|
Hangplek fotogalerij
|
Berichten: 2.341
Topics: 35
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1
2054 x bedankt in 1149 berichten
26-Jan-2024, 08:51 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Jan-2024, 08:52 PM door Lopopodium.)
Er werd niet gespecificeerd dat er een fiets vertoond moet worden, dus mag ik mijn andere (en iets grotere) liefhebberij ook wel laten zien: mijn broeikas. Met een snoezige hond erbij en een dubbele regenboog voor het visuele effect:
Berichten: 366
Topics: 3
Lid sinds: Dec 2019
Bedankt: 22
215 x bedankt in 128 berichten
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3514
10915 x bedankt in 5192 berichten
(26-Jan-2024, 08:51 PM)Lopopodium schreef: Er werd niet gespecificeerd dat er een fiets vertoond moet worden, dus mag ik mijn andere (en iets grotere) liefhebberij ook wel laten zien: mijn broeikas. Met een snoezige hond erbij en een dubbele regenboog voor het visuele effect:
Wel jammer dat die pot met goud er net naast ligt
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 71
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2022
Bedankt: 135
186 x bedankt in 67 berichten
(26-Jan-2024, 11:31 PM)voodoo schreef: ![[Afbeelding: 46995992gi.jpg]](https://up.picr.de/46995992gi.jpg)
Waar is deze genomen? Biesbos?
En al naar deze geweest?
https://youtu.be/BwuQtdb4guo?si=CoJ1WwsIUEIXIKlL
Berichten: 2.356
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8678
3890 x bedankt in 1801 berichten
27-Jan-2024, 11:52 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-Jan-2024, 01:17 PM door Hoekie.)
Dit topic is een ontstaan uit Showcase fotogalerij
>>
Staat op mijn wishlist. Een kano. Mooie foto, voodoo. Schilderachtig.
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4571
5279 x bedankt in 3446 berichten
27-Jan-2024, 02:34 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-Jan-2024, 02:58 PM door Hardloper.)
@voodoo wat voor kayak is dit? Een zoetwater of juist een zeekayak? Zelf heb ik een Wildwater kayak, maar buiten de lokale rivier heeft hij nog niet andere waters gezien met mij erin.  Het was een krijgertje. Dus dan maar minder kritische op het soort. Maar ik heb er een mooie carbon peddel bij, die ik wel zelf heb gekocht.
Mijn eerste marathon:
![[Afbeelding: marathon.png]](https://i.ibb.co/0y9qXnb/marathon.png)
Ik was nog geen 2 jaar bezig met hardlopen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 366
Topics: 3
Lid sinds: Dec 2019
Bedankt: 22
215 x bedankt in 128 berichten
27-Jan-2024, 06:21 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-Jan-2024, 06:25 PM door voodoo.)
(27-Jan-2024, 10:14 AM)tiemen schreef: (26-Jan-2024, 11:31 PM)voodoo schreef: ![[Afbeelding: 46995992gi.jpg]](https://up.picr.de/46995992gi.jpg)
Waar is deze genomen? Biesbos?
En al naar deze geweest?
https://youtu.be/BwuQtdb4guo?si=CoJ1WwsIUEIXIKlL
Foto is gemaakt op de Vlist, tussen Haastrecht en Schoonhoven, erg mooi varen daar. Biesbosch vaar ik ook weleens, Noordwaardpolder is mooi en lekker rustig.
De film moet ik nog heen.
@hardloper: het is een Wig Mira, een toerkano die vast wel de zee op kan, maar niet met mij erin. ;-)
Mooie carbon peddel heb ik ook, is misschien nog wel belangrijker dan een goeie kano.
Stop making sense
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4571
5279 x bedankt in 3446 berichten
(27-Jan-2024, 06:21 PM)voodoo schreef: @hardloper: het is een Wig Mira, een toerkano die vast wel de zee op kan, maar niet met mij erin. ;-)
Mooie carbon peddel heb ik ook, is misschien nog wel belangrijker dan een goeie kano.
Ze maken mooie kayak wat ik zo zie op hun site.
Maar zit er heel veel verschil in die peddels? Heb er eerlijk gezegd meer verstand van fiets tandwielen / shifters etc, dan van peddels. En ik ga met mijn kennis geen fietsenzaak beginnen. Het was gewoon ik heb een peddel nodig, dus laten we maar een licht gewicht carbon nemen. Omdat Carbon goed zou zijn. En dan tja welke lengte neen ik, uhm misschien deze. Te lang is ongemakkelijk voor smalle plekken. Een te smalle is ook niet handig, dan maar deze.
Dus een Tywarp Tywarp Bite CG Straight met een lengte van 204 cm. Was rond de 110 euro. Zie er nu ook van 300 euro en van 35 euro.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 1.858
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 1036
3406 x bedankt in 1521 berichten
Peddels is nog erger dan cranksets/verzet.
Lang, kort, links/rechtshandig, grote bladen, kleine bladen, recht/gebogen schacht, hout, carbon, aluminium/kunstof.
Hoek van de bladen, vorm van de bladen.
Of je neemt een Groenland paddle natuurlijk
Qua kajaks is er ook een enorme variate, Als je wat leuks wilt bouwen moet je eens kijken naar Skin on Frame, of Stitch & Glue.
Ik wou dat ik de ruimte had om een kajak te bouwen...
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3514
10915 x bedankt in 5192 berichten
Radio Kootwijk
Verstilde wijsheid krijgt daar een kans, nederigheid eist een verdiende plek op en bezinning is een vanzelfsprekendheid.
Wim
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3514
10915 x bedankt in 5192 berichten
28-Jan-2024, 06:17 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-Jan-2024, 06:23 PM door Wim -de roetsende.)
(28-Jan-2024, 11:23 AM)Rikkie schreef: Mij eerste velomobiel: WAW027 uit 2006
Deze mag juist weer wel in die andere galerij
Deze niet. Ons kwartet is weer compleet.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4571
5279 x bedankt in 3446 berichten
(28-Jan-2024, 06:17 PM)Wim -de roetsende schreef: Deze mag juist weer wel in die andere galerij 
Is het een mannetje of een vrouwtje? En wil je eventueel ons de naam delen? Gewoon uit interesse he.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3514
10915 x bedankt in 5192 berichten
28-Jan-2024, 08:20 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-Jan-2024, 08:22 PM door Wim -de roetsende.)
(28-Jan-2024, 06:44 PM)Hardloper schreef: Is het een mannetje of een vrouwtje? En wil je eventueel ons de naam delen? Gewoon uit interesse he.
Ja hoor.
Dit is Aiko van 7 maanden en hij is een echte reu. Hij is nog maar 60cm hoog en 31kg. Hij zal nog wel iets groter/zwaarder worden.
Dan is er ook nog Puppe, een Labradeen van 69cm hoog, 42kg en ruim 2 jaar oud. Hij is een gecastreerde reu.
Dygo is 4,5 en hij is een kruising Berghond/Malamute/Herder. 60cm hoog en 31kg. Hij is ook gecastreerd.
Dan hebben we ook nog Batisto. Onze kruising Terriër van 11 jaar. Hij is 35cm en 15kg. Niet gecastreerd.
Aiko is nu onze 11e hond. Al onze honden komen uit asiels of zijn herplaatsers.
Ze kwamen bijna allemaal bij ons op een leeftijd van ongeveer 7 maanden.
Dan zitten/komen ze in de puberteit en worden ze voor veel mensen te lastig.
Wij voeden ze op en daarna zijn het superfijne en aanhankelijke honden.
Dit zijn ze:
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4571
5279 x bedankt in 3446 berichten
(28-Jan-2024, 08:20 PM)Wim -de roetsende schreef: Aiko is nu onze 11e hond. Al onze honden komen uit asiels of zijn herplaatsers.
Ze kwamen bijna allemaal bij ons op een leeftijd van ongeveer 7 maanden.
Dan zitten/komen ze in de puberteit en worden ze voor veel mensen te lastig.
Wij voeden ze op en daarna zijn het superfijne en aanhankelijke honden.
Mooi initiatief.  Moet eerlijk zeggen, dat ik zelf meer met katten heb. Ben wel bang van die blaffende honden.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3514
10915 x bedankt in 5192 berichten
(28-Jan-2024, 09:05 PM)Hardloper schreef: Ben wel bang van die blaffende honden.
Ze blaffen bijna nooit. Sowieso niet als we aan het wandelen zijn en er hardlopers of fietsers langskomen. Ook dat kun je ze leren.
Als ze in onze tuin zijn, dan blaffen ze uiteraard wel als er bezoek komt of als er iemand door de zandpaadjes op 50 en 100m achter ons huis wandelt, want die paadjes moeten ze natuurlijk wel bewaken
Katten, daar heb ik dus weer niet zoveel mee. Ze gaan dus ook altijd bij mij op schoot liggen.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 2.341
Topics: 35
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1
2054 x bedankt in 1149 berichten
(28-Jan-2024, 09:30 PM)Wim -de roetsende schreef: Katten, daar heb ik dus weer niet zoveel mee. Ze gaan dus ook altijd bij mij op schoot liggen.
Dan moet je ze aankijken. Daar houden ze niet van. Is dreigend voor ze. Dan lopen ze door naar de volgende sukkel die ze wèl probeert te negeren.
Berichten: 7.125
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15389
12132 x bedankt in 5707 berichten
Mooie honden Wim!
En als we toch bezig zijn met huisdieren, heeere's Freddie:
Ook een herplaatser, maar dan via de fokker.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 920
Topics: 49
Lid sinds: Sep 2021
Bedankt: 1245
2713 x bedankt in 871 berichten
Aha! Katachtigen hebben wij er ook wel een paar!
Alledrie geadopteerd van stichting Kat in Nood. Daisy, linksboven, eind december in huis gehaald, nu 5 maanden oud. De andere 2 zijn broer en zus: Zack en Kyra en inmiddels 4,5.
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Berichten: 2.819
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4358 x bedankt in 2396 berichten
29-Jan-2024, 07:09 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Jan-2024, 07:10 PM door ZoefZoef.)
(29-Jan-2024, 02:42 PM)365cycle schreef: Mooie honden Wim!
En als we toch bezig zijn met huisdieren, heeere's Freddie:
![[Afbeelding: IMG-2134.jpg]](https://i.ibb.co/hBh5Dcp/IMG-2134.jpg)
Ook een herplaatser, maar dan via de fokker.
Daar gaat je status als knapste man van het huishouden.
Knap kereltje, lief koppie. Je schrift dat ie een herplaatser is via de fokker. Is het een Bengaal?
Berichten: 7.125
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15389
12132 x bedankt in 5707 berichten
29-Jan-2024, 07:16 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Jan-2024, 07:17 PM door 365cycle.)
(29-Jan-2024, 07:09 PM)ZoefZoef schreef: Daar gaat je status als knapste man van het huishouden. Die had ik toch al niet, want die had m'n kind...
(29-Jan-2024, 07:09 PM)ZoefZoef schreef: Knap kereltje, lief koppie. Je schrift dat ie een herplaatser is via de fokker. Is het een Bengaal? ...en Freddie is een dame!  Ze heeft soms een wat flamboyant karakter en ze zingt graag, dus is daarom vernoemd naar Freddie Mercury.
Inderdaad een bengel, ehh, Bengaal. Woordgrapje heb ik al vaak gemaakt, maar het is een enorme deugniet dus het klopt prima.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 366
Topics: 3
Lid sinds: Dec 2019
Bedankt: 22
215 x bedankt in 128 berichten
(27-Jan-2024, 10:14 AM)tiemen schreef: En al naar deze geweest?
https://youtu.be/BwuQtdb4guo?si=CoJ1WwsIUEIXIKlL
Nu wel!
Fantastische concertregistratie!
Stop making sense
Berichten: 2.870
Topics: 90
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3060
3270 x bedankt in 1396 berichten
In Zuidwolde onderweg naar Groningen hoofdstation, kwam ik dit tegen:
Groet,
Marco
Berichten: 1.870
Topics: 45
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 3096
2696 x bedankt in 981 berichten
Leuk al die beesten hier. Nu nog een goudvis en een aftands konijn...
Die katten doet me wel denken aan 2 poezen die wij ooit hadden. Mijn vrouw kon geen namen bedenken en toen heb ik ze omgedoopt tot Stoffer en Blik. Vooral als iemand thuis na opruimen vroeg om hetzelfde genaamde schoonmaakgerei kwam ik met de katten aanzetten en andersom. Ik moest ook altijd gniffelen toen vrouwlief ze ging roepen toen ze buiten waren.
Goed bezig Wim, fijn dat je de tijd vindt deze op te voeden. Kun je in elk geval niet zeggen dat er geen hond op het forum komt...
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3514
10915 x bedankt in 5192 berichten
(13-Feb-2024, 08:48 PM)Fietsbennie schreef: Goed bezig Wim, fijn dat je de tijd vindt deze op te voeden. Kun je in elk geval niet zeggen dat er geen hond op het forum komt...
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 509
Topics: 15
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 266
1524 x bedankt in 474 berichten
Pas op voor ligfietsers!
|
Gebruikers die dit topic lezen:
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Medeliggers onderweg
|
| In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
|
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM |
|
Kilometer topic
|
| Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
|
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
| Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM |
|
Milan 4.2
|
| Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM |
|
Milan 4.2
|
| Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM |
|
Kilometer topic
|
|
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM |
|
Milan 4.2
|
| Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM |
|
Kilometer topic
|
| Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM |
|
Kilometer topic
|
|
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM |
|
Kilometer topic
|
|
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM |
|