Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ongeloof
#1
Smile 
Mijn collega's op de High Tech Campus in Eindhoven geloven niet dat ik voor besprekingen naar de vestiging in Parijs ben, maar undercover werk voor Albert Heijn;
Albert Heijn bezorgrobot op High Tech Campus Big Grin
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door: Hoekie
#2
(16-Jul-2019, 10:39 PM)TvWijk schreef: Mijn collega's op de High Tech Campus in Eindhoven geloven niet dat ik voor besprekingen naar de vestiging in Parijs ben, maar undercover werk voor Albert Heijn;
Albert Heijn bezorgrobot op High Tech Campus Big Grin

Smile Ik vroeg me ook al af wie daar met zijn velomobiel rondreed, maar dan wel achterstevoren..
Antwoord }
Bedankt door:
#3
Ben benieuwd of dat ding wel of geen alcohol verkoopt aan jeugd onder de 18 jaar...
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#4
Ik hoop van wel. Binge drinken is een sociaal gebeuren. Het uitgaansleven is anders te duur voor de jeugd. Aangeschoten op stap gaan drukt de kosten. Wink
Antwoord }
Bedankt door:
#5
Dat lijkt serieus de voorste helft van een DF/Evo, deels uit de mal van.
Die inderdaad achterste voren rijdt. Met die snelheid is aerodynamica natuurlijk niet van belang, maar het had wel mooier gestaan.

Edit: net even het filmpje beter bekeken. Op het stuk dat de klep/bovenkant geopend wordt, valt het op hoe de wielkasten+ophanging er uitzien; sprekend die van een velomobiel.
Antwoord }
Bedankt door:
#6
(17-Jul-2019, 12:01 PM)Hoekie schreef: Edit: net even het filmpje beter bekeken. Op het stuk dat de klep/bovenkant geopend wordt, valt het op hoe de wielkasten+ophanging er uitzien; sprekend die van een velomobiel.

Het lijkt niet op een velomobiel. De achterzijde misschien wat op de voorzijde van. De wielkasten zijn anders en de ophanging ook. Zo te zien niet afgeveerd, zonder wieldraagarmen en met in ieder wiel een naafmotor voor het manoeuvreren. Er passen zeker twee kratten bier in. Ik hoop dat de deksel vergrendeld blijft tot aan het afleveradres.
Antwoord }
Bedankt door:
#7
(17-Jul-2019, 12:28 PM)PietV* schreef: Het lijkt niet op een velomobiel. De achterzijde misschien wat op de voorzijde van. De wielkasten zijn anders en de ophanging ook. Zo te zien niet afgeveerd, zonder wieldraagarmen en met in ieder wiel een naafmotor voor het manoeuvreren. Er passen zeker twee kratten bier in. Ik hoop dat de deksel vergrendeld blijft tot aan het afleveradres.

Ik heb het over de vorm van de behuizing. Zie ';' De wielkasten binnen en 'rondlopend'  buiten bij de grote wielen. Die zijn nagenoeg gelijk aan die van een DF/Evo. Konden wel eens uit dezelfde mal komen. Maar eh ik heb verder geen zin in een discussie, dus als je het anders ziet: prima
Antwoord }
Bedankt door:
#8
Het eerste wat bij mij op kwam was de vorm van de bak van de Flevotrike uit de jaren 90 van de vorige eeuw. Gewoon vaste wielen in de wielkasten van de bak.
Antwoord }
Bedankt door:
#9
(17-Jul-2019, 01:54 PM)Hoekie schreef:
(17-Jul-2019, 12:28 PM)PietV* schreef: Het lijkt niet op een velomobiel. De achterzijde misschien wat op de voorzijde van. De wielkasten zijn anders en de ophanging ook. Zo te zien niet afgeveerd, zonder wieldraagarmen en met in ieder wiel een naafmotor voor het manoeuvreren. Er passen zeker twee kratten bier in. Ik hoop dat de deksel vergrendeld blijft tot aan het afleveradres.

Ik heb het over de vorm van de behuizing. Zie ';' De wielkasten binnen en 'rondlopend'  buiten bij de grote wielen. Die zijn nagenoeg gelijk aan die van een DF/Evo. Konden wel eens uit dezelfde mal komen. Maar eh ik heb verder geen zin in een discussie, dus als je het anders ziet: prima

Ik heb een DF en dit ding lijkt inderdaad sprekend en als twee druppels water op de voorkant van een DF of een Evo.

Dit gaat puur over het uiterlijk en heeft dus niets te maken met de binnenkant of de wielophanging. 

Gewoon een reactie op wat je ziet.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#10
Ik zie inmiddels op MeWe dat Theo een post geplaatst heeft van de velomobiel die als bron gebruikt is.
Zelfs de voorkant van het deksel is gelijk gevormd. Inderdaad, een Evo. 

Zie: https://mewe.com/group/5acceca884162152af829e45
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende
#11
@page { margin: 2cm } p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 115% }
(17-Jul-2019, 09:06 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik heb een DF en dit ding lijkt inderdaad sprekend en als twee druppels water op de voorkant van een DF of een Evo.

Dit gaat puur over het uiterlijk en heeft dus niets te maken met de binnenkant of de wielophanging. 

Gewoon een reactie op wat je ziet.

(17-Jul-2019, 09:09 PM)Hoekie schreef: Ik zie inmiddels op MeWe dat Theo een post geplaatst heeft van de velomobiel die als bron gebruikt is.
Zelfs de voorkant van het deksel is gelijk gevormd. Inderdaad, een Evo.

Ik heb beide voorkanten bekeken en de hoekige voorzijde van de AH bezorg-robot lijkt in de verstse verte niet op de voorzijde van een DF of een Go-One Evo. Misschien kijk ik wat rationeel naar zo’n robot.
Antwoord }
Bedankt door:
#12
De achterkant van de robot is gelijk aan de voorkant van de Evo.

Ze hebben gewoon de voorkant van de Evo andersom gezet. Dichtgemaakt en een klein wieltje geplaatst.

Zelfs de vorm van het deksel is exact hetzelfde. Heb je wel op MeWe gekeken?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#13
Heb nu op MeWe gekeken en ze hebben de carrosserie van de Evo gebruikt. De neus zit nu bij de kont. Ben blij dat het bij mij niet zo is. Smile
Heb het filmpje aandachtig bekeken. Op 30 seconde zie je de snelle bewegingen van het kleine wiel. Dat lijkt er sterk op dat het kleine wiel het aangedreven en ook het sturende wiel is. Anders dan verwacht en gedacht.
Antwoord }
Bedankt door:
#14
Ik ben blij dat je even gekeken hebt en het nu ook hebt gezien.

Anders krijg je zo'n langs-elkaar-heen-gesprek.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM
VM45
Mijn zoontje (7) leg...blokdoorn — 11:03 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, tegelijkertijd z...blokdoorn — 11:01 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, soms moet je wa...Tom Fekkes — 10:53 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, onderwijs maakt...Wim -de roetsende — 10:44 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik vond gym altijd v...Lopopodium — 10:24 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Gymles, de enige les...Willeke_IGKT — 10:20 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Gymles! Was altijd e...PieterTrapt — 09:49 PM
VM45
Mijn ukkie roept n...Wim -de roetsende — 08:36 PM