Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fiets registreren
#1
Hoi Allemaal,

Ik wil mijn net gekochte trike registeren. Zoekend op internet kwam ik uit op: Fietsenregister echter komt mijn fietsmerk "HP Velotechnik" niet voor in hun fiets controle lijst. Toen gekeken naar Azub, maar dat fietsmerk komt ook niet voor.

Mijn vraag: worden ligfietsen niet geregistreerd of worden ze elders geregistreerd?

Hoe heb jij dat gedaan?

cu, Jack.
Antwoord }
Bedankt door:
#2
"Blijkbaar staat javascript uitgeschakeld in uw browser, of uw browser beschikt niet over de nieuwste Flash player."

Geeft veel vertrouwen, zo'n site...

Maar goed, ligfietsen bestaan niet voor de rest van de wereld, laat staan dat die geregistreerd kunnen worden.
Antwoord }
Bedankt door:
#3
Een velomobiel registreer je bij de makers. Misschien is dat ook mogelijk met een HP Velotechnik. Geen flauw idee hoor. Ik heb mijn Gekko nergens laten registreren dat ie van mij is in ieder geval. Mijn velomobielen zijn wel beide te vinden op velomobiel.nl met mij als huidige rijder.
Antwoord }
Bedankt door:
#4
(25-May-2021, 03:13 PM)Roef Veerman schreef: Een velomobiel registreer je bij de makers. Misschien is dat ook mogelijk met een HP Velotechnik. Geen flauw idee hoor. Ik heb mijn Gekko nergens laten registreren dat ie van mij is in ieder geval. Mijn velomobielen zijn wel beide te vinden op velomobiel.nl met mij als huidige rijder.

Ik heb vandaag contact gehad met HP Velotechnik, maar zij registreren alleen garantie, en dan alleen van de eerste eigenaar.
Vandaag een foto gemaakt van het chassis-nummer. Ik geloof dat ik deze foto maar goed moet bewaren en registreren maar moet laten voor wat het is.


Cheers, Jack

(25-May-2021, 09:10 AM)Frutsel schreef: "Blijkbaar staat javascript uitgeschakeld in uw browser, of uw browser beschikt niet over de nieuwste Flash player."

Geeft veel vertrouwen, zo'n site...

Maar goed, ligfietsen bestaan niet voor de rest van de wereld, laat staan dat die geregistreerd kunnen worden.

Dat viel mij ook al op! En het kost ook nog eens 10 euro. 
Als je zoekt op Google naar fiets register kom je steeds op deze krakemikkige website uit.
Ach ja, thanx, Jack
Antwoord }
Bedankt door:
#5
Waarom zou je je fiets daar registreren?
Wat is de meerwaarde daarvan?
Antwoord }
Bedankt door:
#6
(26-May-2021, 03:43 PM)ZoefZoef schreef: Waarom zou je je fiets daar registreren?
Wat is de meerwaarde daarvan?

Hoe langer ik er over nadenk, hoe minder waarde het inderdaad heeft.
Ik ga het niet doen. Dank je ZoefZoef
Antwoord }
Bedankt door:
#7
Als je fiets gejat ia, verschijnt ie in het fietsdiefstalregister van het RDW, en daar kun je ook controleren of een fiets geregistreerd staat als gestolen of niet. En dat is een officiele site. Die ander niet.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM