|
Ligfietsen op TV
|
Berichten: 125
Topics: 11
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 5
267 x bedankt in 112 berichten
16-May-2022, 07:48 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-May-2022, 07:50 PM door Victor.)
Vandaag ligfietsen op de Nederlandse TV bij het programma expeditie nederland  vanaf 15:00 https://www.npostart.nl/POW_05349366
Berichten: 7.125
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15389
12132 x bedankt in 5707 berichten
Vond het hele programma eigenlijk erg leuk
Berichten: 7.125
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15389
12132 x bedankt in 5707 berichten
01-Feb-2024, 04:32 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Feb-2024, 04:33 PM door 365cycle.)
Ligfietsen op "TV"... tsja over toevalligers hebben we volgens mij eigenlij kgeen topic dus ik gooi 'm hier maar bij.
Boos over Lupi Coffee
0:07
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4572
5279 x bedankt in 3446 berichten
01-Feb-2024, 05:17 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Feb-2024, 05:25 PM door Hardloper.)
(16-May-2022, 07:48 PM)Victor schreef: Vandaag ligfietsen op de Nederlandse TV bij het programma expeditie nederland vanaf 15:00 https://www.npostart.nl/POW_05349366
Dit wil ik nog een keer terug kijken. Volgens mij is deze aflevering van net voor het moment dat ik per toeval een velomobiel leerde kennen. Een maand later was ik met Ymte al een oriënterend mail sturen om af te tasten of het iets zou kunnen zijn.
(01-Feb-2024, 04:32 PM)365cycle schreef: Ligfietsen op "TV"... tsja over toevalligers hebben we volgens mij eigenlij kgeen topic dus ik gooi 'm hier maar bij.
Boos over Lupi Coffee
0:07  Dit was wel heel kort in beeld.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 2.819
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4358 x bedankt in 2396 berichten
(01-Feb-2024, 05:17 PM)Hardloper schreef: (16-May-2022, 07:48 PM)Victor schreef: Vandaag ligfietsen op de Nederlandse TV bij het programma expeditie nederland vanaf 15:00 https://www.npostart.nl/POW_05349366
Dit wil ik nog een keer terug kijken. Volgens mij is deze aflevering van net voor het moment dat ik per toeval een velomobiel leerde kennen. Een maand later was ik met Ymte al een oriënterend mail sturen om af te tasten of het iets zou kunnen zijn.
(01-Feb-2024, 04:32 PM)365cycle schreef: Ligfietsen op "TV"... tsja over toevalligers hebben we volgens mij eigenlij kgeen topic dus ik gooi 'm hier maar bij.
Boos over Lupi Coffee
0:07  Dit was wel heel kort in beeld.
Toch wel 0.2 seconden ofzo, wat mij doet afvragen of dit 365cycle zelf is die de camera's en BOOS op heeft gemerkt of dat ie gewoon een heel scherp oog heeft.
Moest echt meerdere keren kijken (op mn telefoon) om überhaupt die fietser te spotten.
Berichten: 7.125
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15389
12132 x bedankt in 5707 berichten
It wasn't me. Zag 'm toevallig
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 798
Topics: 19
Lid sinds: Jan 2023
Bedankt: 843
1686 x bedankt in 755 berichten
01-Feb-2024, 10:23 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Feb-2024, 10:24 PM door LigfietsWilsum.)
Cognitieve resonantie
Berichten: 70
Topics: 3
Lid sinds: Mar 2021
Bedankt: 229
149 x bedankt in 63 berichten
Eigenlijk op Netflix, the umbrella acadamy, S1:E5 op ongeveer 1.30
OO Oo Oo oo Ooo
Berichten: 397
Topics: 17
Lid sinds: Oct 2018
Bedankt: 305
709 x bedankt in 275 berichten
09-Apr-2026, 02:52 PM
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Flevotrike - Quatrevelo 375 - Challenge Fujin
Ik heb niet teveel fietsen, ik heb voor elke omstandigheid een voor mij ideale fiets!
Berichten: 7.125
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15389
12132 x bedankt in 5707 berichten
10-Apr-2026, 11:09 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-Apr-2026, 11:09 PM door 365cycle.)
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3514
10915 x bedankt in 5192 berichten
(10-Apr-2026, 11:09 PM)365cycle schreef: Beetje vergezocht maar ik dacht direct aan de velomobiel
Voor mij is dit echt iets meer vergezocht. Misschien even toelichten.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 71
Topics: 2
Lid sinds: Oct 2024
Bedankt: 410
344 x bedankt in 72 berichten
(11-Apr-2026, 08:38 AM)Wim -de roetsende schreef: (10-Apr-2026, 11:09 PM)365cycle schreef: Beetje vergezocht maar ik dacht direct aan de velomobiel
Voor mij is dit echt iets meer vergezocht. Misschien even toelichten.
“Alpha 9”
Berichten: 2.989
Topics: 82
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 44827
4638 x bedankt in 1982 berichten
(11-Apr-2026, 09:01 AM)NielsKo schreef: “Alpha 9” 
Ik had het hele filmpje gezien (een van de wegen is er een waar ik regelmatig langs fiets) maar nergens de naam Alpha 9 gezien of gehoord.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Berichten: 1.220
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 393
2409 x bedankt in 947 berichten
(11-Apr-2026, 09:24 AM)Willeke_IGKT schreef: (11-Apr-2026, 09:01 AM)NielsKo schreef: “Alpha 9” 
Ik had het hele filmpje gezien (een van de wegen is er een waar ik regelmatig langs fiets) maar nergens de naam Alpha 9 gezien of gehoord.
Gelijk in het begin (op 1.44 min) wordt (ik denk de helikopter) Alpha 9 genoemd.
Waarschijnlijk een gestroomlijnde achtervolging.
Niels, grounded, van der Wal
De verrijking zit in de beperking
Zelfbouw, M5blueglide, M5 lowrace (crmo), M5 lowracer (carbon), Quest 20", Quest 26", M5 Medium racer (prototype) Quest 26" (carbon), M5 Medium racer, DF, Snoek
Berichten: 1.013
Topics: 51
Lid sinds: May 2022
Bedankt: 9
2438 x bedankt in 948 berichten
Dat was mij niet opgevallen... Ik dacht aan de deelauto waar 365cycle laatst zijn VM achterin moest drukken ivm pech, aangezien de achtervolgde auto een Greenwheels auto is. Maar die leek me wat klein om een VM in te krijgen.
Berichten: 7.125
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15389
12132 x bedankt in 5707 berichten
(11-Apr-2026, 11:14 AM)Bob Hagendijk schreef: Dat was mij niet opgevallen... Ik dacht aan de deelauto waar 365cycle laatst zijn VM achterin moest drukken ivm pech, aangezien de achtervolgde auto een Greenwheels auto is. Maar die leek me wat klein om een VM in te krijgen. Ik had nog wel zo m'n best gedaan om 'm precies op het juiste moment te laten beginnen!
Die deelauto waar ik m'n velomobiel achterin gepropt had was overigens niet veel groter. Zag er niet uit, er stak anderhalve meter Tuna uit dat koekblik op wielen  Dat was ook waarom ik niet het risico wilde lopen om er 2 ritten dwars door de stad mee te doen.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 509
Topics: 15
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 266
1524 x bedankt in 474 berichten
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3514
10915 x bedankt in 5192 berichten
Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel in de lach schoot.
Een afbeelding met een ligfietser is dus toch echt wel ongeveer het ergste.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 2.356
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8678
3890 x bedankt in 1801 berichten
26-Apr-2026, 10:50 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Apr-2026, 11:06 AM door Hoekie.)
(26-Apr-2026, 09:59 AM)Wim -de roetsende schreef: Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel ..
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het een paar keer heb moeten terugdraaien om het te snappen.
En zie vervolgens eerder een ongepaste sneer dan 'humor'.
(26-Apr-2026, 09:59 AM)Wim -de roetsende schreef: Een afbeelding met een ligfietser is dus toch echt wel ongeveer het ergste.
Feitelijke constatering? Op basis van dit programma? Ervaringen? Het ergste van wat? Ik lach graag mee.
Berichten: 1.272
Topics: 29
Lid sinds: Jul 2021
Bedankt: 819
2635 x bedankt in 1196 berichten
26-Apr-2026, 11:18 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Apr-2026, 11:18 AM door datakneder.)
Wat zijn "wij" ligfietsers toch weer snel op ons pik getrapt. De grap zit 'm in de dissonantie tussen tekst en plaatje. Ik vraag me af of er op het paardrijdersforum ook hierover gepost wordt omdat ze in een hoekje geplaatst werden.
Berichten: 2.356
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8678
3890 x bedankt in 1801 berichten
26-Apr-2026, 11:33 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Apr-2026, 11:56 AM door Hoekie.)
(26-Apr-2026, 11:18 AM)datakneder schreef: De grap zit 'm in de dissonantie tussen tekst en plaatje
Dan zal ik 'm wel niet snappen. My bad.
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3514
10915 x bedankt in 5192 berichten
26-Apr-2026, 01:51 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Apr-2026, 02:02 PM door Wim -de roetsende.)
(26-Apr-2026, 10:50 AM)Hoekie schreef: Ik moet eerlijk toegeven dat ik het een paar keer heb moeten terugdraaien om het te snappen.
En zie vervolgens eerder een ongepaste sneer dan 'humor'.
Het ging om de absurditeit van de foto's die blijkbaar op een website worden geplaatst bij de getallen die horen bij het consumentenvertrouwen.
(26-Apr-2026, 11:18 AM)datakneder schreef: Ik vraag me af of er op het paardrijdersforum ook hierover gepost wordt omdat ze in een hoekje geplaatst werden. 
Wat dacht je van de biljarters
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
|
Gebruikers die dit topic lezen:
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Milan 4.2
|
| Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
| In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
|
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM |
|
Kilometer topic
|
| Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
|
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
| Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM |
|
Milan 4.2
|
| Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM |
|
Milan 4.2
|
| Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM |
|
Kilometer topic
|
|
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM |
|
Milan 4.2
|
| Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM |
|
Kilometer topic
|
| Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM |
|
Kilometer topic
|
|
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM |
|