Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Goede voornemens 2019
#1
Heeft iemand nog goede (lig)fietsvoornemens of uitdagingen gesteld voor 2019?
Ikzelf heb me zojuist ingeschreven om met de roeifiets aan Limburgs Mooiste mee te gaan doen.
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#2
Ik heb me ingeschreven voor de winter elfstedentocht en de toerversie van de Ronde van Vlaanderen. Beide met de ligfiets of trike uiteraard!
Antwoord }
Bedankt door:
#3
De winter11steden laat ik dit jaar aan me voorbijgaan. Vind ik trouwens wel heel leuk om te fietsen.
Ronde van Vlaanderen lijkt me ook wel wat. Ga je voor de volledige afstand, of een van de verkorte alternatieven?
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#4
Ik doe de 139 km in de Ronde van Vlaanderen, lijkt me voor een eerste keer wel genoeg hellingen (ben niets gewend...)
Antwoord }
Bedankt door:
#5
Ik heb mij zojuist weer aangemeld voor de Weserrunde, natuurlijk weer de 150 km omdat ik dat avontuur genoeg vind.  Dit jaar is de Weserrunde op 31 augustus. 

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
#6
O ja, Ik heb mij aangemeld bij de Weserrunde als lid van het team van www.ligfietsers.nl.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
#7
(02-Jan-2019, 04:11 PM)ErikvanD schreef: Ik doe de 139 km in de Ronde van Vlaanderen, lijkt me voor een eerste keer wel genoeg hellingen (ben niets gewend...)

Om dezelfde reden heb ik voor de 150km gele variant (niet te moeilijk, niet te lang) in Limburgs Mooiste gekozen. Ben erg benieuwd hoe ik de hellingen ga verteren. Ik heb jarenlang in mijn woonwerk route een stuk omgereden om maar niet over een viaduct te hoeven...
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#8
(03-Jan-2019, 12:44 PM)Roepers schreef: O ja, Ik heb mij aangemeld bij de Weserrunde als lid van het team van www.ligfietsers.nl.

Groet,

Marco

Mmm, dan moet er eigenlijk nog minimaal één ander meerijden om een echt team te zijn!
Antwoord }
Bedankt door:
#9
Inderdaad. Daarom dacht ik: "Ik meld het hier maar even. Wie weet."
Antwoord }
Bedankt door:
#10
Heel ambitieus roep ik hier Parijs - Brest - Parijs. We zullen zien of het ook zo gaat uitpakken. Niet een goed voornemen maar wel iets wat ik graag zou willen rijden mits ik snel genoeg in conditie kom. 26 januari is mijn eerste kwalificatie rit een 200 km brevet. Als dat goed lukt en de rest van het seizoen loopt goed, grote kans dat ik ook bij PBP te vinden ben.

Met als clifhanger dat ik 10 dagen daarna weer terug in Nederland moet zijn met velomobiel voor de bruiloft van mijn zus.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM