Berichten: 2.876
Topics: 90
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3065
3284 x bedankt in 1402 berichten
Mooi schilderij! Is dat je eigen velomobiel?
Groet,
Marco
Berichten: 7.465
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3525
10945 x bedankt in 5212 berichten
(27-Dec-2020, 08:14 PM)Ramzoefff schreef: ![[Afbeelding: Ramsus1.jpg]](http://equilibrium1967.drivehq.com/StarShine/Ramsus1.jpg)
Velomobiel in snelheid 50x70 cm
Meer schilderijen beschikbaar
Voor info, mail: ramsus72@yahoo.nl (mocht mail niet aankomen, neem contact op met de ligfietsvereniging)
Goedenavond Ramsus, welkom op dit forum.
Leuk om je hier ook tegen te komen.
Een paar jaar geleden reden we mee met de Appelflappentocht.
Ik een klein stukje met een Handbike.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike