Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ICE Sprint 26 te koop
Omdat ik toch liever een tweewieler heb, verkoop ik mijn ICE Sprint 26.

Dit is een uitstekend onderhouden, perfect rijdende ICE Sprint 26. Voorwielen 20", achterwiel 26". Met veel extra's: spatborden, bagagedrager, achteruitkijkspiegel, voorlicht met accu, reserveaccu en oplader, achterlicht en stuurbeugel om bijvoorbeeld een navigatieapparaat op te zetten. SDRAM dual naaf met 3 versnellingen in de naaf (in stilstand schakelen), 9 achtertandwielen, drie voorbladen. Je komt er moeiteloos de stijlste helling mee op (deze zomer getest in de Eifel).

Lak is nergens beschadigd. Schwalbe Big Apple banden, deze hebben een goede vering en lage rolweerstand. De voorbanden zijn dit voorjaar vervangen. De fiets is afgesteld op iemand van 1,83 m, maar is instelbaar. Speciaal tussenstuk voor lange mensen (> 2m) wordt bijgeleverd. De fiets is opvouwbaar, zodat hij in bijna alle auto's past en mee kan in de trein.

Vraagprijs € 2.200,-.

Kijk voor foto's en meer informatie op https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-...babe740c1b
Antwoord }
Bedankt door:
Ik heb vandaag deze Trike bekeken. Echt zo goed als nieuw.

Erg mooi en zeer compleet. Mocht iemand een Trike zoeken, dan zou ik zeker deze gaan bekijken en proefrijden.
Wim -de roetsende

Thys 209 Carbon Rowingbike  -  Carbon DF 121  -  Challenge Taifun 20"  -  Schmicking S1 Kneesit

http://roeifietsen.blogspot.nl/

Antwoord }
Bedankt door:
Als je hem nu een paar weken eerder te koop had gezet... We hebben net een tweede HP Scorpion voor mijn vrouw gescoord Smile
Antwoord }
Bedankt door:
(27-Sep-2019, 05:28 PM)Atrike schreef: Je komt er moeiteloos de stijlste helling mee op (deze zomer getest in de Eifel).

Heb je daar nog ergens een verslagje of foto's van?
Ik ben wel benieuwd...
gr. Fietsbennie

Antwoord }
Bedankt door:
(30-Sep-2019, 11:26 AM)Fietsbennie schreef:
(27-Sep-2019, 05:28 PM)Atrike schreef: Je komt er moeiteloos de stijlste helling mee op (deze zomer getest in de Eifel).

Heb je daar nog ergens een verslagje of foto's van?
Ik ben wel benieuwd...

Nee, ik heb in ieder geval geen foto waar de fiets in actie op staat. Ik kan wel kort vertellen waar we geweest zijn. Met mijn vrouw en drie kinderen (15, 13 en 8 jaar) zijn we eerst naar Aken gefietst. Toen sloeg de hitte toe, zodat we daar een dag op de camping zijn gebleven. De dag erna om 6:45 op de fiets via de Vennbahnroute naar Monschau. Op de prachtige camping langs de Rur zijn we een paar dagen gebleven. Eerst vanwege de extreme hitte, daarna vanwege twee dagen regen. Omdat we toen al bijna door onze fietsloze dagen heen waren, hebben we besloten niet door te fietsen naar de Moesel, maar langs de Rur naar Roermond te fietsen. Vandaar langs de Maas en IJssel terug naar Zutphen. Het Ruruferpad is een prachtige fietsroute, vooral het deel door de Eifel. Meestal vlak, maar hier en daar een pittig klimmetje. Ik was op de trike en had een volgepakte Burley Nomad fietskar erachter hangen. Het voordeel van een trike is, dat je tegen alle hellingen aan komt, want je valt nooit om. Sommige klimmetjes gingen maar met 5 km/u of minder, maar dat maakt allemaal niet uit. Boven kom je wel.
Antwoord }
Bedankt door:
Toch een foto gevonden op de telefoon van mijn vrouw. Deze foto is genomen op de Vennbahnroute.

[Afbeelding: Vennbahn.jpg]
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Nieuwe berichten
Keuzes, keuzes...
Ik heb zelf de G...Lopopodium — 11:23 PM
Keuzes, keuzes...
De Chamsin heeft als...Wim -de roetsende — 03:47 PM
Keuzes, keuzes...
Wat zijn je erva...Atrike — 02:40 PM
Keuzes, keuzes...
Wat zijn je ervari...PietV* — 01:38 PM
Keuzes, keuzes...
Ga je je naam vera...Atrike — 09:03 AM
Keuzes, keuzes...