Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Route door Weert?
#1
Ik zou bij deze graag een route om en door voornamelijk Weert willen organiseren. Gewoon omdat ze daar zo vriendelijk zijn. Iemand interesse om mee te doen? Beetje overtuiging nodig? Lees even dit:

[Afbeelding: 6204908d-c444-4b01-a7ae-4abf09303040.jpg]

Wellicht word dit artikel met een knipoog bedoelt. Maar met een knipoog bedoelt. Maar toch zou ik het tof vinden om eens door Weert te fietsen met een grote groep. Niet persee door dit artikel ?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Bacchus
#2
Ik zou dat best wel willen wanneer mijn Velomobiel er is. Maar dit is dan wel pas na de zomer. Ik verwacht dat Weert wel tot de mogelijkheden moet behoren met mijn beperkte fiets ervaringen. Maar wel veel loop ervaring / conditie
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
Weert is helaas te ver voor mij.
Maar ik wens deze man hetzelfde dat hij mij wenst, en wel drievoud. De aloude wet die bij wensen voor anderen hoort.

Dit is niet iets wat een weldenkend mens een medemens toewenst.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
#4
(18-Jun-2023, 03:50 PM)JustJules schreef: [Afbeelding: 6204908d-c444-4b01-a7ae-4abf09303040.jpg]

Nou, dàt zijn nogal wat aannames die daar gemaakt worden! Van het kaliber "ik ben tegen buitenlanders want het zijn allemaal moordenaars, verkrachters, dieven, ze stinken, ze stelen mijn baan en ze trekken steun van mijn belastinggeld omdat ze geen baan hebben". Dat snijdt geen hout.

Je mag toch verwachten van een man op leeftijd dat hij ondertussen een mening ook een beetje genuanceerd kan opschrijven. Dit is natuurlijk gewoon braaksel. En dit vanwege "ik werd eens", waarbij N == 1?

Het zou eventueel met een knipoog bedoelt kunnen zijn. Maar die aanname haalt ik eigenlijk alleen uit de tekst "'een oudere jongere met studentikoos brilletje en een ringbaard", maar ik vrees dat dat toch niet het geval is en hij niet inziet dat hij qua uiterlijk precies in de groep valt waar hij op afgeeft.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
Ik geef toe: ik eet ook soms een frikandel. Maar mijn sokken zijn zwart. Ik bespeur overigens een beoordeling van deze meneer die lijkt op eigengereidheid. En dat kan ontaarden in dit soort beschouwingen. Even een tip voor deze Ton: er zijn ook andere inzichten dan de uwe.
En van mij mogen ze er zijn.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
Prima idee. I wil wel meedoen. Lijkt me ook wel goed om als we gaan die Ton even uit te nodigen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , JustJules
#7
Lijkt me niet echt gezellig.
Antwoord }
Bedankt door:
#8
Ik heb al laatst eens gereageerd op een dergelijke artikel in Trouw. Weert is voor mij te doen, maar wellicht dat ik bij de verzonden berichten nog kan vinden wat ik destijds heb verstuurd. Misschien dat Ton nog wat van mening is te veranderen.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Willeke_IGKT
#9
Goede suggestie, Fietsbennie.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie
#10
(18-Jun-2023, 04:18 PM)Hardloper schreef: Ik zou dat best wel willen wanneer mijn Velomobiel er is. Maar dit is dan wel pas na de zomer. Ik verwacht dat Weert wel tot de mogelijkheden moet behoren met mijn beperkte fiets ervaringen. Maar wel veel loop ervaring / conditie

Oeh dat het de leukste tijd die er is. Afwachten op tot je hem krijgt! Ik had ook veel loop ervaring toen ik mn fietsje kreeg. En dat werkt.
Ik heb de QV nu bijna 1,5 jaar zowat. Geniet ervan!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#11
Zijn nog wel meer sporten waar ik wel wat uitgebreide duur ervaring in heb. Maar eerlijk gezegd niet zo uitgebreid als hardlopen. Ergens tussen de 3:50 en 4:00 over de marathon doen is toch wel mijn grootste sportieve prestatie.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#12
Tja, dan sta je in het lokale sufferdje en voor je het weet vind je jezelf heel wat. En een week later ligt ie bij het oud papier en is iedereen het weer vergeten. Lijkt me prima.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie
#13
Haha. I'm in.

Heb overigens wel moeite met een lokaal sufferdje dat het okee vindt om een column te plaatsen over dat mensen maar door vrachtwagens aangereden moeten worden. Valt wat mij betreft echt in dezelfde categorie als "ik hoop dat zij eens door een engerd van straat geplukt wordt, met haar belachelijk korte rokje": Het kan gewoon écht niet, en niet eens niet meer: Het heeft gewoon nooit gekund.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , gideon
#14
(18-Jun-2023, 11:18 PM)Jeroen S schreef: Tja, dan sta je in het lokale sufferdje en voor je het weet vind je jezelf heel wat. En een week later ligt ie bij het oud papier en is iedereen het weer vergeten. Lijkt me prima.

Dat is dus ook het maximale dat deze man zal bereiken. Geen aandacht aan schenken.

Mensen die het lezen en het ermee eens zijn, kun je toch niet veranderen qua mening.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#15
Elk lokaal krantje heeft tegenwoordig een columnist.
Deze kleinburgerlijke schrijver meent blijkbaar tegen iets aan te moeten schoppen, net als zij grote voorbeeld Youp.
Youp slaat regelmatig de spijker op zijn kop.
Deze quasicolumnist slaat de plank finaal mis.
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#16
Misschien kan 'ie samen gaan werken met die 'komiek'die als 'ie op een ligfiets zou rijden alleen maar in dameskruizen zou kijken? (tenminste, ik ging uit van een grote dosis projectie bij die flapdrol)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#17
(19-Jun-2023, 05:08 PM)Frutsel schreef: Misschien kan 'ie samen gaan werken met die 'komiek'die als 'ie op een ligfiets zou rijden alleen maar in dameskruizen zou kijken? (tenminste, ik ging uit van een grote dosis projectie bij die flapdrol)
Dat combineert toch goed: een flapdrol met een Pannekoek. Big Grin

(Of is hier sprake van oorzaak-gevolg? Wink )
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , Frutsel


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Later we vooral er n...Hardloper — 02:37 PM
Velion / Code naam: VM45
10 min langer de ...Hardloper — 02:35 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Lang leve ducttape...GHOOGEN — 02:30 PM
Quest xs nr 13
De Milan is een wa...Gideonaut — 01:12 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Oh, je kan je zadel ...LigfietsWilsum — 01:11 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Lang leve ducttape. ...Fietsbennie — 12:40 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Met het kleine ac...GHOOGEN — 12:34 PM
Quest xs nr 13
En toch zul je er ...Wim -de roetsende — 12:06 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Mooie foto's Martin....Fietsbennie — 11:17 AM
Quest xs nr 13
Als ik iets te koo...melle z — 10:16 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Mijn gevoel zegt dat...Wim -de roetsende — 09:44 AM
Quest xs nr 13
Ook speelt missc...Wim -de roetsende — 09:38 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Ik kan er mee ri...Wim -de roetsende — 09:10 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Mijn Flevo ervarin...GHOOGEN — 12:56 AM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programm...365cycle — 11:37 PM
Quest xs nr 13
De Milan is een wat ...Jeroen S — 11:28 PM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programmeu...Tom Fekkes — 11:23 PM