Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Inmiddels verkocht, Flevobike 50/50
#1
Wegens verandering van werklocatie. Zeer goed onderhouden, net van nieuwe derailleur, tandwielen en versnellingsbediening voorzien. Banden nog uitstekend. Met goede verlichting, bagagedrager en fietscomputertje.

[Afbeelding: 7nsx56Z.jpg]

[Afbeelding: ju6G5sa.jpg]

[Afbeelding: fHiORkR.jpg]

[Afbeelding: OIvbn8H.jpg]

[Afbeelding: 8mvCoWb.jpg]

[Afbeelding: SCQqaIO.jpg]

[Afbeelding: oaD8tXJ.jpg]
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
Het zou helpen als er ook een richtprijs bij staat. (Niet dat ik in de markt ben voor een 50/50, maar in het algemeen is een vraagprijs wel handig als je wat wil verkopen Wink )
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
Ohja, ik heb hem op meerdere plekken te koop gezet, en alleen de tekst hierheen gekopieerd. Handig... Ik vraag € 250,-.

Hugo
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Frutsel
#4
(20-Aug-2024, 12:13 PM)HugoW1975 schreef: Ohja, ik heb hem op meerdere plekken te koop gezet, en alleen de tekst hierheen gekopieerd. Handig... Ik vraag € 250,-.

Hugo

Stop je nu ook met ligfietsen?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
Dat vraag ik mij ook af. De 50/50 is ook een goede toerfiets voor ritjes nergens heen.
En een leuke boodschappenfiets, ook dat. Of een combinatie van die 2. Toeren en boodschappen doen.
Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
Hoi,

ik stop even met ligfietsen. Ik rijd nu 3,5 km door een onoverzichtelijk dorpscentrum naar mijn werk, ik ben op de gewone fiets sneller en veiliger. Ik durf meer op de gewone fiets, omdat ik meer kan zien en beter gezien wordt. Ik heb nog wel plannen voor een racer, maar tijd en middelen zijn schaars. Wie weet later, als ik groot ben.

De fiets is inmiddels verkocht.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#7
(31-Aug-2024, 09:07 AM)HugoW1975 schreef: Hoi,

ik stop even met ligfietsen. Ik rijd nu 3,5 km door een onoverzichtelijk dorpscentrum naar mijn werk, ik ben op de gewone fiets sneller en veiliger. Ik durf meer op de gewone fiets, omdat ik meer kan zien en beter gezien wordt. Ik heb nog wel plannen voor een racer, maar tijd en middelen zijn schaars. Wie weet later, als ik groot ben.

De fiets is inmiddels verkocht.

Altijd weer jammer om iemand te moeten verliezen. Tja, loslaten maar  Cry 

Weer een enkelsporige ligfietsrijder minder  Sad
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Roepers
#8
(31-Aug-2024, 09:07 AM)HugoW1975 schreef: ik stop even met ligfietsen. Ik rijd nu 3,5 km door een onoverzichtelijk dorpscentrum naar mijn werk, ik ben op de gewone fiets sneller en veiliger. Ik durf meer op de gewone fiets, omdat ik meer kan zien en beter gezien wordt.

Dat lijkt me een kwestie van gewenning. Het duurt een paar honderd kilometer voordat je je comfortabel voelt.

Ikzelf woon in Den Haag, fiets die stad dus van alle kanten door, maar kom ook in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en zo'n beetje van 90% van de grote steden in Nederland ben ik wel met mijn ligfiets geweest. Ik merk totaal geen grotere onzekerheid of wat dan ook vergeleken met mijn stadsfiets als ik door drukte fiets, inclusief binnensteden van dus Den Haag of de chaos van Amsterdam met al die toeristjes die over fietspaden wandelen.
Antwoord }
#9
(31-Aug-2024, 10:45 AM)Lopopodium schreef:
(31-Aug-2024, 09:07 AM)HugoW1975 schreef: ik stop even met ligfietsen. Ik rijd nu 3,5 km door een onoverzichtelijk dorpscentrum naar mijn werk, ik ben op de gewone fiets sneller en veiliger. Ik durf meer op de gewone fiets, omdat ik meer kan zien en beter gezien wordt.

Dat lijkt me een kwestie van gewenning. Het duurt een paar honderd kilometer voordat je je comfortabel voelt.

Niet helemaal mee eens.
Ja, gewennning helpt zeker veel. Zeker op mijn Baron heb ik het gevoel dat ik met een pink kan sturen en op een dubbeltje kan stoppen.
Maar, het (gevoelde) vermogen om 'andermans verkeersproblemen' op te lossen zoals ik dat op mijn buk-racers heb (over een gat* of richeltje springen of whatever), zal ik ook op de Baron nooit hebben. En dat na 20 jaar en misschien de wereld wel rond (in kilometers) op diverse ligfietsen.


*Met de racefiets ben ik ooit over een gat van zeker drie meter gesprongen. Eigen fout, het Franse (beton)fietspad was nog niet helemaal af, dat zag ik te laat. Dat leverde me een snakebite en een deukje in de achtervelg op, dat wel, maar ik bleef overeind en de fiets bleef prima fietsbaar.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , datakneder
#10
Beter gezien worden... Die ervaring heb ik dan weer totaal niet tov de M-Racer en andere fietsen van gemiddelde hoogte.
Denk dat ik op m'n fixie het vaakst bijna platgereden ben.

Snelheid is volgens mij de voornaamste factor. Op de fixie reed ik vaak 25-30, net als op de vouwfiets nu.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn nieuwe Performer Highracer
Hoe bevallen de beid...Lopopodium — 11:16 PM
Hallo allemaal!
Ik stel mij graag ev...denman1710 — 11:11 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Probeer het, en je w...Lopopodium — 11:02 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
OK bedankt iederee...Wim -de roetsende — 11:01 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag ben ik deze ...kuŝbiciklo — 10:23 PM
Ervaringen met de Tuna
Als ik zo lees zal v...Hardloper — 10:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Mooi Wit is Niet...Hoekie — 09:52 PM
Heeft iemand een heflift in gebruik?
Ik vind de fiets t...Hoekie — 09:41 PM
Heeft iemand een heflift in gebruik?
Ik vind de fiets toc...Jeroen S — 09:37 PM
Medeliggers onderweg
Schijnbaar is da...Bob Hagendijk — 08:44 PM
Medeliggers onderweg
Schijnbaar is dat ...Josligfiets — 08:22 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Zie hierJosligfiets — 08:17 PM
DF269 - Verkocht
Vanmorgen weer gespo...Arend-Jan — 08:17 PM
Ervaringen met de Tuna
Ja, dat is ook preci...Arend-Jan — 08:15 PM
Medeliggers onderweg
En ik nu twee keer d...Arend-Jan — 08:13 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Ik krijg een déjà vu...Lopopodium — 08:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
He, sinds wanneer ...Fietsbennie — 08:02 PM