Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rotte Rijders (ook 4NZ & HT Life Style) videos
#1
Maar eens een verzameltopic voor maken want we blijven bezig Big Grin 

Het was zondag mooi weer! Dus we gingen weer.

Vooral de race tegen de klok door de Biesbosch (vanaf ongeveer 10:30) was leuk. 
Lekker knallen en prachtig uitzicht Big Grin 

In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
#2


Het was mooi weer en de Snoek L was op bezoek Wink
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Josligfiets , Fietsbennie
#3
(22-Mar-2024, 08:36 PM)365cycle schreef: Het was mooi weer en de Snoek L was op bezoek Wink

Dit bericht is misschien nogal OT, maar ik weet niet of het het waard is er een aparte topoc voor te starten. Corrigeert u mij vooral als nodig!


Ik zie wel echt jaloersmakende wattages. Nu weet ik wel dat die wattages je zeker niet vanzelf komen aanwaaien, maar ik meende begrepen te hebben dat 365Cycle bijv. niet actief traint, maar vooral veel kilometers maakt. Doe je dan spelenderwijs intervallen tijdens lange tochten?
Ik heb afgelopen anderhalve maand bijna 2,5Mm gereden in Z1/Z2, maar ik heb niet het idee dat dat de weg is naar de wattages in deze video.

TL;DR hoe ver kom je met alleen kilometers maken in Z2?

(22-Mar-2024, 08:36 PM)365cycle schreef: Het was mooi weer en de Snoek L was op bezoek Wink

De fietspaden aan het begin van de video zagen er wel heel lekker uit overigens!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#4
Ik denk dat we hier al een draadje over gehad hebben, zoek vooral op het forum op alle woorden die ermee te maken hebben, maar een paar berichten die OT zijn liggen we hier niet wakker van.

Allereerst zijn alle RotteRijders sterk en snel, als je dat niet bent rij je niet met hen mee in hun tochtjes.

Van 365cycle weet ik dat hij een tijd lang voor woon-werk verkeer veel kilometers maakte en stukken tussen auto's op de rijbaan mee reed en dan 50 of meer als kruissnelheid had en sprintjes trok om de auto achter hem ook nog door het stoplicht te laten voor die op rood ging. Dan hebben we het over 70 km/u.

Op dat soort ritten doe je volgens mij automatisch iets dat lijkt op interval training.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: DanceRaven , 365cycle , Hoekie , datakneder
#5
(23-Mar-2024, 03:47 PM)DanceRaven schreef: Ik zie wel echt jaloersmakende wattages. Nu weet ik wel dat die wattages je zeker niet vanzelf komen aanwaaien, maar ik meende begrepen te hebben dat 365Cycle bijv. niet actief traint, maar vooral veel kilometers maakt. Doe je dan spelenderwijs intervallen tijdens lange tochten?
Ik heb afgelopen anderhalve maand bijna 2,5Mm gereden in Z1/Z2, maar ik heb niet het idee dat dat de weg is naar de wattages in deze video.

TL;DR hoe ver kom je met alleen kilometers maken in Z2?

Absolute wattages zijn lastig vergelijkingsmateriaal. Het is wellicht handiger te kijken naar de hoeveelheid W/kg die je zou kunnen ontwikkelen met een bepaald trainingsregime. Voor de meeste mensen is wellicht een 3 W/kg (FTP, dus gemiddeld uurvermogen) haalbaar met een 'trainen doe ik nooit, fietsen des te meer' programma, dus vooral heel veel H/D1 (=Z1/Z2). Ook afhankelijk van je leeftijd, bouw, geslacht en de genetische loterij. Wil je boven je eigen plateau uitstijgen dan is het inderdaad een kwestie van 'je gaat harder fietsen door harder te fietsen', maar het blijft verstandig 80% (of meer) in H/D1 te blijven doen.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Koga Miyata FP Chromo - Optima Baron - Optima Orca - HP Gekko 20 FX
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , DanceRaven , 365cycle
#6
Ik heb nu iets overgewicht en kom wat duurvermogen tekort, maar ook op m'n conditie piek zat ik niet aan 4W/kg. Heb in de velomobiel het voordeel dat ik groot en zwaar ben, en dat er in absolute zin dus hele hoge vermogens voorbij komen + dat ik in verhouding vrij weinig velomobiel hoef je mee te slepen.
Qua training: wat Willeke zegt, veel in de stad rijden voor anaerobe oefening, en tot voor kort reed ik minimaal 1x per week een tocht van 100 km + woon-werk ritten (meestal 45-55 km enkele reis).
Daarnaast ben ik sowieso explosief, aan het eind van het filmpje laat ik de rest niet voor niets voorbij komen Tongue
H. noemt me de sterkste van de groep, maar ik geloof niet dat ik 'm los rijd op alles behalve een explosieve sprint.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , DanceRaven , Hoekie
#7
Bedankt voor de antwoorden, erg inzichtelijk! Mijn vraag is wel beantwoord.



In een vorig leven deed ik met bijna 18-20h aan training in de week mee aan wedstrijden in een andere sport, dus met trainingsleer ben ik enigszins wel bekend.

Nu met fietsen vind ik het interessant om te lezen/zien hoe men toch sneller/fitter wordt zonder expliciete trainingen, omdat een fiets ook een leuk en efficient transportmiddel is.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#8
(23-Mar-2024, 07:02 PM)DanceRaven schreef: omdat een fiets ook een leuk en efficient transportmiddel is.
Dat is het nog het mooiste van het hele verhaal. Er waren er die me voor gek verklaarden dat ik iedere keer die 100 km ging fietsen (uiteindelijk was m'n gemiddelde tijd 2h32m).
Met de auto was het anderhalf uur en kostte het ongeveer €30, dus ik kon iedere week in één uurtje 2,5u sporten, en dan ook nog nagenoeg gratis.

Maar ehh, ik ga nog ff Wink
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#9
Het was echt heerlijk weer deze week. Komt zelden voor, maar deze week hadden we 3 Rotte Rijders-ritjes Big Grin
Enkel de laatste is niet echt nuttig om een video van te maken, want vandaag dus het weer was niet bepaald ideaal.
We moesten even gebak & bier naar een zieke vriend brengen, dus dan heb je toch weer een reden om te rijden Smile 

Dit was gisteren:
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , John70 , Hoekie , Lig-hen
#10
Johan deed het langzaam, maar ik niet  Wink



PS: Er komt trouwens ook nog een Paastreffen-video uit onze groep (ik was er niet, 2 anderen wel), zodra het "mag" plaats ik 'm hier ook ff Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Lig-hen , DanceRaven , Hoekie
#11
Lekker ritje weer!


Wat geven die X, Y en Z aan in het filmpje?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , DanceRaven
#12
(02-Apr-2024, 12:54 AM)365cycle schreef: PS: Er komt trouwens ook nog een Paastreffen-video uit onze groep (ik was er niet, 2 anderen wel), zodra het "mag" plaats ik 'm hier ook ff Big Grin
Hij is al uit op Youtube, toch?
Antwoord }
Bedankt door:
#13
(02-Apr-2024, 01:31 AM)ZoefZoef schreef: Lekker ritje weer!
Dank! Heel kort stukje, maar het was idd een lekker ritje. Daarbij had ik de laatste tijd opvallend veel minder vermogen. Nu nog steeds, maar de beperking leek nu in m'n spieren te zitten. M'n hartslag was ouderwets laag, dus met een beetje mazzel is het nu een kwestie van de spieren weer "wakker schudden" Big Grin  

(02-Apr-2024, 01:31 AM)ZoefZoef schreef: Wat geven die X, Y en Z aan in het filmpje?
Volgens mij is het letterlijk de versnelling gemeten door de accelerometer van de dashcam. Bij een flinke drempel schiet de Z omhoog Big Grin 

(02-Apr-2024, 08:55 AM)DanceRaven schreef: Hij is al uit op Youtube, toch?
Klopt, haha
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#14
(02-Apr-2024, 10:33 AM)365cycle schreef: Volgens mij is het letterlijk de versnelling gemeten door de accelerometer van de dashcam. Bij een flinke drempel schiet de Z omhoog Big Grin 
Maar in welke eenheid dan? Als je rechtuit rijd en nauwelijks versnelt of remt, denk ik niet dat je versnelling in 'X' de hele tijd 1m/s/s is.

PS. geen superscript in de markdown?
Antwoord }
Bedankt door:
#15
(02-Apr-2024, 12:48 PM)DanceRaven schreef: Maar in welke eenheid dan? Als je rechtuit rijd en nauwelijks versnelt of remt, denk ik niet dat je versnelling in 'X' de hele tijd 1m/s/s is.
No idea, ik heb ook al wat lunchtijd besteed aan googlen maar krijg niet duidelijk wat ermee bedoeld wordt.
In de app die erbij hoort staat bij de instelling die dit in/uitschakelt enkel "Acceleration of gravity".
Verder wordt er over de G-Sensor geschreven:

Innovv schreef:There are 5 grades for the G-sensor’s sensitivity and each grade has 2 options. Users could easily adjust that with INNOVV App according to different road conditions. The smaller the number is, and the less sensitive the G-sensor is.

Daarnaast registreerde de dashcam tot voor kort de maximale G-schok die verwerkt was, maar die functionaliteit zie ik nu ook niet terug. Sowieso denk ik dat de registratie op beeld een niet bepaald "smoothed" momentopname is. Op zich doet de G-sensor namelijk wel wat ie moet doen; heftige schokken worden in de "Accident"-map opgeslagen (een drempel die ik over het hoofd zag bijvoorbeeld), de rest niet.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#16
(02-Apr-2024, 01:27 PM)365cycle schreef: No idea, ik heb ook al wat lunchtijd besteed aan googlen maar krijg niet duidelijk wat ermee bedoeld wordt.
Haha ja ik ook al.

(02-Apr-2024, 01:27 PM)365cycle schreef: In de app die erbij hoort staat bij de instelling die dit in/uitschakelt enkel "Acceleration of gravity".
Verder wordt er over de G-Sensor geschreven:
Ja, die naam lijkt te impliceren dat de eenheid de factor zwaartekrachtversnelling is, maar dat lijkt me al helemaal stug.

(02-Apr-2024, 01:27 PM)365cycle schreef:
Sowieso denk ik dat de registratie op beeld een niet bepaald "smoothed" momentopname is. 
Ja, het kan natuurlijk goed zijn dat de waardes die afgebeeld worden door de refresh rate niet per se representatief zijn voor de gemiddelde waardes.

(02-Apr-2024, 01:27 PM)365cycle schreef:
Op zich doet de G-sensor namelijk wel wat ie moet doen; heftige schokken worden in de "Accident"-map opgeslagen (een drempel die ik over het hoofd zag bijvoorbeeld), de rest niet.
Nou dat is wel mooi! Soms moeten we ons misschien erbij neerleggen dat een product niet goed te verklaren is, maar in ieder geval wel werkt.

Nog iets meer OT; ik kwam wel allemaal berichten tegen van mensen die ervoor kiezen om de de snelheidsgegevens uit de opnames te laten, opdat de verzekering daar dan niet een probleem van kan maken.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#17
(02-Apr-2024, 02:55 PM)DanceRaven schreef: Nog iets meer OT; ik kwam wel allemaal berichten tegen van mensen die ervoor kiezen om de de snelheidsgegevens uit de opnames te laten, opdat de verzekering daar dan niet een probleem van kan maken.
Snap ik, zeker in het geval van E-bikes. Maar met m'n velomobiel vind ik het niet zo van belang en juist zelfs wel transparant; ik houd me niet overal strak aan de met borden aangegeven snelheden, maar ik houd wel degelijk rekening met het feit dat mensen in een 30-zone geen 60 rijdende velomobiel verwachten.
Je ziet in de opname dus ook dat ik de snelheid al vanaf het begin laat zakken tot waar ik de 30-zone in ga (ik kwam vanaf 54~55 km/h geloof ik). Niet helemaal tot 30 want ik vind dat het daar wel wat sneller kan (en met mij eigenlijk alle anderen), en er zat zoals zo vaak een auto achter me, dus dan ga ik liever niet de moraalridder uithangen en daarmee gevaarlijke inhaalmanoeuvres "uitlokken".
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: DanceRaven , Willeke_IGKT
#18
(02-Apr-2024, 03:04 PM)365cycle schreef: Snap ik, zeker in het geval van E-bikes. 
Die berichten waar ik op doelde waren van automobilisten, en dan in de VS (waar een paar mph ober de limiet wat normaler is dan hier).

(02-Apr-2024, 03:04 PM)365cycle schreef:
Maar met m'n velomobiel vind ik het niet zo van belang en juist zelfs wel transparant; ik houd me niet overal strak aan de met borden aangegeven snelheden, maar ik houd wel degelijk rekening met het feit dat mensen in een 30-zone geen 60 rijdende velomobiel verwachten.
Je ziet in de opname dus ook dat ik de snelheid al vanaf het begin laat zakken tot waar ik de 30-zone in ga (ik kwam vanaf 54~55 km/h geloof ik). Niet helemaal tot 30 want ik vind dat het daar wel wat sneller kan (en met mij eigenlijk alle anderen), en er zat zoals zo vaak een auto achter me, dus dan ga ik liever niet de moraalridder uithangen en daarmee gevaarlijke inhaalmanoeuvres "uitlokken".
Ja, die transparantie is voor mij als beginnend velonaut stiekem het interessantst! "Hoe hard rijdt XYZ hier?" "Waarom hier 10km/h onder kruissnelheid en daar niet?" Maar ik neem maar even aan dat niet iedereen er zo naar kijkt haha.
Daarnaast altijd leuk afkijken waar de fietspaden zijn waar je lekker door kan trekken natuurlijk.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#19
(02-Apr-2024, 05:35 PM)DanceRaven schreef: Daarnaast altijd leuk afkijken waar de fietspaden zijn waar je lekker door kan trekken natuurlijk.
Heb zelf eigenlijk wel een sterke voorkeur voor 60-wegen. En zeker als er ook een fietspad ligt doe ik dan ook m'n best om in ieder geval boven de 50 te rijden Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#20
(02-Apr-2024, 02:55 PM)DanceRaven schreef:
(02-Apr-2024, 01:27 PM)365cycle schreef: In de app die erbij hoort staat bij de instelling die dit in/uitschakelt enkel "Acceleration of gravity".
Verder wordt er over de G-Sensor geschreven:
Ja, die naam lijkt te impliceren dat de eenheid de factor zwaartekrachtversnelling is, maar dat lijkt me al helemaal stug.

Tenzij het coördinatenstelsel van de G-sensor niet helemaal overeenkomt met het dashcambeeld. Als Y nu voor/achter is, maar 'onder/boven' min of meer halverwege X en Z, dan zou de sensor in rust ongeveer 0.7 G - 0.0 G - 0.7 G moeten aangeven. Als nu de feitelijke displaywaarden de gemeten maxima (in absolute G) over de laatste halve seconde ofzo zijn, dan zou er over een euh, 'dynamisch' parcours wel iets uit kunnen komen als vertoond in het filmpje.
Waarom die G-sensor 45 graden gedraaid zou zijn ten opzichte van het dashcambeeld is me dan wel een raadsel. Wellicht een keer echt veel te hard over zo'n drempel gereden...?
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Koga Miyata FP Chromo - Optima Baron - Optima Orca - HP Gekko 20 FX
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , DanceRaven
#21
(02-Apr-2024, 08:43 PM)Tijanus schreef:
(02-Apr-2024, 02:55 PM)DanceRaven schreef:
(02-Apr-2024, 01:27 PM)365cycle schreef: In de app die erbij hoort staat bij de instelling die dit in/uitschakelt enkel "Acceleration of gravity".
Verder wordt er over de G-Sensor geschreven:
Ja, die naam lijkt te impliceren dat de eenheid de factor zwaartekrachtversnelling is, maar dat lijkt me al helemaal stug.

Tenzij het coördinatenstelsel van de G-sensor niet helemaal overeenkomt met het dashcambeeld. Als Y nu voor/achter is, maar 'onder/boven' min of meer halverwege X en Z, dan zou de sensor in rust ongeveer 0.7 G - 0.0 G - 0.7 G moeten aangeven. Als nu de feitelijke displaywaarden de gemeten maxima (in absolute G) over de laatste halve seconde ofzo zijn, dan zou er over een euh, 'dynamisch' parcours wel iets uit kunnen komen als vertoond in het filmpje.
Waarom die G-sensor 45 graden gedraaid zou zijn ten opzichte van het dashcambeeld is me dan wel een raadsel. Wellicht een keer echt veel te hard over zo'n drempel gereden...?

Misschien hangt de module wel scheef opgehangen tegen de wielkast. (Net als mijn videodisplay)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , 365cycle
#22
(02-Apr-2024, 08:43 PM)Tijanus schreef: Tenzij het coördinatenstelsel van de G-sensor niet helemaal overeenkomt met het dashcambeeld. Als Y nu voor/achter is, maar 'onder/boven' min of meer halverwege X en Z, dan zou de sensor in rust ongeveer 0.7 G - 0.0 G - 0.7 G moeten aangeven. Als nu de feitelijke displaywaarden de gemeten maxima (in absolute G) over de laatste halve seconde ofzo zijn, dan zou er over een euh, 'dynamisch' parcours wel iets uit kunnen komen als vertoond in het filmpje.
Waarom die G-sensor 45 graden gedraaid zou zijn ten opzichte van het dashcambeeld is me dan wel een raadsel.
(02-Apr-2024, 09:14 PM)LigfietsWilsum schreef: Misschien hangt de module wel scheef opgehangen tegen de wielkast. (Net als mijn videodisplay)
De accelerometer zit niet in de voorste camera (en evenmin in de achterste), maar in een losse module die tegen de linker zijkant van de velomobiel geplakt zit. Tenminste, daar ga ik vanuit, want als de stekker van de GPS module los is blijven X, Y, en Z niet ineens op 0 staan. Ik zou verwachten dat die sensor softwarematig gekalibreerd wordt voor de manier waarop die gemonteerd wordt. Er staat nergens in de handleiding dat e.e.a. op een bepaalde manier vastgezet moet zijn, en op een motor zal het ook enorm lastig zijn om 'm exact onder een bepaalde hoek onder de buddy te monteren.

(02-Apr-2024, 08:43 PM)Tijanus schreef: Wellicht een keer echt veel te hard over zo'n drempel gereden...?
Mwah... een auto in de flank met een flinke schuiver en een koprol tot gevolg, telt dat ook?  Tongue
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: DanceRaven , Willeke_IGKT , Tijanus
#23
Citaat: Ik zou verwachten dat die sensor softwarematig gekalibreerd wordt voor de manier waarop die gemonteerd wordt.
... assumption....
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#24
(02-Apr-2024, 08:43 PM)Tijanus schreef: Tenzij het coördinatenstelsel van de G-sensor niet helemaal overeenkomt met het dashcambeeld. Als Y nu voor/achter is, maar 'onder/boven' min of meer halverwege X en Z, dan zou de sensor in rust ongeveer 0.7 G - 0.0 G - 0.7 G moeten aangeven. Als nu de feitelijke displaywaarden de gemeten maxima (in absolute G) over de laatste halve seconde ofzo zijn, dan zou er over een euh, 'dynamisch' parcours wel iets uit kunnen komen als vertoond in het filmpje.
Waarom die G-sensor 45 graden gedraaid zou zijn ten opzichte van het dashcambeeld is me dan wel een raadsel. Wellicht een keer echt veel te hard over zo'n drempel gereden...?

Ah goed out-of-the-box/frame gedacht! Ik had zo maar even aangenomen - ja, ...assumption... - dat het assenstelsel wel uitgelijnd zou zijn met het camerabeeld, los van welke as dan precies welke is.

Nu blijkt dat niet alleen de sensor wellicht niet in de camera zit, maar ook nog eens een flinke klap heeft gehad Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#25
Nou, die klap daar kunnen die sensoren wel tegen, sterker nog, daar zijn ze voor gemaakt.
Uitlijning daar gaat het om.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#26
(03-Apr-2024, 08:49 AM)LigfietsWilsum schreef: Nou, die klap daar kunnen die sensoren wel tegen, sterker nog, daar zijn ze voor gemaakt.
Uitlijning daar gaat het om.
Ja, ik neem aan dat Tijanus bedoelde dat de IMU-sensor fysiek gedraaid is t.o.v. de camerasensor, meer dan dat de IMU beschadigd is geraakt door de klap.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Woei, dat is balen! ...365cycle — 07:34 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Niet blij vandaag wa...Tegelfanaat — 06:46 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag ben ik blij ...Willeke_IGKT — 06:02 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Later we vooral er n...Hardloper — 02:37 PM
Velion / Code naam: VM45
10 min langer de ...Hardloper — 02:35 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Lang leve ducttape...GHOOGEN — 02:30 PM
Quest xs nr 13
De Milan is een wa...Gideonaut — 01:12 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Oh, je kan je zadel ...LigfietsWilsum — 01:11 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Lang leve ducttape. ...Fietsbennie — 12:40 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Met het kleine ac...GHOOGEN — 12:34 PM
Quest xs nr 13
En toch zul je er ...Wim -de roetsende — 12:06 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Mooie foto's Martin....Fietsbennie — 11:17 AM
Quest xs nr 13
Als ik iets te koo...melle z — 10:16 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Mijn gevoel zegt dat...Wim -de roetsende — 09:44 AM
Quest xs nr 13
Ook speelt missc...Wim -de roetsende — 09:38 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Ik kan er mee ri...Wim -de roetsende — 09:10 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Mijn Flevo ervarin...GHOOGEN — 12:56 AM