25-Mar-2022, 10:10 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-Mar-2022, 10:16 AM door Wim -de roetsende.)
(24-Mar-2022, 09:52 PM)365cycle schreef:(24-Mar-2022, 09:30 PM)Piet K schreef: Vaak zijn de knopjes bedoeld voor ongeduldige fietsers en is er een detectielus. Ik gebruik nooit de knop maar wacht bij de lus.Zowel de velomobiel als gewone carbon fietsen worden slechter gedetecteerd op detectielussen. Als er geen lamp zit die de voortgang weergeeft, druk ik braaf
In Deventer hoef je nergens te drukken. Aan de lampjes bij de paal kan ik zien dat ik gedetecteerd ben. Duurt soms 3 seconden, maar ik druk nooit.
-
-
Citaat:Van Leuvenheim naar Rhenen? Of Rhienderen?
Van Leuvenheim naar Dieren
Die bocht is echt levensgevaarlijk. Meestal stak ik iets eerder al schuin over. Is ook niet geheel zonder gevaar trouwens.
Vroeger waren er aan twee kanten fietspaden. Veeeeeeeeel veiliger.
Weer zo'n verandering ten nadele van de fietser en vooral de fietsforens.
Jouw suggestie is vanaf Leuvenheim gezien al voorbij de desbetreffende verkeerssituatie. Vanaf Dieren richting Leuvenheim is er niets aan de hand. Dan hoef je niet over te steken en is er geen nare bocht.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR* - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR* - M-SUB - VNR BT Freewheeler