Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vraag over goudkleurige Jester op MP
#1
Recent stond er een goudkleurige Challenge Jester te koop op MP. Ik had te verkoper gemaild met een paar vragen over de voorvork, maar ik heb helaas geen reactie gehad. Heeft iemand van hier deze fiets toevallig gekocht?

[Afbeelding: 54014471462_f1e6d700c0_b.jpg]
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
Katana monoblade heten ze geloof ik. Ik weet er verder niets van anders dan dan ze zeer moeilijk te krijgen zijn.

Zag laatst nog m5 duimremmen te koop staan. Zocht jij die nou of was dat een ander forumlid?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
Ik zoek een 1"/ 406 voorvork, ik vroeg me af of het type vork op die fiets een kandidaat zou zijn, al vermoed ik dat een Jester een 1.1/8" balhoofd heeft (en schijfremmen, maar dat is overkomelijk).

Ik heb EBS remmen op mijn afgelopen weekend verkochte M5 Low Racer gehad, maar hoewel een verbetering ten opzichte van standaard remgrepen als duimremmen, vielen ze me eerlijk gezegd toch een beetje tegen. Toen de klemband brak en ik geen andere set kon vinden he ik ze vervangen door bar-end TT remgrepen, dat werkte perfect.
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#4
(5 uren geleden)melle z schreef: Ik zoek een 1"/ 406 voorvork, ik vroeg me af of het type vork op die fiets een kandidaat zou zijn, al vermoed ik dat een Jester een 1.1/8" balhoofd heeft (en schijfremmen, maar dat is overkomelijk).

Ik heb EBS remmen op mijn afgelopen weekend verkochte M5 Low Racer gehad, maar hoewel een verbetering ten opzichte van standaard remgrepen als duimremmen, vielen ze me eerlijk gezegd toch een beetje tegen. Toen de klemband brak en ik geen andere set kon vinden he ik ze vervangen door bar-end TT remgrepen, dat werkte perfect.


Ik dacht eigenlijk dat de Jester een 1" voorvork had.  De voorvork op de genoemde Jester hierboven, is een monovoorvork. Door de jaren heen heb ik meerdere zoekertjes gezien waar gezocht werd naar deze voorvork. Die is dus nergens te vinden en zal ook niet meer gemaakt worden. 

Je zou Challenge kunnen bellen wellicht, om het zeker te weten. Maar deze vork, ik denk dat je die enkel zal vinden icm de Jester die je erbij zal moeten kopen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
Een hele fiets kopen voor een voorvork is zeker een optie als er een keer iets geschikts voorbij komt als ik in NL ben.
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomer wedstrijd Assen 22 sept 2024
Er staan een aanta...Hardloper — 06:56 PM
Zomer wedstrijd Assen 22 sept 2024
Er staan een aantal ...365cycle — 06:03 PM
Vraag over goudkleurige Jester op MP
Een hele fiets kopen...melle z — 03:09 PM
Vraag over goudkleurige Jester op MP
Ik zoek een 1"...ZoefZoef — 02:39 PM
Medeliggers onderweg
Ik kwam gisteravon...Bob Hagendijk — 02:30 PM
Zomer wedstrijd Assen 22 sept 2024
Video  +4Hoekie — 01:48 PM
Zomer wedstrijd Assen 22 sept 2024
11 Boyd Maduro 5...Boyd Maduro — 01:35 PM
Vraag over goudkleurige Jester op MP
Ik zoek een 1"/...melle z — 01:29 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Omdat ik weer terug ...Hardloper — 01:29 PM
Medeliggers onderweg
Denk niet dat je a...Hardloper — 01:21 PM
Vraag over goudkleurige Jester op MP
Katana monoblade het...ZoefZoef — 12:52 PM
Vraag over goudkleurige Jester op MP
Recent stond er een ...melle z — 11:36 AM
Medeliggers onderweg
Ik kwam gisteravond ...Fietsbennie — 11:25 AM
Ketting DF valt van idlers
Als de ketting 'gr...zeetje — 08:30 AM
Optima orca goede beginnersfiets?
Ik rijd eigenlij...Wim -de roetsende — 06:28 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Helaas de top 10...Veloquest — 03:54 AM
Stukje X9sl ketting
20  cm heb ik nog li...Chepap — 03:09 AM