Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scorpion FS Enduro...Tipping over.
#1
Hoi, Ik heb een video van ong 14 minuten, en wil graag hier plaatsen,mag dat?  Het is van mijn Youtube pagina dat is over hoe het gaat met mijn trike als ik off road gaat ( ik ga samen met mijn man op pad in het boss).

Greetings
Rachel.
Antwoord }
Bedankt door:
#2
(03-Sep-2021, 11:32 AM)Sarangel Gevel schreef: Hoi, Ik heb een video van ong 14 minuten, en wil graag hier plaatsen,mag dat?  Het is van mijn Youtube pagina dat is over hoe het gaat met mijn trike als ik off road gaat ( ik ga samen met mijn man op pad in het boss).

Greetings
Rachel.

Een link plaatsen kan natuurlijk altijd.

Het staat iedereen vrij om te gaan kijken.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Sarangel Gevel
#3
https://youtu.be/LRdOHjFc0PY

Here is the video I mentioned.
Antwoord }
Bedankt door:
#4
I would've dragged that trike up the hill if I got stuck like that. Props for perseverance!
It looks like most trails are a bit too narrow though, especially with those brambles (and nettles if you're unlucky). Is it still fun to ride off-road?
(We do have an Endurance here as well, I've just only used it off-road once, and that was just loose sand, no hills or narrow trails)
Antwoord }
Bedankt door: Sarangel Gevel
#5
Habría arrastrado ese triciclo colina arriba si me hubiera quedado atascado así. ¡Apoyos para la perseverancia!
Sin embargo, parece que la mayoría de los senderos son un poco estrechos, especialmente con esas zarzas (y ortigas si no tienes suerte). ¿Sigue siendo divertido andar fuera de la carretera?
(También tenemos un Endurance aquí, solo lo he usado fuera de la carretera una vez, y eso fue solo arena suelta, sin colinas ni senderos estrechos)
Antwoord }
Bedankt door:
#6
(03-Sep-2021, 04:46 PM)Frutsel schreef: I would've dragged that trike up the hill if I got stuck like that. Props for perseverance!
It looks like most trails are a bit too narrow though, especially with those brambles (and nettles if you're unlucky). Is it still fun to ride off-road?
(We do have an Endurance here as well, I've just only used it off-road once, and that was just loose sand, no hills or narrow trails)

Most of what we do is on wide paths,gravel and loose sand.  It is fun but a lot of hard work.
Antwoord }
Bedankt door:
#7
In die zandbak bij Surae ben je inderdaad niet blij met drie sporen om op te letten, zeker niet op de paden waar je sowieso een wiel naast het pad hebt lopen. De Scorpion lijkt me ook net wat te weinig bereik aan de onderkant te hebben voor de helling in sommige van deze paden. Wat voor pignon heeft hij, valt daar nog een mouw aan te passen? Zoals hij nu is, zou ik zeggen dat de Scorpion meer op zijn plaats is op de wat bredere en vlakkere paden die daar ook genoeg zijn. Uiteraard zijn die dan ineens ook weer kaarsrecht en daarmee minder interessant.
Antwoord }
Bedankt door:
#8
Great to see Surae after 25 years again.

I grew up in Rijen and used to walk, cycle, run and skate in the forests around Surea.
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM