Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vm-en te koop
#1
Bij Peter de Rond staan op dit moment 6 vm-en te koop. Er staat van alles wat.

Kijk hier: http://pdrond.blogspot.com/2023/10/drukk...ttrop.html


Op Marktplaats staan: een WAW, een Strada, een Snoek, een Versatile, een Mango+, een DF, een Alleweder, een Alpha7 (van Peter de Rond), een Klusfiets, een Mango+, een Quest (gereserveerd) en een Alleweder (gereserveerd).

Dat zijn dus 14 vm-en (ik tel de klusfiets niet mee). Een ruime keuze dus. Tussen de €1000,- en de €8000,-

De rood/witte Mango+ staat er al sinds 3 juli en daar is minder dan 1500km mee gereden.

Is de vm-markt verzadigd?
Willen kopers alleen nieuwe fietsen?
Zijn er geen nieuwe vm-rijders meer?
Wat is er toch aan de hand?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
Zo te lezen wordt het dan weer tijd voor een grote velomobiel-instap-dag! Of een ligfiets-opstap-dag!

Groeten Henk
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TimSch , martinR
#3
En dan heb je het aanbod in Dronten nog niet eens meegerekend.

Inderdaad, een goed moment om mensen proef te laten rijden.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
#4
Inderdaad veel aanbod. Toen ik een jaar geleden ongeveer op zoek was, leek het wel minder te zijn. Het is natuurlijk gissen naar wat oorzaken, maar meer e-bikes zal vast weer meespelen. 

Kijk ik door het aanbod met de zoekende bril die ik een jaar geleden op had (uitgangspunt: wil het wel eens proberen met een VM, max 3,5k, geen ondersteuning, snelle fiets binnen budget en advies van hier om voor Quest of evt. Mango te gaan), dan zie ik weer weinig geschikts. Een oude 3x20 Quest, een verkleurde Quest in België en wat Mango's waarvan die rood-witte bijvoorbeeld ondersteuning heeft. Peter de Rond ben ik destijds ook langs geweest, topvent, veel kennis en mooie fietsen. Maar ik vind het jammer dat er veelal geen prijzen bij zijn aanbod staat, ook de link die jij stuurt, Wim: mooie fietsen, geen prijzen. Geeft toch een drempel om meteen contact op te moeten nemen als je denkt dat er potentieel iets bij zit. Zeker als je nieuw bent in de VM markt.

En laten we eerlijk zijn: we blijven vreemde eenden in de bijt die de openbare weg heet. Ik ben er nu in mijn eerste volle jaar onderweg tussen de 5 en 10 tegengekomen denk ik, en fietste dik 6.000 km. Men vindt het allemaal mooi om eens te zien en een praatje te maken, maar veel mensen zouden voor geen goud in zo'n ding stappen  Wink (onbegrijpelijk weliswaar, maar toch   Tongue )
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
(18-Oct-2023, 06:34 AM)Wim -de roetsende schreef: Is de vm-markt verzadigd?
Willen kopers alleen nieuwe fietsen?

Zijn er geen nieuwe vm-rijders meer?

Wat is er toch aan de hand?

Er zijn recent een paar nieuwe modellen uitgekomen. Misschien dat er afgelopen maanden wat meer VM-rijders een upgrade naar een Snoek, Tuna of Bülk hebben gemaakt en daarmee meer occasions op de markt brengen. Van de andere kant lijken ICB (1) en Velomobiel (2) weinig tweedehands te hebben staan momenteel.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
(18-Oct-2023, 06:34 AM)Wim -de roetsende schreef: Bij Peter de Rond staan op dit moment 6 vm-en te koop. Er staat van alles wat.

Kijk hier: http://pdrond.blogspot.com/2023/10/drukk...ttrop.html


Op Marktplaats staan: een WAW, een Strada, een Snoek, een Versatile, een Mango+, een DF, een Alleweder, een Alpha7 (van Peter de Rond), een Klusfiets, een Mango+, een Quest (gereserveerd) en een Alleweder (gereserveerd).

En een Strada.

Wat ik bij de advertenties zie is, dat de redenen van verkoop nogal divers zijn: verandering van woon-werkafstand, ziekte of er wordt geen reden genoemd.

(18-Oct-2023, 08:58 AM)TimSch schreef: Inderdaad veel aanbod. Toen ik een jaar geleden ongeveer op zoek was, leek het wel minder te zijn. Het is natuurlijk gissen naar wat oorzaken, maar meer e-bikes zal vast weer meespelen. 

Kijk ik door het aanbod met de zoekende bril die ik een jaar geleden op had (uitgangspunt: wil het wel eens proberen met een VM, max 3,5k, geen ondersteuning, snelle fiets binnen budget en advies van hier om voor Quest of evt. Mango te gaan), dan zie ik weer weinig geschikts. Een oude 3x20 Quest, een verkleurde Quest in België en wat Mango's waarvan die rood-witte bijvoorbeeld ondersteuning heeft. Peter de Rond ben ik destijds ook langs geweest, topvent, veel kennis en mooie fietsen. Maar ik vind het jammer dat er veelal geen prijzen bij zijn aanbod staat, ook de link die jij stuurt, Wim: mooie fietsen, geen prijzen. Geeft toch een drempel om meteen contact op te moeten nemen als je denkt dat er potentieel iets bij zit. Zeker als je nieuw bent in de VM markt.

En laten we eerlijk zijn: we blijven vreemde eenden in de bijt die de openbare weg heet. Ik ben er nu in mijn eerste volle jaar onderweg tussen de 5 en 10 tegengekomen denk ik, en fietste dik 6.000 km. Men vindt het allemaal mooi om eens te zien en een praatje te maken, maar veel mensen zouden voor geen goud in zo'n ding stappen  Wink (onbegrijpelijk weliswaar, maar toch   Tongue )

Veel mensen lijkt het maar eng om in een velomobiel te stappen: je zit laag (niemand ziet je!) en opgesloten. Kinderen vinden het "cool".

Dat er geen prijzen bij de fietsen van Peter de Rond staan, is inderdaad jammer, maar het heeft mij er niet van weerhouden om contact op te nemen toen hij een carbon Strada had staan. Ik was specifiek op zoek naar een carbon Strada en die stond niet op marktplaats. Althans, er stond er een, maar later bleek dat dat geen carbon versie was.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - Flevotrike - carbon Strada 073 - besteld: Quatrevelo
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#7
(18-Oct-2023, 09:29 AM)Bacchus schreef: Er zijn recent een paar nieuwe modellen uitgekomen. Misschien dat er afgelopen maanden wat meer VM-rijders een upgrade naar een Snoek, Tuna of Bülk hebben gemaakt en daarmee meer occasions op de markt brengen.

Dit vind ik inderdaad ook erg aannemelijk!
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#8
De Alleweder is volgens de verkoper ZGAN, alleen de banden moeten worden opgepompt. Die zijn hoogst vermoedelijk verstaft. Er is dus ook al heel lang niet meer ingereden en wellicht heeft dat de fiets geen goed gedaan. De verkoper vraagt desalniettemin 1000 euro. De Versatile ziet er niet uit. Het is een beetje het verhaal van Marktplaats. Je hebt geen idee wat je koopt. Meestal valt het tegen, vandaar ook mijn negatieve interpretatie bij de advertenties.
Bij Peter de Rond zit het qua kwaliteit wel goed. Maar ik verwacht dat de prijs veel hoger zal liggen en dat is een drempel. Velomobielen blijven ook tweedehands relatief duur.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#9
De roodwitte mango is dan zeker deze?
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...iel-sinner
Antwoord }
Bedankt door:
#10
Zijn die Milan's ook te koop? Is dat ook een GT? Ik krijg kriebels! Op marktplaats word het trouwens wel steeds goedkoper, de Versatile wat standaard met een Rohloff naaf komt is vanaf 1k! Boeiend dat ie lelijk onder geplakt zit. Heerlijke luxe velo!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#11
Kom, kom, niet zo benauwd doen over een telefoontje naar Peter de Rond.
Hij eet zeker geen velonauten als ontbijt hoor!

Hij is een vriendelijke fietser en technisch zeer ervaren.
Mijn huidige vm heb ik bij hem gekocht.
(ongezien, vanwege de afstand èn omdat ik wist wie de vorige eigenaar was)
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#12
(18-Oct-2023, 01:54 PM)Gideonaut schreef: Zijn die Milan's ook te koop? Is dat ook een GT? Ik krijg kriebels! Op marktplaats word het trouwens wel steeds goedkoper, de Versatile wat standaard met een Rohloff naaf komt is vanaf 1k! Boeiend dat ie lelijk onder geplakt zit. Heerlijke luxe velo!
Zoek je een GT?

De mijne is te koop, heb alleen nog geen advertentie gemaakt.
Is een mk5/6 met veel extra's en 25k op de klok.
Vandaag nog 200km in gereden

Waarom verkoop ik hem dan? Omdat ik nu ook een QV heb en daardoor de veelzijdige GT plaats mag maken voor een compromisloze Snoek.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#13
@Gideonaut: Peters zwart/witte Milan is een SL Mk4 met achtervering.
Bovenstaand aanbod zou ik overigens zeker eens voor op de koffie gaan als ik jou was. Die GT is behoorlijk ver-Arend-Jand, d.w.z.; voorzien van doordachte verbeteringen, zo efficiënt als ze komen (i.c.m. dagelijkse bruikbaarheid), comfortabel, en goed onderhouden.
Als je de aard van het beestje kent snap je wat ik bedoel Big Grin

Bij mij moet de DF XL binnen niet al te lange tijd plaats gaan maken.

Wat betreft de velomobielmarkt: er is het afgelopen jaar vrij veel nieuws verkocht. Lijkt erop dat het nu inderdaad even een beetje stil ligt. Toch is het aanbod nog steeds veelal wat ouder en wat minder snel spul. Enige uitzondering daarop is de Snoek die nu op marktplaats staat.
In mijn beleving is er eigenlijk altijd wel een golfbeweging gaande; als je echt wat wil kopen is Marktplaats leeg, op het moment dat je niets nodig hebt staan er 15 fietsen.

Last but not least: Ik heb voor de komende tijd 5 testritjes gepland. Misschien dat ik daarmee het aanbod weer een beetje kan uitdunnen Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Arend-Jan
#14
een MK5/6 is een beetje te ver boven mijn budget, al helemaal als die ook nog met extra's en finetuning komt. ik zit meer voor de MK2/3 te neuzen, volgens mij was het een mede forum-lid die een paar maanden geleden een hele mooie volledig paarse MilanGT te koop had voor 3k op ligfiets.net, Die was alleen heel snel weg.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#15
(18-Oct-2023, 10:17 PM)Gideonaut schreef: een MK5/6 is een beetje te ver boven mijn budget
Ik denk dat je die Mk4 van Peter dan ook beter over kan slaan, zou me niet verbazen als ie duurder uitvalt dan de GT van AJ. 
Er zijn maar weinig vroege Milans, en hoewel ze wanneer ze de ruimte krijgen zeker snel zijn denk ik dat m'n DFXL verfijnder is.
Da's wel een redelijk rauw ding in z'n huidige setup, dus dat zegt wel wat.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#16
Een SL is sowieso al geen optie omdat die gruwelijk laag op de grond zit, nog lager dan een (.be) Waw als ik het goed heb.
Niet dat een GT zoveel hoger is dan een SL maar nu heb ik tenminste een grote 3d printer en zou ik eventueel mn eigen flexibele bumps kunnen printen mochten die het begeven.

Maar inderdaad, oude Milan's zijn erg zeldzaam en ook erg gewild. Vooral die met tankstuur. Gelukkig heb ik geen haast, en hoe langer ik wacht hoe goedkoper ze uiteindelijk op marktplaats verschijnen Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#17
(19-Oct-2023, 01:36 AM)Gideonaut schreef: Een SL is sowieso al geen optie omdat die gruwelijk laag op de grond zit, nog lager dan een (.be) Waw als ik het goed heb.

Nee hoor. Zo laag hoeft een SL niet te zijn. 

Die van mij is 1 centimetertje hoger gezet met een hard rubberen ring en ik heb er dan weer glijsloffen onder aangebracht van 2mm.

Per saldo dus max 8mm hoger dan normaal.

De glijsloffen zijn nog bijna ongebruikt  Big Grin  

Ik raakte met de DF meer drempels dan met de SL en met de XS raakte ik met mijn hakken bijna het asfalt als ik mijn benen iets strekte. Ook raakte ik regelmatig een drempel met mijn hak(ken).

Dus zo extreem laag is een 8mm verhoogde SL niet. Zeker niet problematisch in het dagelijks gebruik.

-
-
Citaat:En een Strada.

Waar zie jij een Strada te koop staan?

Even gecheckt. Ik zie 'm. Op Marktplaats sinds 18/10 voor €4000,- nummer 42 in België.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#18
(19-Oct-2023, 06:20 AM)Wim -de roetsende schreef:
(19-Oct-2023, 01:36 AM)Gideonaut schreef: Een SL is sowieso al geen optie omdat die gruwelijk laag op de grond zit, nog lager dan een (.be) Waw als ik het goed heb.

Nee hoor. Zo laag hoeft een SL niet te zijn. 

Die van mij is 1 centimetertje hoger gezet met een hard rubberen ring en ik heb er dan weer glijsloffen onder aangebracht van 2mm.

Per saldo dus max 8mm hoger dan normaal.

De glijsloffen zijn nog bijna ongebruikt  Big Grin  

Ik raakte met de DF meer drempels dan met de SL en met de XS raakte ik met mijn hakken bijna het asfalt als ik mijn benen iets strekte. Ook raakte ik regelmatig een drempel met mijn hak(ken).

Dus zo extreem laag is een 8mm verhoogde SL niet. Zeker niet problematisch in het dagelijks gebruik.

-
-
Citaat:En een Strada.

Waar zie jij een Strada te koop staan?

Even gecheckt. Ik zie 'm. Op Marktplaats sinds 18/10 voor €4000,- nummer 42 in België.

Die staat al vele maanden te koop. Prijs is ook te hoog, naar mijn idee.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#19
Voor de liefhebber is er ook een Strada bij Velomobiel zelf voor tussen de 2 en 3K. De QV met schijfremmen is trouwens verkocht == van site gehaald.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#20
(19-Oct-2023, 01:36 AM)Gideonaut schreef: Niet dat een GT zoveel hoger is dan een SL maar nu heb ik tenminste een grote 3d printer en zou ik eventueel mn eigen flexibele bumps kunnen printen mochten die het begeven.
Waarom zou je bumps printen? Als er een gaatje ontstaat leg je er een lapje koolstofvezel over, beetje epoxy smeren, even laten drogen et voila.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#21
(19-Oct-2023, 06:20 AM)Wim -de roetsende schreef: Nee hoor. Zo laag hoeft een SL niet te zijn. 
Die van mij is 1 centimetertje hoger gezet met een hard rubberen ring en ik heb er dan weer glijsloffen onder aangebracht van 2mm.
Per saldo dus max 8mm hoger dan normaal.
De glijsloffen zijn nog bijna ongebruikt  Big Grin  
Ik raakte met de DF meer drempels dan met de SL en met de XS raakte ik met mijn hakken bijna het asfalt als ik mijn benen iets strekte. Ook raakte ik regelmatig een drempel met mijn hak(ken).
Dus zo extreem laag is een 8mm verhoogde SL niet. Zeker niet problematisch in het dagelijks gebruik.

Dat trucje wil ik dus bij de GT doen om hem zodanig verhoogd te krijgen dat ik zelfs hier in mn boerendorpje kan fietsen. De SL heb ik vorig jaar op cyclevision kunnen bewonderen maar hij was echt laag. Of zit er ook nog een verschil in per MK?
Maar in het algemeen spreekt het wat grotere formaat van de GT mij meer aan.

(19-Oct-2023, 11:55 AM)365cycle schreef: Waarom zou je bumps printen? Als er een gaatje ontstaat leg je er een lapje koolstofvezel over, beetje epoxy smeren, even laten drogen et voila.

Nog een voordeel van een wat ouder en goedkoper model zoeken, het is dan niet zo moeilijk om de haakse slijper erin te zetten :p
ik wil de bumps verwijderbaar maken zodat ik mijzelf naar achter kan duwen mocht het nodig zijn, + ik ben niet zo lang dus ik vraag me af hoe plat ik de bumps kan maken om zo nog meer ruimte te creëren tussen de fiets en mogelijke drempels.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#22
Voor 3K doe ik de mijne niet weg, dat klopt. Maar in showroom staat verkeert hij ook niet...

De mijne heb ik trouwens verlaagd, dat zegt misschien iets over hoe 'hoog' een GT normaal is. Maar met een uurtje sleutelen staat hij weer op normale hoogte (twee busjes terug in de veerpoten stoppen en achter een spacer verplaatsen). De achterkant verder verhogen dan standaard moet je niet willen, tenzij je een derailleur met kortere kooi wil monteren (voor enkel blad....) of tenzij je een groter achterwiel monteert. Er zit een 26" wiel in, maar een 650b or 28" past ook in de wielkast.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#23
(19-Oct-2023, 07:18 PM)Arend-Jan schreef: Voor 3K doe ik de mijne niet weg, dat klopt. Maar in showroom staat verkeert hij ook niet...

De mijne heb ik trouwens verlaagd, dat zegt misschien iets over hoe 'hoog' een GT normaal is. Maar met een uurtje sleutelen staat hij weer op normale hoogte (twee busjes terug in de veerpoten stoppen en achter een spacer verplaatsen). De achterkant verder verhogen dan standaard moet je niet willen, tenzij je een derailleur met kortere kooi wil monteren (voor enkel blad....) of tenzij je een groter achterwiel monteert. Er zit een 26" wiel in, maar een 650b or 28" past ook in de wielkast.

Dit is een handig snufje nieuws waar ik nog niet vanaf wist! dit met wat Wim hierboven al gemeld heeft maakt het de GT toch echt wel het model wat ik zoek.


De Snoek op MP staat trouwens op gereserveerd met een bod 1k lager dan de vraagprijs, dus iemand heeft een heeeeele mooie deal voor elkaar weten te krijgen of hij gaat richting Duitsland :p
ook zag ik DE MOOISTE STRADA VAN MARKTPLAATS voor 5k?

op ligfiets.net zag ik ook een 20 jaar oude 3x20 quest met rolschade voor 3k

Zijn dit velonauten of handelaren?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#24
De Snoek was al in Duitsland (Kleve) https://www.velomobilforum.de/forum/inde...-38.71370/
De quote van de eigenaar (in die link) vond ik interessant: Ich würde nach Rücksprache mit velomobiel.nl den Preis erneut nach unten anpassen
Wellicht dat er toch wat meer (onschuldige) schade is ?

Edit: suche - Suche (bzw. tausche) Snoek-Teile - und Transportmöglichkeit Kleve/Darmstadt? | Velomobil-Forum (velomobilforum.de) Blijft in Duitsland dus.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#25
Bij verkoop ben je vrij om te vragen wat je wil, krijgen is wat anders. Een hoge prijs is eerder van een velomobielrijder dan van een handelaar, afscheid nemen is altijd lastig en voor je gevoel is de fiets altijd meer waard. Zelf heb ik van de zomer mijn fiets verkocht. Ik heb bij de verkoop rekening gehouden met 1000,- euro afschrijving per jaar.

Zelf koop en verkoop ik door de jaren heen ligfietsen, deels ook omdat er zoveel leuke modellen zijn. Fietsen rijden en bezitten is mijn hobby en onze 2e auto. Dus het mag ook wat geld kosten.

Groet

Piet
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#26
(19-Oct-2023, 08:23 PM)Gideonaut schreef: Dit is een handig snufje nieuws waar ik nog niet vanaf wist! dit met wat Wim hierboven al gemeld heeft maakt het de GT toch echt wel het model wat ik zoek.
Bij de meeste "moderne" velomobielen kan je op die manier verhogen en verlagen hoor. De veerpoten van de oudere DF zijn bijvoorbeeld grotendeels gelijk, en ook een Quest is makkelijk te verhogen. Nadeel van een DF is dan wel weer dat je ook meteen meer ruimte in de wielkast maakt, en de fiets dus meer aerodynamisch nadeel heeft van hoger staan dan een Milan. Daarnaast zal je bij een oudere DF (m.u.v. die van mij) ook problemen krijgen met het aanlopen van het wiel op de wielkastranden bij uitveren (die volgen onderaan de straal van het wiel, ipv recht omlaag te lopen).

Verder, wat betreft dremelen aan een velomobiel: Niet te bang zijn. Die onderkant zie je toch niet Big Grin Toch zou ik eens proberen of je in een GT niet ook gewoon bij de grond kan. Als je eenmaal gewend bent zit je er waarschijnlijk niet vaak aan, en voor die enkele keer... ik kan erbij en doe het zelden. 

Als laatste: Maak je niet te druk over een beetje schrapen, vastzitten gebeurt niet zo gauw.
De Bülk is lager en schraapt sneller dan een GT:

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Mijn gevoel zegt dat...Wim -de roetsende — 09:44 AM
Quest xs nr 13
Ook speelt missc...Wim -de roetsende — 09:38 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Ik kan er mee ri...Wim -de roetsende — 09:10 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Mijn Flevo ervarin...GHOOGEN — 12:56 AM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programm...365cycle — 11:37 PM
Quest xs nr 13
De Milan is een wat ...Jeroen S — 11:28 PM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programmeu...Tom Fekkes — 11:23 PM
Velion / Code naam: VM45
Welke programmeert...365cycle — 11:21 PM
Medeliggers onderweg
Auw! M'n ogen! ;)365cycle — 11:18 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Bedankt voor de tip!...Tom Fekkes — 11:15 PM
Velion / Code naam: VM45
Welke programmeertaa...Tom Fekkes — 11:13 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Zodra er data verz...365cycle — 11:12 PM
Velion / Code naam: VM45
Ben jij een Odoo g...365cycle — 11:07 PM
Velion / Code naam: VM45
10 min langer de Ca...Merijn — 11:02 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Op zich niet zo moei...datakneder — 10:40 PM
Velion / Code naam: VM45
Ach Hoekie, Die kom...Tom Fekkes — 10:37 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Ben je fietsend d...Martin van Mourik — 10:37 PM