Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blijft de ligfiets beperkt tot een "niche"?
#53
Door alles en iedereen. Beleidsmakers, fietsersbond, enz. worden afstanden boven de 7,5km als ver bestempeld.

Ik las laatst dat het zo geweldig is dat er nu met de E-Bike lange afstanden worden gereden tussen de 7,5 en 15km.

In de ligfietswereld heb je het dan nog steeds over een korte ww-verkeer-route.

Het is maar wat je gewend bent.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#54
(06-Jun-2017, 07:00 AM)Wim -de roetsende schreef: Door alles en iedereen. Beleidsmakers, fietsersbond, enz. worden afstanden boven de 7,5km als ver bestempeld.

Ik las laatst dat het zo geweldig is dat er nu met de E-Bike lange afstanden worden gereden tussen de 7,5 en 15km.
Daar heb ik me al aan geergerd voordat ik met de liggers begonnen ben - voor mij begonnen lange afstanden ook op de bukker pas boven de +/-12km. Wat dat betreft is er voor mij met de ligger ook niet zoveel veranderd wat de afstanden betreft. De VM heeft voor mij meer impact - daarmee heb ik inmiddels ook al de eerste ritten > 20km naar een afspraak gedaan. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:
#55
Eigenlijk meet ik mijn woon werk afstand ook eerder in reistijd dan in afstand. De 21 km enkele reis betekent voor mij op de gewone fiets ca. een uur meer reistijd per dag t.o.v. met de auto. Met lange werkdagen en de drukke avondprogramma's van de kids is dat niet altijd goed in te passen. Dacht ik. Op een gegeven moment toch gewoon gedaan en met wat plannen is het toch wel te doen. En is het ideaal om even te bewegen en je gedachten te verzetten. En door vaker te fietsen en nu ook de ligger is dat uur extra intussen ook al een stuk minder.

Overigens heb ik ruim 20 jaar geen enkele intrinsieke behoefte gehad aan bewegen.. Gelukkig nu wel!
Antwoord }
Bedankt door:
#56
Mijn collega's wonen allen binnen een straal van ca. 5km van ons werk, sommigen zelfs op loopafstand (15 minuten kuieren op je dooie akkertje (als dat het al is)). Op 1 uitzondering na komt iedereen met de auto. Fietsen is simpelweg "not done". Ook niet op een E-bike. Laat staan op een ligfiets.
Antwoord }
Bedankt door:
#57
(06-Jun-2017, 10:08 PM)Hans58 schreef: Mijn collega's wonen allen binnen een straal van ca. 5km van ons werk, sommigen zelfs op loopafstand (15 minuten kuieren op je dooie akkertje (als dat het al is)). Op 1 uitzondering na komt iedereen met de auto. Fietsen is simpelweg "not done".  Ook niet op een E-bike. Laat staan op een ligfiets.

Hebben die mensen nog nooit ergens gelezen dat een auto op dat soort korte ritjes extreem vervuilend is? 5km.....die mensen zouden zich kapot moeten schamen. Zelfs op een oud barrel met een verroeste ketting doe je dat in 20 minuten.

Iedere planeet krijgt de mensen die hij/zij/het/enz. verdient.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#58
(07-Jun-2017, 06:54 AM)Wim -de roetsende schreef: [Autoritten < 5km]
Hebben die mensen nog nooit ergens gelezen dat een auto op dat soort korte ritjes extreem vervuilend is? 5km.....die mensen zouden zich kapot moeten schamen. Zelfs op een oud barrel met een verroeste ketting doe je dat in 20 minuten.
Zelfs als je "het millieu" buiten beschouwing laat: dit soort korte afstanden zijn ook gewoon slecht voor je auto en dus zonde van je geld. Hetzelfde gaat voorhet in de winter de motor laaten draaien terwijl je de ruiten vrij krabben - zie ik nog steeds vrij vaak. Ook ontzettend slecht voor de motor, trouwens.

Alleen daaran kun je al zien dat verstand er niets mee te maken heeft. Dus nul kans om zulke mensen op basis van "het millieu" ergens toe te krijgen - er wordt gewoon helemaal niet nagedacht.

Cheerio,
Thomas
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:
#59
(05-Jun-2017, 08:01 AM)Roepers schreef: Aangezien ik het laatste bericht van Bartimoleus niet kan lezen omdat die niet op het scherm komt bij mij, probeer ik de zaak te forceren door zelf iets te plaatsen.
Edit: Yes! Daar is hij, gelukt!

Ik heb nu hetzelfde...
Antwoord }
Bedankt door:
#60
Weten jouw collega's niet dat een auto extreem vervuilend is op dit soort korte ritjes?

Schandalig dat mensen niet meer moeite willen doen voor een beter milieu.

Ach ja, iedere planeet krijgt de bewoners die hij/zij/het/enz. verdient.

Ik zie mijn vorige berichten niet.

Even checken of ik deze wel kan zien.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#61
Ik zie berichten nog steeds niet. De laatste is die van gisteren om 22:08. Maar als ik een berichtje typ kan ik wèl het archief van alle berichten zien. Althans, tot zolang ik niet op 'Reactie plaatsen' heb geklikt, wat ik moet doen om deze tekst te plaatsen...

(Ah, nu doet 'ie het blijkbaar wel weer...)
Antwoord }
Bedankt door:
#62
Tja, nu kan ik ze dus wel weer zien :-)
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#63
Ik heb deze problemen al een tijdje en heb het Frank al een tijd geleden doorgegeven. De laatste ontdeking is dat uitloggen helpt om berichten te zien. Ik heb al meegemaakt dat ze na inloggen weer verdwenen waren.
Antwoord }
Bedankt door:
#64
(07-Jun-2017, 11:08 AM)emgaron schreef:
(07-Jun-2017, 06:54 AM)Wim -de roetsende schreef: [Autoritten < 5km]
Hebben die mensen nog nooit ergens gelezen dat een auto op dat soort korte ritjes extreem vervuilend is? 5km.....die mensen zouden zich kapot moeten schamen. Zelfs op een oud barrel met een verroeste ketting doe je dat in 20 minuten.
Zelfs als je "het millieu" buiten beschouwing laat: dit soort korte afstanden zijn ook gewoon slecht voor je auto en dus zonde van je geld. Hetzelfde gaat voorhet in de winter de motor laaten draaien terwijl je de ruiten vrij krabben - zie ik nog steeds vrij vaak. Ook ontzettend slecht voor de motor, trouwens.

Alleen daaran kun je al zien dat verstand er niets mee te maken heeft. Dus nul kans om zulke mensen op basis van "het millieu" ergens toe te krijgen - er wordt gewoon helemaal niet nagedacht.

Cheerio,
Thomas


ik denk dat die keuze bij de bestuurder ligt wel of niet met de auto voor korte ritten. ik vind dat je als buitenstaander daar niet over mag oordelen. IK ben dan ook zeker niet iemand die met milleu bezig is, of perse overal de fiets voor pakt. ben zeker ook een auto liefhebber. misschien is dat het wel
Antwoord }
Bedankt door:
#65
(07-Jun-2017, 10:51 PM)pietermels1979 schreef: ik denk dat die keuze bij de bestuurder ligt wel of niet met de auto voor korte ritten. ik vind dat je als buitenstaander daar niet over mag oordelen. IK ben dan ook zeker niet iemand die met milleu bezig is, of perse overal de fiets voor pakt. ben zeker ook een auto liefhebber. misschien is dat het wel
Het probleem is dat auto's gewoon inderdaad millieuvervuilend zijn. Dat betekent: op het moment dat ik ervoor kies om met de auto te rijden zorg ik ervoor dat mijn omgeving voor allen slechter wordt (en ja, ik maak die keuze ook weleens). De vraag is dus: hoeveel vrijhijd kunnen we als maatschapij toestaan voor gedrag waarvan bekend is dat anderen daar schade van ondervinden. Bij roken (om maar een voorbeeld te noemen) is dit de afgelopen jaren sterk veranderd. Misschien gebeurt dit bij auto's e.d. ook nog. Uiteindelijk is het gewoon het afwegen van één vrijhijd tegen een andere.

Cheerio,
Thomas
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:
#66
(07-Jun-2017, 11:17 PM)emgaron schreef:
(07-Jun-2017, 10:51 PM)pietermels1979 schreef: ik denk dat die keuze bij de bestuurder ligt wel of niet met de auto voor korte ritten. ik vind dat je als buitenstaander daar niet over mag oordelen. IK ben dan ook zeker niet iemand die met milleu bezig is, of perse overal de fiets voor pakt. ben zeker ook een auto liefhebber. misschien is dat het wel
Het probleem is dat auto's gewoon inderdaad millieuvervuilend zijn. Dat betekent: op het moment dat ik ervoor kies om met de auto te rijden zorg ik ervoor dat mijn omgeving voor allen slechter wordt (en ja, ik maak die keuze ook weleens). De vraag is dus: hoeveel vrijhijd kunnen we als maatschapij toestaan voor gedrag waarvan bekend is dat anderen daar schade van ondervinden. Bij roken (om maar een voorbeeld te noemen) is dit de afgelopen jaren sterk veranderd. Misschien gebeurt dit bij auto's e.d. ook nog. Uiteindelijk is het gewoon het afwegen van één vrijhijd tegen een andere.

Cheerio,
Thomas


weet je wat ook vervuilend is.... alle fietsers die hun teringzooi in de berm gooien.....  we gaan hier weer zo;n discussie krijgen wel of geen auto... ik ga hier niet in mee. ik gebruik zowel mijn fietsen als mijn auto met veel plezier... en of die nou mileuvervuilend is.... boeiend ik heb er veel te veel rijplezier van en die gaat nog zeker 3 ton mee
Antwoord }
Bedankt door:
#67
(08-Jun-2017, 12:06 AM)pietermels1979 schreef: en die gaat nog zeker 3 ton mee

Eurotonnen, gewichtstonnen of afstandstonnen?
Antwoord }
Bedankt door:
#68
De auto in zijn huidige vorm is een enorm achterhaalde techniek van ruim 100 jaar geleden. De verbrandingsmotor zou gewoon op een lijst moeten komen van illegale producten.

Over een X aantal jaren zal de mensheid verbijsterd terug kijken op deze periode, daar ben ik echt van overtuigd.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#69
Jammer dat het onderwerp volledig wordt verlaten en de discussie verder gaat met meningen over milieuvervuiling en zogenaamd achterhaalde techniek van verbrandingsmotoren.

Piet,
Antwoord }
Bedankt door:
#70
Misschien zou de ligfiets wat minder niche kunnen worden als deze meer in de verhuur zou worden aangeboden. De "gemakkelijke" modellen. Ik rij nu rond op de Veluwe en zie veel fietsverhuurbedrijven met de meest wonderlijke fietsen. Tot een soort loopband op een step die me toch ook de nodige gewenning lijkt vragen. Maar geeneen ligfiets. Terwijl er toch echt wel modellen zijn waar je relatief eenvoudig op wegrijdt. Trikes bijvoorbeeld. Jammer is dat!
Antwoord }
Bedankt door:
#71
De beste reclame voor een nieuw model auto, is zoveel mogelijk exemplaren op de weg, hoorde ik ooit de dealer zeggen.
Dus ik zou zeggen: kom achter dat beeldscherm vandaan en ga fietsen. Het helpt wel als er dan ook een hippe vent of meid op die fiets ligt.

Mijn fietsen: Rode Challenge Fujin Tour, grijze Fujin SL I, zwart gespoten Hurricane van staal (project) , rode Hurricane van aluminium (winter) , zwarte Nazca Fuego, gele Challenge Alize 20

Marcel D.
Antwoord }
Bedankt door:
#72
(08-Jun-2017, 11:26 PM)tegenligger schreef: De beste reclame voor een nieuw model auto, is zoveel mogelijk exemplaren op de weg, hoorde ik ooit de dealer zeggen.
Dus ik zou zeggen: kom achter dat beeldscherm vandaan en ga fietsen. Het helpt wel als er dan ook een hippe vent of meid op die fiets ligt.

Er zijn inderdaad veel ligfietsers die de ligfiets nauwelijks gebruiken. Als mensen weten dat iemand een ligfiets heeft en ze zien hem o haar nauwelijks erop fietsen, dan zijn ze bevestigd in hun oordeel over de ligfiets. Naar mijn idee is de ligfiets prima te gebruiken in de stad, alleen moet de gewenning wel volledig zijn. Veel ligfietseigenaars zijn daarvoor veel incidenteel ligfietser.
Antwoord }
Bedankt door:
#73
Er is aan verhuur van ligfietsen weinig te verdienen. Je moet veel “passende” fietsen in voorraad houden of pas maken op kettinglengte. Voorwielaangedreven ligfietsen vraagt teveel gewenning voor een beginnende ligfietser.

Trikes zou een oplossing kunnen zijn, maar dan zul je passende “klikschoenen” ook mee verhuren. Bovendien kan de schade aan trikes aanzienlijk zijn. Het zijn geen “botsfietsen”. De trike kan dan snel ontspoort raken.

We hebben een windsurf hype gehad in de jaren ‘80. Met de Landelijk Jeugdsurfdagen georganiseerd de de ANWB en NCRV. Die “zeilplanken” worden nooit meer gebruikt.

Redelijk aanbod van tweewielige ligfietsen in de jaren ‘90. Buitengewone modellen, technisch gezien veel “kaf onder het koren” met veel kinderziektes. Vooral de babyboomers stapten op. Konden die extra ligfiets betalen.
Alleen de doorontwikkelde tweewielers zijn nog te koop. De meeste als comfort ligfiets. Die zijn nauwelijks sneller dan een sportfiets, maar wel met een hogere aanschafprijs. Maar als je comfortabel rijden, dan met “klik”pedalen. Velen stappen om die reden zelfs niet op een racefiets.

De doorontwikkelde trike zal nog redelijk verkocht worden, maar in drukke steden is daar erg weinig plaats voor op de fietspaden. Hetzelfde geldt voor de velomobiel, die vele liefhebbers kent.

Bij mij in het dorp zijn de trikes en velomobielen onder de fietsers niet geliefd. Te snel en te veel ruimte innemend op de drukke of smalle fietspaden. Het idee voor de keuze rijbaan i.p.v. het fietspad is voor de beginnende trike- en VM-rijder geen optie.

Maar de ligfiets zal nooit meer verdwijnen uit het straatbeeld. Eerder wat toenemen, ook als de E-bike de grote concurrent is. Milieuzones nemen toe. De 2 takt bromfiets wordt een “sterfhuisconstructie”. Nieuwe tweetakten krijgen volgend jaar geen kenteken meer. Er komt een toename van lichte elektrisch aangedreven voertuigen. E-stadspersonenauto’s, E-brommobielen, E-bromfietsen, waaronder trikes.

Maar wat de boer niet kent, dat vreet ie niet. Op de “bukfietsfora” wordt volop geschreven over fietspijntje en -klachten. Tot en met het opgeven van het fietsen toe. Lees het boekje – Natuurlijk fietsen – Een harmonie van mens en machine. Van de arts en gastschrijver Kor van Hulten. 11 bladzijden over fietsklachten. Ook de voordelen van de ligfiets wordt door hem beschreven.

Rationele fietsers stappen eerder op een ligfiets. De ouderen op een E-bike. De ligfiets zal specifiek blijven.
Al moeten we wel van die rare uitspraken af. Dat je ligfietsen moet “leren”. Dat je ligfiets-spieren moet “kweken”, omdat je andere spieren gebruikt. Ja, het vraagt gewenning m.b.t. het evenwichtsorgaan. Het zit gewoon tussen de oren.
Dan heb ik het niet over roeifietsen of knikframe-ligfietsen. Dat moet je leren.

Piet.
Antwoord }
Bedankt door:
#74
Quoten lukt niet omdat ik ingelogd de laatste antwoorden niet kan lezen. Ik ga even in op op Piets antwoord dat comfort tweewielligfietsen niet interessant zouden zijn. Mijn Sinners vallen in die categorie en ik ben er zo blij mee. Ik heb minder last van tegenwind, hier in het hoge Noorden merk ik toch wel op bij meer tegenwind mijn Sinners relatief sneller worden. Ze zijn heerlijk comfortabel: achterover en beentjes omhoog. In de Stad (= Groningen, er is maar 1 stad en dat is Stad) kan ik er prima mee uit de voeten. Op smalle fietspaadjes rijden ze ook prima. Ligfietsen is ook op mijn Sinnertjes puur genieten. Ik ben verbaasd dat die sensatie ik 22 jaar geleden had van het overweldigende comfort en rust (je bovenlichaam ligt vast op het zitje en gaat dus niet heen en weer, wat een rustig beeld geeft tijdens de fietstocht) nog steeds ervaar.

Kortom: Er zijn steeds mensen die denken dat een ligfiets alleen voordeel heeft als hij snel gaat. Dat bestrijd ik. Een ligfiets (tweewielige dan wel te verstaan) is ook een prima keuze als je niet gaat voor snelheid, maar voor comfort.

Nog een verhaaltje: Toen ik mijn Sinner Demon ongeveer 10 jaar geleden kocht, informeerde de buurman naar de prijs. Ik meende dat die ergens tussen de 1200 en 1300 euro was. Dat vond hij een boel geld. Een tijd later, ongeveer vertelde hij dat hij elektrische fietsen (voor hem en zijn vrouw) had gekocht: 2000 euro per stuk. Dat was bijna een bekentenis en ik vind nog steeds dat mijn ligfietsen meer dan hun geld waard zijn.
Antwoord }
Bedankt door:
#75
Quoten lukt niet, dus zo maar:

(quoteSmile Kortom: Er zijn steeds mensen die denken dat een ligfiets alleen voordeel heeft als hij snel gaat. Dat bestrijd ik. Een ligfiets (tweewielige dan wel te verstaan) is ook een prima keuze als je niet gaat voor snelheid, maar voor comfort. (/quote)

Snelheid de hoofdreden van een ligfiets? Ik ben niet erg snel. Iedereen mag mij dan ook passeren. Afgekicked van RIS, BIS, etc. Ik laat mij niet meer opjagen. Ik rij op een ligfiets omdat het mijn actieradius vergroot (meer meters etc); het vrije uitzicht en idd. het plezier wat je op een ligger ervaart. Snelheid is ondergeschikt.

En nu mijn vrouw eindelijk is bekeerd (jaja, mevrouw heeft een trike) tuf ik met 20km/h samen met mijn vrouw door de polder. Een trike is wel bijzonder comfortabel, moet ik zeggen (kijk al stiekem uit naar een ICE). Je hoeft je evenwicht niet te bewaren, je kunt heel relaxed voor een stoplicht wachten, op je dooie akkertje een helling nemen en altijd je luie stoel tot je beschikking.


Natuurlijk kent de trike nadelen. Vaak zijn de fietspaden (te) smal (of de fiets te breed). De trike heeft een geringe zithoogte, wat de zichtbaarheid in het verkeer niet ten goede komt. Vlaggetjes veranderen daar weinig aan. Gelukkig is de woonwerk route van mijn vrouw 98% breed, geasfalteerd fietspad.

(09-Jun-2017, 07:25 AM)Roepers schreef:
(08-Jun-2017, 11:26 PM)tegenligger schreef: De beste reclame voor een nieuw model auto, is zoveel mogelijk exemplaren op de weg, hoorde ik ooit de dealer zeggen.
Dus ik zou zeggen: kom achter dat beeldscherm vandaan en ga fietsen. Het helpt wel als er dan ook een hippe vent of meid op die fiets ligt.

Er zijn inderdaad veel ligfietsers die de ligfiets nauwelijks gebruiken. Als mensen weten dat iemand een ligfiets heeft en ze zien hem o haar nauwelijks erop fietsen, dan zijn ze bevestigd in hun oordeel over de ligfiets. Naar mijn idee is de ligfiets prima te gebruiken in de stad, alleen moet de gewenning wel volledig zijn. Veel ligfietseigenaars zijn daarvoor veel incidenteel ligfietser.

Hier niet. We hebben nog nooit een auto gehad; er zal ook wel nooit eentje komen. Alles gaat op de stadsfiets, ligfiets en sinds kort op de trike. Helaas zijn wij geen hippe posterchilds met onze leeftijden van 58 en 53.
Antwoord }
Bedankt door: PlantageBohémien
#76
(12-Jun-2017, 10:52 AM)Hans58 schreef: Quoten lukt niet, dus zo maar:

(quoteSmile Kortom: Er zijn steeds mensen die denken dat een ligfiets alleen voordeel heeft als hij snel gaat. Dat bestrijd ik. Een ligfiets (tweewielige dan wel te verstaan) is ook een prima keuze als je niet gaat voor snelheid, maar voor comfort. (/quote)

Snelheid de hoofdreden van een ligfiets? Ik ben niet erg snel. Iedereen mag mij dan ook passeren. Afgekicked van RIS, BIS, etc. Ik laat mij niet meer opjagen. Ik rij op een ligfiets omdat het mijn actieradius vergroot (meer meters etc); het vrije uitzicht en idd. het plezier wat je op een ligger ervaart. Snelheid is ondergeschikt.

En nu mijn vrouw eindelijk is bekeerd (jaja, mevrouw heeft een trike) tuf ik met 20km/h samen met mijn vrouw door de polder. Een trike is wel bijzonder comfortabel, moet ik zeggen (kijk al stiekem uit naar een ICE). Je hoeft je evenwicht niet te bewaren, je kunt heel relaxed voor een stoplicht wachten, op je dooie akkertje een helling nemen en altijd je luie stoel tot je beschikking.


Natuurlijk kent de trike nadelen. Vaak zijn de fietspaden (te) smal (of de fiets te breed). De trike heeft een geringe zithoogte, wat de zichtbaarheid in het verkeer niet ten goede komt. Vlaggetjes veranderen daar weinig aan. Gelukkig is de woonwerk route van mijn vrouw 98% breed, geasfalteerd fietspad.

(09-Jun-2017, 07:25 AM)Roepers schreef:
(08-Jun-2017, 11:26 PM)tegenligger schreef: De beste reclame voor een nieuw model auto, is zoveel mogelijk exemplaren op de weg, hoorde ik ooit de dealer zeggen.
Dus ik zou zeggen: kom achter dat beeldscherm vandaan en ga fietsen. Het helpt wel als er dan ook een hippe vent of meid op die fiets ligt.

Er zijn inderdaad veel ligfietsers die de ligfiets nauwelijks gebruiken. Als mensen weten dat iemand een ligfiets heeft en ze zien hem o haar nauwelijks erop fietsen, dan zijn ze bevestigd in hun oordeel over de ligfiets. Naar mijn idee is de ligfiets prima te gebruiken in de stad, alleen moet de gewenning wel volledig zijn. Veel ligfietseigenaars zijn daarvoor veel incidenteel ligfietser.

Hier niet. We hebben nog nooit een auto gehad; er zal ook wel nooit eentje komen. Alles gaat op de stadsfiets, ligfiets en sinds kort op de trike. Helaas zijn wij geen hippe posterchilds met onze leeftijden van 58 en 53.

Effe testen, maar quoten lukt me gewoon.
Blijft een vreemd draadje dit, qua kuren dan... Dodgy

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:
#77
Het gaat hier al wat beter. Ik zie de nieuwste berichten nu. Maar als ik vanuit 'Nieuwe berichten'-pagina hier kom, word ik niet naar het meeste recente nieuwe bericht gevoerd. Ik kom dan gewoon op pagina 1 uit. Gek genoeg helemaal onderaan de pagina.

Nee, toch niet. Zie mijn voorgaand bericht zelf niet eens verschijnen, terwijl ik weet dat 'ie wel bestaat (ik zie wel de historie).
Antwoord }
Bedankt door:
#78
(08-Jun-2017, 12:23 AM)Lopopodium schreef:
(08-Jun-2017, 12:06 AM)pietermels1979 schreef: en die gaat nog zeker 3 ton mee

Eurotonnen, gewichtstonnen of afstandstonnen?


ik had wel verwacht dat men dit zou snappen.... maar voor de simpele mensen onder ons. 300.000 km
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook ...Frutsel — 11:49 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, 10x om de roeiba...Frutsel — 11:45 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Je hebt geen groot...Hardloper — 10:41 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
plannen zijn wat gew...GHOOGEN — 09:50 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM