Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto's Fietsbennie
#27
Ohjee, stiekem nu ook een E-bike? Tongue

Maar prima oplossing zo toch, als je maar goed licht hebt en zichtbaar bent!
Antwoord }
Bedankt door:
#28
Photo 
Al enige tijd leek het erop dat afgelopen vrijdag mooi weer zou worden met de wind in het noorden. Een combinatie die in het algemeen niet vaak voorkomt. Dus besloot ik vrij te nemen en me mentaal in te stellen op een bovengemiddeld tochtje. Alles was in kannen en kruiken om de M5 te gaan opmaken voor een rit. Maar ja, de donderdag sloegen alle weersverwachtingen om. Kans op regen in het noordoosten, laat dat nu precies de hoek zijn waar ik heen wilde. Diegene die ik wou bezoeken kon een dag later niet, dus ja, dan maar regenpak mee, en deze bleek ik ook behoorlijk nodig te zijn…
 
Gistermorgen om half 1 vertrokken. Wegens gemakzucht en de duisternis heb ik de route gevolgd die ik wist. Bij Mariënberg 10 km lang in het pikkedonker een bospad gevolgd. Jongens, wat was ik blij met de nieuwe verlichting, dat ding is geweldig, wat een zicht. Ik snap niet dat ik jaren heb lopen knooien met die andere lampjes… Bij Dedemsvaart de grote weg oversteken, en even later tufte ik Drenthe binnen. Kerkenveld, Alteveer, dwars door het centrum van Hoogeveen om even later de eerste bak koffie te nemen in een bushalte in het centrum van Pesse. En daar begon het ook te sputteren. Kleding gewisseld en ik ben zonder muziek aan verder gereden. De trein liep verder de nacht in. Spier, Beilen waar het fietspad verre van aangenaam is. Via Hooghalen waar het gesputter regen werd, kwam ik in Assen. De Oosterhoutstraat rechts, even zwaaien naar Bartje, en was ik alweer toe was aan een 2e pauze wederom in een bushokkie.

Daarna ging het verder naar Vries, en terwijl ik aan het twijfelen was over de regen, en of ik nog wel door moest gaan. Maar ja ik ben nu al zo ver gekomen, en ik was toch al nat... Het duurde het niet lang of ik zonder enige vorm van navigatie bij De Punt aangekomen waar je kunt kiezen of je linksom of rechtsom naar Groningen wilt. Deze keer heb ik daar de Mio aangezet om langs het kanaal, over een eerste helft belabbert helft 2 fantatisch fietspad Groningen binnen te fietsen. Bij de Emmabrug heb ik me verwonderd over het aantal treinen wat er stond, en om 6 uur stond deze jongen naast de Martinitoren. Helaas heb ik geen foto's want het regende en het was nog donker. Na een paar stoplichten was de Mio een afslag vergeten aan te geven, dus het via Ten Boer verder noordwaarts. Daar begon ook eindelijk licht te worden. 

 
In een boerenschuur mijn adres gebeld dat hij de koffie aan kon zetten. Het landschap is daar veel meer open en weid. Er staan lang niet zoveel bomen als hier. Na een kleine omweg kwam ik ongeveer half 8 dan aan bij Marco Roepers in Loppersum! Einddoel gehaald. Even weer warm worden, nieuwe koffie en foto's maken. Even drogen, de handschoenen kon ik gewoon uitwringen. Marco was zo aardig om me een eindje mee te gaan, scheelde mij weer batterij van de Mio, en hij liet me een paar mooie paadjes en bruggetjes zien.
 
Na wat extra wind in de banden te hebben gedaan scheidden onze wegen en ging ik alleen verder. Misschien dat het aan de regen lag, de Mio was er niet bij, bij Harkstede kwam ik daar pas achter. In Scharmer even weer een bammetje en hiep hiep hoera het was droog. Natte spul achterop geknoopt en verder maar. Via Kropswolde naar Hoogezand te fietsen. Daar ging het langs de grote boederijen om bij de Groeve weer Drenthe weer in te gaan. De omgeving was gelijk weer anders. 
 
In Zuidlaren Berend de hand geschud, en na en troep schoolkinderen te hebben ingehaald reed ik de Drentse Aa binnen. Een mooi natuurgebied met mooie fietspaadjes. Waar je ook weer andere recreanten tegen kwam. Op het Balloerveld begon weldra zelfs de zon te schijnen, en deed ik mijn vest er tussen weg.
 
Daarna rolde ik Rolde binnen, en was ik voorbij Grolloo alweer toe aan een nieuwe bak koffie. Daar waren weer mooie paadjes die me in Westerbork brachten waar ik vorig naar Orvelte nog was geweest. De mio was leeg, gelukkig dat ik de rest nog wist van vorig jaar. Maar ja, toen had ik ook nog een klapper op mijn achterband... Kan er ook nog wel bij. Gelukkig stond even terug zo'n picknickbank waar ik een nieuwe achterband erin heb gezet. Een half uur later kon ik mijn weg vervolgen.
 
Via Drijber langs het kanaal naar Tiendeveen om via Hollandseveld het Drentse voor het Overijsselse te verwisselen. Een laatste stop op de grens en was ik weer waar ik een aantal uur eerder ook al was langs geweest. Weer de grote weg over, het bos door, de stuw over waar ik om ongeveer 5 uur half 6 thuis was. Ondanks de regen toch wel mooie rit gehad, qua afstand was het 240 km gepland, maar ik zal een dezer dagen precies kijken hoeveel het nu precies was.
 
[Afbeelding: SDC11713.jpg]
Schuilen in de schuur en de gastheer bellen.
 
[Afbeelding: SDC11714.jpg]
Onderweg naar Loppersum
 
[Afbeelding: SDC11715.jpg]
Sinner + M5
 
[Afbeelding: SDC11717.jpg]
Op de koffie bij Marco
 
[Afbeelding: SDC11720.jpg]
Poseren buiten.
 
[Afbeelding: SDC11721.jpg]
Bruggetjes, Marco en ik zijn er dol op.
 
[Afbeelding: SDC11722.jpg]
Geduldig wachtte hij tot ik het bruggetje over was.
 
[Afbeelding: SDC11723.jpg]
Nu hoefde Marco niet zijn camera te gebruiken voor een actiefoto.
 
[Afbeelding: SDC11724.jpg]
Hij leidde me keurig de weg.
 
[Afbeelding: SDC11725.jpg]
Bushokje in Scharmer.
 
[Afbeelding: SDC11726.jpg]
Ik ga op reis en ik neem mee...
 
[Afbeelding: SDC11727.jpg]
Fietsen in Groningen.
 
[Afbeelding: SDC11728.jpg]
Het bootje van ene Berend.
 
[Afbeelding: SDC11729.jpg]
Berend zelf, hij ging uit varen, ik pakte de fiets.
 
[Afbeelding: SDC11730.jpg]
Drentse Aa
 
[Afbeelding: SDC11732.jpg]
 
 
[Afbeelding: SDC11733.jpg]
Gasteren.
 
[Afbeelding: SDC11734.jpg]
Drentse hei
 
[Afbeelding: SDC11735.jpg]
 
 
[Afbeelding: SDC11736.jpg]

 
[Afbeelding: SDC11737.jpg]
Balloërveld, even de vest uit, wat was het mooi hier.
 
[Afbeelding: SDC11738.jpg]
Omgeving Rolde
 
[Afbeelding: SDC11739.jpg]
Grolloo
 
[Afbeelding: SDC11740.jpg]
Pauze
 
[Afbeelding: SDC11741.jpg]
Bosweggetjes bij Westerbork.
 
[Afbeelding: SDC11743.jpg] 
 
[Afbeelding: SDC11745.jpg] 
 
[Afbeelding: SDC11746.jpg]
Houten bruggetje
 
[Afbeelding: SDC11747.jpg]
De klapper van de week..
 
[Afbeelding: SDC11748.jpg]
Tussen Drijber en Tiendeveen.
 
[Afbeelding: SDC11749.jpg]
Bij Dedemsvaart een 100 km weg oversteken.
 
 [Afbeelding: SDC11752.jpg]
Na deze stuw bij Diffelen nog 6 laatste km...
Antwoord }
Bedankt door:
#29
Leuk dat je  even langs kwam! Petje af voor een dergelijke fietstocht door de regen. En het was leuk om je even naar Groningen te brengen. En dank je voor de actiefoto's van mij zonder kunst en vliegwerk.
Antwoord }
Bedankt door:
#30
Leuk die bruggetjes zonder zijleuning. Ze zijn erg leuk, maar ik voel me op een of andere reden er toch altijd wat oncomfortabel bij eroverheen te moeten.
Antwoord }
Bedankt door:
#31
(06-Apr-2019, 03:30 PM)Fietsbennie schreef: [Afbeelding: SDC11737.jpg]
Balloërveld, even de vest uit, wat was het mooi hier.


Bekend punt!
[Afbeelding: 20180608222208-f4344c4d-me.jpg]

(06-Apr-2019, 03:30 PM)Fietsbennie schreef: [Afbeelding: SDC11746.jpg]
Houten bruggetje

Ik hou inderdaad van dezelfde bruggetjes

[Afbeelding: 20180401194749-7a36471a-me.jpg]

Overigens is dit bruggetje breed genoeg. Deze brug leverde mij geen spanning op.
Deze bruggetjes zijn een ander verhaal

Bij die brug in Grolloo heb je niets aan je mobiel. Er is geen bereik ivm de directe nabijheid van de radiosterrenwacht.

Groet

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
#32
De route nog even nagerekend. Ik kom totaal op een 246 km. Waarvan iets minder dan de helft in de regen.

Ik ben linksom gereden.
[Afbeelding: loppersum.jpg]
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#33
Wat een eind. Zo'n stuk kan ik nu nog niet, zit nog maar op zeven lang tochten van 't jaar. Over een maand of drie wellicht...!
Antwoord }
Bedankt door:
#34
Dat is een lange fietstocht, jammer van die regen, maar wel in een mooie omgeving.
Antwoord }
Bedankt door:
#35
Mooie lange tocht!
Antwoord }
Bedankt door:
#36
(08-Apr-2019, 11:09 AM)Lopopodium schreef: Wat een eind. Zo'n stuk kan ik nu nog niet, zit nog maar op zeven lang tochten van 't jaar. Over een maand of drie wellicht...!

Dit was mijn 4e tocht van dit jaar, afgezien van woon werkverkeer.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#37
Tjonge, wat een weersverandering. Twee weken geleden lag ik te blauwbekken van de kou in de regen rond ten Boer, vandaag was het peentjes zweten. Maar niet zo ver dit keer. Wegens andere verplichtingen zoals een andere fiets kopen voor vrouwlief, en een verjaardag vanmiddag, ben ik zo'n 2 uur onder weggeweest. De reden was dat ik nog de juiste bevestiging voor het fietsmandje moest halen, bij dezelfde fietsenmaker een dorp verderop. Al met al zal het zo'n rondje zijn geweest van 35 km. Maar jongens, wat heb ik ondanks de drukte overal genoten vandaag.

[Afbeelding: SDC11753.jpg]
Na de lunch weggegaan, en tja, het begon hier in het dorp al. Even dimmen en rustig aan doen, en rekening houden met elkaar.

[Afbeelding: SDC11755.jpg]
Velden vol paardenbloemen, voor Diffelen.

[Afbeelding: SDC11756.jpg]
Het smalste, en kleinste tunneltje wat ik ken, onder de N36 door.

[Afbeelding: SDC11758.jpg]
Tussen Diffelen en Stegeren

[Afbeelding: SDC11759.jpg]
Mooi rijden door het bos.

[Afbeelding: SDC11760.jpg]
Uche uche.... Sick

[Afbeelding: SDC11761.jpg]
Eerderbos bij Ommen

[Afbeelding: SDC11762.jpg]
Waar ik niet alleen was.

[Afbeelding: SDC11763.jpg]
Achteraan sluiten, ik durfde er niet omheen vanwege de tegenligg... ik bedoel de mensen die me tegemoet komen fietsen.

[Afbeelding: SDC11764.jpg]
Mooi ritje vandaag!
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#38
Die tegemoet komende fietsers noem ik altijd 'tegenzitters'  Big Grin
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#39
Hier de route.
[Afbeelding: Naamloos.jpg]
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#40
Dat tunneltje bij Diffelen ken ik goed. Alleen wel van 32 jaar geleden. Toen was die er ook al. Erg mooie maar ook drukke tocht. Hier op het Hogeland zijn de fietspaden nooit zo vol als ze in het Vechtdal kunnen zijn.

