Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
20 inch voorwiel Optima Baron
#1
Hoi heeft er iemand toevallig nog ergens een 20 inch voorwiel voor een Baron liggen? zo ja ik neem het graag over.
Groetjes :thumb:  
Aernout





ligger: Optima Baron
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
406/451? Velg-/schijfrem?
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
(11-Sep-2024, 02:43 PM)melle z schreef: 406/451? Velg-/schijfrem?

Optima baron is standaard 20"-406.

Je zou Tempelman in Dronten kunnen bellen. Die heeft de hele voorraad van Optima destijds overgenomen en daaronder waren ook veel wielsets.
Antwoord }
Bedankt door: Aernout , 365cycle , Willeke_IGKT
#4
Ik heb een 451/622 Baron en een 406/559 Baron met velgremmen, daarnaast komt er later dit jaar nog een 406/559 met schijfremmen bij (daar zit naar verluid een voorwiel van Tempelman in).
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#5
(11-Sep-2024, 02:43 PM)melle z schreef: 406/451? Velg-/schijfrem?

hoi een 406  met velgrem

(11-Sep-2024, 02:43 PM)melle z schreef: 406/451? Velg-/schijfrem?
406 met een velgrem sorry vergeten te vermelden
Groetjes :thumb:  
Aernout





ligger: Optima Baron
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#6
(11-Sep-2024, 03:38 PM)Aernout schreef:
(11-Sep-2024, 02:43 PM)melle z schreef: 406/451? Velg-/schijfrem?

hoi een 406  met velgrem

(11-Sep-2024, 02:43 PM)melle z schreef: 406/451? Velg-/schijfrem?
406 met een velgrem sorry vergeten te vermelden

Ik heb er nog eentje in mooie staat; komt van challenge focus. Ik woon wel te België, als je niets vinden kan, wil ik het voor je op de post doen .

wie alles geeft wat hij heeft,heeft op 't laatst niets meer.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#7
(14-Sep-2024, 11:00 AM)Chepap schreef:
(11-Sep-2024, 03:38 PM)Aernout schreef:
(11-Sep-2024, 02:43 PM)melle z schreef: 406/451? Velg-/schijfrem?

hoi een 406  met velgrem

(11-Sep-2024, 02:43 PM)melle z schreef: 406/451? Velg-/schijfrem?
406 met een velgrem sorry vergeten te vermelden

Ik heb er nog eentje in mooie staat; komt van challenge focus. Ik woon wel te België, als je niets vinden kan, wil ik het voor je op de post doen .
Hoi, bedankt voor je reactie. Ik wacht nog op een reactie van Tempelman, waar in Belgie woon je en wat wil je voor het wiel hebben? mocht Tempelman niks hebben natuurlijk.
Groetjes :thumb:  
Aernout





ligger: Optima Baron
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#8
Ik woon in deelgemeente van Sint -Niklaas , te 9112 Sinaai.
Wanneer ik de verzendingskosten verzorgd krijg, is het voor mij voldoende; hoef er niets voor.
Ik verving het wiel door één met naafdynamo. Die fiets werd gestolen en op al m'n andere fietsen gebruik ik schijfremmen.

wie alles geeft wat hij heeft,heeft op 't laatst niets meer.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#9
(18-Sep-2024, 03:46 AM)Chepap schreef: Ik woon in deelgemeente van Sint -Niklaas , te 9112 Sinaai.
Wanneer ik de verzendingskosten verzorgd krijg, is het voor mij voldoende; hoef er niets voor.
Ik verving het wiel door één met naafdynamo. Die fiets werd gestolen en op al m'n andere fietsen gebruik ik schijfremmen.
Hoi Chepap,
ik ben zeer aangenaam verrast door je bericht. Wat aardig van je.
ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd. Voor nu werkelijk bedankt!!
Groetjes :thumb:  
Aernout





ligger: Optima Baron
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM