Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cycle Vision 2017
#1
Cycle Vision 2017

Cycle Vision is een evenement van de ligfietsvereniging NVHPV en wordt gehouden op 24 en 25 juni 2017 op het Sportpark Sloten, Sloterweg 1045, Amsterdam.

meer info:
http://www.cyclevision.nlhttp://www.cyclevision.nl

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:
#2
IDEE

Een meetup voor ligfietsers.nl forumleden organiseren tijdens CV2017.

Wie komt/gaat er dit jaar naar CV?

Vorig jaar hadden we een meetup voor bloggers. Kleine opkomst, maar toch leuk.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#3
(15-Apr-2017, 01:32 PM)Wim -de roetsende schreef: IDEE

Een meetup voor ligfietsers.nl forumleden organiseren tijdens CV2017.

Wie komt/gaat er dit jaar naar CV?

Vorig jaar hadden we een meetup voor bloggers. Kleine opkomst, maar toch leuk.


Ja, uiteraard ga ik ook dit jaar weer naar CV. Het is altijd leuk om bekenden weer te zien en nieuwe mensen te leren kennen. (en eindeloos over ligfietsen te kletsen / naar wedstrijden te kijken)

Groeten, Edwin.
Antwoord }
Bedankt door:
#4
De enige reden voor mij om te komen zou zijn om fietsjes (en aanverwant materiaal) te komen bekijken, en wat uit te proberen. Die wedstrijden vind ik niet interessant. Maar als het lekker fietsweer is, ga ik waarschijnlijk sowieso liever zelf een lange toertocht maken. Daar heb ik tenslotte mijn fiets voor gekocht.
Antwoord }
Bedankt door:
#5
Lightbulb 
IDEE 2:

Als je niet van racen houdt, zou je dan wel naar CV komen als er een toertocht zou zijn?
Een ronde Spaarnwoude, IJmuiden, Zandvoort, Hillegom, Lijnden zou bijvoorbeeld prima te doen zijn.

Of wat groter, deze gpx heb ik nog: http://dankjo.blogspot.nl/2014/12/update...quest.html

Groet,
Joyce
Antwoord }
Bedankt door:
#6
(17-Apr-2017, 12:33 AM)Lopopodium schreef: De enige reden voor mij om te komen zou zijn om fietsjes (en aanverwant materiaal) te komen bekijken, en wat uit te proberen. Die wedstrijden vind ik niet interessant. Maar als het lekker fietsweer is, ga ik waarschijnlijk sowieso liever zelf een lange toertocht maken. Daar heb ik tenslotte mijn fiets voor gekocht.


Op CV is wel de snelste manier om andere ligfietsers te leren kennen. Het is in Amsterdam en dus is de kans best groot dat je mensen ontmoet die voor jou uit de buurt komen.
Of heb ik verkeerd begrepen dat jij uit Amsterdam komt?

Ook kun je heel veel mooie ligfietsen spotten en is er meestal wel een probeerparcours waar je allerlei verschillende ligfietsen kunt uitproberen.

Dus heel veel redenen om te komen.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#7
Ikzelf ben nog nooit naar Cycle Vision geweest en ook dit jaar ben ik verhinderd. Een van de redenen dat ik nog niet gegaan ben (al ben ik al jaren lid) is dezelfde als die van Lopopodium: niet zoveel interesse in racen. Een toertocht zou mij eerder trekken. Amsterdam is een redelijk eind weg en dat was voor mij vroeger een obstakel, maar nu zou dat te doen moeten zijn.
Antwoord }
Bedankt door:
#8
(17-Apr-2017, 06:32 PM)Wim -de roetsende schreef: Op CV is wel de snelste manier om andere ligfietsers te leren kennen. Het is in Amsterdam en dus is de kans best groot dat je mensen ontmoet die voor jou uit de buurt komen.
Of heb ik verkeerd begrepen dat jij uit Amsterdam komt?

Woon niet in de buurt van Amsterdam. Kom er wel eens een enkele keer met de fiets tijdens een tocht gecombineerd met de trein, maar niet geregeld. Ben ook vooral een alleenfietser. Mijn eigen snelheid, mijn eigen pauzemomenten kiezen, zelf bepalen wanneer links of rechts.
Antwoord }
Bedankt door:
#9
(17-Apr-2017, 11:13 PM)Lopopodium schreef: Ben ook vooral een alleenfietser. Mijn eigen snelheid, mijn eigen pauzemomenten kiezen, zelf bepalen wanneer links of rechts.

Dat herken ik maar al te goed, dit is ook mijn favoriete manier van fietsen! Cool

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:
#10
(17-Apr-2017, 11:13 PM)Lopopodium schreef: Woon niet in de buurt van Amsterdam. Kom er wel eens een enkele keer met de fiets tijdens een tocht gecombineerd met de trein, maar niet geregeld. Ben ook vooral een alleenfietser. Mijn eigen snelheid, mijn eigen pauzemomenten kiezen, zelf bepalen wanneer links of rechts.

Ik wil niemand verplichten om naar CV te gaan.

Mijn oproepje was juist bedoeld voor leden van dit forum die dat wel leuk zouden vinden.

Dus nogmaals: Zijn er hier leden die een meetup leuk zouden vinden?


NB: Mensen die niet van wedstrijden houden en het liefst alleen een rondje rijden, kunnen natuurlijk ook via een zelfgekozen route, die ze alleen hebben gereden met hun zelfgekozen pauzes, naar de meetup gaan  Wink
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#11
Qoute Wim: 
Ik wil niemand verplichten om naar CV te gaan.

Mijn oproepje was juist bedoeld voor leden van dit forum die dat wel leuk zouden vinden.

Dus nogmaals: Zijn er hier leden die een meetup leuk zouden vinden?


NB: Mensen die niet van wedstrijden houden en het liefst alleen een rondje rijden, kunnen natuurlijk ook via een zelfgekozen route, die ze alleen hebben gereden met hun zelfgekozen pauzes, naar de meetup gaan  Wink
[/quote]

Wij gaan er vrijwel zeker heen en ik zal ook wel als vrijwilliger bezig zijn. Dat is trouwens ook een goede manier om snel andere ligfietsers te leren kennen. Dus combineer de meetup met een paar uurtjes helpen en je maakt meteen de organisatie blij.
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende
#12
(18-Apr-2017, 10:17 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik wil niemand verplichten om naar CV te gaan.

Mijn oproepje was juist bedoeld voor leden van dit forum die dat wel leuk zouden vinden.

Dus nogmaals: Zijn er hier leden die een meetup leuk zouden vinden?


NB: Mensen die niet van wedstrijden houden en het liefst alleen een rondje rijden, kunnen natuurlijk ook via een zelfgekozen route, die ze alleen hebben gereden met hun zelfgekozen pauzes, naar de meetup gaan  Wink

Ik weet nog niet zeker of ik kan tijdens het weekend van CV, maar indien wel, dan ben ik van plan te gaan en dan lijkt een meetup me leuk. 
Weet iemand of er al iets meer bekend is over het programma? Ik heb wel interesse om met de 1-uur en/of 3-uurs race mee te doen.

Johan
BewarenBewaren
Antwoord }
Bedankt door:
#13
Ja, er is nieuws.

http://www.ligfiets.net/news/5522/cyclev...opend.html

De inschrijving voor wedstrijden en de camping is geopend.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Johan.
#14
Als het weer mee zit ga ik vrijdag avond. Leuk ritje met de ligger, tentje en slaapspullen mee. Veel te zien, en hopelijk toch ook weer verkoop van ligfiets spullen. Ben al in Tilburg, Amsterdam, flevonice en Lelystad geweest, en altijd met de ligfiets.
Antwoord }
Bedankt door:
#15
(21-Jun-2017, 10:01 PM)gideon schreef: Als het weer mee zit ga ik vrijdag avond. Leuk ritje met de ligger, tentje en slaapspullen mee. Veel te zien, en hopelijk toch ook weer verkoop van ligfiets spullen. Ben al in Tilburg, Amsterdam, flevonice en Lelystad geweest, en altijd met de ligfiets.

Ik kom met een 5 man sterke delegatie van LOL, allemaal in een VM. De 2 open liggers komen zaterdag.

2x gele Strada, 1x blauwe Strada, 1x witte Strada en 1x een witte XS met een zwarte streep op de neus. Yep, die laatste is van mij.

Wij blijven tot zondagmiddag 2 uur en kamperen ook op de camping.

Mocht je ons zien, kom kennismaken.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#16
Lijkt me erg leuk maar ik vrees dat ik het niet in mijn/onze agenda gepast ga krijgen Sad
Misschien volgend jaar. Begrijp ik het goed dat dit steeds op een andere plaats is? En is de locatie voor 2018 al bekend?
Antwoord }
Bedankt door:
#17
Ik was eigenlijk van plan om dit jaar weer eens te gaan - maar alles is weer zo vol gelopen... Rolleyes

Aan de andere kant - als er toevallig zaterdag toch echt eens alles binnen is om mijn Mango eindelijk te maken heeft dat hoe dan ook prioriteit... Big Grin

Misschien volgend jaar.

Cheerio,
Thomas
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:
#18
Cycle Vision:
Vorig jaar Sportpark Sloten in Amsterdam (samen met WK ligfietsen)
2014 & 2015 Raceway in Venray
2013 afgelast
2012 RDW Lelystad
2011 FlevOnice Biddinhuizen (wedstrijd RDW Lelystad)
2010 Sportpark Sloten in Amsterdam
2009 Tilburg (tegelijk de WK ligfietsen)
2008 Sportpark Sloten in Amsterdam
Antwoord }
Bedankt door:
#19
Ik ben er alleen zaterdagmorgen, beetje druk aan het thuisfront. Ik rijd de 1-uursrace met mijn DF-XL (rode racekap+top, vanille onderkant). Tenminste als mijn banden het volhouden: eentje is er nogal slecht aan toe...
Antwoord }
Bedankt door:
#20
Kom vrijdag middag met de Quest met nummer 330 erop (frame nummer) Had ook startnummer kunnen zijn,229 voor mij over de eindstreep van de 330 deelnemers :-D
Antwoord }
Bedankt door:
#21
Doe je die slechte aan je linker voorwiel, die rijdt voornamelijk de binnenbochten :-)
Antwoord }
Bedankt door:
#22
Over twee uurtjes vertrekken we.

Fiets inpakken, douchen, insmeren en dan ben ik er klaar voor.

SeeU in A'dam.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#23
Heel veel plezier!!
Antwoord }
Bedankt door:
#24
Inderdaad veel plezier en vergeet geen foto's te nemen en te delen hier!
Antwoord }
Bedankt door:
#25
(23-Jun-2017, 09:59 AM)ErikvanD schreef: Heel veel plezier!!

Dankjewel  Smile

(23-Jun-2017, 10:13 AM)Roepers schreef: Inderdaad veel plezier en vergeet geen foto's te nemen en te delen hier!

Ga ik doen.

Op ligfiets.net komen ook altijd veel foto's te staan en blogberichten.

Als mijn naamgenoot komt, dan moeten jullie zeker zijn blog bekijken.
Echt schitterende foto's.


https://wimharwigcycling.wordpress.com/
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#26
Wink 
(23-Jun-2017, 10:23 AM)Wim -de roetsende schreef: Op ligfiets.net komen ook altijd veel foto's te staan en blogberichten.

Als mijn naamgenoot komt, dan moeten jullie zeker zijn blog bekijken.
Echt schitterende foto's.


https://wimharwigcycling.wordpress.com/

Wim is ook hier: Klik.  Als je hem tegenkomt op Cycle Vision doe hem dan de groeten namen heel ligfietsers.nl
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM