Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ritjes van Atrike
#27
Leuk! Een trike met kar is een goede combi, zelf vorig jaar ook mee gereden Smile
Van het weekend met de Mango naar Roermond gereden, is toch ook wel handig, daar gooi je je kampeerspullen gewoon in... Maar met de hitte van gister had ik liever op de trike gezeten!
Antwoord }
Bedankt door:
#28
(03-Jun-2019, 12:40 PM)ErikvanD schreef: Leuk! Een trike met kar is een goede combi, zelf vorig jaar ook mee gereden Smile
Van het weekend met de Mango naar Roermond gereden, is toch ook wel handig, daar gooi je je kampeerspullen gewoon in... Maar met de hitte van gister had ik liever op de trike gezeten!

Nou, dat was ook geen pretje. Lang geleden dat ik zoveel water had gedronken en zonnebrandcrême had gesmeerd.
Antwoord }
Bedankt door:
#29
Jep, ik bleef ook drinken en smeren... Zolang je bewoog was het prima en de wind hielp ook wel mee aan een illusie van frisheid. Maar liever toch wat koeler. Of een VM met airco Wink
Antwoord }
Bedankt door:
#30
(03-Jun-2019, 02:50 PM)ErikvanD schreef: Jep, ik bleef ook drinken en smeren... Zolang je bewoog was het prima en de wind hielp ook wel mee aan een illusie van frisheid. Maar liever toch wat koeler. Of een VM met airco Wink

Zoals Hans of ik had bedoel je  Wink . Tja, ik heb de airco toch maar dicht laten maken hoor  Tongue
Antwoord }
Bedankt door:
#31
Waar ben je langs gegaan?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#32
(03-Jun-2019, 09:22 PM)Fietsbennie schreef: Waar ben je langs gegaan?

Dat vraag je aan mij, neem ik aan? Op de heenweg ten noorden van Apeldoorn, via Elspeet naar Harderwijk en van daar via de Knardijk naar camping 't Oppertje. Terug via de Knardijk naar Harderwijk, een stuk langs de N302, via Assel onder Apeldoorn langs, door Beekbergen, Lieren en Empe terug naar Zutphen. Mooie route, vooral heen. Alleen het stuk langs de N302 was vervelend, met name door de hitte.
Antwoord }
Bedankt door:
#33
Bedankt, ik dacht dat je er met de fiets niet langs N302 de polder in kon. Maar nu ben ik wijzer.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#34
Komende uit Apeldoorn en gaande richting Oostelijk Flevoland, houdt bij de bebouwde kom van Harderwijk het fietspad langs de N302 op. Door Harderwijk volg je de borden Lelystad en bij het verlaten van Harderwijk kom je weer op het fietspad langs de N302. In de polder, langs of nabij de N302 liggen het Ganzenpad en het Larserpad voor fietsers en het langzamer verkeer. De N302 is daar een autoweg. Je kunt ook de Knardijk volgen naar Lelystad. Op vele delen van die Knardijk, de oude dijk tussen Oostelijk- en Zuidelijk Flevoland, is de rijweg geruimd en ligt daar alleen een strak betonnen fietspad.
Antwoord }
Bedankt door:
#35
Ik ben nl. van plan bij een goede (zuid)westenwind rondje Flevopolder te doen. Bij de Roggebot erin, en dan rechtsom. Dan heb ik nu de keuze via inderdaad de N302 of Elburg terug naar vaste land.... Dank voor de tips.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#36
(04-Jun-2019, 08:52 AM)Atrike schreef: van daar via de Knardijk naar camping 't Oppertje.

Grappig. Daar woon ik dan weer zo'n 3 km vandaan.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
#37
(04-Jun-2019, 06:56 PM)Bart Verbeek schreef:
(04-Jun-2019, 08:52 AM)Atrike schreef: van daar via de Knardijk naar camping 't Oppertje.

Grappig. Daar woon ik dan weer zo'n 3 km vandaan.

Ik woon zo'n 5 km van de Knardijk
Antwoord }
Bedankt door:
#38
Ik maar 80 kilometer...
Antwoord }
Bedankt door:
#39
Ik 100 km... Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
#40
Ik maar 70km blijkbaar ;-)
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#41
Ik maar 140 km dus dichtbij
Antwoord }
Bedankt door:
#42
Ik moest even wat van me af trappen, dus ik heb vandaag een ritje gemaakt op mijn Furai. Een tocht van 100 km door de Achterhoek. Het was prachtig weer met schitterende herfstkleuren. Genieten. Maar nu heb ik wel zere benen. Tongue

[Afbeelding: 20191108-105154.jpg]


[Afbeelding: 20191108-122232.jpg]


[Afbeelding: 20191108-143926.jpg]
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - Flevotrike - carbon Strada 073
Antwoord }
Bedankt door:
#43
Mooie foto's Die laatste met de gele blaadjes in het gele herfstlicht.
Antwoord }
Bedankt door: Atrike
#44
Die laatste is heel mooi. Waar heb je die gemaakt? Molisschien ben ik er wel eens geweest.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: Atrike
#45
(08-Nov-2019, 09:44 PM)Fietsbennie schreef: Die laatste is heel mooi. Waar heb je die gemaakt? Molisschien ben ik er wel eens geweest.

Ergens bij Ruurlo on de buurt, geloof ik. Ik weet het niet precies.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - Flevotrike - carbon Strada 073
Antwoord }
Bedankt door:
#46
In de buurt van Ruurlo / Vorden stikt het van die zandpaden door het bos.

Hier heb je wel een mooi rustplekje, met een rustig bankje in de schaduw (prettig in de zomer). Het komt mij niet bekend voor, helaas.
Antwoord }
Bedankt door:
#47
Even naar het recycleplein om een zwik oude verfblikken weg te brengen. Prachtig hoeveel er in de bak past!

[Afbeelding: 20200926-112250.jpg]
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - Flevotrike - carbon Strada 073
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#48
Dat is al een redelijk stukje fietsen. 

Ik begrijp hieruit dat het fietsen met deze FlevoTrike al goed gaat.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#49
(26-Sep-2020, 12:22 PM)Wim -de roetsende schreef: Dat is al een redelijk stukje fietsen. 

Ik begrijp hieruit dat het fietsen met deze FlevoTrike al goed gaat.

Ja, het gaat vrij redelijk. Nog maar 1 keer uit de bocht gevlogen, toen daar te snel doorheen wilde. Maar dat was gelukkig met een lege bak. Ik dacht dat ik maar zoveel mogelijk deze fiets moest pakken om het snel onder de knie te krijgen.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - Flevotrike - carbon Strada 073
Antwoord }
Bedankt door:
#50
Vanmiddag met het prachtige weer even een rondje van 20 km gemaakt in de buurt. Heerlijk.

[Afbeelding: 20201106-151816.jpg]
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - Flevotrike - carbon Strada 073
Antwoord }
Bedankt door:
#51
Mooi daar, en zeker met de herfstkleuren.
Antwoord }
Bedankt door:
#52
Ziet er mooi uit. Ik denk dat je flink wat bekijks hebt? Vandaag ben ik ook weggeweest, prachtig die kleuren overal.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM
VM45
Mijn zoontje (7) leg...blokdoorn — 11:03 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, tegelijkertijd z...blokdoorn — 11:01 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, soms moet je wa...Tom Fekkes — 10:53 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, onderwijs maakt...Wim -de roetsende — 10:44 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik vond gym altijd v...Lopopodium — 10:24 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Gymles, de enige les...Willeke_IGKT — 10:20 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Gymles! Was altijd e...PieterTrapt — 09:49 PM
VM45
Mijn ukkie roept n...Wim -de roetsende — 08:36 PM
Medeliggers onderweg
een blauw-oranje...PeeWee32 — 08:19 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Was het trouwe...Wim -de roetsende — 08:15 PM