Even praktisch
|
Berichten: 1.213
Topics: 86
Lid sinds: Dec 2018
Bedankt: 137
2069 x bedankt in 753 berichten
Toen ik lid werd van dit forum zag ik mijzelf in geen 100 jaar rijden in zo'n rioolpijp. Maar inzicht schrijdt voort, en aan het eind van de maand wordt er een Quest afgeleverd. Het kan verkeren.
Ik heb al die tijd natuurlijk niet op zitten letten op het forum, want ik zou toch nooit in een velomobiel gaan rijden, dus de meeste discussies zijn mij volledig ontgaan. Maar nu zijn er toch een paar praktische zaken die geregeld moeten worden: - Hoe zet ik zo'n ding op slot?
- Hoe voorkom ik dat ik nat wordt tijdens regen?
- Is er een niet te duur zeil verkrijgbaar die ik over de Quest kan doen?
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Berichten: 117
Topics: 4
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1
90 x bedankt in 46 berichten
Op slot zetten kan, al doet niet iedereen dat, een velomobiel stelen gebeurt gelukkig niet vaak, met een kettingslot door het achterwiel
Niet nat worden? de zwarte meegeleverde schuimkraag gebruiken evt toer/racekap velomobieldakje of (weet niet zeker of deze past op de quest) zonnedak van intercitybike.
Een zeil over de quest wordt niet veel gedaan, als de quest wat zand of andere stof op de lak heeft zitten gaat dit schuren tussen zeil en fiets oppervlak vooral als hij buiten staat en er is wat wind.
Op de duitse velomobilesite vindt je wel wat info over deze hoezen, er is daar een forumlid die mooie hoezen maakt voor een redelijke prijs
Berichten: 1.982
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 29534
2889 x bedankt in 1292 berichten
05-Jun-2022, 04:01 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Jun-2022, 08:38 PM door Willeke_IGKT.)
(05-Jun-2022, 02:16 PM)Bart Verbeek schreef: Toen ik lid werd van dit forum zag ik mijzelf in geen 100 jaar rijden in zo'n rioolpijp. Maar inzicht schrijdt voort, en aan het eind van de maand wordt er een Quest afgeleverd. Het kan verkeren.
Ik heb al die tijd natuurlijk niet op zitten letten op het forum, want ik zou toch nooit in een velomobiel gaan rijden, dus de meeste discussies zijn mij volledig ontgaan. Maar nu zijn er toch een paar praktische zaken die geregeld moeten worden:- Hoe zet ik zo'n ding op slot?
- Hoe voorkom ik dat ik nat wordt tijdens regen?
- Is er een niet te duur zeil verkrijgbaar die ik over de Quest kan doen?
Rioolpijp ?!?
Ik zet mijn Quest vast met een kabelslot door het til 'oog' (in mijn geval een greep die het meeste lijkt op die van een keukenkastje.)
Dan gaat de kabel om een vast object zoals een paal of fietsen stalling's nietje.
Dit houdt vastbesloten dieven niet tegen, maar die laten zich toch niet tegen houden door fietssloten. Ik heb het kableslot ook wel gebruikt door een van de wielen (even het wieldoekje in de fiets leggen) maar dat was meer omdat de standrem hem toen niet op z'n plek hield.
Ik heb online van iemand gezien dat die een lange kabel met twee ogen had, de kabel ging om het frame van de fiets, het ene oog door het andere en dan naar buiten door een voetengat, en daarmee kon de fiets aan een vast punt op slot gezet worden. Als mijn fiets thuis buiten zou moeten staan zou ik dat overwegen, niet nu het meestal voor korte tijd in de stad is.
Waterdicht tijdens het rijden:
Flevo dakje voor lichte regen (en zon,) een PET scherm in de voorste helft van de opening voor het water wat van het dakje niet in de fiets valt. Dat PET scherm is iets groter dan de viziers die ik bij anderen zie, maar die zouden hetzelfde werk kunnen doen.
Voor zware regen en als afdichting als ik bij de fiets weg ga, de zwarte schuimkap (of scherm of 'dat ding'.) En het afdicht klepje voor de nek opening.
Ik heb geen hoes, thuis een garage gehuurd, op het werk kan de fiets bij slecht weer in de fietsen stalling, (bij goed weer hebben we te veel gewone fietsen die de ruimte vullen.) Ik heb een oude regen poncho die bij storm over de schuimkap past en onder de fiets vastgebonden kan worden. Alleen zo gebruikt toen ik de fiets nog niet in de stalling zette op het werk.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 897
Topics: 11
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 164
1545 x bedankt in 628 berichten
(05-Jun-2022, 02:16 PM)Bart Verbeek schreef: Toen ik lid werd van dit forum zag ik mijzelf in geen 100 jaar rijden in zo'n rioolpijp. Maar inzicht schrijdt voort, en aan het eind van de maand wordt er een Quest afgeleverd. Het kan verkeren.
Ik heb al die tijd natuurlijk niet op zitten letten op het forum, want ik zou toch nooit in een velomobiel gaan rijden, dus de meeste discussies zijn mij volledig ontgaan. Maar nu zijn er toch een paar praktische zaken die geregeld moeten worden:- Hoe zet ik zo'n ding op slot?
- Hoe voorkom ik dat ik nat wordt tijdens regen?
- Is er een niet te duur zeil verkrijgbaar die ik over de Quest kan doen?
Van regen word je nat.
Het dekje scheelt enorm, maar bij langere ritten druipt er water in je T-shirt. Neem een droog T-shirt mee.
Gebruik een regenbril; de spetters in je ogen maakt het lastig om te kijken. Een goedkope regenbril is een stofbril van bij de bouwmarkt. En bij de bouwmarkt hebben ze grote bouwzeilen. Ringen aan de zijkant om hem eventueel met haringen in het gras vast te pinnen.
Je kan ook een stuurslot fabriceren waarmee je de remhendel dichtgeknepen hout. Minder veilig dan een slot door het achterwiel, remkabels kunnen doorgeknipt worden.
Niels, Quest 20" Quest kliko, Quest carbon, DF, van der Wal
Berichten: 1.998
Topics: 23
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 28
2965 x bedankt in 1639 berichten
Citaat:Je kan ook een stuurslot fabriceren waarmee je de remhendel dichtgeknepen hout. Minder veilig dan een slot door het achterwiel, remkabels kunnen doorgeknipt worden.
Niels, Quest 20" Quest kliko, Quest carbon, DF, van der Wal
Dit heb ik ook en ik gebruik dit als ik even weg ben. Voor een boodschap bijvoorbeeld. En als ie gestald staat ook standaard.
Het is een extta drempel en voorkomt dat ze er snel weg mee kunnen rijden als je het slot doorknipt.
Berichten: 1.648
Topics: 38
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 2090
1978 x bedankt in 769 berichten
Misschien kun je het combineren Bart:
Een waterdicht zeil uit de bouwmarkt, een decameter touw, en een cursus knopen voor beginners en je komt een heel eind. Als het regent laat je het zeil eromheen.
Het zeil kun je bedrukken met de tekst:
"ga iemand anders fiets stelen aub!"
Berichten: 1.213
Topics: 86
Lid sinds: Dec 2018
Bedankt: 137
2069 x bedankt in 753 berichten
(05-Jun-2022, 05:50 PM)Fietsbennie schreef: Misschien kun je het combineren Bart:
Een waterdicht zeil uit de bouwmarkt, een decameter touw, en een cursus knopen voor beginners en je komt een heel eind. Als het regent laat je het zeil eromheen.
Het zeil kun je bedrukken met de tekst:
"ga iemand anders fiets stelen aub!"
In Amsterdam heb ik wel geleerd hoe je kunt voorkomen dat ze je fiets stelen:
- Zorg dat jouw slot beter is dan die van de fiets waar je naast staat
- Zorg dat je fiets er oud en afgetrapt uit ziet (omwikkel alles wat glimt met duct tape)
- Zet de fiets altijd ergens aan vast (mensen die je fiets inladen in een busje storen zich niet aan een sterk slot, maar gaan geen tijd verspillen aan een fiets die vast staat)
Maar bij velomobielen moet ik dat nog uitvogelen. Ik denk erover een paar invalidenstickers op de zijkant te plakken. Dat heeft de volgende voordelen:
- Een dief wil niet voor invalide aangezien worden
- Een dief weet niet welke rare aanpassingen je hebt laten aanbrengen. Misschien moet ie wel met de handen trappen of is de beenlengte verschillend
- Minder gezeur in een voetgangersgebied
- Minder gezeur als je op de weg rijdt in plaats van op het fietspad
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Berichten: 1.982
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 29534
2889 x bedankt in 1292 berichten
(05-Jun-2022, 08:36 PM)Bart Verbeek schreef: Maar bij velomobielen moet ik dat nog uitvogelen. Ik denk erover een paar invalidenstickers op de zijkant te plakken.
Toch alleen als je het recht hebt op het voeren van zo'n sticker.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 1.213
Topics: 86
Lid sinds: Dec 2018
Bedankt: 137
2069 x bedankt in 753 berichten
05-Jun-2022, 08:48 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Jun-2022, 09:01 PM door Bart Verbeek.)
(05-Jun-2022, 04:01 PM)Willeke_IGKT schreef: Rioolpijp ?!?
Die associatie is wat minder vreemd dan het lijkt. Voor mij dan. Vroegâh, toen ik nog zo slank was dat ik een koprol kon maken in een TL-buis, heb ik wel eens zitten rekenen aan een rioolbuis op wielen die elektrisch aangedreven werd. Hiervoor was, als ik mij niet bedrieg, circa 60 watt nodig om een redelijke snelheid te halen. Vandaar mijn latere interesse in ligfietsen.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Berichten: 1.801
Topics: 106
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 7446
2588 x bedankt in 1227 berichten
05-Jun-2022, 08:55 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Jun-2022, 09:02 PM door Hoekie.)
(05-Jun-2022, 02:16 PM)Bart Verbeek schreef: Toen ik lid werd van dit forum zag ik mijzelf in geen 100 jaar rijden in zo'n rioolpijp. Maar inzicht schrijdt voort, en aan het eind van de maand wordt er een Quest afgeleverd. Het kan verkeren.
Ik heb al die tijd natuurlijk niet op zitten letten op het forum, want ik zou toch nooit in een velomobiel gaan rijden, dus de meeste discussies zijn mij volledig ontgaan. Maar nu zijn er toch een paar praktische zaken die geregeld moeten worden:
Hoe zet ik zo'n ding op slot?
ABUs slot op de remhandle. Eventueel een bewegingsalarm. Of kabelslot door een wiel. maar dat vind ik niet praktisch.
Citaat:Hoe voorkom ik dat ik nat wordt tijdens regen?
Helemaal droog zit je met een race/winterkap (of in het geval van een QV met schuim en head-in lange kap) Ook fijn tegen de zon.
Citaat:Is er een niet te duur zeil verkrijgbaar die ik over de Quest kan doen?
Zoals Marnix al zei. Zie Duitse forum. Daar lees je ook dat sommigen een goedkope moterfiets hoes gebruiken. Zie hier Faltgarage/Abdeckplane - Interesse? | Velomobil-Forum (velomobilforum.de) en hier suche - Schutzhülle für DF xl gesucht | Velomobil-Forum (velomobilforum.de) en
Of een duurdere van Radical Design https://www.radicaldesign.com/velomobile-parking-cover
Berichten: 1.213
Topics: 86
Lid sinds: Dec 2018
Bedankt: 137
2069 x bedankt in 753 berichten
05-Jun-2022, 08:58 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Jun-2022, 08:59 PM door Bart Verbeek.)
(05-Jun-2022, 08:41 PM)Willeke_IGKT schreef: Toch alleen als je het recht hebt op het voeren van zo'n sticker.
Momenteel ben ik er invalide genoeg voor.
Maar ik weet niet of zulke stickers een officiële status hebben. Volgens mij worden ze gebruikt om rolstoeltoegankelijke toiletten mee aan te duiden. Daarom wil ik er ook een zeiltje over. Voor het geval een invalide met hoge nood mijn associatie met een rioolpijp deelt als ik weg ben.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Berichten: 1.801
Topics: 106
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 7446
2588 x bedankt in 1227 berichten
(05-Jun-2022, 08:58 PM)Bart Verbeek schreef: Daarom wil ik er ook een zeiltje over...
De standaard schuimkap is daar al voldoende voor. Eventueel aangevuld met het kleine schuimkap desksel. Die is daarvoor bedoeld.
Ik zie hier dat er ook een carbon deksel slot mogelijk is.
https://wimschermer.blogspot.com/2013/04...-slot.html
Berichten: 1.562
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 98
503 x bedankt in 349 berichten
06-Jun-2022, 07:16 AM
(05-Jun-2022, 08:58 PM)Bart Verbeek schreef: (05-Jun-2022, 08:41 PM)Willeke_IGKT schreef: Toch alleen als je het recht hebt op het voeren van zo'n sticker.
Momenteel ben ik er invalide genoeg voor.
Maar ik weet niet of zulke stickers een officiële status hebben. Volgens mij worden ze gebruikt om rolstoeltoegankelijke toiletten mee aan te duiden. Daarom wil ik er ook een zeiltje over. Voor het geval een invalide met hoge nood mijn associatie met een rioolpijp deelt als ik weg ben.
Die sticker, model SG03B, wordt algemeen gebruikt voor rolstoel toegankelijk. Niet op gehandicaptenvoertuigen. Je wilt niet dat jouw "rioolpijp" als openbaar WC wordt gebruikt.
https://www.verkeersbordenoverzicht.nl/
Maar elke trike, quat of velomobiel kan voor de wet als gehandicaptenvoertuig worden geschouwd. Iedereen heeft het recht om van een gehandicaptenvoertuig gebruik te maken.
gehandicaptenvoertuig: voertuig dat is ingericht voor het vervoer van een gehandicapte, niet breder is dan 1,10 meter en niet is uitgerust met een motor, dan wel is uitgerust met een motor waarvan de door de constructie bepaalde maximumsnelheid niet meer dan 45 km per uur bedraagt, en geen bromfiets is;
Berichten: 5.904
Topics: 150
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2131
7518 x bedankt in 3698 berichten
06-Jun-2022, 09:11 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-Jun-2022, 09:13 AM door Wim -de roetsende.)
Citaat:Hoekie zei: Helemaal droog zit je met een race/winterkap (of in het geval van een QV met schuim en head-in lange kap) Ook fijn tegen de zon.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik heb op de XS en de DF een racekap gehad en in allebei de gevallen werd ik in de regen gewoon nat.
Fietsen met een volledig gesloten vizier vond ik namelijk echt verschrikkelijk. Vaak zette ik het dus een heel klein beetje open. Helaas komt er dan onmiddellijk heel veel water naar binnen. Het lekt simpelweg van het vizier af.
Zelfs met het vizier helemaal gesloten kwam er soms nog water via de zijgaten naar binnen. En met een volledig gesloten vizier word je ook nog eens flink nat van het zweet.
Ik heb een hele goedkope poncho (€6,50) gekocht. De rug is er bijna volledig uitgeknipt, daardoor heb ik minder last van zweten. Ook aan de voorkant is er een flink stuk afgeknipt.
Als het echt heel hard regent kan ik zelfs de capuchon nog over mijn petje trekken. Met deze eenvoudige oplossing word ik bijna niet meer nat m.u.v. mijn gezicht.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 1.476
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 279
2864 x bedankt in 1334 berichten
06-Jun-2022, 09:13 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-Jun-2022, 09:14 PM door Jeroen S.)
Bij mijn eigenbouw fiets past een bouwmarktafdekzeil van 2x3 meter vrij precies. Mijn fiets is wel 20 cm korter dan een Quest. De achterkant had ik gewoon door de helft gevouwen en dan een touwtje door de oogjes geregen zodat je beide helften bij elkaar trekt. Aan de voorzijde moet je iets meer frutselen en vouwen. Met een simpel goedkoop dun elastieken spin ding van de Action trek je het allemaal bij elkaar en haak je het ergens in een oogje zodat het blijft zitten. Niet mooi, wel effectief. Na een paar keer uitvouwen wordt zo'n bouwmarkt zeil een fors ding.
Ik vond het teveel gedoe, maar de fiets staat hier redelijk veilig. Thuis binnen en op het werk onder een afdak in een binnentuin, waar wel es andere mensen langs komen die het leuk vinden om aan m'n spiegeltje te klooien.
Een velomobiel trekt aandacht, dat kan een voordeel zijn, want een dief staat niet graag in de belangstelling. Op de terugreis van de Oliebollentocht mijn vol vakantie bagage zittende Velomobil bij de Supermarkt gewoon in de stalling gezet. Twee knulletjes keken al vol belangstelling. Eventjes gegroet en een paar zinnetjes gewisseld. Kom ik na de boodschappen buiten, waren ze rustig op het fietsenrek gaan zitten tot ik terugkwam voor de rest van de vragen.
Met een hongerige maag in het centrum van Nijmegen voor zo'n mini supermarkt. Daar zat buiten een wat onverzorgd ogende man, ook hier weer even een paar zinnetjes gewisseld, een kort gesprekje. Kom ik weer buiten zit ie met z'n vriend aan het bier (om 11.00uur in de ochtend) nogsteeds volle aandacht voor de Velomobiel. Ook weer even vrolijk gepraat, wat tips gevraagd hoe ik met de fiets het centrum weer uit kwam. Allemaal prima. Voor een korte stop, prima, voor een permanente stalling buiten zou ik het niet wagen.
De eigenbouw kap beviel mij ook niet zo. Op zijwaartse hobbels stootte ik m'n kop nog wel eens en omkijken met bril op botste ook nog wel met de kap. In de regen zie je weinig door het vizier, en dan doe ik het open. Dan wordt het een soort van regenhapper. Ik blijf droger met een variant op de schuimkap, dan met een helemaal dichte kap. Ook wordt het nogal warm van binnenuit met zo'n kap. In combinatie met regen gaf dat bij mij ook condens problematiek en ging het van binnen druppen.
Gewoon met een schuimkapje blijf je redelijk droog. Dan moet het wel heel erg hard gaan, wil je nat worden. Zeg maar ruitewissers op standje maximaal in de auto. Omdat je in de Velomobiel niet veel kleding aan hoeft, wordt er ook niet veel nat. Je benen blijven vrijwel zeker droog. Tenzij er net ergens een lekje zit tussen kapje en velomobiel. Ik heb ook zo'n goedkope poncho in de fiets liggen en op het werk een set droge kleding voor noodgevallen. Kan me niet herinneren wanneer ik een van beide die voor het laatst nodig heb gehad.
Zonder petje ga ik zelden op pad, dat werkt ook bij regen redelijk.
Berichten: 5.460
Topics: 105
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10737
8305 x bedankt in 4102 berichten
(06-Jun-2022, 09:11 AM)Wim -de roetsende schreef: Citaat:Hoekie zei: Helemaal droog zit je met een race/winterkap (of in het geval van een QV met schuim en head-in lange kap) Ook fijn tegen de zon.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik heb op de XS en de DF een racekap gehad en in allebei de gevallen werd ik in de regen gewoon nat.
Fietsen met een volledig gesloten vizier vond ik namelijk echt verschrikkelijk. Vaak zette ik het dus een heel klein beetje open. Helaas komt er dan onmiddellijk heel veel water naar binnen. Het lekt simpelweg van het vizier af.
Zelfs met het vizier helemaal gesloten kwam er soms nog water via de zijgaten naar binnen. En met een volledig gesloten vizier word je ook nog eens flink nat van het zweet. Met de Milan met BM-kap word ik niet nat hoor. Vizier dicht, nacaduct open, dan krijg je voldoende lucht binnen en het water komt ook niet via de opening op je lijf.
Enige minpunt is de beperkte koeling, maar zonder zweten kan ik 30 gemiddeld dan nog wel halen als het niet al te warm is (traag optrekken, ~34 km/h kruissnelheid, route aanpassen op zo min mogelijk stoplichten/kruispunten waar je echt moet stil staan). Het getrapte vermogen is dan voor mij dus wel echt minimaal.
Berichten: 1.478
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 674
2446 x bedankt in 1139 berichten
(06-Jun-2022, 09:11 AM)Wim -de roetsende schreef: Citaat:Hoekie zei: Helemaal droog zit je met een race/winterkap (of in het geval van een QV met schuim en head-in lange kap) Ook fijn tegen de zon.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik heb op de XS en de DF een racekap gehad en in allebei de gevallen werd ik in de regen gewoon nat.
Fietsen met een volledig gesloten vizier vond ik namelijk echt verschrikkelijk. Vaak zette ik het dus een heel klein beetje open. Helaas komt er dan onmiddellijk heel veel water naar binnen. Het lekt simpelweg van het vizier af.
Dat klinkt een beetje als "Met een regenjas werd ik ook nat als ik hem niet dichtritste"
Berichten: 1.801
Topics: 106
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 7446
2588 x bedankt in 1227 berichten
07-Jun-2022, 09:12 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-Jun-2022, 09:59 AM door Hoekie.)
(06-Jun-2022, 09:11 AM)Wim -de roetsende schreef: Citaat:Hoekie zei: Helemaal droog zit je met een race/winterkap (of in het geval van een QV met schuim en head-in lange kap) Ook fijn tegen de zon.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
Misschien wel een nuance. Met een racekap heb ik zelf geen ervaring. Alleen met lange kap QV. Die is aan de zijkanten deels open.
Wat ik hoor van de nieuwere model racekappen, is dat die ook deels open aan de zijkanten zijn, ruimer zijn en bijna allemaal een moterhelmvizier hebben (die voor de Milan komt er aan)
Berichten: 5.904
Topics: 150
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2131
7518 x bedankt in 3698 berichten
Die lange kap van de QV vind ik echt een geweldige uitvinding.
Wel overdekt, niet zo opgesloten.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
|
Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
Nieuwe berichten
|
Uit de media ligfiets nieuws
|
De kale versie van d...Willeke_IGKT — 01:11 AM |
Voorvork Raptobike
|
Maar nee de voor...GHOOGEN — 01:10 AM |
Fietstocht berichten en beelden
|
Ik heb vandaag de Wi...Martin van Mourik — 12:43 AM |
Uit de media ligfiets nieuws
|
Wel glasvezel (en a...Gideonaut — 12:03 AM |
Uit de media ligfiets nieuws
|
Volgens mij heb ik...Roepers — 11:08 PM |
Voorvork Raptobike
|
Ik ervaar mn m5 ...JarnoH — 09:20 PM |
Uit de media ligfiets nieuws
|
haha ja toen nog z...Lopopodium — 09:12 PM |
Voorvork Raptobike
|
Beetje off-topic: ...Tijanus — 08:41 PM |
Uit de media ligfiets nieuws
|
haha ja toen nog zak...Gideonaut — 08:06 PM |
Uit de media ligfiets nieuws
|
Dan moet je ook te...Willeke_IGKT — 07:15 PM |
High-end M5 CHR van AxelH vanaf €3400
|
Op marktplaats stond...blokdoorn — 06:14 PM |
Voorvork Raptobike
|
Ik ervaar mn m5 ...blokdoorn — 06:11 PM |
Voorvork Raptobike
|
Beetje off-topic: wa...melle z — 05:51 PM |
Voorvork Raptobike
|
Hoog gewicht komt ...Tijanus — 05:44 PM |
Voorvork Raptobike
|
Maar nee de voorvo...Gideonaut — 04:30 PM |
Voorvork Raptobike
|
Ik vind een Champion...melle z — 04:15 PM |
Voorvork Raptobike
|
Ik ervaar mn m5 ch...GHOOGEN — 03:02 PM |
|