Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verkocht, Mango #57
#1
Goeiemorgen allen!

Al enige tijd niet actief geweest hier, en ook niet in de Mango gestapt. Veranderde woon-werk omstandigheden hebben ervoor gezorgd dat een VM geen logisch vervoermiddel meer is om te gebruiken voor mij. Helaas zit ik nu ook niet in een logisch vervoermiddel en sta ik dus regelmatig in de file, maar daar komt mettertijd wel een andere oplossing voor.

Aangezien de zonnetjes weer af en toe doorkomen dacht ik deze Mango maar eens te koop aan te bieden.

https://ligfiets.net/advertisements/19951
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...biel-mango

De prijs is bespreekbaar - maar houd het redelijk.
Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie , Willeke_IGKT , 365cycle
#2
Vandaag een leuk en gezellig bezoekje gehad, vooralsnog zonder resultaat. Sowieso al geen prettig weer om rustig uit te proberen, maar dat was nog de minst vervelende factor.
De ketting vloog eraf aan de voorzijde, en bij het op de kant leggen om op te lossen kwam ook de achterzijde los. Tot twee maal toe heb ik beiden er weer op gelegd - lag ie er achter op, ging het er voor weer af en andersom. Daarbij bleek ook nog één richtingaanwijzer niet meer goed te werken.

Laatste hindernis: de berijders waren beiden een stuk kleiner dan ik en kwamen dus of niet lekker bij de trappers, of ze zaten veel te laag onderuit. Even de trapas verzetten is nou ook weer niet zo makkelijk of prettig om te doen in de kou en de regen. Geen onwil, maar er was nog niet genoeg overtuiging aan hun zijde merkbaar om daadwerkelijk te gaan verstellen.

Enfin, enerzijds een positieve ontmoeting, anderzijds brengt dit me toch weer aan het twijfelen. Wellicht moet ik er toch meer moeite (en geld) in steken en zelf weer (meer) gaan rijden?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
Inhakertje op die trapas die niet goed staat waardoor ze niet lekker kunnen proeffietsen. Toen ik laatst Q501 kocht, kon ik ook amper bij de trappers voor een proefrit maar dat werd door verkoper heel praktisch opgelost met een paar handdoeken in de rug op het stoeltje zodat ik een stuk naar voren kwam te zitten. 

Ik was sceptisch maar aangenaam verrast dat dat nog best goed werkte, kon gewoon stukje proefrijden waarbij ik de 40 zelfs aan kon tikken.
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , ThijsR
#4
Mijn voormalige open ligger is proefgereden met een kussen, (sier kussen van de bank maar bedden kussen kan ook).
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
#5
best fikse prijs voor een 20 jaar oude fiets die de indruk geeft de gehele 20 jaar buiten te hebben gestaan, als daar ook nog mankementen bijkomen dan vind ik het niet zo vreemd dat de verkoop langzaam gaat :p
Antwoord }
Bedankt door:
#6
Poetsbeurtje mag idd wel gebruiken. Zie je vaker dat verkopers zelfs daar te beroerd voor zijn, terwijl dat poetsbeurtje zich dubbel en dwars uitbetaald uiteindelijk. De interesse in de fiets zal toenemen en dat zal ook tot een wat hogere prijs leiden.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie
#7
(27-Feb-2024, 11:44 AM)ZoefZoef schreef: Poetsbeurtje mag idd wel gebruiken.  Zie je vaker dat verkopers zelfs daar te beroerd voor zijn, terwijl dat poetsbeurtje zich dubbel en dwars  uitbetaald uiteindelijk. De interesse in de fiets zal toenemen en dat zal ook tot een wat hogere prijs leiden.

En goede foto's maken, maar dat heb ik al een keer uitgelegd.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Hoekie
#8
Poetsbeurtje - helemaal mee eens. Het weer was (en is helaas vandaag weer) te belabberd om daar moeite in te steken, maar dat moet ik binnenkort eens gaan doen.
De handdoektip is een goed idee.

Voor nu heb ik het gelaten bij een kleine vraagprijsverlaging, en een ruimere start om te bieden. Ik ben er wel (opnieuw?) uit dat ie de deur uit mag.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#9
De Mango is verkocht - topic mag op slot
Antwoord }
#10
365cycle had ergens gesuggereerd om van het 'Mango-geld' een gewone ligger te kopen. Ik zie even dat bericht niet, daarom hier.

Dit is een hele geschikte fiets en kost zo goed als niets: 

https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...nge-wizard
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Oliver , ThijsR


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Maar bij het insta...Wim -de roetsende — 01:58 PM
Spezi 2024
Ginkgo Hebel für ...Hoekie — 12:06 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Naar mijn mening is ...Raymond — 11:58 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Het is toch al tri...melle z — 11:12 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ik heb de volgende...Raymond — 10:56 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ik heb de volgende...Theo Mol — 09:50 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op welke plekken w...Hardloper — 09:38 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ook eens ondertekend...Hardloper — 09:34 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ook ondertekend.  ...TimSch — 08:57 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Nog niet gezien. I...Atrike — 08:45 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ik heb hem ook getek...Fietsbennie — 08:43 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Denk dat de NS hie...Willeke_IGKT — 06:21 AM
montage standaard
Ik kan ook de versne...LigZeeuw — 05:59 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ook getekend, we wil...Arno boogaart — 12:31 AM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Ik ben vandaag terug...Martin van Mourik — 11:56 PM
Spezi 2024
De stand buurman v...365cycle — 11:51 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Getekend. Verbod...ZoefZoef — 11:13 PM