22-Oct-2020, 09:07 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-Oct-2020, 09:10 PM door 365cycle.)
(22-Oct-2020, 08:34 PM)voodoo schreef: Een goede schokdemper ga ik wel serieus overwegen, daar lijkt inderdaad een boel winst te behalen. Maar dit jaar niet meer, dat krijg ik niet door de financiele comissie....Velomobiel.nl heeft daar zelf inmiddels betere dempers voor, maar ik heb er nog geen ervaring mee. Wat ik overal hoor (o.a. van Saukki op YouTube) is dat het geen groot verschil maakt.
En de voorvering/demping is minder kritisch?
(22-Oct-2020, 08:34 PM)voodoo schreef: En die RG: hell yeah! Vreselijk leuk ding! Hebbuh!Er is iets leuk aan hoe enorm onverantwoord zo'n apparaat is. De mijne had na tuning ook dat effect dat de gang er pas écht in kwam als de toerenteller al bij het rood stond. Opschakelen bij ~13.500 tpm
Overigens misschien een gek detail om meteen even uit de weg te helpen: Ik heb geen motorrijbewijs. Heb met al m'n (officiële) motoren voornamelijk op afgesloten terrein (crossbaan, een vliegveld en een circuit) gereden. Daarnaast heb ik onwijs dom gedaan met een "brommer" met meer dan 2x de toegestane cilinderinhoud.