Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen (na 8 jaar stiekem meelezen?)
#11
(30-Oct-2020, 09:55 AM)Chepap schreef: @ Burley 1979: De winkel op Stekene is me bekend en ook Stealth wheels fiets ik regelmatig voorbij. Ben er nog niet binnengestapt;lijkt me een erg mooie winkel.Als je in de buurt woont, kan ik je misschien es vergezellen op een tochtje. Alleen fietsen is wel leuk maar met 2 heb je meteen een doel. Ik fiets dikwijls door dezelfde straatjes, dus nieuwe vergezichten zijn welkom. 

Ergens wil ik 't liefst bij de "echte" ligfietsdealer spullen bestellen. Ik zou het jammer vinden dat de markt doodbloed, maw ik gun ze de verdiensten die ze met de verkoop van onderdelen behalen.Het wegvallen van een ligfietswinkel zoals in Antwerpen en Gent een tijdje terug, geeft ergens wel aan dat de verkoop in een dipje zit. De concurrentie onder fiets handelaars zal wellicht groot zijn. En de kunstmatig hoge prijzen van nieuwe onderdelen zijn geen goede zaak, natuurlijk. 

Ik woon net over de grens, dus vanwege corona zijn eigenlijk officieus de grenzen gesloten aangezien je 10 dagen thuiscarantaine moet. Maar zo gauw het weer mag wil ik wel eens een rondje over jaagpaden fietsen. Vanaf je de brug van Temse over bent heb je mooie fiets wegen.
En de Vlaamse Ardennen zijn schitterend.
Ik weet niet of je Strava hebt maar daar kan je mij vinden onder mijn echte naam Pieter Mels. 

Ik heb het liefst al mijn ligfietsen zonder echt ligfiets gerelateerd materiaal behalve de stoel en looprol, want je kan dan alles opbouwen naar eigen smaak en onderdelen zijn overal leverbaar. In mijn geval tijdens lange afstanden wel handig. 
Daarbij kan je bij de Duitse en Engelse webshops alles redelijk goedkoop kopen. Kleine materiaal en binnenbanden etc haal ik altijd bij Paul daar kom ik al 25 jaar.
Antwoord }
Bedankt door: Chepap


Berichten in dit topic
RE: Even voorstellen (na 8 jaar stiekem meelezen?) - door Burley1979 - 30-Oct-2020, 11:12 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Niet blij vandaag wa...Tegelfanaat — 06:46 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag ben ik blij ...Willeke_IGKT — 06:02 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Later we vooral er n...Hardloper — 02:37 PM
Velion / Code naam: VM45
10 min langer de ...Hardloper — 02:35 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Lang leve ducttape...GHOOGEN — 02:30 PM
Quest xs nr 13
De Milan is een wa...Gideonaut — 01:12 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Oh, je kan je zadel ...LigfietsWilsum — 01:11 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Lang leve ducttape. ...Fietsbennie — 12:40 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Met het kleine ac...GHOOGEN — 12:34 PM
Quest xs nr 13
En toch zul je er ...Wim -de roetsende — 12:06 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Mooie foto's Martin....Fietsbennie — 11:17 AM
Quest xs nr 13
Als ik iets te koo...melle z — 10:16 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Mijn gevoel zegt dat...Wim -de roetsende — 09:44 AM
Quest xs nr 13
Ook speelt missc...Wim -de roetsende — 09:38 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Ik kan er mee ri...Wim -de roetsende — 09:10 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Mijn Flevo ervarin...GHOOGEN — 12:56 AM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programm...365cycle — 11:37 PM