erg klem en wist even niet hoe ik erin en eruit moest komen. Mijn knieën stootte tegen de bovenkant aan. Een tocht van een uur zou een lijf vol met blauwe plekken hebben gegeven.

Hoe lang ben je dan als ik vragen mag?

Klem zitten. Waar? Ook met je schouders?

Erin en eruit komen is een kwestie van techniek en ervaring. In het begin is dat voor veel mensen een gedoe en na 3 weken stappen dezelfde mensen in en uit alsof ze nooit iets anders hebben gedaan in hun leven.

Knieën tegen de bovenkant. Reed je met 150/155mm cranks? Zo ja, dan gaat het met 140mm wel goed.

Dat lijf vol blauwe plekken was vast wel meegevallen na een goede passing hoor.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#19
(28-Sep-2023, 08:11 PM)Wim -de roetsende schreef:
Citaat:Ik had trouwens zo'n 35km totaal proef gereden de dag waarin ik de QV voor het eerst ervaarde. Waarbij ik een kleine 19km de QV probeerde.

Ik ben hier nog steeds oprecht verbaasd over. Dat iemand die geen ervaring heeft met ligfietsen/velomobielen maar zo'n klein stukje (19 km) gaat proefrijden.


Na ruim 20 jaar ervaring en meer dan 30 ligfietsen weet ik ondertussen redelijk snel of een ligfiets mij wel of niet bevalt. Dan volstaat dus een korte proefrit.


In een velomobiel maak ik echter sowieso een serieuze en langere proefrit van minimaal 60km. 
Het is geen broodje bij de bakker en ik wil er gewoon echt even een stuk mee rijden.

Maar goed, iedereen maakt zijn/haar eigen keuzes.

Ik heb mijn DF XL ook gekocht na een stukje van een paar kilometer rijden (minder dan 10 zelfs). Zonder enige VM voorkennis is alles nieuw en is de keuze makkelijk: Pas je er goed in, zit je goed, heb je goed zicht, rijdt het goed? En natuurlijk: Voelt het goed.

Nu had ik wel al eea uitgezocht voor wat betreft wat ik verder wilde van een VM: Ruimte voor mijn spullen, vlot genoeg (tegen de tijd dat ik de training/conditie ervoor heb) om woon/werkverkeer ruim binnen 2 uur te doen, en een kleine draaicirkel, zodat ik er ook in de stad mee kan navigeren.

En omdat het een 2e hands VM betrof was er natuurlijk minder ruimte om eerst meerdere VMs uit te proberen Smile

(29-Sep-2023, 08:41 AM)Hardloper schreef: Wow. Dat is lang. Maar had 365cycle ook niet een week lang de Tuna getest? Ik zelf zou ook niet comfortabel in een Snoek passen denk ik.

Ja, 365cycle had de Tuna een tijdje. Daar heb ik ook gebruik van kunnen maken door hem een dagje te gebruiken voor mijn normale woon/werk route. Conclusie: Als ik nu een nieuwe DF XL zou willen kopen zou ik een Tuna kopen.

Wat in een bepaald type VM passen aangaat: Proberen. Ik heb genoeg verslagen gelezen van mensen die op papier even groot zijn, maar in de praktijk verschillend genoeg zijn om wel/niet in een bepaade VM te passen (of in ieder geval comfortabel te kunnen rijden). Natuurlijk kan je een aantal extremen van te voren uitsluiten (Ik kan niet in een snoek rijden, een vriend van me komt niet boven de kuiprand uit in een DF XL), maar meten is weten.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#20
(29-Sep-2023, 01:00 PM)Wim -de roetsende schreef:
(29-Sep-2023, 11:16 AM)Hardloper schreef: Ja, Nee, Geen idee.

Wim het blixem proefrijden met de Snoek, voelde voor mij niet de overtuiging dat dit het model voor mij zou zijn. Ik zat heel erg klem en wist even niet hoe ik erin en eruit moest komen. Mijn knieën stootte tegen de bovenkant aan. Een tocht van een uur zou een lijf vol met blauwe plekken hebben gegeven.

Hoe lang ben je dan als ik vragen mag?

Klem zitten. Waar? Ook met je schouders?

Erin en eruit komen is een kwestie van techniek en ervaring. In het begin is dat voor veel mensen een gedoe en na 3 weken stappen dezelfde mensen in en uit alsof ze nooit iets anders hebben gedaan in hun leven.

Knieën tegen de bovenkant. Reed je met 150/155mm cranks? Zo ja, dan gaat het met 140mm wel goed.

Dat lijf vol blauwe plekken was vast wel meegevallen na een goede passing hoor.

1.71 meter. Ten zij ik gekrompen zou zijn. Maar misschien inderdaad de schouders, heb trouwens ook weleens mezelf verbaast over de flinke been spieren. Geen idee of dit het ook kan zijn. En zo heel grote voeten heb ik ook niet. En tja welke cranks, geen idee welke erop zaten.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#21
Laten we zeggen dat ik het groene spel speel en dit de volgende zet is. Vanwege het vervoer van het instrument was het aantal mogelijke opties beperkt. Ik zal niet ontkennen dat het niet experimenteel is, ofwel: ja, de aankoop is een experiment. We gaan zien hoe dat in praktijk uitpakt. Daarover over een paar maanden tot een jaar meer. Dank voor de input.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , 365cycle
#22
Welkom in ieder geval. Als je een accordeon kwijt moet blijft er verder niet heel veel te kiezen over. In jou geval zou ik ook over een parkeerhoes gaan nadenken. Zo'n soort ding als je ook wel eens om een motorfiets ziet. Heeft het zelfde effect als Harry Potter's onzichtbaarheidsdeken. Mensen zien het niet meer.

Meerdere korte ritjes op een dag zijn wel te doen, afhankelijk van je inspanningsniveau kan het wel zijn dat je er ook nog een omkleedpauze bij moet rekenen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bellowsqueezer
#23
(29-Sep-2023, 11:20 PM)Bellowsqueezer schreef: Laten we zeggen dat ik het groene spel speel en dit de volgende zet is. Vanwege het vervoer van het instrument was het aantal mogelijke opties beperkt. Ik zal niet ontkennen dat het niet experimenteel is, ofwel: ja, de aankoop is een experiment. We gaan zien hoe dat in praktijk uitpakt. Daarover over een paar maanden tot een jaar meer. Dank voor de input.

Een accordeon past inderdaad niet in een andere vm. Dan moet je met een karretje aan de slag, maar dan ben je het voordeel van een snelle vm kwijt. Dan is de QV een goede keuze.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bellowsqueezer
#24
bellowsqueezer ken je de website al van Jan: VelomobileWorld? Volgens mij is dit uw toekomstige QV : https://www.velomobileworld.com/wp-admin...d%20in.pdf
Of ga je geen speciale kap krijgen voor de accordeon ??
Op de webpagina:
https://www.velomobileworld.com/orders/
Kun je heel de productie volgen. Ik ben zeer benieuwd naar de bovenstaande QV. Ik kom ook uit het zuiden en wellicht dat we weleens elkaar kunnen tegenkomen
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM