17-Jan-2024, 10:00 AM
(16-Jan-2024, 07:46 PM)Wim -de roetsende schreef: Misschien vergeten jij en Twilwel dat ik een MK7 heb en deze heeft een neusklep/front cover.Deze had ik even gemist, mijn SL heeft ook een neusklep.
(17-Jan-2024, 07:15 AM)Wim -de roetsende schreef: Hij werkte bij USVA.Mwah, nee, alleen het eerste deel van dat statement is waar.
Was dus zeer ervaren met het aanpassen van fietsen en zorgen voor een optimale energieoverbrenging.
Verreweg het meeste dat USVA verkocht is precies wat m'n ouders allebei hebben; een hoge trike die in de meeste gevallen voorzien is van een motor.
Dan is optimale energieoverbrenging totaal geen aandachtspunt. Stap voor de grap maar eens op een E-bike met een vermogensmeter en kijk wat je trapt.
Sterker nog: Ik denk dat de beweging bij rustig meebewegen nog weleens duidelijk anders zou kunnen zijn dan bij flink doortrappen.
In m'n Milan GT kon ik prima rijden met de schoenplaatjes op de verkeerde plaats, 40 kruissnelheid was geen enkel probleem.
Ging ik een beetje vermogen vragen (45 of meer), dan voelde het binnen een minuut alsof m'n schenen in de fik stonden. Op de gok heb ik de plaatjes toen verplaatst zodat ik pijnvrij kon rijden, en daarna nog een afspraak gehad bij de bikefitter.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.