Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pijn onderzijde voeten na een paar uur fietsen
#31
Over smaak valt niet te twisten. Maar smaak past zich binnen 2 a 3 weken aan. Verder kunnen we geen eiwitten proeven. Het verschil tussen de diverse soorten dierlijke eiwitten herkennen door de verschillende soorten intramusculair vet. Rund-, varkens-, kippenvet. Ook voor zuivel, vis en schaaldieren.
De verkorte lijst die Bart opsomde moet worden aangevuld met voedingsvezels. 90% van de Nederlanders komt niet aan zijn ADH, aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.

https://www.voedingscentrum.nl/nl/servic...nnen-.aspx

Voedingsvezels, fermenteerbaar- en niet fermenteerbare vezels geven een hoge mate van verzadiging en dempt het snelle hongergevoel. Fermenteerbare vezels worden in de dikke darm door de darmflora afgebroken in 2 korte vetzuren en glucose. Gezond voor hart- en bloedvaten. Hoe schoner de kransslagaders, hoe gezonder het hart. De niet fermenteerbare vezels helpen de darmwerking en voorkomt ongemakken aan de endeldarm.
Een overwegend plantaardig menu draagt ook bij aan de zuur base balans. Minder last van ontstekingsreacties en kwalitatief beter beursslijm voor gewrichten en kraakbeen. Dus nauwelijks last van jicht, artrose, reumatoïde artritis en een veel beter herstel en vervanging van kraakbeencellen. Kraakbeen wordt gevoed door beursslijm.

Als de bloedcirculatie niet optimaal is een de voeten beperkt bereikt en de afvoer van lymfevocht mogelijk beperkt is, dan kies ik eerder voor het wegnemen van de oorzaak, dan inlegzolen als symptoombestrijding.

Ik hoop niet dat iedereen veganist wordt. Dan wordt de AOW onbetaalbaar en gaat de AOW leeftijd sterk omhoog. Mogelijk gaan wel de ziektekosten omlaag. Minder overgewicht en obesitas.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
RE: Pijn onderzijde voeten na een paar uur fietsen - door PietV* - 14-Jul-2019, 09:20 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Mijn Flevo ervarin...GHOOGEN — 12:56 AM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programm...365cycle — 11:37 PM
Quest xs nr 13
De Milan is een wat ...Jeroen S — 11:28 PM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programmeu...Tom Fekkes — 11:23 PM
Velion / Code naam: VM45
Welke programmeert...365cycle — 11:21 PM
Medeliggers onderweg
Auw! M'n ogen! ;)365cycle — 11:18 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Bedankt voor de tip!...Tom Fekkes — 11:15 PM
Velion / Code naam: VM45
Welke programmeertaa...Tom Fekkes — 11:13 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Zodra er data verz...365cycle — 11:12 PM
Velion / Code naam: VM45
Ben jij een Odoo g...365cycle — 11:07 PM
Velion / Code naam: VM45
10 min langer de Ca...Merijn — 11:02 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Op zich niet zo moei...datakneder — 10:40 PM
Velion / Code naam: VM45
Ach Hoekie, Die kom...Tom Fekkes — 10:37 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Ben je fietsend d...Martin van Mourik — 10:37 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Zien doe ik ze niet,...Tom Fekkes — 10:29 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Over vogels gespro...datakneder — 10:25 PM
Velion / Code naam: VM45
Het gaat niet zozeer...Hoekie — 10:20 PM