Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Babbelhoek
Tks!

Ik ga binnenkort op het bedrijventerrein hier om de hoek op een verlaten zondag eens kijken of het mij ook lukt. Je valt daar weliswaar niet zachter, maar de imagoschade is wat minder dan wanneer je bij het stoplicht onderuit gaat  Cool
Groet,
Johan
huidige fietsen: Intercitybike dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger
Antwoord }
Bedankt door:
Sta met enige regelmaat voor het stoplicht, maar ik zou niet weten waarom ik ingeklikt zou willen blijven met beide voeten. Ik heb mn klikpedalen bewust heel licht afgesteld zodat ik dr en heel makkelijk inklik en heel makkelijk uit kan klikken. En bovendien heb ik pedalen erop die en normaal en spd zijn. Dus ik rijd altijd weg met 1 voet ingeklikt.

Ben met de roeifiets een stuk voorzichtiger in bochten. Durf daar nog steeds niet echt hard de bocht mee om te gaan soms.
Antwoord }
Bedankt door:
De reden is simpel: je bent sneller weg.
Groet,
Johan
huidige fietsen: Intercitybike dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger
Antwoord }
Bedankt door:
Nou, voor die twee seconden ga ik niet moeilijk doen. Als dat verschil al 2 seconden is. Denk nog geen seconde eigenlijk. Gewoon terugschakelen naar de juiste versnelling, een voet ingeklikt houden en je kan gelijk wegrijden. Bovendien heb je gelijk al 2 handen aan je stuur, belangrijker voor het wegrijden dan 2 voeten ingeklikt.
Antwoord }
Bedankt door:
(07-Sep-2018, 12:04 AM)ZoefZoef schreef: Ben met de roeifiets een stuk voorzichtiger in bochten. Durf daar nog steeds niet echt hard de bocht mee om te gaan soms.

Is ook verstandiger in het begin.

Na verloop van tijd gaat het vanzelf sneller en gemakkelijker.
Wim -de roetsende

Thys 209 Carbon Rowingbike  -  Carbon DF 121  -  Challenge Taifun 20"  -  Schmicking S1 Kneesit

http://roeifietsen.blogspot.nl/

Antwoord }
Bedankt door:
(06-Sep-2018, 09:29 PM)Johan. schreef: Tks!

Ik ga binnenkort op het bedrijventerrein hier om de hoek op een verlaten zondag eens kijken of het mij ook lukt. Je valt daar weliswaar niet zachter, maar de imagoschade is wat minder dan wanneer je bij het stoplicht onderuit gaat  Cool

Nou dat gaat eigenlijk best makkelijk. Reed gelijk bij de eerste keer proberen zonder problemen volledig ingeklikt weg.
Groet,
Johan
Antwoord }
Bedankt door:
Ik had dus precies dezelfde ervaring.

Als je maar niet probeert met 1 hand te roeien, dan gaat het wel goed.
Wim -de roetsende

Thys 209 Carbon Rowingbike  -  Carbon DF 121  -  Challenge Taifun 20"  -  Schmicking S1 Kneesit

http://roeifietsen.blogspot.nl/

Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Wie is online?
Momenteel 7 bezoekers online. [Complete Lijst]
» 1 leden | 6 Gasten

Nieuwe berichten
Ritjes van Atrike
Ben je over de W...Wim -de roetsende — 09:13 PM
Ritjes van Atrike
Ben je over de Wil...Atrike — 06:00 PM
Ritjes van Atrike
Vanmorgen reed ik ...Fietsbennie — 05:04 PM
Ritjes van Atrike
Vanmorgen reed ik va...Atrike — 02:25 PM
SPAM
Is al de derde deze ...ErikvanD — 07:56 AM
SPAM
Fftty126 heeft ons g...Wim -de roetsende — 07:48 AM
Nazca Fuego with front suspension?
Do you think that th...Nino Coutinho — 04:55 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij dat mijn...Roepers — 09:43 AM
Even an absolute beginner has to start ...
Leuk en spannend. ...Wim -de roetsende — 11:35 PM
Ik snap dat je de ko...GertBr — 11:34 PM
Schoenen met SPD pla...TvWijk — 09:40 PM
Railligfietsen
Nu ook op industries...Roepers — 09:29 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag ben ik blij ...GertBr — 07:57 PM
Iemand ervaring met Jouta en Greenspeed?
Dat is idd wel veel ...ErikvanD — 10:35 PM
Piepen en kraken
De schokdemper is vo...ErikvanD — 10:34 PM
Piepen en kraken
Het draaipunt van de...Lopopodium — 10:21 PM
Iemand ervaring met Jouta en Greenspeed?
Huidige model is erg...Wim -de roetsende — 10:03 PM