Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ritjes van Atrike
Leuk! Een trike met kar is een goede combi, zelf vorig jaar ook mee gereden Smile
Van het weekend met de Mango naar Roermond gereden, is toch ook wel handig, daar gooi je je kampeerspullen gewoon in... Maar met de hitte van gister had ik liever op de trike gezeten!
Antwoord }
Bedankt door:
(03-Jun-2019, 12:40 PM)ErikvanD schreef: Leuk! Een trike met kar is een goede combi, zelf vorig jaar ook mee gereden Smile
Van het weekend met de Mango naar Roermond gereden, is toch ook wel handig, daar gooi je je kampeerspullen gewoon in... Maar met de hitte van gister had ik liever op de trike gezeten!

Nou, dat was ook geen pretje. Lang geleden dat ik zoveel water had gedronken en zonnebrandcrême had gesmeerd.
Antwoord }
Bedankt door:
Jep, ik bleef ook drinken en smeren... Zolang je bewoog was het prima en de wind hielp ook wel mee aan een illusie van frisheid. Maar liever toch wat koeler. Of een VM met airco Wink
Antwoord }
Bedankt door:
(03-Jun-2019, 02:50 PM)ErikvanD schreef: Jep, ik bleef ook drinken en smeren... Zolang je bewoog was het prima en de wind hielp ook wel mee aan een illusie van frisheid. Maar liever toch wat koeler. Of een VM met airco Wink

Zoals Hans of ik had bedoel je  Wink . Tja, ik heb de airco toch maar dicht laten maken hoor  Tongue
Antwoord }
Bedankt door:
Waar ben je langs gegaan?
gr. Fietsbennie

Antwoord }
Bedankt door:
(03-Jun-2019, 09:22 PM)Fietsbennie schreef: Waar ben je langs gegaan?

Dat vraag je aan mij, neem ik aan? Op de heenweg ten noorden van Apeldoorn, via Elspeet naar Harderwijk en van daar via de Knardijk naar camping 't Oppertje. Terug via de Knardijk naar Harderwijk, een stuk langs de N302, via Assel onder Apeldoorn langs, door Beekbergen, Lieren en Empe terug naar Zutphen. Mooie route, vooral heen. Alleen het stuk langs de N302 was vervelend, met name door de hitte.
Antwoord }
Bedankt door:
Bedankt, ik dacht dat je er met de fiets niet langs N302 de polder in kon. Maar nu ben ik wijzer.
gr. Fietsbennie

Antwoord }
Bedankt door:
Komende uit Apeldoorn en gaande richting Oostelijk Flevoland, houdt bij de bebouwde kom van Harderwijk het fietspad langs de N302 op. Door Harderwijk volg je de borden Lelystad en bij het verlaten van Harderwijk kom je weer op het fietspad langs de N302. In de polder, langs of nabij de N302 liggen het Ganzenpad en het Larserpad voor fietsers en het langzamer verkeer. De N302 is daar een autoweg. Je kunt ook de Knardijk volgen naar Lelystad. Op vele delen van die Knardijk, de oude dijk tussen Oostelijk- en Zuidelijk Flevoland, is de rijweg geruimd en ligt daar alleen een strak betonnen fietspad.
Antwoord }
Bedankt door:
Ik ben nl. van plan bij een goede (zuid)westenwind rondje Flevopolder te doen. Bij de Roggebot erin, en dan rechtsom. Dan heb ik nu de keuze via inderdaad de N302 of Elburg terug naar vaste land.... Dank voor de tips.
gr. Fietsbennie

Antwoord }
Bedankt door:
(04-Jun-2019, 08:52 AM)Atrike schreef: van daar via de Knardijk naar camping 't Oppertje.

Grappig. Daar woon ik dan weer zo'n 3 km vandaan.
De reis is het doel
Antwoord }
Bedankt door:
(04-Jun-2019, 06:56 PM)Bart Verbeek schreef:
(04-Jun-2019, 08:52 AM)Atrike schreef: van daar via de Knardijk naar camping 't Oppertje.

Grappig. Daar woon ik dan weer zo'n 3 km vandaan.

Ik woon zo'n 5 km van de Knardijk
Antwoord }
Bedankt door:
Ik maar 80 kilometer...
Antwoord }
Bedankt door:
Ik 100 km... Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
Ik maar 70km blijkbaar ;-)
Wim -de roetsende

Thys 209 Carbon Rowingbike  -  Carbon DF 121  -  Challenge Taifun 20"  -  Schmicking S1 Kneesit

http://roeifietsen.blogspot.nl/

Antwoord }
Bedankt door:
Ik maar 140 km dus dichtbij
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Wie is online?
Momenteel 8 bezoekers online. [Complete Lijst]
» 2 leden | 6 Gasten

Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Gisterochtend iets n...TvWijk — 08:39 PM
Fietstochten van Wim -de roetsende
En ja hoor, er wordt...Wim -de roetsende — 05:45 PM
Appelflappentocht
Nope, principiële ke...Fietsbennie — 02:03 PM
Appelflappentocht
Als het op zaterda...Wim -de roetsende — 12:45 PM