Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verborgen forum onderdelen???
#1
Zijn hier forum onderdelen die ik (nog) niet mag zien? Zo nu en dan zie ik dat er in forum onderdelen nog ongelezen berichten staan. Echter kan ik geen ongelezen berichten vinden. Hoe kan dat???
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#2
Nee hoor, voor zover ik weet niet. Of ze zijn voor mij ook verborgen  Big Grin
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Hardloper , Willeke_IGKT
#3
Ik heb bij een aantal forumdelen (alles onder prikbord, maar volgens mij meer) waarbij ik een melding krijg van een nieuw bericht (gekleurd bolletje). Als ik er dan heen ga en het bericht lees, en op het plaatje bovenaan druk met de ligfietsers zodat ik weer naar het hoofdforum ga dan blijft het gekleurde bolletje staan. Als ik dan weer naar dat bericht ga dan is het weg, zonder dat er een nieuw bericht was. Ik weet niet of dat het is, maar dat lijkt me meer een bug dan een verborgen bericht, vooral omdat het consequent gebeurd.

Maar, er zijn ongetwijfeld verborgen forumdelen. Op een ander forum waar ik moderator was was een apart deel voor moderators, en er was een deel voor oudgedienden. Die zijn alleen zichtbaar voor degenen die er toegang toe mogen hebben.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#4
Precies dat heb ik denk ik Bob. Ik heb weleens een forum gehad. Zelf opgericht en samen met 2 andere beheerders hadden we een apart kanaal. En ook voor die alleen voor leden was.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
Er zit inderdaad een bug in het forum. Met name in het verkoopdeel is lezen niet genoeg Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
(14-Jul-2023, 10:02 PM)Bob Hagendijk schreef: Ik heb bij een aantal forumdelen (alles onder prikbord, maar volgens mij meer) waarbij ik een melding krijg van een nieuw bericht (gekleurd bolletje). Als ik er dan heen ga en het bericht lees, en op het plaatje bovenaan druk met de ligfietsers zodat ik weer naar het hoofdforum ga dan blijft het gekleurde bolletje staan. Als ik dan weer naar dat bericht ga dan is het weg, zonder dat er een nieuw bericht was. Ik weet niet of dat het is, maar dat lijkt me meer een bug dan een verborgen bericht, vooral omdat het consequent gebeurd.

Maar, er zijn ongetwijfeld verborgen forumdelen. Op een ander forum waar ik moderator was was een apart deel voor moderators, en er was een deel voor oudgedienden. Die zijn alleen zichtbaar voor degenen die er toegang toe mogen hebben.

Het eerste heb ik ook.

Apart deel voor moderators lijkt mij zelfs logisch.

Voor oud-gedienden niet, voor zover ik als bijna oudste gediende weet. 
In de eerste maand (april 2017) van dit forum hebben zich toen 60 leden aangemeld. 
Dat zijn dus de echte oud-gedienden. Best veel voor een apart gedeelte ook.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#7
(14-Jul-2023, 06:28 PM)Hardloper schreef: Zijn hier forum onderdelen die ik (nog) niet mag zien? Zo nu en dan zie ik dat er in forum onderdelen nog ongelezen berichten staan. Echter kan ik geen ongelezen berichten vinden. Hoe kan dat???

De club van 10.000 laat af en toe van zich weten.


Niels, 500, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , gideon
#8
Naar aanleiding van een andere topic. Is het een idee dat we een forum onderdeel hebben voor leden only??? En dat je alleen toegang hebt tot wat hechtere kern van het forum. Waar je dingen kan delen die je niet gelijk met Jan en alleman wilt delen. Maar toch wilt delen.
Zoals eventuele video beelden van je ongelukken. Misschien Events in intieme kring etc.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Bacchus , Willeke_IGKT
#9
Creëer je met zo'n apart forum onderdeel geen jaloezie of voortrekkerij?
En waar trek je een grens? Aantal jaren lid, aantal berichten, aantal km? Aantal wat?

Ik vind belangrijk dat juist beginners of beginnende leden zich hier op dit forum welkom mogen voelen. Juist die doelgroep heeft baat bij ervaren ligfietsers bij keuzes in materiaal voeding of andere zaken.

Want ik heb zelf ervaren hoe fijn en open leden naar mij waren toen ik als broekie op dit forum voor het eerste keren inlogde. Het hoeft van mij niet.

Je kunt met persoonlijke berichten ook veel dingen onderling wisselen. Maak daar dan gebruik van.

Echter ben ik niet zo lang lid, en heb nog niet zoveel hier bijgedragen om zeker te weten of ik hier wat over mag schrijven.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Lig-hen
#10
(16-Jul-2023, 04:44 PM)Hardloper schreef: Naar aanleiding van een andere topic. Is het een idee dat we een forum onderdeel hebben voor leden only??? En dat je alleen toegang hebt tot wat hechtere kern van het forum. Waar je dingen kan delen die je niet gelijk met Jan en alleman wilt delen. Maar toch wilt delen.
Zoals eventuele video beelden van je ongelukken. Misschien Events in intieme kring etc.

Niet lullig bedoeld, maar dan zou het nog weleens even kunnen duren voordat jij toegang krijgt.

Je moet namelijk nog beginnen met ligfietsen. 

Ik vind het een heel vreemd en ook echt een fout voorstel. Het is juist een open forum.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie , Willeke_IGKT , Lig-hen
#11
Het idee is niet gek, er zijn veel forums met gesloten gedeeltes.
Ik ben nog steeds lid van een Engelstalig knoop forum waar ik ook moderator geweest ben.

Dat forum is van een vereniging en forumleden die geen verenigingslid waren probeerden via het forum de vereniging te besturen, maar dan op manieren die zowel wettelijk niet toegestaan waren als tegen de wens van de meeste verenigingsleden zouden zijn.

Dat was de reden dat verschillende delen van het forum voor verenigingsleden gereserveerd zijn nu, eigenlijk bijna heel het forum.
Dat zie ik hier niet gebeuren omdat dit forum onafhankelijk ontstaan is maar ik sluit het niet uit.

Daarnaast had dat forum, net als dit, een moderator gedeelte. Hier wordt het weinig gebruikt, daar was het heel levendig en ook toegankelijk voor voormalige mods.

Ik zie geen voordelen van een gesloten systeem, wij praten niet over geheime onderwerpen.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
#12
Nou Wim dit is wel voor het einde van het jaar gepland. En de grens trekken is een lastig dingetje. Ik ken een forum waar je volgens mij niet gelijk dingen te koop mag aanbieden. Maar ik denk dat het onderwerp hier voornamelijk open moet zijn. Want alleen zo schrik je de nieuwe potentiële ligfietsers niet af.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#13
Op ligfietsers.be moet je eerst een x-aantal berichten hebben gepost voordat je iets te koop kunt aanbieden.

Heb ik hier een keer ter sprake gebracht en toen werd als argument gebruikt dat het in ons voordeel kan zijn als hier geadverteerd wordt en daar was ik het mee eens.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#14
Een gesloten gedeelte voor de moderatoren is prima en zelfs wenselijk. Voor de rest wat mij betreft zo open mogelijk.
rij zowel onderstuur als aero-stuur
Antwoord }
#15
(16-Jul-2023, 10:22 PM)Josligfiets schreef: Een gesloten gedeelte voor de moderatoren is prima en zelfs wenselijk. Voor de rest wat mij betreft zo open mogelijk.

Helemaal mee eens. Wat mij betreft mag hier een slotje op.

Er zijn geen verborgen forumonderdelen. Dat was de vraag van TS en die vraag is beantwoord.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Later we vooral er n...Hardloper — 02:37 PM
Velion / Code naam: VM45
10 min langer de ...Hardloper — 02:35 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Lang leve ducttape...GHOOGEN — 02:30 PM
Quest xs nr 13
De Milan is een wa...Gideonaut — 01:12 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Oh, je kan je zadel ...LigfietsWilsum — 01:11 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Lang leve ducttape. ...Fietsbennie — 12:40 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Met het kleine ac...GHOOGEN — 12:34 PM
Quest xs nr 13
En toch zul je er ...Wim -de roetsende — 12:06 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Mooie foto's Martin....Fietsbennie — 11:17 AM
Quest xs nr 13
Als ik iets te koo...melle z — 10:16 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Mijn gevoel zegt dat...Wim -de roetsende — 09:44 AM
Quest xs nr 13
Ook speelt missc...Wim -de roetsende — 09:38 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Ik kan er mee ri...Wim -de roetsende — 09:10 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Mijn Flevo ervarin...GHOOGEN — 12:56 AM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programm...365cycle — 11:37 PM
Quest xs nr 13
De Milan is een wat ...Jeroen S — 11:28 PM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programmeu...Tom Fekkes — 11:23 PM