En inderdaad 2 weken geleden regende het nog. Begin deze week nog gestopt vanwege een forse hagelbui en nu is het paasvuur bij Westeremden afgelast.
Antwoord }
Bedankt door:
#41
Schattig tunneltje inderdaad! Zit zelf in Zeeland ZONDER fiets Sad Ben maar gaan wandelen, dat was ook lekker Smile Wel enorm druk op de fietspaden hier, vol gehelmde fietsers. Dan weet je het, de Duitse toeristen zijn er weer!
Antwoord }
Bedankt door:
#42
Ik ken twee tunneltjes die nog wat langer èn krapper zijn dan deze (voorzover ik dat op de foto kan inschatten). Eentje is bij Wolfheze / Oosterbeek in de buurt, in de bossen van de Veluwe onder het spoor van de trein door. Op een gewone fiets moet je daar denk ik zelfs bukken. De andere was volgens mij op Goeree-Overflakkee. Wellicht weet Erik welk tunneltje ik bedoel. Een lang en krap tunneltje van misschien wel twintig meter, als je er in het midden bent zie je eigenlijk niets dan het eind van de tunnel.
Antwoord }
Bedankt door:
#43
(21-Apr-2019, 11:24 AM)Lopopodium schreef: Ik ken twee tunneltjes die nog wat langer èn krapper zijn dan deze (voorzover ik dat op de foto kan inschatten). Eentje is bij Wolfheze / Oosterbeek in de buurt, in de bossen van de Veluwe onder het spoor van de trein door. Op een gewone fiets moet je daar denk ik zelfs bukken. De andere was volgens mij op Goeree-Overflakkee. Wellicht weet Erik welk tunneltje ik bedoel. Een lang en krap tunneltje van misschien wel twintig meter, als je er in het midden bent zie je eigenlijk niets dan het eind van de tunnel.

Ik ken de tunneltjes op Goeree-Overflakkee heel goed. Bij beide tunneltjes staat een overduidelijk bord, dat aangeeft dat fietsers moeten afstappen. Je kunt er ook door fietsen, maar een tikkeltje tunnelvrees kan dan toeslaan . Big Grin Big Grin
Alligt Kruiser-Huissoon racefiets
Antwoord }
Bedankt door:
#44
(21-Apr-2019, 09:36 PM)zeeuwwindje schreef: Ik ken de tunneltjes op Goeree-Overflakkee heel goed. Bij beide tunneltjes staat een overduidelijk bord, dat aangeeft dat fietsers moeten afstappen. Je kunt er ook door fietsen, maar een tikkeltje tunnelvrees kan dan toeslaan . Big Grin Big Grin

Inderdaad. Tenminste 1 krappe tunnel ken ik op Goeree.
[Afbeelding: Tunneltje-Zuiderlandsezeedijk.jpg]
Link naar GPS locatie tunneltje onder de N59
Was door een fout van Google Maps dat ik er voor stond.
Ben er wel gewoon doorheen kunnen rijden. Oplossing om deze te vermijden: vanaf Bruinisse gewoon rechts van de N59 blijven rijden.

@zeeuwwindje Waar is het 2de tunneltje op Goeree? Dan kan ik die ook (proberen te) vermijden.
Antwoord }
Bedankt door:
#45
(21-Apr-2019, 11:25 PM)Hoekie schreef:
(21-Apr-2019, 09:36 PM)zeeuwwindje schreef: Ik ken de tunneltjes op Goeree-Overflakkee heel goed. Bij beide tunneltjes staat een overduidelijk bord, dat aangeeft dat fietsers moeten afstappen. Je kunt er ook door fietsen, maar een tikkeltje tunnelvrees kan dan toeslaan . Big Grin Big Grin

Inderdaad. Tenminste 1 krappe tunnel ken ik op Goeree.
[Afbeelding: Tunneltje-Zuiderlandsezeedijk.jpg]
Link naar GPS locatie tunneltje onder de N59
Was door een fout van Google Maps dat ik er voor stond.
Ben er wel gewoon doorheen kunnen rijden. Oplossing om deze te vermijden: vanaf Bruinisse gewoon rechts van de N59 blijven rijden.

@zeeuwwindje Waar is het 2de tunneltje op Goeree? Dan kan ik die ook (proberen te) vermijden.

Het tweede tunnneltje ligt onder de N59 route Den Bommel-Ooltgensplaat.
Oorspronkelijk  niet bedoeld voor fietsers, maar voor schapen (of koeien). Zie de afbeelding van Fietsnet hieronder.(knooppunt 45).
Volgens mij niet berijdbaar voor trikes en VM,s maar dat kan ik nog opzoeken. Het wegdek is niet bepaald super effen te noemen

https://i.postimg.cc/pdsNb8J0/Schermafdr...-21-12.png
Alligt Kruiser-Huissoon racefiets
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie
#46
Weer een mooie rit gehad, ondanks een paar buien 's nachts. Om 2 uur vertrokken richting Hellendoorn, de berg over, Haarle even wat geld kopen, (waar kun je dat 's nachts nog) verder de duisternis in. Via Okkenbroek en Bathmen was ik zo de provinciegrens over.
De eerste pauze om kwart over 4 in een bushokje in hartje Eefde. Daarna ging het bij Zutphen de oude IJsselbrug over. Ondertussen was het opgehouden met regenen. Via Brummen kwam ik dit keer langs de oostkant van Dieren op de juiste weg in Ellecom terecht. Ze hebben dat mooi in orde gemaakt daar. Daarna Rheden, Velp en deze jongen was toe aan een nieuwe bak koffie aan de Steenstraat in Arnhem. Gelukkig hoefde ik niet langs start, en kon ik zonder navigatie de weg vinden richting Elden.

Aan de rand van de stad heb ik zoals afgesproken even gebeld met Roef uit Nijmegen. Hij ging toch niet mee helaas. Nou ja, volgende keer beter zullen we maar zeggen. Via Elst duurde het wel even voordat ik in Lent was. Jongens, wat zijn ze dáár aan het polderen en bouwen. Bij het station Lent kon ik uiteindelijk rechtsaf de 'Snelbinder' over. 
Half 8 hartje Nijmegen, qua woon- en werkverkeer was het daar DRUK. Even de gladiool uithangen op de St. Annastraat, en voorbij Radboud ziekenhuis wees mij de Mio me linksaf het fietspad door het bos. 
Wat verderop kon ik en mooi pad volgen parallel aan een oud spoor tot aan Groesbeek. Toen ging het bergafwaarts een stukkie Duitsland Wyler en Zyfflich, en ik was weer in Holland. Tussen Leuth en Millingen volgde een verassing: een oranje Strada kwam me tegemoet met daarin Roef! Hij was me tegemoet gefietst vanaf de veer. Omdat ik 40 min op de overtocht moest wachten hebben we gezellig samen in café een bakkie gedaan met een appelpunt. Even alle water aanvullen en verder maar weer.

Daarna ging Roef er weer vandoor, en ging ik een stukje varen. Andere kant via Herwen, Babberich dwars door Didam. Grote huizen daar. Voorbij Nieuw Wehl even pauze maken bij Rustpunt, en kwam ik nog in gesprek met de eigenaar. De Achterhoek reed vlot weg, want ik had de wind mooi in de rug. Bij Toldijk rechtsaf binnendoor naar Baak, en ik wou nog kijken bij een kasteel in Wichmond, maar helaas verboden toegang. Gelukkig vond ik er verderop bij Vorden nog een. Daarna via Almen, wederom het bruggetje over die elders op deze topic staat. Toen volgden Laren en Holten en ik was weer in mijn eigen provincie. Na een paar boterhammen besloot ik als toetje de Holterberg maar te doen. Wat een mooi stukje natuur daar. Ik vloog weer heuvelafwaarts, en zag eigenlijk te laat dat in ik links moest, dus bijna de bocht uitgevlogen. Daar kwam een dame op een mountainbike niet bij van het lachen. Kwam nog met haar aan de praat. Daarna was ik via Nijverdal en Hulsen was ik ongeveer een uur of 3 thuis. Totaal ongeveer een mooie 220 km.

[Afbeelding: SDC11766.jpg]
Eerste pauze Steenstraat in Arnhem.

[Afbeelding: SDC11767.jpg]
Brug te ver.

[Afbeelding: SDC11771.jpg]
Snelbinder Nijmegen.

[Afbeelding: SDC11773.jpg]
Voorbij Nijmegen. Rood fietspad in groen bos, mooi contrast.

[Afbeelding: SDC11774.jpg]
Pad naar Groesbeek, het ging als een trein hier.

[Afbeelding: SDC11777.jpg]
Even klimmetje maken.

[Afbeelding: SDC11782.jpg]
Stukkie Duitsland.

[Afbeelding: SDC11783.jpg]
Zyfflich.

[Afbeelding: SDC11785.jpg]
Roef in actie.

[Afbeelding: SDC11786.jpg]
Poseren.

[Afbeelding: SDC11788.jpg]
Weer wachten op de veer.

[Afbeelding: SDC11791.jpg]
Niet overdrijven... Wink

[Afbeelding: SDC11792.jpg]
Andere kant.

[Afbeelding: SDC11794.jpg]

[Afbeelding: SDC11797.jpg]
Molen bij Didam.

[Afbeelding: SDC11800.jpg]
Achterhoek is wel mooi.

[Afbeelding: SDC11801.jpg]
Pauze bij rustpunt, ideaal die voorzieningen. Ze hadden alles.

[Afbeelding: SDC11802.jpg]
Hoog-Keppel.

[Afbeelding: SDC11803.jpg]

[Afbeelding: SDC11804.jpg]
Baak.

[Afbeelding: SDC11806.jpg]
Wichmond.

[Afbeelding: SDC11808.jpg]
Den Bramel.

[Afbeelding: SDC11811.jpg]
Sallandse Heuvelrug met de Holterberg.

[Afbeelding: SDC11812.jpg]

[Afbeelding: SDC11815.jpg]
Laatste loodjes, nieuw fietspad met de wind in de rug.

[Afbeelding: SDC11816.jpg]
Dienst gemeenteWERKEN hier ter plaatse.

[Afbeelding: groesbeek.jpg]
de route
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#47
Mooie tocht weer! Beetje jaloers, ben de laatste tijd meer aan het sleutelen aan dan rijden op/in mijn fietsen...
Antwoord }
Bedankt door:
#48
(27-Apr-2019, 08:40 AM)Fietsbennie schreef: [Afbeelding: SDC11794.jpg]

Moet je nagaan, vorig jaar in januari stond het hoge water tot aan de dwarsbalk van dit bruggetje.
Antwoord }
Bedankt door:
#49
Mooi verslag weer! Leuk je eens in het echt te ontmoeten! Ik kom zeker een keer die kant op.

Groeten,

Roef
Antwoord }
Bedankt door:
#50
Dat ziet er uit als de ultieme vrijheid.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
#51
Kun je mij uitleggen wat de charme van het nachtdiensten is: de rust en stilte, de lege wegen, de zonsopkomst?
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
#52
(27-Apr-2019, 10:18 PM)GertBr schreef: Kun je mij uitleggen wat de charme van het nachtdiensten is: de rust en stilte, de lege wegen, de zonsopkomst?

Tja, dat is nogal lastig om in woorden te omschrijven. Ik kan het aanvullen met de sterrenluchten, de chagrijnige krantenbezorgers, mensen die in ochtendjas de krant ophalen, de gapende hondenuitlaters, het idee dat iedereen om je heen ligt te pitten. De reeen of vossen die je nog in de weilanden ziet lopen. De eerste vogelzang, alles met elkaar denk ik...

(27-Apr-2019, 08:38 PM)Bart Verbeek schreef: Dat ziet er uit als de ultieme vrijheid.

Inderdaad!
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Wat druk aangaat: Ik...Frutsel — 01:03 PM
Medeliggers onderweg
Gisteravond een heer...Frutsel — 12:53 PM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
…ik kan er op deze...GertBr — 12:24 PM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
De lek bestendighe...datakneder — 11:33 AM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Ik zou er een ...Niels van der Wal — 10:41 AM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Huidige banden: de...Frutsel — 10:07 AM
LINK: Flevobike 438 wielen te koop
Daar ik maar al te g...martinus — 11:14 PM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Systeemgewicht; een ...TvWijk — 11:13 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Ja, daar kom ik wel ...melle z — 10:20 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Melle, ben je toeval...Fietsbennie — 10:01 PM
mods op mijn roeifiets
De "Roeifiets k...Merijn — 09:41 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakke...Tom Fekkes — 09:15 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het hoofd van die au...Jeroen S — 08:27 PM
mods op mijn roeifiets
Vooral als de wi...Wim -de roetsende — 07:59 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakkere...Lopopodium — 07:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het is echt ongekend...melle z — 06:07 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Echter ik zou dan ee...melle z — 04:33 PM