Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfiets& PDF's??
#1
Ik heb een paar jaargangen Ligfiets& in de kast staan.
Wegens ruimtegebrek wil ik ze weggooien, maar toch weer niet.
Zijn er ook PDF bestanden van Ligfiets& beschikbaar?
Die nemen wat minder ruimte in.
Antwoord }
Bedankt door:
#2
Met een scanner en wat geduld heb je zó een paar jaargangen Ligfiets& als PDF Smile
Antwoord }
Bedankt door:
#3
Hoewel dat officieel niet zomaar mag, natuurlijk; "niets uit deze uitgaven mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming..."

Maar zijn de PDF-bestanden niet vrij beschikbaar voor leden, op een afgesloten deel van de site? Ik ben zelf geen lid, maar wel lid van een ander type vereniging waar de PDF-bestanden van de gedrukte periodieken ook online beschikbaar zijn voor leden.
Antwoord }
Bedankt door:
#4
Helaas, ze zijn niet beschikbaar. Dit komt omdat we voor sommige foto's alleen toestemming hebben voor publicatie op papier en niet voor publicatie online.

Wel beschikbaar online: EuSupino: https://ehpva.org/emagazine/
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Hoekie
#5
(27-Aug-2021, 10:28 PM)Lopopodium schreef: Hoewel dat officieel niet zomaar mag, natuurlijk; "niets uit deze uitgaven mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming..."

Maar zijn de PDF-bestanden niet vrij beschikbaar voor leden, op een afgesloten deel van de site? Ik ben zelf geen lid, maar wel lid van een ander type vereniging waar de PDF-bestanden van de gedrukte periodieken ook online beschikbaar zijn voor leden.

Je mag voor eigen gebruik en/of studie een kopie maken (de zogeheten thuiskopie). Dat geldt voor muziek en films, maar ook voor boeken en tijdschriften.

Op het moment dat je die PDFjes gaat delen met anderen is het pas strafbaar.
Antwoord }
Bedankt door:
#6
omdat ik ga verhuizen ga ik ze nu toch maar weggooien, tenzij iemand ze wil komen ophalen, 2007-6 tot 2012-6
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#7
Zet ze anders op marktplaats. Daar is vast ook een liefhebber te vinden die ze wel voor gratis wil ophalen.

(Moet ik ook eens doen met mijn bladen van Eigen Huis)
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
#8
(24-Nov-2023, 09:25 PM)gpolder schreef: omdat ik ga verhuizen ga ik ze nu toch maar weggooien, tenzij iemand ze wil komen ophalen, 2007-6 tot 2012-6

Je heb een berichtje van mij in je persoonlijk inbox.

Groetjes,
Raymond
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Sharing my Shein discount code 2547G2K t...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:57 AM
Sharing my Shein discount code Y44R834 t...
Recumbent bicycle an...anvi032411 — 09:54 AM
Just saved 50% on Shein with this code 2...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:53 AM
Just saved 50% on Shein with this code Y...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:52 AM
2547G2K: Shein Free Shipping Code 2026 +...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:50 AM
Shein free shipping + 50% off (first ord...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:49 AM
Working Shein Coupon Code 2547G2K (Updat...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:48 AM
Working Shein Coupon Code Y44R834 (Updat...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:47 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM