Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
20'' Quest of 26'' Quest?
#1
Goededag,

Ik ben aan het kijken om een velomobiel aan te schaffen, mijn budget is max 3000 euro. Liefst iets minder.
Ik zag een quest 20'' op internet, 

Ik als leek zijnde denk, zolang de aerodynamica redelijk hetzelfde is zou die ook ongeveer net zo hard moeten kunnen gaan toch?

Of zit er op andere punten nog verschillen qua snelheid/comfort? 

Zitten er nog verschillen tussen bouwjaar 2011 of 2019 bijvoorbeeld?

Zie ook andere velomobiels staan maar die hebben de wielen aan de buitenkant zitten. 
Is dit heel veel langzamer of valt dit wel mee?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
Joris, welkom op dit forum.

Welke vm sneller of langzamer is, is ook afhankelijk van je route.

Elk type/model heeft voor- en nadelen. Een 20" Quest heeft een tussenas en dat levert wat weerstand op. Een 26" achterwiel zorgt voor iets meer comfort.

Als je iets langer doorspaart, dan wordt de keuze wel iets groter.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
#3
Welkom Joris.

Ik heb een 20 inch Quest gereden maar ik ben niet snel in/op de welke fiets dan ook.
Ik heb anderen zien rijden in de Quest 0 en 1, dus het prototype en het eerste productie exemplaar. Die haalden redelijke snelheden, 40 tot 50 km/u op gewone wegen en de man in de 1 zelfs met heel weinig ervaring en eigenlijk geen training.
Ik rij nu in een Strada die 10 kg lichter is maar wel open voorwielen heeft. Hij is iets sneller en ik word minder snel moe.

Mijn reden om deze fietsen te kopen was budget, deze kon ik mij veroorloven en ik was en ben tevreden. Ik heb de Quest kapot gereden en ingeruild anders had ik er nog een paar jaar in gereden.
(De fiets is hersteld en weer verkocht door Intercity Bikes in Dronten.)

De velomobielen zijn op punten verbeterd door de jaren heen maar in 2011 waren ze al meer dan 10 jaar aan het bouwen en een Quest van dat jaar is zeker betrouwbaar.

Een van mijn argumenten voor een relatief goedkope tweedehands velomobiel is dat je in het begin meer kans hebt op schade rijden en dat doet minder pijn bij een fiets van €2000 dan bij een fiets van €6000.
En iedere VM is een betere fiets dan bijna iedere fiets die je eerder gehad kan hebben.

Wat we hier vaak zeggen, ga proefrijden. De beide velomobiel bedrijven in Dronten hebben regelmatig inruil fietsen die ze voor een schappelijke prijs verkopen en soms opknappers, zoals mijn voormalige Quest die voor een lage prijs verkocht is.

Veel succes met je zoektocht.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: JorisvandenBosch
#4
Een 3x20 Quest is perfect voor beginners / laag budget, maar het is en blijft een blok beton van zo'n 20 jaar oud, betekend niet dat het een slechte fiets is maar wel iets waar je rekening mee moet houden, het vergt iets meer onderhoud. De 26" Quest is iets universeler, zijn nog plug&play onderdelen voor te krijgen en het is een bewezen solide fiets.

voor 3k moet er echt wel een 26" Quest te vinden zijn, en voor een beetje meer zelfs een Carbon Quest! dan zit je helemaal goed.
Antwoord }
#5
Persoonlijk zou ik geen 20" quest meer kopen of aanraden. Ja, tenzij je er echt goedkoop eentje kan overnemen maar dan heb je het misschien over 1000-1500 euro max.

Met je budget van 3000 euro kun je beter een 26" versie kopen. Die zijn recenter, verbeterd en denk ik ook weer wat waardevaster dan een oude 20" die ook weer een stukje zwaarder en daardoor trager is dan de 26".

Neem contact op met Intercitybike en velomobiel.nl en vraag naar wat ze hebben aan inruilers. Dan weet je dat je een fiets koopt die in ieder geval techtnisch in orde is maar bovendien koop je de fiets dan voor een prijs die soms beduidend lager is dan ze op marktplaats vragen voor eenzelfde velomobiel. Althans, ik heb meerdere malen gezien dat de inruilers via velomobiel voor minder weggaan dan wat ze particulieren op marktplaats ervoor vragen. Bovendien heb je dan ook vast wel wat garantie erop of in ieder geval een stukje service van ze.
Antwoord }
#6
Gideonaut, kan jij een vergelijking maken tussen je Velayo, met de wielen echt buiten de fiets, en een vroege Quest?

Ik denk dat de 20" Quest niet echt een blok beton is, hoewel minder snel dan de modernste VM.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: JorisvandenBosch
#7
Voor 3k een carbon quest zou op zich mogelijk moeten zijn, met wat geluk. Dat geluk daar denk ik dan aan iemand die bijv. een Snoek of QV heeft besteld en 'm anders voor zo'n bedrag zal inruilen.
Antwoord }
#8
Zelf heb ik nooit in de Quest gekropen. Ze zijn trouwens gewoon nog nieuw te krijgen, dus onderstaande artikel klopt niet helemaal. Hij is nog altijd nieuw te koop. Desondanks zou je het eens kunnen lezen.

Onvertaald:
https://www.velomobileworld.com/goodbye-to-quest/
Computer vertaling:
https://www-velomobileworld-com.translat...r_pto=wapp
Waarvan ik hier een Quote heb:
Citaat:Van een 20-inch Quest uit 2001 tot de carbon Quest uit 2018, ik heb verschillende stadia van de evolutie van deze klassieke fiets zelf kunnen ervaren. De Quest heeft een lange weg afgelegd en een moderne Quest met carbon achterbrug en verstijfd frame is niet te vergelijken met de eerste modellen. Dit mag niet vergeten worden door mensen die op een tien jaar oude, slecht onderhouden Quest rijden en daarna overstappen op een andere velomobiel. Voor een eerlijke vergelijking van verschillende velomobielen dient u altijd voertuigen uit een vergelijkbaar bouwjaar te gebruiken.
Dus ja er zou echt wel wat evolutie hebben plaats gevonden.
De 20" heeft zover ik me heb ingelezen: 3 versnellingen voor en achter 8 versnellingen. En de nieuwste hebben 2x 11 speed. De nieuwe zijn tevens lichter door gebruik van Carbon en geen glasvezel. Ik zou ook eens kijken naar de Strada, dit is een Quest met open wielkasten. Dit is ook geen verkeerde VM verwacht ik en op bochten rijke trajecten zou hij sneller zijn. Ik heb eventjes in een tweedehandse exemplaar proef gereden. Ook een verschil tussen de nieuwe en oude is de accu. De huidige gebruiken 12 volt systemen met energie zuinige ledjes en de oudere generatie gebruikt 6 volt. Of ze hebben het voor je al omgebouwd. Maar andere hier op het forum zullen meer over deze verschillen kunnen vertellen uit eigen ervaring.

Je hebt trouwens ook nog een oudere Mango. Deze is eerst gebouwd door Velomobiel.nl (Van oa de Quest) en later door Sinner. Wat een goede prijs is voor de VM's vind ik moeilijk in te schatten.

Maar voor een tweedehands model zou je eens kunnen kijken bij
Intercitybikes (Ymte, de eigenaar hoorde nog bij velomobiel.nl tijdens ontwikkeling van de Strada / Quest en orginele Mango): https://www.intercitybike.nl/nl/
Peter de Rond: https://velomobielservice.nl/
Velomobiel.nl https://www.velomobiel.nl

Deze is helaas verkocht, maar deze zat binnen je budget. Ik toon hem zodat je weet wat binnen je budget ligt:
Unieke Carbon Quest 777 - Intercity Bike schreef:Strada 135/april 2013/+/- 50.000 km/euro 2950  VERKOCHT

Strada in mooie staat, overgespoten in meloen geel, kleine beschadiging op de neus. Ketting en banden in goede staat. Aandrijving 2x9 61/50-11/28, 90 mm remmen, 155 mm cranks, 2xB&M cyo koplamp, velomobieltas, ventisit zitkussen, vizier.

Net iets er boven:
https://velomobiel.nl/2ehands/#item schreef:22-02-24 verkocht: Strada 166 rood 3500,-
Hele nette Strada uit 2013 met slecht 15000km
3x9 speed, knipperlichten , claxon, dakje.

Bij interesee of meer foto's mail ons

Groet Theo
Team velomobiel.nl

@Peter de Rond heb jij nog wat staan? Want op je site vond ik geen tweedehandse modellen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
#9
(15-Mar-2024, 08:54 PM)Willeke_IGKT schreef: Gideonaut, kan jij een vergelijking maken tussen je Velayo, met de wielen echt buiten de fiets, en een vroege Quest?

Ik denk dat de 20" Quest niet echt een blok beton is, hoewel minder snel dan de modernste VM.

De oude Quests zaten volgens mij rondt the 35/40 kilo? ik geloof best wel dat je met een 3x20 de Velayo (van 30kg) voorbij komt maar of het verder praktisch is of hedendaags nog een goede investering als een 26" zoveel meer waarde brengt voor een kleine prijs?
Antwoord }
#10
(15-Mar-2024, 08:56 PM)ZoefZoef schreef: Voor 3k een carbon quest zou op zich mogelijk moeten zijn, met wat geluk.  Dat geluk daar denk ik dan aan iemand die bijv. een Snoek of QV heeft besteld en 'm anders voor zo'n bedrag zal inruilen.

Mij is dat gelukt (carbon Quest voor 3k) door hem zelf op te gaan knappen, heb verder nog niet vaak voor dat geld een Carbon te koop zien staan. Maar voor 3k heb je zeker een knappe glasvezel Quest met 26" wiel hoor. Zou ik altijd doen ipv de 20".
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
#11
Ik heb voor mijn carbon Strada 2250 betaald, in nette toestand maar wel met veel km op de teller.
Dat was bij Intercity Bikes en het was een inruiler.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: TimSch , JorisvandenBosch
#12
(15-Mar-2024, 09:20 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik heb voor mijn carbon Strada 2250 betaald, in nette toestand maar wel met veel km op de teller.
Dat was bij Intercity Bikes en het was een inruiler.
En met garantie, als het goed is. IK heb ook contact gehad met 'm over die strada en had 'm voor die prijs ook graag gekocht. Alleen wilde ik 'm wel zelf eerst zien en rijden en dat kwam er maar niet van om die kant op te gaan ervoor.  Het is een fiets waar je niks meer aan zal afschrijven, tenzij je 'm in puin rijdt.

Niet zo lang geleden bood ie ook een 26" quest aan voor 1700 euro. Dat was de leenfiets van ICB als ik het me goed herinner.  Die zou op marktplaats ook al snel voor 1000 euro ofzo aangeboden worden, denk ik.  De quests die nu op marktplaats staan, vind ik ook behoorlijk hoog geprijsd. Voor dat bedrag kun je er beter direct een bij ICB/Velomobiel zelf kopen.

Zou dus een belletje die kant op doen met de vraag of ze nog wat hebben, weten, of binnenkort binnenkrijgen voor rond dat bedrag. Meestal hebben ze wel wat, wat niet direct op de website geplaatst is. Heb het idee dat ze de redelijke tijd nemen om gebruikte exemplaren te bekijken/op te knappen waar nodig. Daar zou je wellicht van kunnen profiteren.
Antwoord }
#13
(15-Mar-2024, 09:04 PM)Gideonaut schreef: De oude Quests zaten volgens mij rondt the 35/40 kilo? ik geloof best wel dat je met een 3x20 de Velayo (van 30kg) voorbij komt maar of het verder praktisch is of hedendaags nog een goede investering als een 26" zoveel meer waarde brengt voor een kleine prijs?

De eerste series Questen zaten voor zover ik weet op 38 kilo. Door de jaren heen is dat langzaam geslonken naar 28 kilo voor de laatste carbon modelletjes, of circa 31 kilo voor de recentste glasvezel exemplaren.
Daarnaast inderdaad het grotere achterwiel (dus geen tussenas), van 3x7/3x8/3x9 naar 3x10 of 2x11 versnellingen, diverse kleine mechanische verbeteringen en het simpele feit dat van alles (behalve slijtdelen) aan de Quest 5 of 10 jaar nieuwer is en wellicht 50.000 km minder gelopen heeft maakt een (recente) 26 inch Quest toch wel veel fijner is dan een oude 20 inch. Ik zou er zeker de helft meer voor over hebben, vooropgesteld uiteraard dat je dat geld beschikbaar hebt.

Het beste argument tegen is wat mij betreft al gegeven door Willeke: Er is toch wel een kans dat je in je eerste jaar de VM een keer op de kant legt. Dat doet minder pijn bij een voordeliger exemplaar, zelfs als een (goede) reparatie vergelijkbaar duur zou zijn.

Groot voorbehoud: Ik rij helemaal (nog) geen VM! maargoed, als er wel eens een carbon Quest voor 3K op marktplaats opduikt, hou ik me aanbevolen...
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Koga Miyata FP Chromo - Optima Baron - Optima Orca - HP Gekko 20 FX
Antwoord }
#14
De 3x20 inch Quest was de allereerste. In de loop der jaren in het model op diverse punten verbeterd. Bij de 20 inch versie zit er achterin nog een alu subframe waaraan de tussenas en het draaipunt van de achterbrug zit. Deze waren van glasvezel en ze zijn gewoon niet zo stijf als de latere versies. Aerodynamisch wel zeer vergelijkbaar met de latere versies.

Die eerste zijn wat langzamer omdat;
- ze dus tegen de 40 kilo wegen, leeg zonder gereedschap, accu, reserve bandjes e.d.
- de gehele constructie minder stijf is
- de tussenas wat vermogen vreet
- het kleinere achterwieltje iets minder goed rolt, vooral op slechter wegdek.
- er waarschijnlijk wel het een en ander aan vervanging toe is.
Ook is de electronica vaak wat geimproviseerd, was standaard 6v maar op dat vlak zijn er ook erg veel verbeteringen geweest.
Vanwege de tussenas is de achterderailleur die onder de tussenas zit, aangepast. Het kooitje ontbreekt en het spannen gebeurt apart in het vooronder van de fiets.

De aandrijving vervangen van 8 speed naar iets moderners is op zich niet zo'n grote kunst en hoeft ook niet heel erg veel te kosten als je toch al nieuwe kettingen en een cassette moet kopen. Maar dan zit je dus wel met die tussenas en de aangepaste derailleur. Dat wordt iets lastiger. Groter dan 34 tandjes achter gaat niet omdat de derailleur dan door de bodem van de fiets zou moeten, en dat wil niet.

Je koopt dan echt een oude fiets met toch deels achterhaalde technologie. Maar hij is vermoedelijk wel vlotter dan alle Alleweders en veel Mango's en waarschijnlijk ook wel dan de Velayo met zijn wielen buiten de body. Dat is echt de SUV onder de velomobielen. Alsof je een BMW x5 naast een Mazda mx5 zet.
Ook de Orca, Versatile en Sunrider zijn fietsen om te vermijden als je snel wilt zijn.

Ik heb zelf een velomobiel gebouwd, in eerste instantie omdat ik betere weersbescherming wilde. Die was ook ongeveer zo snel als een Mango of oude Quest vermoed ik. Nu heb ik een tweedehands gerepareerde Milan GT mk2. Die is toch echt wel veel snelller als het weer ook een beetje meewerkt. Dat is best fijn.
Antwoord }
#15
Dat is wel een leuke vraag: na hoeveel km heb jij schade gereden op je ligfiets/velomobiel? Ik heb geen zin om dr een topic over te openen, maar ben wel benieuwd of dat argument op gaat. Rij je eerder schade als nieuwe velonaut of als ervaren velonaut die de grenzen inmiddels kent, gaat opzoeken en dan toch net over het randje gaat?
Antwoord }
Bedankt door: JorisvandenBosch
#16
Volgens mij hebben we al een draadje over wanneer je schade rijdt als beginner of iets ervaren rijder en het hoort zeker niet hier.

Ik heb er een nieuw draadje voor aangemaakt, we kunnen samenvoegen als het eerdere draadje gevonden wordt.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: JorisvandenBosch
#17
Wauw wat een antwoorden bedankt! Blush ! ik had de dealersites nog niet gezien en woon op 50km afstand ervan! Ga ik van de week een belletje naar doen, zeker gezien ik vanuit mijn werk 1000 euro aan verlofuren (of brutoloon) kan inwisselen ter besteding van een fiets Big Grin Dat zou het budget nog wat groter maken Smile
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
#18
Als het budget nog wat ruimer kan komt een DF ook binnen bereik.
Is sterk afhankelijk van je route welke dan sneller is. Ik zei laatst al ergens: in Zeeland, Flevoland of Oost-Groningen, met volop open velden, veel wind en lange rechte stukken zou ik eerder voor de Quest kiezen, die is dan gemiddeld genomen echt sneller en comfortabeler (minder zenuwachtig).
In redelijk stedelijke omgevingen (de Randstad bijvoorbeeld) is een DF zeker niet langzamer. Op lange rechte stukken met tegenwind is de kruissnelheid lager door de open voorwielen en op slecht wegdek ook door de vaak smallere banden, maar een DF accelereert heerlijk, kan wat vlotter de hoek om en gaat ook makkelijker een heuvel op.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#19
ik heb binnenkort ook een quest 3x 20 inch te koop. En voor mij was het ook een oefen fiets. Maar ben nog steeds heel tevreden over. Want ik heb in mijn oude quest meer opslag ruimte dan wat er in de nieuwe questen zit. Alleen het nadeel is dat ik soms een vuil grijper nodig had om iets helemaal achter uit de fiets te pakken. want ik heb geen lange armen. 

Maar ja omdat het een glasvezel is is de fiets wat zwaarder. 
voordeel van de 3x20 is wel een platte bodem dus minder kans de grond te raken
Ja de fiets kost wat meer kracht om hem op snelheid te krijgen. 
door de spanrollen aan de voorkant te hebben is de ketting er weer makkelijk op te leggen of juist even van spanning te halen.
je kan iets minder hard door bochten dan de nieuwere modellen.
Maar als je dan op zijn kant gaat is het niet zo erg. en zeker niet als je dat in het gras doet net als ik.
mijne heeft gelukkig al knipperlichten en het mooie knippelicht geluidje inplaats van het geschelle pieptoon.
En door de 3x20 inch heb je altijd maar een maat bib+bub nodig.
de stoel is wel iets lastiger af te stellen, maar als die eenmaal goed staat dan is het ook goed. Maar het is wel dus een nadeel als je met meerder personen een fiets wilt gebruiken.
En het geluid van de fiets is anders en ik heb weleens gehoord dat mensen de carbon meer lawaai vinden maken als de glasvezel. en ondanks ik ook een quest xs carbon heb merk
ik zelf het verschil niet echt. maar dat is ook omdat ik geniet van het geluid dat een fiets kan maken. 

En wat alleen een nadeel is tegen over nieuwere modellen is dat de 9 versnellingen achter 11 28 is en vanuit stilstand weg rijden is dan wat lastiger of je moet perse aan
de voorkant ook naar een kleiner blad schakelen. Maar ik bleef zelf voor altijd het liefst op 1 blad. Maar dat is ook een beetje persoonlijke voorkeur en waar je rijdt. met hoeveel je moet schakelen. 

Maarja ik verkoop mijn quest nu omdat ik ook een quattrovelo heb en quest xs en ik maar alvast ruimte moet gaan maken voor een volgende. want ik ben inmiddels verslaafd.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#20
(16-Mar-2024, 12:31 AM)365cycle schreef: Als het budget nog wat ruimer kan komt een DF ook binnen bereik.
Is sterk afhankelijk van je route welke dan sneller is. Ik zei laatst al ergens: in Zeeland, Flevoland of Oost-Groningen, met volop open velden, veel wind en lange rechte stukken zou ik eerder voor de Quest kiezen, die is dan gemiddeld genomen echt sneller en comfortabeler (minder zenuwachtig).
In redelijk stedelijke omgevingen (de Randstad bijvoorbeeld) is een DF zeker niet langzamer. Op lange rechte stukken met tegenwind is de kruissnelheid lager door de open voorwielen en op slecht wegdek ook door de vaak smallere banden, maar een DF accelereert heerlijk, kan wat vlotter de hoek om en gaat ook makkelijker een heuvel op.

Ik ga binnenkort verhuizen naar Drenthe, in Diever. Wil hem gebruiken voor woon werk verkeer (Steenwijk). Dus zal inderdaad vooral open velden veel wind rechte stukken zijn.
Ook precies de reden waarom ik een velomobiel wil aanschaffen haha, na 10 jaar woon werk verkeer op de recht-op-fiets ben ik een beetje uitgewaaid haha   Tongue

(16-Mar-2024, 04:15 AM)Veloquest schreef: ik heb binnenkort ook een quest 3x 20 inch te koop. En voor mij was het ook een oefen fiets. Maar ben nog steeds heel tevreden over. Want ik heb in mijn oude quest meer opslag ruimte dan wat er in de nieuwe questen zit. Alleen het nadeel is dat ik soms een vuil grijper nodig had om iets helemaal achter uit de fiets te pakken. want ik heb geen lange armen. 

Maar ja omdat het een glasvezel is is de fiets wat zwaarder. 
voordeel van de 3x20 is wel een platte bodem dus minder kans de grond te raken
Ja de fiets kost wat meer kracht om hem op snelheid te krijgen. 
door de spanrollen aan de voorkant te hebben is de ketting er weer makkelijk op te leggen of juist even van spanning te halen.
je kan iets minder hard door bochten dan de nieuwere modellen.
Maar als je dan op zijn kant gaat is het niet zo erg. en zeker niet als je dat in het gras doet net als ik.
mijne heeft gelukkig al knipperlichten en het mooie knippelicht geluidje inplaats van het geschelle pieptoon.
En door de 3x20 inch heb je altijd maar een maat bib+bub nodig.
de stoel is wel iets lastiger af te stellen, maar als die eenmaal goed staat dan is het ook goed. Maar het is wel dus een nadeel als je met meerder personen een fiets wilt gebruiken.
En het geluid van de fiets is anders en ik heb weleens gehoord dat mensen de carbon meer lawaai vinden maken als de glasvezel. en ondanks ik ook een quest xs carbon heb merk
ik zelf het verschil niet echt. maar dat is ook omdat ik geniet van het geluid dat een fiets kan maken. 

En wat alleen een nadeel is tegen over nieuwere modellen is dat de 9 versnellingen achter 11 28 is en vanuit stilstand weg rijden is dan wat lastiger of je moet perse aan
de voorkant ook naar een kleiner blad schakelen. Maar ik bleef zelf voor altijd het liefst op 1 blad. Maar dat is ook een beetje persoonlijke voorkeur en waar je rijdt. met hoeveel je moet schakelen. 

Maarja ik verkoop mijn quest nu omdat ik ook een quattrovelo heb en quest xs en ik maar alvast ruimte moet gaan maken voor een volgende. want ik ben inmiddels verslaafd.

Klinkt goed! Ik ga de markten in de gaten houden en kijken wat er op komt! Smile
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Ik kan er mee ri...Wim -de roetsende — 09:10 AM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Mijn Flevo ervarin...GHOOGEN — 12:56 AM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programm...365cycle — 11:37 PM
Quest xs nr 13
De Milan is een wat ...Jeroen S — 11:28 PM
Velion / Code naam: VM45
Een multi programmeu...Tom Fekkes — 11:23 PM
Velion / Code naam: VM45
Welke programmeert...365cycle — 11:21 PM
Medeliggers onderweg
Auw! M'n ogen! ;)365cycle — 11:18 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Bedankt voor de tip!...Tom Fekkes — 11:15 PM
Velion / Code naam: VM45
Welke programmeertaa...Tom Fekkes — 11:13 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Zodra er data verz...365cycle — 11:12 PM
Velion / Code naam: VM45
Ben jij een Odoo g...365cycle — 11:07 PM
Velion / Code naam: VM45
10 min langer de Ca...Merijn — 11:02 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Op zich niet zo moei...datakneder — 10:40 PM
Velion / Code naam: VM45
Ach Hoekie, Die kom...Tom Fekkes — 10:37 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Ben je fietsend d...Martin van Mourik — 10:37 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Zien doe ik ze niet,...Tom Fekkes — 10:29 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Over vogels gespro...datakneder — 10:25 PM