Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leren fietsen op een lig twee wieler?
#1
Vootalsnog eerst er op leren fietsen. Dacht dat het makkelijker zou zijn. Omdat ik mijn evenwicht al kwijt ben voordat ik mijn 2e voet kan bijzetten lukt het ook niet om de balans te vinden. Yerwijl ik op de gewone fiets best handig ben en ook nog een hele zware motor rijd.  Dit voelt zo anders.
Antwoord }
Bedankt door:
#2
Citaat:Vootalsnog eerst er op leren fietsen. Dacht dat het makkelijker zou zijn. Omdat ik mijn evenwicht al kwijt ben voordat ik mijn 2e voet kan bijzetten lukt het ook niet om de balans te vinden. Yerwijl ik op de gewone fiets best handig ben en ook nog een hele zware motor rijd.  Dit voelt zo anders.


Remmen ingetrokken houden met opstappen.
Voorkeursvoet op het pedaal (iets voorbij het hoogste punt) zetten.
Ver naar voren kijken. Nog steeds de remmen ingetrokken houden.
Krachtig trappen met die voorkeursvoet op het pedaal én nu dus de remmen loslaten.
Tijdens het rollen de andere voet op het andere  Tongue pedaal plaatsen.
En je fietst.
Ver naar voren blijven kijken. NOOIT naar je voeten kijken, dat komt later wel.

Veel plezier. Zoek een rustige plek, dan gaat het meestal beter.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
#3
Aanvulling op Wim z’n uitleg: keep smiling! Big Grin
Antwoord }
#4
(26-Feb-2023, 07:46 PM)365cycle schreef: Aanvulling op Wim z’n uitleg: keep smiling! Big Grin
Smile Cry
Antwoord }
Bedankt door:
#5
Dat evenwicht.. dat kan soms even duren om te vinden. De eerste meters hier op de ligfiets waren ook meer liggen op de grond dan vooruitkomen.

Weet niet wat voor ligfiets je hebt. Je kan vragen iemand met je mee te laten lopen om je fiets en jou in evenwicht te houden. Dan zittend je evenwicht vinden en langzamerhand gaan liggen en trappen. BEetje afhankelijk van of het een lager racer is of een ligfiets met een wat hogere zit.

Op de aangegeven wijze heb ik een paar mensen het gebruik van roeifiets geleerd.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
(26-Feb-2023, 10:21 PM)ZoefZoef schreef: Dat evenwicht.. dat kan soms even duren om te vinden. De eerste meters hier op de ligfiets waren ook meer liggen op de grond dan vooruitkomen.

Weet niet wat voor ligfiets je hebt. Je kan vragen iemand met je mee te laten lopen om je fiets en jou in evenwicht te houden.  Dan zittend je evenwicht vinden en langzamerhand gaan liggen en trappen. BEetje afhankelijk van of het een lager racer is of een ligfiets met een wat hogere zit.

Op de aangegeven wijze heb ik een paar mensen het gebruik van roeifiets geleerd.

Een hoge zit met bovenstuur. Helaas zou ik niemand weten die mee kan rennen. Misschien moet ik zijwieltjes monteren ?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#7
Blijf dan maar gewoon zelf oefenen. Handige tip: vooral niet in een te hoge en zeker ook niet te lage versnelling beginnen Smile
Scheelt gelukkig dat je met een ligfiets eigenlijk nauwelijks hard valt.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#8
(26-Feb-2023, 11:25 PM)ZoefZoef schreef: Blijf dan maar gewoon zelf oefenen.  Handige tip: vooral niet in een te hoge en zeker ook niet te lage versnelling beginnen Smile
Scheelt gelukkig dat je met een ligfiets eigenlijk nauwelijks hard valt.

Kreeg de tip van eerst wandelen twrwijl je er op zit. Leek me wel aardige suggestie
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#9
(27-Feb-2023, 12:02 AM)Vicligger schreef: Kreeg de tip van eerst wandelen twrwijl je er op zit. Leek me wel aardige suggestie

Dat lijkt mij (achteraf) ook een handige methode. Lekker een beetje steppen met twee benen terwijl je zit om een basaal balans te kunnen krijgen. Maar dat kan natuurlijk ook met één voet op de pedaal om een beetje snelheid erin te gooien, en dan in de paar meter dat je rolt je balans zoeken. En heb je die eenmaal, dan proberen om de tweede voet op de trapper te zetten en gelijk door te zetten. Dat was mijn methode zestien jaar geleden.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#10
(27-Feb-2023, 12:43 AM)Lopopodium schreef:
(27-Feb-2023, 12:02 AM)Vicligger schreef: Kreeg de tip van eerst wandelen twrwijl je er op zit. Leek me wel aardige suggestie

Dat lijkt mij (achteraf) ook een handige methode. Lekker een beetje steppen met twee benen terwijl je zit om een basaal balans te kunnen krijgen. Maar dat kan natuurlijk ook met één voet op de pedaal om een beetje snelheid erin te gooien, en dan in de paar meter dat je rolt je balans zoeken. En heb je die eenmaal, dan proberen om de tweede voet op de trapper te zetten en gelijk door te zetten. Dat was mijn methode zestien jaar geleden.

Kwam met 1 voet op het pedaal nog geen meter ver. Leek alsof ik mezelf onderuit trap. Dus als of ik mer rechts de foets naar links trapte zodat ik naar rechts viel.  Steppen met 2 voeten zal dat denk ik voorkonen. Bm9et wat meters kunnen maken zodat ik voel hoe ik balans moet houden. Al ik het op een motorfiets van 340 kilo kan dan moet dit toch ook lukken
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#11
Ik heb ooit op een Engelstalig site een antwoord geschreven op de vraag hoe te beginnen met ligfietsen. Hier is de link
Ik heb nu geen tijd en zin om het naar het Nederlands te vertalen maar kan dat later wel doen.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: Bacchus
#12
Je kan ook bovenop een heuveltje is steilere oprit gaan staan. Dan heb je eerder snelheid zonder te hoeven trappen
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#13
Citaat:Kwam met 1 voet op het pedaal nog geen meter ver. Leek alsof ik mezelf onderuit trap. Dus als of ik mer rechts de foets naar links trapte zodat ik naar rechts viel.

Heb je een FlevoBike of FlevoRacer gekocht? Oh nee, je hebt een bovenstuur.


Gewoon lekker blijven oefenen. Dat steppen, eerst met 2 voeten en later met 1 voet en de andere voet op de trapper, werkt ook best goed.

Zo heb ik het op de Roeifiets in het begin gedaan. Nou ja, eerst rende Derk Thijs als een soort papa achter mij aan en uiteraard had al lang losgelaten toen ik vroeg of hij mij nog vasthield.

-
-
(27-Feb-2023, 07:11 AM)Bob Hagendijk schreef: Je kan ook bovenop een heuveltje is steilere oprit gaan staan. Dan heb je eerder snelheid zonder te hoeven trappen

Tip: niet te steil  Big Grin
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#14
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#15
(27-Feb-2023, 07:10 AM)Willeke_IGKT schreef: Ik heb ooit op een Engelstalig site een antwoord geschreven op de vraag hoe te beginnen met ligfietsen. Hier is de link
Ik heb nu geen tijd en zin om het naar het Nederlands te vertalen maar kan dat later wel doen.
Zowel jouw antwoord, vooral heel praktisch, als het wat lagere uitgebreide antwoord, met wat meer achtergrond, lijken me erg behulpzaam. Die had ik graag gezien voor ik opstapte.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#16
Niet proberen om met je benen te sturen/balans te houden (Tenzij je op een Flevobike rijdt Smile ). En als je sneller gaat is íe stabieler (zals elke fiets)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#17
(27-Feb-2023, 07:11 AM)Bob Hagendijk schreef: Je kan ook bovenop een heuveltje is steilere oprit gaan staan. Dan heb je eerder snelheid zonder te hoeven trappen

Een alp is voor gevorderden.


Niels, schuine mop, van der Wal
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Lig-hen
#18
Dit topic is gemaakt om verschillende 'eigen ervaring' berichten en tips voor een nieuwe rijder heen te verhuizen.

Maar daar ik het toch gemaakt heb gebruik ik het meteen om een vertaling van een eerder (in het Engels gesteld) antwoord te plaatsen.
Je kunt mijn originele antwoord hier vinden, er is meer te vinden op die pagina (en de hele site) maar alles in het Engels.

-----

Toen ik leerde rijden op mijn eerste twee wiel ligfiets, en iemand anders op die fiets leerde rijden, ben ik begonnen met rijden zonder te trappen.
Gebruik de fiets als een loopfiets, leer sturen en je evenwicht bewaren, voor je het evenwicht verstoord met trappen.

Niet alle ligfietsen laten je dat doen, soms zit/lig je zo dat je je voeten niet op de grond kan krijgen als je goed in je stoeltje zit. Maar als het werkt geeft het je spieren de juiste informatie om later van uit te gaan.

Als je klaar bent om te gaan trappen, of als je niet goed met je voeten bij de grond kan, zoek een paaltje/heg/mens om de aan vast te houden terwijl je beide voeten op de trappers plaatst en zet af (of krijg een duw van je mens) en hou de fiets zo rechtop als je maar lukt.
Als je klik-vast trappers hebt kun je in de vroege stadia beter nog niet inklikken, je wilt je voet(en) iets te vaak nog op de grond zetten daarvoor.

Als je een wijd pad hebt, een lege parkeerplaats of een andere ruime plek hebt om te oefenen kun je best een stuk van de ideale richting afwijken.

Omlaag gaan maakt het makkelijker, omhoog moeilijker. Zelfs het minste beetje omhoog maakt het heel moeilijk om te starten, zelfs mensen die makkelijk wegrijden op een vlakke weg haten stoppen bij stoplichten omdat je over de natuurlijke welving van de weg moet terwijl je nog geen vaart hebt kunnen maken. Dus help jezelf en vind een stukje weg dat iets naar beneden gaat. Niet een heuvel af, bijna vlak is het beste.

Start in de makkelijkste versnelling maar schakel op als je vaart maakt, snelheid en de andere trap snelheid maken het makkelijker om je evenwicht te houden, maar ga nog niet naar de zwaarste versnelling. Het is afhankelijk van de versnellingen op je fiets welke versnelling het beste is, maar het moet een lagere versnelling zijn om mee te starten.
Als je start zal je iets willen sturen, om je stabieler te maken, daar je waarschijnlijk een beetje uit evenwicht zal zijn. Als je iedere keer naar dezelfde kant om dreigt te vallen moet je daarheen sturen.
Telkens met de zelfde voet starten maakt beter voorspelbaar welke kant je uit moet sturen. (En stuur maar een heel klein beetje, je verwacht niet onder een haakse hoek weg te rijden.)

Probeer uit te vinden of je te veel corrigeert of te weinig in je evenwicht. Ik heb gemerkt dan op mijn ligfietsen ik overdrijf met evenwicht aanpassen, omdat ze snel reageren op kleine bewegingen.
Het is niet makkelijk om te bedenken hoeveel je je lichaam moet bewegen om het evenwicht te herstellen, maar als je weet wat je fout doet zul je waarschijnlijk natuurlijk aanpassen.

Als je fiets goed is afgesteld en ingesteld op jouw maten zou het niet lang moeten duren om te starten.
De ligfietswinkels in Nederland hadden (bijna) allemaal ligfiets uitprobeer dagen waarbij mensen verschillende fietsen mochten uitproberen. Zij gaven een half uur voor de start om te leren rijden voor de start van de rit, en na het wisselen van fietsen onderweg (waarbij de afstellingen aangepast werden) waren een paar minuten genoeg om aan de nieuwe fietsen te wennen.
Ik ben nooit met een van deze ritten meegeweest, ik heb mezelf leren ligfietsen, maar ik reed al een lig delta trike en was al gewend aan de lig/zit houding. Mijn eerste lig trike reageerde totaal niet op verandering in houding.

Ik bezit nu een Flevo bike en  Flevo trike (knik/kantel besturing) waarmee je opnieuw moet leren fietsen en die snel reageren op verandering van evenwicht.  

------

Tot zover het orgineel vertaald.
Ik ben ondertussen overgestapt op een Quest, met een andere trike als reserve.
Dit is mijn reactie op wat iemand vroeg, maar zo geschreven dat het ook voor anderen kan werken.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
#19
(27-Feb-2023, 08:03 PM)Willeke_IGKT schreef: Dit topic is gemaakt om verschillende 'eigen ervaring' berichten en tips voor een nieuwe rijder heen te verhuizen.

Maar daar ik het toch gemaakt heb gebruik ik het meteen om een vertaling van een eerder (in het Engels gesteld) antwoord te plaatsen.
Je kunt mijn originele antwoord hier vinden, er is meer te vinden op die pagina (en de hele site) maar alles in het Engels.

-----

Toen ik leerde rijden op mijn eerste twee wiel ligfiets, en iemand anders op die fiets leerde rijden, ben ik begonnen met rijden zonder te trappen.
Gebruik de fiets als een loopfiets, leer sturen en je evenwicht bewaren, voor je het evenwicht verstoord met trappen.

Niet alle ligfietsen laten je dat doen, soms zit/lig je zo dat je je voeten niet op de grond kan krijgen als je goed in je stoeltje zit. Maar als het werkt geeft het je spieren de juiste informatie om later van uit te gaan.

Als je klaar bent om te gaan trappen, of als je niet goed met je voeten bij de grond kan, zoek een paaltje/heg/mens om de aan vast te houden terwijl je beide voeten op de trappers plaatst en zet af (of krijg een duw van je mens) en hou de fiets zo rechtop als je maar lukt.
Als je klik-vast trappers hebt kun je in de vroege stadia beter nog niet inklikken, je wilt je voet(en) iets te vaak nog op de grond zetten daarvoor.

Als je een wijd pad hebt, een lege parkeerplaats of een andere ruime plek hebt om te oefenen kun je best een stuk van de ideale richting afwijken.

Omlaag gaan maakt het makkelijker, omhoog moeilijker. Zelfs het minste beetje omhoog maakt het heel moeilijk om te starten, zelfs mensen die makkelijk wegrijden op een vlakke weg haten stoppen bij stoplichten omdat je over de natuurlijke welving van de weg moet terwijl je nog geen vaart hebt kunnen maken. Dus help jezelf en vind een stukje weg dat iets naar beneden gaat. Niet een heuvel af, bijna vlak is het beste.

Start in de makkelijkste versnelling maar schakel op als je vaart maakt, snelheid en de andere trap snelheid maken het makkelijker om je evenwicht te houden, maar ga nog niet naar de zwaarste versnelling. Het is afhankelijk van de versnellingen op je fiets welke versnelling het beste is, maar het moet een lagere versnelling zijn om mee te starten.
Als je start zal je iets willen sturen, om je stabieler te maken, daar je waarschijnlijk een beetje uit evenwicht zal zijn. Als je iedere keer naar dezelfde kant om dreigt te vallen moet je daarheen sturen.
Telkens met de zelfde voet starten maakt beter voorspelbaar welke kant je uit moet sturen. (En stuur maar een heel klein beetje, je verwacht niet onder een haakse hoek weg te rijden.)

Probeer uit te vinden of je te veel corrigeert of te weinig in je evenwicht. Ik heb gemerkt dan op mijn ligfietsen ik overdrijf met evenwicht aanpassen, omdat ze snel reageren op kleine bewegingen.
Het is niet makkelijk om te bedenken hoeveel je je lichaam moet bewegen om het evenwicht te herstellen, maar als je weet wat je fout doet zul je waarschijnlijk natuurlijk aanpassen.

Als je fiets goed is afgesteld en ingesteld op jouw maten zou het niet lang moeten duren om te starten.
De ligfietswinkels in Nederland hadden (bijna) allemaal ligfiets uitprobeer dagen waarbij mensen verschillende fietsen mochten uitproberen. Zij gaven een half uur voor de start om te leren rijden voor de start van de rit, en na het wisselen van fietsen onderweg (waarbij de afstellingen aangepast werden) waren een paar minuten genoeg om aan de nieuwe fietsen te wennen.
Ik ben nooit met een van deze ritten meegeweest, ik heb mezelf leren ligfietsen, maar ik reed al een lig delta trike en was al gewend aan de lig/zit houding. Mijn eerste lig trike reageerde totaal niet op verandering in houding.

Ik bezit nu een Flevo bike en  Flevo trike (knik/kantel besturing) waarmee je opnieuw moet leren fietsen en die snel reageren op verandering van evenwicht.  

------

Tot zover het orgineel vertaald.
Ik ben ondertussen overgestapt op een Quest, met een andere trike als reserve.
Dit is mijn reactie op wat iemand vroeg, maar zo geschreven dat het ook voor anderen kan werken.
 
Monteer een achterwielmotor en duimengas, gaat alles vanzelf, voor evenwicht heb je snelheid nodig, vooral voor de wat oudere fietser is het niet raadzaam risico op een valpartij op te gaan zoeken, dan beter 500 € investeren in een veilige methode, eerst de benen aan de grond, dan snelheid maken, en dan pas de benen omhoog en trappen.
Antwoord }
Bedankt door:
#20
Citaat:Monteer een achterwielmotor en duimengas, gaat alles vanzelf, voor evenwicht heb je snelheid nodig, vooral voor de wat oudere fietser is het niet raadzaam risico op een valpartij op te gaan zoeken, dan beter 500 € investeren in een veilige methode

Ik lees altijd met enorm veel plezier je prachtige verhalen, maar deze vind ik anders.

Ik vind het echt geen goed idee om iemand te adviseren om €500,- te investeren in het plaatsen van een motor met duimgas (is als ik het goed heb illegaal in Nederland) om te leren ligfietsen.

Ik heb tientallen mensen geadviseerd in hoe te starten en iedereen heeft het uiteindelijk op zijn of haar manier geleerd. De één wat sneller dan de ander, maar dat is met alles zo.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Bacchus , Willeke_IGKT , Roepers
#21
Een motor lijkt me iets voor juist een ervarener rijder. Als je iets aan de fiets moet hangen om te leren, dan zou ik eerder aan zijwieltjes denken. Maar Willeke's beschrijving is eigenlijk gewoon heel compleet.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: gideon , Willeke_IGKT , Hoekie
#22
Heb zelf vorig jaar een Nazca Gaucho 26 inch gekocht. De winkel waar ik die kocht hadden zelf ook nog nooit een ligfiets gezien dus weinig hulp van hun. Toch ben ik vanaf die winkel die dag 40km gefietst. Kan dus niet zeggen dat ik echt mega problemen had met wegfietsen, hoewel zeker de eerste kilometers ik me alles behalve zeker voelde erop.
Mijn advies zou zijn om een redelijk lage versnelling te kiezen, persoonlijk ga ik altijd voor in het kleinste blad (vd 3) en achter in de 4de (vd 9) zodat ik ook als ik een beetje de gang heb ik meteen hem voor in zijn 2 kan zetten. Verder helemaal met Wim eens, remmen vast, druk zetten, remmen los en gaan.
Daarnaast de stoel in zijn minst vlakke positie zetten. Ik ging zels de eerste keer een beetje met de rug los van het stoeltje omdat ik zo nog meer controle had die eerste meters.
Kleine waarschuwing wel: wegrijden vond ik niet extreem moeilijk, stoppen daarentegen is iets wat ik nog altijd lastig vind, vooral als het onverwacht moet en in een bocht of zo.
Antwoord }
#23
(03-Mar-2023, 04:57 PM)eikenhorst schreef: Heb zelf vorig jaar een Nazca Gaucho 26 inch gekocht. De winkel waar ik die kocht hadden zelf ook nog nooit een ligfiets gezien dus weinig hulp van hun. Toch ben ik vanaf die winkel die dag 40km gefietst. Kan dus niet zeggen dat ik echt mega problemen had met wegfietsen, hoewel zeker de eerste kilometers ik me alles behalve zeker voelde erop.
Mijn advies zou zijn om een redelijk lage versnelling te kiezen, persoonlijk ga ik altijd voor in het kleinste blad (vd 3) en achter in de 4de (vd 9) zodat ik ook als ik een beetje de gang heb ik meteen hem voor in zijn 2 kan zetten. Verder helemaal met Wim eens, remmen vast, druk zetten, remmen los en gaan.
Daarnaast de stoel in zijn minst vlakke positie zetten. Ik ging zels de eerste keer een beetje met de rug los van het stoeltje omdat ik zo nog meer controle had die eerste meters.
Kleine waarschuwing wel: wegrijden vond ik niet extreem moeilijk, stoppen daarentegen is iets wat ik nog altijd lastig vind, vooral als het onverwacht moet en in een bocht of zo.

Je eerste bericht  Big Grin  

Welkom op dit forum. Veel lees- en nog veel meer schrijfplezier gewenst.

Dit eerste bericht biedt hoop voor de toekomst. Is al lekker lang en leesbaar  Smile
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#24
Lekker lang, leesbaar maar vooral nuttig.

Ik ben begonnen met een zephyr lowracer. Laag op de grond, behoorlijk liggende houding. Niet de ideale fiets om mee te beginnen als je je balans nog niet heb gevonden. Ik kwam dan ook minutenlang niet verder dan 1-2 meter voordat ik op mn zij lag.

Een wat hogere en meer rechtop zit, zodat je makkelijker je benen op de grond kan zetten en in evenwicht kan blijven, kan behoorlijk helpen in het vinden van je balans. Heb je die eenmaal, dan is die lage racer of meer liggende houding geen probleem meer.
Antwoord }
#25
(03-Mar-2023, 05:32 PM)ZoefZoef schreef: Ik kwam dan ook minutenlang niet verder dan 1-2 meter voordat ik op mn zij lag.

Dat klinkt meer als hoe ik heb leren rijden met een eenwieler. Gelukkig was het rijden met een Nazca Gaucho een stuk gemakkelijker. Het ligt denk ik wel enorm aan het type ligfiets, hoe platter je ligt hoe moeilijker en het type stuur is ook belangrijk, ik gok zelf dat een aerostuur het makkelijkst is om te beginnen (niet dat ik ervaring heb hiermee, ik vond een bovenstuur lastig in het begin omdat het werkt als hefboom wat heel zenuwachtig aanvoelt).
Zou wel willen leren fietsen op een Flevobike dat lijkt me echt een uitdaging ongeveer gelijk aan een eenwieler.
Antwoord }
#26
(04-Mar-2023, 02:29 PM)eikenhorst schreef: Zou wel willen leren fietsen op een Flevobike dat lijkt me echt een uitdaging ongeveer gelijk aan een eenwieler.

Gewoon doen.
Flevo bikes en trikes rij je op zelfvertrouwen.
Kinderen en tieners schijnen er weinig moeite mee te hebben, volwassenen moeten zichzelf overtuigen.
Als eenwiel rijder moet je die overtuigings kracht of dat zelfvertrouwen hebben.

Flevo's zijn regelmatig op Marktplaats (en zie anders mijn handtekening onder dit bericht) en met een beetje handels geest kun je verkopen voor ongeveer wat je betaald hebt.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Is gewoon je han...datakneder — 01:17 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Is gewoon je hand ge...Martin van Mourik — 01:04 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Ik vertrouw altijd o...Bart Verbeek — 12:54 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook ...Frutsel — 11:49 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, 10x om de roeiba...Frutsel — 11:45 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Je hebt geen groot...Hardloper — 10:41 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
plannen zijn wat gew...GHOOGEN — 09:50 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM