Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plantrekkerij op geitenwollen sokken
#1
Allereerst met mijn titel wil ik niemand kwetsen met de titel. Ik wou gewoon een prikkelende titel hebben.

Volgens mij zijn wij ligfietsers best wel ecologische plantrekkers. Of zie ik dat verkeerd?
Als ik het hier allemaal zo lees, dan gaan ligfietsers op hun ligfiets naar het evenement toe t.o.v. van bv wielrenners die met een fossiele auto naar het evenement gaan om daar te wielrennen. Dus dit is goed voor het milieu. Mocht er iets niet goed /onderhoud etc. nodig zijn, dan gaan we al fietsend met de Velomobiel naar Dronten en/of we doen het zelf. Ook het onderhoud aan de ligger gebeurt veel zelf. En weet je, ik vind dat stiekem best wel tof om te zien dat we niet zo afhankelijk zijn van andere en dat het milieu vriendelijk gebeurt. Ik hoop nog ruim 55 jaar of langer te leven. En niet te veel in de hitte van vandaag de dag. Dus ik sta positief over mensen die proberen ecologische bezig te zijn.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#2
Wat zijn 'plantrekkers'? Ik ga regelmatig met mijn 35 jaar oude auto naar de fietsbaan om daar te ligfietsen. Ik onderhoud naast mijn lig- en andere fietsen ook mijn auto's zelf.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Roepers
#3
Zolang het maar geen plantentrekkerij wordt. Tongue

Wielrennen in de UCI-vorm is misschien wel een van de meest auto-intensieve sporten. In de Vuelta-etappe rond Breda vorig jaar zag ik minstens evenveel auto's als wielrenners over het parcours gaan. Dus rond de 200 auto's over een parcours van 200 km, dat zijn 40.000 autokilometers (zeker 2.000 liter benzine, 5.000 kg CO2) die gemaakt worden tijdens de wedstrijd. Het zou me verbazen als er in een F1 Grand Prix zoveel gereden wordt.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#4
(13-Jun-2023, 01:18 PM)Hardloper schreef: Volgens mij zijn wij ligfietsers best wel ecologische plantrekkers. 

Ja, en ik ben er trots op.
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
#5
Ik hou gewoon niet van (veel) mensen (bij elkaar), dus qua vervoer valt de trein af. Parkeren met een auto in Amsterdam is niet te betalen, dus bleef de velomobiel over om heen en terug te komen  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#6
(13-Jun-2023, 02:03 PM)Bacchus schreef: Zolang het maar geen plantentrekkerij wordt. Tongue
Het scheelt blijkbaar niet veel. Ik kom van ver boven de grote riolen en had het woord 'plantrekker' nog nooit eerder gehoord, het lijkt geen erg positieve kwalificatie.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door:
#7
(13-Jun-2023, 01:18 PM)Hardloper schreef: Allereerst met mijn titel wil ik niemand kwetsen met de titel. Ik wou gewoon een prikkelende titel hebben.

Volgens mij zijn wij ligfietsers best wel ecologische plantrekkers. Of zie ik dat verkeerd?
Als ik het hier allemaal zo lees, dan gaan ligfietsers op hun ligfiets naar het evenement toe t.o.v. van bv wielrenners die met een fossiele auto naar het evenement gaan om daar te wielrennen. Dus dit is goed voor het milieu. Mocht er iets niet goed /onderhoud etc. nodig zijn, dan gaan we al fietsend met de Velomobiel naar Dronten en/of we doen het zelf. Ook het onderhoud aan de ligger gebeurt veel zelf. En weet je, ik vind dat stiekem best wel tof om te zien dat we niet zo afhankelijk zijn van andere en dat het milieu vriendelijk gebeurt. Ik hoop nog ruim 55 jaar of langer te leven. En niet te veel in de hitte van vandaag de dag. Dus ik sta positief over mensen die proberen ecologische bezig te zijn.

O, o wat ben ik toch goed ecologisch bezig Sick 

Ja, dat zou ik zeker kunnen zeggen en ik denk dat ik er nog een eind mee zou wegkomen. Ik vind fietsen al mijn hele leven leuk, en ligfietsen nog meer. Ik wil graag weten hoe dingen werken. Dat heeft als gevolg dat het eenvoudiger wordt om zelf iets te repareren. Ook lang voordat ik me bewust werd van de problemen van het milieu was dat al zo. Maar ik eet ook veel meer vlees dan ecologisch verantwoord is. En ook geniet ik zeer vaak van een bad. Mijn kleding is te goedkoop om te kunnen zeggen dat in de productie ervan iedereen fair behandeld wordt. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ja ook mijn keuzes hebben soms wel een ecologisch argument. Maar als ik eerlijk ben ga ik op de fiets boodschappen doen omdat ik dat leuk vind. En dat dat ecologisch ook nog eens verantwoord is, doet mij ook nog eens goed.

Ik ben een ecologische lamzak. Ik vlieg niet, omdat ik niet van vakantie hou en dus niet ga. Ik repareer dingen omdat ik te gierig ben iets nieuws te kopen. etcetera.

Maar ik zal niet nalaten om te zeggen dat fietsen beter voor het milieu is. Dat repareren beter is dan nieuw kopen. Maar niet om mijzelf op de borst te kloppen dat ik zo goed bezig ben. Maar het zou kunnen zijn dat iemand anders denkt: "Zo die is goed bezig". En als hij/zij dat denkt, dan is dat prima. In de hoop dat goed voorbeeld goed volgen doet.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#8
Ik maak mijn plantrekken altijd zelf. En geitenwol is niet zo goed voor het milieu, las ik laatst.

Maar inderdaad ben ik behoorlijk ecologisch bezig de laatste jaren. Een beetje tegen wil en dank, eigenlijk. Ik was altijd een kilometervreter met de auto. Maar een auto is gewoon niet zo praktisch eigenlijk. Zonder auto is er meer mogelijk. Ik houd tijd en geld over voor leuke dingen.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#9
Plantrekken is een beetje zelf handig knutselen. Dus met weinig , toch tot behoorlijke oplossingen komen. Het is een beetje zoals de laatste post van dataknider. Ik lees dat sommige het negatief vonden overkomen, zelf vind ik het juist iets positiefs. Als je bv zelf een reguliere bel weet te installeren inplaats van een hele dure bel voor Velomobielen. Wat gewoon hetzelfde doet en misschien wel beter. Dan is dat toch iets moois?? Als ik zie in Jan zijn filmpjes dat dingen zo eenvoudig moeten zijn dat mensen het zelf kunnen repareren. Nou dat is toch geweldig. Zelf vind ik het slecht als bv het geheugen bij een computer niet meer volstaat. Dat je heel nieuwe computer moet kopen. Dus plan trekken is je eigen ding doen met beperkte impact op het milieu en beperkte kosten.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#10
(13-Jun-2023, 03:34 PM)Hardloper schreef: Ik lees dat sommige het negatief vonden overkomen, zelf vind ik het juist iets positiefs.

Ik beschouw (mijn) luiheid als een positieve eigenschap. Want luiheid leidt tot efficiëntie.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#11
(13-Jun-2023, 02:00 PM)melle z schreef: Ik ga regelmatig met mijn 35 jaar oude auto naar de fietsbaan om daar te ligfietsen. Ik onderhoud naast mijn lig- en andere fietsen ook mijn auto's zelf.

Hier iets dergelijks. Alleen is mijn oude auto 48 jaar oud en heb ik gelukkig heel veel hulp bij het onderhoud. In dit draadje wat foto's.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#12
Wat leuk zeg dat Dafje
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Roepers
#13
(13-Jun-2023, 02:19 PM)Frutsel schreef: Parkeren met een auto in Amsterdam is niet te betalen, dus bleef de velomobiel over om heen en terug te komen  Big Grin

Als je met de velo in Amsterdam parkeert weet je een goede bewaakte fietsenstalling? In een ver verleden heb ik een enkele keer in de bewaakte stalling achter Tuschinski gestaan, maar die was klein en andere fietsen stonden tegen mijn velo. Een keer heb ik in de bewaakte stalling van Centraal station gestaan, maar daar was eigenlijk niet een speciale plek.
Nu sta ik vaak in station Arnhem en daar ik een speciale plek voor bakfietsen. Is er inmiddels ook zoiets in Amsterdam? Dan ga ik hem een keer uitproberen.

Niels, autovrij, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#14
Ik fiets liggend omdat het zowel economisch en ecologisch is. Niet omdat ik een geitenwollensokkendrager ben.

(13-Jun-2023, 07:23 PM)Niels van der Wal schreef:
(13-Jun-2023, 02:19 PM)Frutsel schreef: Parkeren met een auto in Amsterdam is niet te betalen, dus bleef de velomobiel over om heen en terug te komen  Big Grin

Als je met de velo in Amsterdam parkeert weet je een goede bewaakte fietsenstalling? In een ver verleden heb ik een enkele keer in de bewaakte stalling achter Tuschinski gestaan, maar die was klein en andere fietsen stonden tegen mijn velo. Een keer heb ik in de bewaakte stalling van Centraal station gestaan, maar daar was eigenlijk niet een speciale plek.
Nu sta ik vaak in station Arnhem en daar ik een speciale plek voor bakfietsen. Is er inmiddels ook zoiets in Amsterdam? Dan ga ik hem een keer uitproberen.

Niels, autovrij, van der Wal

Gewoon bij een parkeergarage onder de slagboom door en een mooi plekje uitzoeken is geen optie? Dat deed ik nog weleens als ik met de quest op pad ging of er code geel werd aangegeven qua wind of in druk gebied moest zijn.  Dan parkeerde ik m gewoon even een dagje in de parkeergarage. Er was altijd wel een vrij hoekje ergens waar de banaan kon staan.

Geen idee of het mag, en of er tegen opgetreden wordt overigens. Dus als je het doet, wel op eigen risico Smile

Antwoord }
Bedankt door:
#15
Misschien eens de bel functie gebruiken in een parkeergarage. Of anders eens contact opnemen met de parkeer garage in kwestie via de site.

Update:
Bakfietsen en andere buitenmodel fietsen zijn alleen toegestaan in stalling Stationsplein Oost.
Fietsparkeren Amsterdam Centraal - Gemeente Amsterdam

Gewoon gezocht naar fietsen parkeren in een parkeergarage en vond ook nog:
Fietsenstalling Wolvenhoek | Visit Den Bosch
De fiets in de parkeergarage - Fietsersbond

Dus wellicht zal het een optie kunnen zijn
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#16
(13-Jun-2023, 06:39 PM)Roepers schreef: Alleen is mijn oude auto 48 jaar oud
Ik heb ook een 53 jaar oude Saab 96 V4, gelukkig is die groen (die van jou zal wel sneller zijn, want die is helemaal rood en de mijne heeft alleen één rode deur).

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , 365cycle
#17
(13-Jun-2023, 07:23 PM)Niels van der Wal schreef: Als je met de velo in Amsterdam parkeert weet je een goede bewaakte fietsenstalling?

Vroeger, toen ik nog een auto had, parkeerde ik altijd gratis in Amsterdam. Dat is het voordeel als je er geboren bent. Nu ik er alweer 31 jaar weg ben en alweer 6 jaar geen auto meer heb, kan ik je op dat gebied geen adequate informatie meer geven.  Maar ik weet wel een paar regels om te zorgen dat je fiets niet gestolen of gemolesteerd wordt:
  • zorg ervoor dat je fiets altijd beter is beveiligd dan de fiets waar je naast staat
  • zorg ervoor dat je fiets altijd ergens aan vast staat. De busjes die rondrijden om fietsen op te halen maakt het niet uit hoe zwaar je slot is. Maar als je ergens aan vast zit zullen ze er geen tijd aan besteden.
  • zorg er voor dat je fiets er afgetrapt uit ziet. Dieven zijn niet erg intelligent, en als het niet glimt zal het wel niets waard wezen. Duct tape is your friend.
  • zorg dat je fiets er uit ziet als een invalidenvoertuig. Een dief zal niet de indruk willen wekken dat hem iets mankeert.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie , Willeke_IGKT , Lig-hen
#18
We hebben met z'n allen wel heel erg veel nodig, en dan gaat het ook nog es een stuk korter mee, want dan is het kapot of erg lastig te repareren, of volgens de fietsenmaker niet meer te repareren. Na een jaar of 3-5 kun je die electrische accu wel afschrijven. De E bike op het werk zit aan 3500 km en de actieradius is met ongeveer de helft gereduceerd, ben benieuwd of ie nog te redden is. Fiets is drie jaar oud. en dan moet er waarschijnlijk voor een bak geld een nieuwe accu in. Mijn Schoonzus had een goede trekkingfiets met LX afmontage. Die werd na 20 jaar ingeruild voor een nieuwe met alfine, marathon plus en gatesdrive. Met een klein beetje provoceren van mijn kant werd de inschatting 400 tot 500 euro reparatie kosten voor de oude teruggebracht tot 100 euro, als je het zelf doet. Bleek uiteindelijk 110 te worden omdat de oude vierkante trapas niet harmonieerde met het nieuwe crankstel eveneens voor vierkante trapas. De observatie van schoonzus, goh die oude rijdt toch beter...

Volgens Ymte is het goede training als je zelf naar de wedstrijd fietst, en hij kan het weten. Bovendien is een snelle ligfietser zo snel dat ie in no time afstanden aflegt die voor sommigen met de auto al een expeditie zijn.

Naar Wijchen om twee Monkey mee op te halen, was 1,5 uur heen en 1,5 uur terug met de velomobiel. De Stad remt dan nog het meeste af. Ik had wel lol tijdens het fietsen. Met het OV had het zeker langer geduurd, met een keer of drie vier overstappen, en als ik niet de 10 km naar het dichtstbijzijnde station fiets, duurt het nog een stuk langer. Met de auto kan ook maar is niet heel erg veel sneller en levert veel meer stress op. 8 euro verzendkosten bespaard, een hele middag lekker fietsen en nog een doel ook.

Toen mijn oma begon met autorijden was ze de enige vrouw in het dorp met een rijbewijs, ca 1955. Nu moet iedereen zo nodig een auto. de gemiddelde reisafstand en gemiddelde snelheid is tot een bedroevend niveau gezakt. https://www.clo.nl/indicatoren/nl202102-...n-per-auto

10 kilometer in 20 minuten, das 30 gemiddeld. Red ik net niet met de VM.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bacchus , 365cycle
#19
(13-Jun-2023, 10:03 PM)Jeroen S schreef: 10 kilometer in 20 minuten, das 30 gemiddeld. Red ik net niet met de VM.
De fiets kan dus echt sneller zijn dan de auto. M'n gemiddelde snelheid met de Bülk over 8000 km is hoog in de 37 km/h (37.8 geloof ik), en dan doe ik meestal wel "normaal".
Als ik haast heb en ik moet minder ver dan 100 km reken ik met een kwartier per 10 km om te bepalen of ik het nog kan halen of niet. Tenzij het volop stedelijke omgeving is past het dan gewoon qua tijd.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#20
(13-Jun-2023, 10:19 PM)365cycle schreef:
(13-Jun-2023, 10:03 PM)Jeroen S schreef: 10 kilometer in 20 minuten, das 30 gemiddeld. Red ik net niet met de VM.
De fiets kan dus echt sneller zijn dan de auto. M'n gemiddelde snelheid met de Bülk over 8000 km is hoog in de 37 km/h (37.8 geloof ik), en dan doe ik meestal wel "normaal".
Als ik haast heb en ik moet minder ver dan 100 km reken ik met een kwartier per 10 km om te bepalen of ik het nog kan halen of niet. Tenzij het volop stedelijke omgeving is past het dan gewoon qua tijd.

Ja, leuk.  Maar volgens mij ben jij een beetje een hele erge uitzondering en zijn er niet alteveel mensen die dat zullen evenaren. Wat voor jouw doen 'normaal' is, is voor de gemiddelde (lig)fietser al retesnel.

Vind het jammer dat Blik op de Weg er niet meer is, anders hadden we je vast wel een keertje op TV kunnen zien als notoire hardrijder Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#21
(13-Jun-2023, 10:19 PM)365cycle schreef: De fiets kan dus echt sneller zijn dan de auto.
Klopt, afhankelijk van een aantal omstandigheden, maar onder andere omstandigheden is de auto sneller, wat vergelijken van fietsen en auto's een vrij nutteloze bezigheid maakt als je het mij vraagt.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#22
(13-Jun-2023, 07:23 PM)Niels van der Wal schreef:
(13-Jun-2023, 02:19 PM)Frutsel schreef: Parkeren met een auto in Amsterdam is niet te betalen, dus bleef de velomobiel over om heen en terug te komen  Big Grin

Als je met de velo in Amsterdam parkeert weet je een goede bewaakte fietsenstalling? In een ver verleden heb ik een enkele keer in de bewaakte stalling achter Tuschinski gestaan, maar die was klein en andere fietsen stonden tegen mijn velo. Een keer heb ik in de bewaakte stalling van Centraal station gestaan, maar daar was eigenlijk niet een speciale plek.
Nu sta ik vaak in station Arnhem en daar ik een speciale plek voor bakfietsen. Is er inmiddels ook zoiets in Amsterdam? Dan ga ik hem een keer uitproberen.

Niels, autovrij, van der Wal

Ik heb het voordeel dat ik in de garage onder het pand waar ik werk kan parkeren. Tussen de brommers helaas, want ik kan met de velomobiel niet de trap af naar de fietskelder.

(13-Jun-2023, 10:48 PM)ZoefZoef schreef:
(13-Jun-2023, 10:19 PM)365cycle schreef:
(13-Jun-2023, 10:03 PM)Jeroen S schreef: 10 kilometer in 20 minuten, das 30 gemiddeld. Red ik net niet met de VM.
De fiets kan dus echt sneller zijn dan de auto. M'n gemiddelde snelheid met de Bülk over 8000 km is hoog in de 37 km/h (37.8 geloof ik), en dan doe ik meestal wel "normaal".
Als ik haast heb en ik moet minder ver dan 100 km reken ik met een kwartier per 10 km om te bepalen of ik het nog kan halen of niet. Tenzij het volop stedelijke omgeving is past het dan gewoon qua tijd.

Ja, leuk.  Maar volgens mij ben jij een beetje een hele erge uitzondering en zijn er niet alteveel mensen die dat zullen evenaren. Wat voor jouw doen 'normaal' is, is voor de gemiddelde (lig)fietser al retesnel.

Vind het jammer dat Blik op de Weg er niet meer is, anders hadden we je vast wel een keertje op TV kunnen zien als notoire hardrijder Big Grin

Bülk op de weg dan Tongue

Ik haal een gemiddelde van 30-34km/h over ruim 60 kilometer. En ik kan je vertellen dat ik een stuk ouder, en een stuk minder getraind ben dan 365cycle.
Zonder vervelende dorpskernen en stoplichten is een 35km/h best te halen voor een gemiddelde velomobielrijder.

Aan de andere kant zijn er hier in de omgeving een stelletje fanatiekelingen waar dat soort snelheden 'rustig aan doen' betekent Sad
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#23
(13-Jun-2023, 10:48 PM)ZoefZoef schreef: Ja, leuk.  Maar volgens mij ben jij een beetje een hele erge uitzondering en zijn er niet alteveel mensen die dat zullen evenaren. Wat voor jouw doen 'normaal' is, is voor de gemiddelde (lig)fietser al retesnel.
Kan kloppen. Ik vind het meevallen, ik ken een paar niet-prof wielrendames die meer watts per kilo trappen dan ik, maar goed getraind ben ik zeker wel.
Belangrijke voetnoot bij die snelheid is dat als ik de Bülk "open trap" op stukken waar ik wat ruimte heb, de infrastructuur best vaak de beperking wordt. Tussen Haastrecht en Oudewater op het fietspad is meer dan 45 km/h bijvoorbeeld echt niet verantwoord. Parallel aan die weg ligt een klein weggetje dat via Hekendorp loopt; daar kan je misschien net iets sneller, maar als de kruissnelheid richting 55 km/h gaat kan je rekenen op een noodstop hier en een spannende situatie daar. Op dat traject mág je met een brede velomobiel ook over de weg, maar het verkeer daar heeft zeker in de spits zelfs als ik 65 km/h rijd (boven de maximumsnelheid dus) behoorlijk last van MGIF. In een recalcitrante bui doe ik het weleens, als ik het de hele woon-werkroute volhoud gaat het gemiddelde inderdaad door de 45 km/h heen, maar zo hard als in Duitsland gereden kan worden lukt hier echt niet.

(13-Jun-2023, 10:48 PM)ZoefZoef schreef: Vind het jammer dat Blik op de Weg er niet meer is, anders hadden we je vast wel een keertje op TV kunnen zien als notoire hardrijder Big Grin
Haha, dan liefst wel op een stuk waar er geen twijfel over mogelijk is dat er overduidelijk alle ruimte is om knalhard te fietsen, maar ja, was wel grappig geweest Big Grin

(13-Jun-2023, 11:00 PM)melle z schreef: Klopt, afhankelijk van een aantal omstandigheden, maar onder andere omstandigheden is de auto sneller, wat vergelijken van fietsen en auto's een vrij nutteloze bezigheid maakt als je het mij vraagt.
In mijn geval is de fiets tot nu toe bijna altijd efficiënter gebleken. In de situatie waarin dat niet zo is haal ik een deelauto op Big Grin Sinds m'n auto weg is, is dat tot nu toe 10x geweest.

(13-Jun-2023, 11:12 PM)Frutsel schreef: Bülk op de weg dan Tongue
Big Grin

(13-Jun-2023, 11:12 PM)Frutsel schreef: Ik haal een gemiddelde van 30-34km/h over ruim 60 kilometer. En ik kan je vertellen dat ik een stuk ouder, en een stuk minder getraind ben dan 365cycle.
Zonder vervelende dorpskernen en stoplichten is een 35km/h best te halen voor een gemiddelde velomobielrijder.
Zeker. Sterker nog: Ik denk dat zowel jij als ZoefZoef op het juiste traject met een klein beetje oefening 40 gemiddeld kan rijden met de Bülk.

(13-Jun-2023, 11:12 PM)Frutsel schreef: Aan de andere kant zijn er hier in de omgeving een stelletje fanatiekelingen waar dat soort snelheden 'rustig aan doen' betekent Sad
Sorry Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
#24
(13-Jun-2023, 08:08 PM)Hardloper schreef: Bakfietsen en andere buitenmodel fietsen zijn alleen toegestaan in stalling Stationsplein Oost.

Fietsenstalling Wolvenhoek | Visit Den Bosch


Stationsplein Oost dus; thx!

De NS fietsenstalling in Den Bosch is trouwens prima. Ik sta hier vaker met mijn velo.
Alle fietsenrekken worden met camera's bewaakt, behalve de plek voor buitenmodel  fiets (bakfietsen). Een velomobiel vind de coördinator zo bijzonder, dat hij hem graag in beeld, dus tegenover de ingang heeft staan. Veel ruimte en erg veilig.

Niels, inparkeren, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bacchus
#25
Maar plannen trekken is dus ook dingen repareren die eigenlijk niet meer te repareren zouden zijn.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Niet blij vandaag wa...Tegelfanaat — 06:46 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag ben ik blij ...Willeke_IGKT — 06:02 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Later we vooral er n...Hardloper — 02:37 PM
Velion / Code naam: VM45
10 min langer de ...Hardloper — 02:35 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Lang leve ducttape...GHOOGEN — 02:30 PM
Quest xs nr 13
De Milan is een wa...Gideonaut — 01:12 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Oh, je kan je zadel ...LigfietsWilsum — 01:11 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Lang leve ducttape. ...Fietsbennie — 12:40 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Met het kleine ac...GHOOGEN — 12:34 PM
Quest xs nr 13
En toch zul je er ...Wim -de roetsende — 12:06 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Mooie foto's Martin....Fietsbennie — 11:17 AM
Quest xs nr 13
Als ik iets te koo...melle z — 10:16 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Mijn gevoel zegt dat...Wim -de roetsende — 09:44 AM
Quest xs nr 13
Ook speelt missc...Wim -de roetsende — 09:38 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Ik kan er mee ri...Wim -de roetsende — 09:10 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Mijn Flevo ervarin...GHOOGEN — 12:56 AM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programm...365cycle — 11:37 PM