Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Te koop m5 shockproof 406
#1
PMooie m5 shockproof 406. Fijne snelle ligfiets die zowel voor als achter geveerd is. Fiets is zeer kompleet met zijtassen en tas voor op de bagagedrager. Spatborden enSigma kilometerteller met cadanssensor. Ultegra crankstel sram gripsshifters 9x2 versnellingen. Fiets heeft wielmaat 406 deze wielmaat is wat makkeliijker verkrijgbaar dan de 451. Je hebt meer keuze betreft banden. Fiets is door vorige eigenaar helemaal uit elkaar geweest en heeft een nieuwe kleur gekregen. Banden ketting en tandwielen zijn nog in goede staat. Ik doe hem weg omdat ik er te weinig op rijd. De pedalen zijn aan 1 kant ook klikpedalen. Ik heb dit er even afgeschroefd maar kan zo weer teruggezet worden. Richtprijs is 400 euro.

Op mp staan wat duidelijkere foto's

Mvgr,

Wim

marktplaats link


[Afbeelding: IMG-2334.jpg]

[Afbeelding: IMG-2336.jpg]

[Afbeelding: IMG-2339.jpg]

[Afbeelding: IMG-2342.jpg]

[Afbeelding: IMG-2343.jpg]

[Afbeelding: IMG-2345.jpg]
}
Bedankt door:
#2
Plaatjes zijn niet helemaal gelukt?
}
Bedankt door:
#3
Ze zijn nu als goed is beter
}
Bedankt door:
#4
Niemand interesse? Of is mijn vraagprijs niet reëel?
}
Bedankt door:
#5
Tja... Misschien zou dit een fiets kunnen zijn om mijn vrouw op een tweewieler te krijgen. Maar ik heb mijn garage al vol staan met 3 trikes en 3 ligfietsen... Big Grin
}
Bedankt door:
#6
(11-Jun-2020, 09:41 PM)wimbabwe schreef: Niemand interesse? Of is mijn vraagprijs niet reëel?

De prijs  is prima, al is het waarschijnlijk de vraagprijs. Fiets ziet er prima uit met goede onderdelen, alleen die kleur .......
Maar daar zou ik  ,m toch niet voor laten staan.
Hij staat volgens mij niet op Fietsnet.nl, daar wordt gericht gezocht en gekocht.
Veel succes met de verkoop.
Alligt Kruiser-Huissoon racefiets
}
Bedankt door:
#7
(12-Jun-2020, 09:55 AM)zeeuwwindje schreef:
(11-Jun-2020, 09:41 PM)wimbabwe schreef: Niemand interesse? Of is mijn vraagprijs niet reëel?

De prijs  is prima, al is het waarschijnlijk de vraagprijs. Fiets ziet er prima uit met goede onderdelen, alleen die kleur .......
Maar daar zou ik  ,m toch niet voor laten staan.
Hij staat volgens mij niet op Fietsnet.nl, daar wordt gericht gezocht en gekocht.
Veel succes met de verkoop.

Ik vond al dat hij mooi in de grondlak stond, maar wilde dat niet zeggen Smile
Trouwens, ik weet niet welke site je bedoelde, maar die naam komt uiteindelijk uit bij een site van een fietsenmaker
}
Bedankt door:
#8
(12-Jun-2020, 09:55 AM)zeeuwwindje schreef: De prijs  is prima, al is het waarschijnlijk de vraagprijs. Fiets ziet er prima uit met goede onderdelen, alleen die kleur .......
Maar daar zou ik  ,m toch niet voor laten staan.
Hij staat volgens mij niet op Fietsnet.nl, daar wordt gericht gezocht en gekocht.
Veel succes met de verkoop.

Waarschijnlijk wordt ligfiets.net bedoeld
}
Bedankt door:
#9
De meesten hier hebben al een fiets, of zijn de schuren al gevuld. Ik vind het een mooi ding maar ik heb al een goede fiets.
gr. Fietsbennie   site

}
Bedankt door:
#10
(11-Jun-2020, 09:41 PM)wimbabwe schreef: Niemand interesse? Of is mijn vraagprijs niet reëel?

Ik heb je een pb (=een persoonlijk bericht) gestuurd.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
}
Bedankt door:
#11
Deze fiets staat niet meer op MP.

Ik denk dat het draadje gesloten kan worden.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
}
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM