06-Dec-2023, 10:11 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-Dec-2023, 10:18 PM door Freek1970.)
Piet Trapt schreef
Ik denk veel! Maw de Snoek L is naar ik denk ook een van de snelllere VM. Wel met in acht name dat je niet in een Snoek L gaat als je ook goed in een Snoek past.Via velomobielworld een filmpje gezien waarin Allert Jacobs aan de Snoek L werkt, waaruit eigenlijk blijkt dat de L een min of meer aangepaste normale Snoek is, er is bij wijze van spreken gewoon extra klei aan een normale Snoek toegevoegd om de L te krijgen dus het frontaal oppervlak is ook niet echt heel veel groter. De Snoek L is echt een stuk platter dan bijvoorbeeld een Quest, ik heb ze afgelopen zaterdag beiden naast elkaar gezien. Ik weet echter niet hoe de vergelijking met andere zeer snelle vm als Bulk en Milan uit pakt. Ik ben zelf echter zo fors dat ik me af vraag of ik me in een Snoek L kan wurmen…
Freek
Citaat:Ben benieuwd of de Snoek-L ook zo'n snelheidsmonster is. Als volslagen leek lijkt mij dat de gewone Snoek zo snel is omdat 'ie klein is. Dus licht van gewicht met weinig frontaal oppervlak. Wat blijft van dat voordeel over bij de L ?
Ik denk veel! Maw de Snoek L is naar ik denk ook een van de snelllere VM. Wel met in acht name dat je niet in een Snoek L gaat als je ook goed in een Snoek past.Via velomobielworld een filmpje gezien waarin Allert Jacobs aan de Snoek L werkt, waaruit eigenlijk blijkt dat de L een min of meer aangepaste normale Snoek is, er is bij wijze van spreken gewoon extra klei aan een normale Snoek toegevoegd om de L te krijgen dus het frontaal oppervlak is ook niet echt heel veel groter. De Snoek L is echt een stuk platter dan bijvoorbeeld een Quest, ik heb ze afgelopen zaterdag beiden naast elkaar gezien. Ik weet echter niet hoe de vergelijking met andere zeer snelle vm als Bulk en Milan uit pakt. Ik ben zelf echter zo fors dat ik me af vraag of ik me in een Snoek L kan wurmen…
Freek