|
SL in Grou
|
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15401
12136 x bedankt in 5708 berichten
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 2.359
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8681
3901 x bedankt in 1804 berichten
19-Nov-2024, 08:08 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-Nov-2024, 08:10 PM door Hoekie.)
Berichten: 410
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 668
1096 x bedankt in 401 berichten
En voor de mensen die gewoon via marktplaats willen kijken: https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...an-mk-6-sl
Berichten: 920
Topics: 49
Lid sinds: Sep 2021
Bedankt: 1249
2714 x bedankt in 871 berichten
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4573
5279 x bedankt in 3446 berichten
Wat een hoop aandacht voor deze ene fiets
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 1.276
Topics: 29
Lid sinds: Jul 2021
Bedankt: 820
2644 x bedankt in 1200 berichten
(20-Nov-2024, 02:57 PM)Hardloper schreef: Wat een hoop aandacht voor deze ene fiets
Kunnen wij er wat aan doen dat je niet van witte fietsen houdt?
Berichten: 1.094
Topics: 7
Lid sinds: Jun 2023
Bedankt: 2
2115 x bedankt in 1063 berichten
Volgens mij staat hij nog niet op facebook marketplace :p
leuk ding, vind hem super stoer met die racekap. vraag me af of ik in DF kan betalen in plaats van euro's
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15401
12136 x bedankt in 5708 berichten
20-Nov-2024, 03:28 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-Nov-2024, 03:29 PM door 365cycle.)
(20-Nov-2024, 03:14 PM)Gideonaut schreef: vraag me af of ik in DF kan betalen in plaats van euro's  Denk het niet. Een Milan verkoopt in Duitsland veel beter dan een DF, want ze zijn sneller in een rechte lijn.
DF XL staan daar veel langer dan een nette SL.
Daarnaast heb ik je maar 1x vluchtig gezien, maar volgens mij ben je forser in je schouders dan ik, en als dat klopt denk ik niet dat je in een SL past.
Ik kan het mis hebben, maar even checken voor je zomaar ruilt is de moeite.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 1.094
Topics: 7
Lid sinds: Jun 2023
Bedankt: 2
2115 x bedankt in 1063 berichten
Volgens mij pas ik net niet in een SL idd, bij de Waw was het al proppen en nu bij de DF het instapgat :p
Maar mooi is die wel!
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15401
12136 x bedankt in 5708 berichten
(20-Nov-2024, 03:49 PM)Gideonaut schreef: Volgens mij pas ik net niet in een SL idd, bij de Waw was het al proppen en nu bij de DF het instapgat :p
Maar mooi is die wel! Een Milan SL is volgens mij vooral om je benen een stuk krapper dan een WAW.
En mooi zijn ze zeker
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 34
Topics: 0
Lid sinds: Sep 2024
Bedankt: 1
48 x bedankt in 33 berichten
Ik had die advertentie gewoon tussen de ligfietsen neergezet, want ook al ben ik er te lang voor ik ga niet tussen de overige zoeken als ik op zoek zou zijn naar een VM
Berichten: 1.094
Topics: 7
Lid sinds: Jun 2023
Bedankt: 2
2115 x bedankt in 1063 berichten
(22-Nov-2024, 12:03 AM)_Peter schreef: Ik had die advertentie gewoon tussen de ligfietsen neergezet, want ook al ben ik er te lang voor ik ga niet tussen de overige zoeken als ik op zoek zou zijn naar een VM
Kan zijn dat hij dat niet eens heeft gezien, marktplaats kiest vaak een passende categorie gebaseerd op de foto's. En aan de andere kant, het weert de gebruikelijke tokkies een beetje, anders zit meneer met 20+ berichten van: voor 100,- kom ik hem morgen ophalen!
Volgens mij is de Duitse forum genoeg om een Milan de deur uit te krijgen, binnen een zucht zijn ze verkocht, maakt niet uit hoe oud of wat voor een staat ze in verkeren.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3516
10915 x bedankt in 5192 berichten
(20-Nov-2024, 02:57 PM)Hardloper schreef: Wat een hoop aandacht voor deze ene fiets
Tja, dat is nou wat er gebeurt met ligfietsers als ze een echt mooie en spectaculaire velomobiel zien.
Gaat onbewust en dus weet je dat het klopt
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 1.013
Topics: 51
Lid sinds: May 2022
Bedankt: 9
2438 x bedankt in 948 berichten
(22-Nov-2024, 09:53 AM)Wim -de roetsende schreef: (20-Nov-2024, 02:57 PM)Hardloper schreef: Wat een hoop aandacht voor deze ene fiets
Tja, dat is nou wat er gebeurt met ligfietsers als ze een echt mooie en spectaculaire velomobiel zien.
Gaat onbewust en dus weet je dat het klopt  Ik vind de meeste VM's niet perse mooi, maar deze ziet er inderdaad wel heel strak uit!
Berichten: 516
Topics: 3
Lid sinds: Jan 2024
Bedankt: 1567
1168 x bedankt in 509 berichten
(22-Nov-2024, 12:23 AM)Gideonaut schreef: (22-Nov-2024, 12:03 AM)_Peter schreef: Ik had die advertentie gewoon tussen de ligfietsen neergezet, want ook al ben ik er te lang voor ik ga niet tussen de overige zoeken als ik op zoek zou zijn naar een VM
Kan zijn dat hij dat niet eens heeft gezien, marktplaats kiest vaak een passende categorie gebaseerd op de foto's. En aan de andere kant, het weert de gebruikelijke tokkies een beetje, anders zit meneer met 20+ berichten van: voor 100,- kom ik hem morgen ophalen!
Volgens mij is de Duitse forum genoeg om een Milan de deur uit te krijgen, binnen een zucht zijn ze verkocht, maakt niet uit hoe oud of wat voor een staat ze in verkeren.
Toch bijna de 60 uur etalagetijd aangetikt op het Duitse forum, maar deze SL lijkt van Grou naar Polen te gaan.
En dat terwijl er nog ietwat werd gehaarkloofd of het nou eem MK5 of MK6 betrof...
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje' - Milan SL2 'Yellow Submarine'
Berichten: 2.359
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8681
3901 x bedankt in 1804 berichten
..en heeft een Snoek-L besteld. Vandaar dat ie ook op de velomobiel.nl site stond..
Berichten: 111
Topics: 5
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 0
173 x bedankt in 70 berichten
Berichten: 761
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 385
2568 x bedankt in 764 berichten
Blijven prachtige fietsen, die Milans.
En dat zeg ik als SnoekL eigenaar...!
|
Gebruikers die dit topic lezen:
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|