07-Aug-2020, 11:13 PM
In Flevoland is een nieuw fietspad van circa 12 km lang gemaakt in een nieuw natuurgebied waar ik graag kom: De Grote Trap.
In dit gebied kun je makkelijk anderhalve kilometer afstand houden.
De slakken rennen pal voor je fiets het fietspad over, maar ik krijg niet de indruk dat er veel de overkant halen.
De koeien houden zich redelijk aan de 25 meter regel.
Flevoland kent vele eenzame plaatsen in de middle of nowhere. Ik ben al eens eerder overvallen, dus nu zorg ik dat ik me altijd kan verdedigen.
De hoge knarsluis.
De dag die ik nooit dacht dat zou komen: ik heb de trike op zijn zijkant weten te leggen. Op zo'n moment zijn klikpedalen dus niet handig!
Het is natuurlijk ook wel een bocht naar rechts!
En door het Hollandse Hout
In dit gebied kun je makkelijk anderhalve kilometer afstand houden.
De slakken rennen pal voor je fiets het fietspad over, maar ik krijg niet de indruk dat er veel de overkant halen.
De koeien houden zich redelijk aan de 25 meter regel.
Flevoland kent vele eenzame plaatsen in de middle of nowhere. Ik ben al eens eerder overvallen, dus nu zorg ik dat ik me altijd kan verdedigen.
De hoge knarsluis.
De dag die ik nooit dacht dat zou komen: ik heb de trike op zijn zijkant weten te leggen. Op zo'n moment zijn klikpedalen dus niet handig!
Het is natuurlijk ook wel een bocht naar rechts!
En door het Hollandse Hout
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan