Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEL aanstaande zondag
#1
Doet er van hier nog iemand mee met de race Lelystad - Enkhuizen - Lelystad, aanstaande zondag?
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
#2
Nee, ik niet. Ik ben wel benieuwd naar de route... Sleepy
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#3
Het lijkt zondag wel aardig weer te worden. Ik ga wel even kijken, denk ik.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
#4
Komop Bart, jij kent de route zonder je navigatie te hoeven gebruiken  Smile
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
#5
(17-Oct-2019, 10:47 PM)GertBr schreef: Komop Bart, jij kent de route zonder je navigatie te hoeven gebruiken ?
Als ze via de Marker wadden gaan dan weet ik inderdaad de route niet helemaal. Maar los daarvan, competitie is niet echt mijn ding. Mijn Jouta tegenover die velomobielen is natuurlijk zoiets als David met gebonden handen op zijn rug tegenover Goliath.

De dijk Lelystad Enkhuizen heeft een hoog meditatief karakter. Geen afleiding, gewoon recht zoals die gaat. In deze haastige tijd wordt dat gemakkelijk ondergewaardeerd. Men moet de loutering van de ziel op zo'n route naar waarde weten te schatten.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
#6
(17-Oct-2019, 11:10 PM)Bart Verbeek schreef:
(17-Oct-2019, 10:47 PM)GertBr schreef: Komop Bart, jij kent de route zonder je navigatie te hoeven gebruiken ?
Als ze via de Marker wadden gaan dan weet ik inderdaad de route niet helemaal. Maar los daarvan, competitie is niet echt mijn ding. Mijn Jouta tegenover die velomobielen is natuurlijk zoiets als David met gebonden handen op zijn rug tegenover Goliath.

De dijk Lelystad Enkhuizen heeft een hoog meditatief karakter. Geen afleiding, gewoon recht zoals die gaat. In deze haastige tijd wordt dat gemakkelijk ondergewaardeerd. Men moet de loutering van de ziel op zo'n route naar waarde weten te schatten.

Erg louterend inderdaad, heb van de zomer enkhuizen-Lelystad-Enkhuizen gereden met de mamafiets van mijn vrouw en onze jongste voorop. Heb daar nog dagen plezier van gehad en wist meteen weer waarom ik een ligfiets heb.
Antwoord }
Bedankt door:
#7
Heb die dijk meermalen gereden op de fiets en in de ligfiets. Erg ontspannend. Merkte nauwelijks verschil tussen de gewone fiets en de ligfiets. Alleen de stand van de nek. Wink
Antwoord }
Bedankt door:
#8
(18-Oct-2019, 08:07 PM)mwijns schreef: Erg louterend inderdaad, heb van de zomer enkhuizen-Lelystad-Enkhuizen gereden met de mamafiets van mijn vrouw en onze jongste voorop. Heb daar nog dagen plezier van gehad en wist meteen weer waarom ik een ligfiets heb.

Een rechtopfiets werkt ook erg louterend, inderdaad. Vooral voor leden van de orde der flagellanten.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
#9
Flagellanten worden om die reden ook wel "kruisbroeders" genoemd.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
#10
Kon de gebonden David het nog winnen vandaag? Oftewel, ben je er nog geweest Bart?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#11
(20-Oct-2019, 06:55 PM)Fietsbennie schreef: Kon de gebonden David het nog winnen vandaag? Oftewel, ben je er nog geweest Bart?

Ik ben inderdaad even wezen kijken. Vooral veel oudere heren, maar toch ook wel wat jongere deelnemers. Er deden 10 velomobielen, 3 bikes en 1 roeifiets mee. DF, Quest, Strada, A7, Nazca, Challenge, M5 en een Thys roeifiets. Een enkeling was ik onderweg al wel eens tegengekomen.
Hier en daar een praatje gemaakt, en een Quest met allerlei aanpassingen uitgebreid van binnen bekeken. Veel uitleg gekregen. Gastvrij volk.

Dat gaat best wel hard, zo'n velomobiel.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
#12
Winnaar was zelfs de zoon van Ymte. Pieter is nu een jaar of 17 denk ik. Ik kan er een jaartje naast zitten.

Zijn jongere broertje was 8e en zijn nog jongere zusje is 16e geworden.

Het zit daar duidelijk in de genen. Hun moeder is Swannette Tempelman, die ook jarenlang in de top heeft meegereden.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM