Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LEL 2023 - 22 oktober
#1
Het gaat dan toch gebeuren: ik ga een heuse wedstrijd fietsen, mijn eerste. En wel het mooie LEL over een paar weken. Ik heb er best wel zin in! 

Nu probeer ik ergens te achterhalen waar nu precies de start/finish/keerpunt is, want ik ben een data-mens en wil graag weten hoeveel KM ik mij het snot voor ogen ga trappen  Wink  Ik kan het alleen nergens vinden zo snel. Ik kan wel een benadering opmeten in Maps natuurlijk, maar er is vast iemand die dit weet! 

Daar kan ik dan vervolgens een doel gemiddelde snelheid en als gevolg tijdsdoel aan koppelen. Ik vind het wel fijn een beetje richting te hebben  Smile

Ow, en wellicht treffen we nog andere forumleden?
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie , Lig-hen , Cygnus
#2
Aan het begin van de dijk staat er op de navigatie "over 25 km ...."
Dus reken maar op 50 km.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
#3
Ja, een benadering had ik zelf ook al wel gemaakt  Wink Maar ik zoek exacte waarden!   Big Grin
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door:
#4
In dit draadje staat een filmpje van LEL2010. Hier is te zien waar de startlijn getrokken is. En ook een filmpje van het keerpunt. Ik weet niet of het parcours sindsdien is aangepast.

Edit: Ik heb het nagemeten en kom op 25,5 km enkele reis.
Antwoord }
Bedankt door:
#5
Hah, ik dacht tot ik Willekes post las aan een iets langere LEL, ik vond de timing al wat vreemd!

Ik hoop dat ze de dijk voor de wedstrijd vegen, ik ben er in juli met 40km/u onderuit gegaan toen ik de voorband van mijn Baron lek reed op één van de vele steentjes waar het fietspad mee bezaaid was.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
(21-Sep-2023, 02:15 PM)TimSch schreef: Het gaat dan toch gebeuren: ik ga een heuse wedstrijd fietsen, mijn eerste. En wel het mooie LEL over een paar weken. Ik heb er best wel zin in! 

Nu probeer ik ergens te achterhalen waar nu precies de start/finish/keerpunt is, want ik ben een data-mens en wil graag weten hoeveel KM ik mij het snot voor ogen ga trappen  Wink  Ik kan het alleen nergens vinden zo snel. Ik kan wel een benadering opmeten in Maps natuurlijk, maar er is vast iemand die dit weet! 

Daar kan ik dan vervolgens een doel gemiddelde snelheid en als gevolg tijdsdoel aan koppelen. Ik vind het wel fijn een beetje richting te hebben  Smile

Ow, en wellicht treffen we nog andere forumleden?

Je bent bang om te verdwalen?
Start Locatie:
Parkeerplaats Houtribsluizen Lelystad.
Hier staat iemand om je te zeggen wanneer je welke kant op moet rijden.
Het is een rechte weg en bij het keerpunt staat iemand om je tegen te houden.
De opgegeven lengte is 51 km
Meer info:
Gerard Arends of Ymte Sijbrandij — arendsg@wxs.nl

Zie ook 2021 voor foto start en keerpunt (na viaduct)

Niels, lui, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: TimSch , Willeke_IGKT
#7
Ja, heel bang een verkeerde afslag te nemen en een nat pak op te lopen   Big Grin


Wel benieuwd waar je die opgegeven lengte hebt gevonden? Heb ik er dan zo overheen gekeken?
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
#8
Allen die meedoen of gaan kijken, veel plezier.
Ik mag er ook graag fietsen...

[Afbeelding: dijk.png]
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: TimSch , Willeke_IGKT
#9
(21-Sep-2023, 03:42 PM)TimSch schreef: Ja, heel bang een verkeerde afslag te nemen en een nat pak op te lopen   Big Grin


Wel benieuwd waar je die opgegeven lengte hebt gevonden? Heb ik er dan zo overheen gekeken?

Stond bij dit bericht:


https://ligfiets.net/news/6238/

Niels, oud nieuws, van der wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: TimSch , Willeke_IGKT , martinR
#10
(21-Sep-2023, 02:15 PM)TimSch schreef: Het gaat dan toch gebeuren: ik ga een heuse wedstrijd fietsen, mijn eerste. En wel het mooie LEL over een paar weken. Ik heb er best wel zin in! 

Nu probeer ik ergens te achterhalen waar nu precies de start/finish/keerpunt is, want ik ben een data-mens en wil graag weten hoeveel KM ik mij het snot voor ogen ga trappen  Wink  Ik kan het alleen nergens vinden zo snel. Ik kan wel een benadering opmeten in Maps natuurlijk, maar er is vast iemand die dit weet! 

Daar kan ik dan vervolgens een doel gemiddelde snelheid en als gevolg tijdsdoel aan koppelen. Ik vind het wel fijn een beetje richting te hebben  Smile

Ow, en wellicht treffen we nog andere forumleden?

Ik zie je daar, heb mij ook ingeschreven. Doelsnelheid is leuk maar hou rekening met de wind. Ook si het asfalt niet altijd hetzelfde. Vanaf Checkpoint Charlie tot waar je de dijk oversteekt is het minder mooi asfalt.

Vanaf Lelystad, eerste stuk redelijk asfalt. Na Checkpoint Charlie wat ruiger asfalt oversteken de dijk over daarna beton. Afdalen onder het naviduct. En weer omhoog. Keren, met een beetje mazzel is er assistentie. Aanzetten om door de naviduct te gaan. Eerste gedeelte gaat wel maar na de klim is er een stukje vlak en dan weer een paar meter hoogteverschil. Die is zwaar. 

Steentjes is een grotere risico na regen. Bandenkeuze is lastig. Bij droog weer ga ik met Scorchers. Bij nat weer aan de gang met Continental Contact Urban (als ik hier vriendjes mee wordt)

maandag heb ik nog gereden naar Dronten en terug. 


Groet

Piet
Antwoord }
Bedankt door: TimSch , Willeke_IGKT , mvdriel , Hoekie
#11
(21-Sep-2023, 02:15 PM)TimSch schreef: Het gaat dan toch gebeuren: ik ga een heuse wedstrijd fietsen, mijn eerste. En wel het mooie LEL over een paar weken. Ik heb er best wel zin in! 

Daar kan ik dan vervolgens een doel gemiddelde snelheid en als gevolg tijdsdoel aan koppelen. Ik vind het wel fijn een beetje richting te hebben  Smile


Dag Tim,

Als voormalig wedstrijdrijder geef ik je ook het advies te oefenen op bochten. Op de laatste foto van deze link ( https://ligfiets.net/news/6238/ ) zie je het keerpunt. Dit is een 180 graden draai. Het scheelt veel tijd (belangrijk in een tijdrit :-) ) als je met een zo hoog mogelijke snelheid uit het keerpunt komt.

Het sturen van bochten is standaard:
Buiten, binnen, buiten.
Hier: 
Je rijdt zo veel mogelijk recht als je aankomt.
Je stuurt naar binnen en raakt de rand van de binnenbocht net voorbij het midden.
Vanaf dit punt geef je zo veel mogelijk vermogen om weer op snelheid te komen, waarbij je net niet over de wegrand hoeft.

Dit is fijn theoretisch, maar vraagt veel doen. De kunst is zo lang mogelijk rechtdoor te rijden en zo laat mogelijk te remmen om uiteindelijk met een zo hoog mogelijke snelheid de bocht te nemen. Dit is rijden op het randje van uit de baan vliegen en vraagt lef. Om dit te leren moet je veel oefenen, waarbij je ook merkt hoe het is als je te laat instuurt, de bocht te vroeg insnijdt of moet remmen omdat je buiten de baan dreigt te komen na de bocht.

O, en voor een tijdrit het advies om warm te rijden en niet te snel te starten (maar naar je gewenste vermogen/hartslag toe te rijden.) Fietsen is meer dan data :-)


Veel plezier; waarschijnlijk heb je ongeveer de helft wind mee :-)

Niels, zijwind, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , martinR , Hoekie , TimSch
#12
(22-Sep-2023, 10:07 AM)Niels van der Wal schreef: Veel plezier; waarschijnlijk heb je ongeveer de helft wind mee :-)

Om je opbeurende woorden wat te ontkrachten Tongue  : Helaas wel enkel in afstand, in tijd zal het minder zijn.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#13
Dank voor de goede tips Piet en Niels! 

Ik hoop dat we gekeerd worden eigenlijk. Anders fiets ik elke week een route waar ik een 180 graden bocht oefen, dat scheelt. 

Het is mijn eerste ligfietswedstrijd, maar gelukkig heb ik wel wat andere duursport ervaring, ook in wedstrijdverband. Heb al eens marathon hardgelopen (nooit weer! Tongue ), diverse andere lopen (7 heuvelen, 4 mijl, kustloop) en al eens een kwart triathlon voltooid. Dus ik ken m'n lijf en wat ik hoe lang kan volhouden aardig goed. Ik zal deze tijdrit vooral op hartslag letten. 

En de doeltijd is uiteraard afhankelijk van de weersomstandigheden. Als zeiler en fietser in de winderige Groningse polder is het effect van de wind, zeker op zo'n dijk, me ook niet onbekend. 

Ik heb er vooral zin in. Ben erg benieuwd waar een lege fiets icm geen andere programma onderdelen op de dag me brengt. Gewoonlijk fiets ik met werktas met laptop etc, schone outfit, het nodige gereedschap etc richting een werkdag. Dit is best anders  Big Grin
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
#14
Goede race:-)

Ik las dat je een open en een gesloten ligger hebt. Je racet dus met de velomobiel. Bochtjes op de max leren sturen is dan ook van belang, maar hier bijna niet (vlak na de start en dus vlak voor de finish is een scherpere bocht).
Racen in een velomobiel heb ik geen ervaring mee, maar waarschijnlijk is het handig om vooraf te weten hoe je aan moet rijden en waar je moet stoppen.

En misschien heb je met een velomobiel voordeel van het zeileffect, en heb je meer dan de helft wind mee :-)

Niels, M5, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TimSch
#15
Het wordt inderdaad de Quest waarmee ik ga. En wat die zijwind en zeileffect betreft: ik heb zitten denken welke windrichting ik zou bestellen als ik mocht kiezen en ik denk dan wel Noord-achtig. Het zeileffect van de Quest is behoorlijk goed merkbaar en je voorkomt een 'snelle' en een 'zware' helft. Bovendien is bij Noord na de bocht in de dijk voor Lelystad het laatste stuk dan wind mee ;-)

En ik weet heus dat ik hier geen invloed op heb enzo hoor. Maar vind het erover mijmeren deel van de voorpret ;-)
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Arend-Jan
#16
Goed, ik ben geen eerste geworden op LEL maar wel de eerste die hier een verslagje typt. Want het was... interessant  Rolleyes 

Zoals sommigen van jullie zullen weten was ik afgelopen week nogal grieperig, en tot en met vrijdag was ik er van overtuigd dat ik niet in Lelystad zou verschijnen. Ik heb wel gewoon de hele week gewerkt (en dus slecht geslapen, want warm/koud/warm/koud, dus inclusief nachtelijke douchesessies en bed verschonen etc.); zaterdagochtend ben ik na ontbijt + tanden poetsen weer met een boek teruggekropen in bed. Rust... en dat helpt. Zaterdagavond voelde ik me nog niet als nieuw, maar het zat er niet ver vandaan. Besloten om na het eten de fiets toch maar klaar te zetten en zondagochtend in ieder geval bij LEL te gaan kijken.
Dus, snel naar buiten want ik had niet alle ingrediënten voor de nasi die ik wilde maken, ik hoor de deur achter me dichtvallen en de sleutels lagen binnen  Dodgy 
Nu is een extra setje voorhanden, maar de sleutels aan de binnenkant bleken ín de deur te zitten, ik kreeg 'm dus niet open. Ruitje intikken was ook geen optie. Goed... slotenmaker gebeld, ging even duren dus boodschappen aan de deurknop gehangen en naar de snackbar vertrokken.
2,5 uur later had ik een volle buik en maakte MacGyver de slotenmaker de moderne, goed beveiligde voordeur sneller open dan dat ik deze zin zou kunnen voorlezen. Weer wat geleerd - voortaan draai ik dus ook als ik maar heel even weg ga de deur op slot Big Grin 
Anyway, snel de garage in! Sporing gecontroleerd, wielkasten en bodem schoongemaakt, nieuw velglint op de voorwielen, tubeless voorbanden erom (want ja, ik hoef niet te winnen... maar als ik alsnog mee zou rijden wil ik dat wel een beetje vooraan doen, ook als ik nog niet helemaal hersteld ben Tongue Daarnaast moest ik dus zo'n 270 km in totaal rijden, en dan is wat minder rolweerstand wel lekker), de Tubolito achterband er weer onder, proefrondje gereden, band rechtsvoor opnieuw gemonteerd want hoogteslag (in de band ja), nog een (korter) proefrondje gereden, prrrima.
FFWD naar vanochtend, in m'n joggingbroek de garage in... rechtsvoor en de achterband plat  Confused  M'n plan was eigenlijk om met 30 gemiddeld naar het meeting point te rijden (ik had met Jochem afgesproken), nu moest ik dus opschieten... achter zat het ventiel niet goed dicht, rechtsvoor mogelijk toch te kort gereden om de vloeistof goed rond te slingeren. Goed... oppompen, goed dichtdraaien, gaan. 
Na welgeteld 12,2 km stuur ik een bocht in en de fiets wil direct uitbreken. Achter lek! Grrrr... ik had ook een SV18 binnenband bij me, dus de Tubolito eruit en de gewone ExtraLight erin.
Nog geen 2 km verder valt me op dat de fiets niet écht lekker vooruit wil. Ik kom over een richel en zie linksvoor inzakken terwijl rechtsvoor dat niet doet. Kijk bij het wiel, en zie de vloeistof langs het ventiel en langs de band komen. Niet door een gaatje, gewoon erlangs. Dit werkte eerder gewoon!!  Angry Goed, dan maar een binnenband erin; ik had ook TPU's meegenomen, loopt ook wel aardig licht. Band en velg schoongemaakt met papier, ventiel eruit, TPU binnenband erin, opgepompt, prima. Rechterband ook gecontroleerd, en ook daar zie ik vloeistof langs het ventiel komen. Die ook maar meteen gewisseld, want geen zin in gezeik. Hoppa, en route naar Lelystad! En gas erop, want nu wordt het wel heel laat...

"Het waait toch harder dan ik dacht, en het lijkt ook wel tegenwind te zijn" hoor ik mezelf denken terwijl ik een setje wielrenners inhaal. Het sisje dat ik met 50 km/h eigenlijk aan de wind toeschreef wordt echter duidelijker wanneer ik na zo'n 24 km afrem om een bocht aan te snijden. Grrr, WEER lek. Eén van de TPU's heeft het opgegeven, ondanks dat ik aan de buitenband eigenlijk niets geks zie. Kon wel gelijk even "showen" hoe mooi een handig ontworpen fiets werkt, want ik stopte stom toevallig bij een andere wielrenner die ook lek gereden had. Terwijl hij z'n fiets in de auto aan het laden was stond ik al een Schwalbe extralight in de rechter voorband te vouwen, en gezien linksvoor ook zachter was dan de bedoeling heb ik die ook maar meteen even gewisseld voor good old Schwalbe.
Jochem gauw even laten weten dat ik weer lek stond en dus laat zou zijn, hop, weer in de fiets, en knallen maar. Die wielrenner, die ik eerder dus ingehaald had, haalde ik 7 km later alweer in, samen met een andere wielrenner die serieus hard ging (~44 km/h, netjes!). Ik sloeg linksaf en voelde de achterkant van de fiets dweilen. GRRR, WEER LEK! Dit keer was het een smerig scherp steentje, maar in een band waar ik al duizenden kilometers heel blij mee ben omdat ze eigenlijk zelden lek gaan. 

Ik weet niet wat het universum me wilde vertellen, maar zou het bij deze wel willen verzoeken gewoon duidelijke communicatie te hanteren. Stuur me gewoon een appje ofzo, dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik was er in ieder geval wel klaar mee, heb Jochem gebeld met de mededeling dat ik na 34,2 km om ging keren en de daad bij het woord gevoegd. Daarna Martijn gebeld met de vraag of hij thuis was en toevallig koffie voor me over had, en even gezellig bij zitten kletsen want daar was ik al lang niet meer geweest.

Vervolgens naar huis gereden, wat de totale afstand voor vandaag op 67,34 km brengt. En wat denk je? Onderweg naar huis niet 1x lek...
Antwoord }
#17
Murphy in de ligfiets!!!
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#18
Heb ik goed geteld als ik op 6x kom in minder dan 70km?

Met Mooi Twente hadden we met 10 rijders minder lekke banden. 

Samen hebben wij die dag toch in totaal rond de 1000km gereden.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#19
(22-Oct-2023, 03:29 PM)Wim -de roetsende schreef: Heb ik goed geteld als ik op 6x kom in minder dan 70km?

Met Mooi Twente hadden we met 10 rijders minder lekke banden. 

Samen hebben wij die dag toch in totaal rond de 1000km gereden.
Volgens mij waren het er 5, in 34,29 km. Ik heb er één vervangen uit voorzorg, omdat ik het gevoel had dat ie minder druk had dan moest, maar echt zacht was die nog niet. 
Normaal heb ik het ook echt zelden. Het was denk ik sowieso niet droog genoeg voor Pro One, echt plakweer (en dat was niet voorspeld).
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#20
TimSch klaar voor de start

[Afbeelding: 20231022-132529.jpg]
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , Frutsel , TimSch
#21
Tijd voor antilekbanden, zou ik zeggen...
Dan maar wat meer rolweerstand.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#22
Trouwens, dat ongeluk met de auto, waardoor LEL terug niet meetelde, zag ik live achter me gebeuren; politie auto achtervolgt auto (auto, die iets van 300m achter mij rijdt), auto rijdt van de weg de dijk af, (deels)het water in. Politie en hulpverlening blokkeert het fietspad. Mooi balen voor de LEL deelnamers. Ik begreep dat wat later er net genoeg ruimte was om te passeren en alle velo's er langs konden.
https://alarmeringen.nl/flevoland/lelyst...ystad.html
Ik ben blij dat er niet net iemand toevallig op het fietspad reed. Gezien de politieauto's, ook in burger en zwaailichten zal het iets met een misdrijf te maken hebben gehad.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , John70
#23
Ik behoorde tot de gelukkigen die op volle snelheid langs dat ongeluk konden. Wel jammer van de wedstrijd hoor!

Dank Hoekie, voor de toffe start-foto! Heb je verder misgelopen helaas!

Zelf erg tevreden met m'n resultaat! Stuk sneller nog dan de doelstelling!  Big Grin
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Hoekie
#24
(22-Oct-2023, 05:06 PM)Hoekie schreef: TimSch klaar voor de start

[Afbeelding: 20231022-132529.jpg]

Vooraan staat Peter van ICB en volgens mij staat Theo van velomobiel.nl achteraan.

Staat voor jou nou Ymte in zijn blauwe A9?

Je staat tussen snelle rijders.

Peter fietst een paar keer per week 80km vanuit zijn woonplaats naar ICB.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#25
(22-Oct-2023, 08:36 PM)Wim -de roetsende schreef: Vooraan staat Peter van ICB en volgens mij staat Theo van velomobiel.nl achteraan.

Staat voor jou nou Ymte in zijn blauwe A9?

Je staat tussen snelle rijders.

Peter fietst een paar keer per week 80km vanuit zijn woonplaats naar ICB.

Ymte reed in z'n roze Tuna. Die blauwe A9 was iemand anders, naam even kwijt. Theo kwam na 7,5km ongeveer al voorbij met een flink snelheidsverschil. En dat terwijl ik zelf in die fase van de strijd ook nog boven de 50 zat...

Die A9 stond iets daarna al in de berm met een lekke band. Hoorde later dat hij ook nog een tweede keer lek reed...
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#26
Citaat:Ymte reed in z'n roze Tuna.

Ach ja, dat is waar ook. Sinds hij de Tuna heeft rijdt hij volgens mij niet meer in die A9.

Geen idee of hij die nog heeft.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Velion / Code naam: VM45
Hij? Hij stond er. ...LigfietsWilsum — 08:22 PM
Velion / Code naam: VM45
Hij stond er. Heb er...Hoekie — 08:19 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Valt dat nog te repa...Fietsbennie — 08:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Een vreemde houding....Tom Fekkes — 08:15 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Woei, dat is balen!...ZoefZoef — 08:09 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Woei, dat is balen! ...365cycle — 07:34 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Niet blij vandaag wa...Tegelfanaat — 06:46 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag ben ik blij ...Willeke_IGKT — 06:02 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Later we vooral er n...Hardloper — 02:37 PM
Velion / Code naam: VM45
10 min langer de ...Hardloper — 02:35 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Lang leve ducttape...GHOOGEN — 02:30 PM
Quest xs nr 13
De Milan is een wa...Gideonaut — 01:12 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Oh, je kan je zadel ...LigfietsWilsum — 01:11 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Lang leve ducttape. ...Fietsbennie — 12:40 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Met het kleine ac...GHOOGEN — 12:34 PM
Quest xs nr 13
En toch zul je er ...Wim -de roetsende — 12:06 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Mooie foto's Martin....Fietsbennie — 11:17 AM