|
Happy nieuwhier!
|
Berichten: 7.127
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15402
12138 x bedankt in 5709 berichten
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 1.870
Topics: 45
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 3096
2696 x bedankt in 981 berichten
Voor de zekerheid kijk ik nog even op de buienradar. Eerst een zucht. Ik moet scrollen om voorbij de reclame te komen van de oudejaarsloterij. Dat is zo 2024… Ik heb pak en beet zo’n 2 en half uur, en dan vult de neerslaggrafiek zich met blauwe streepjes. Ach en wat dan nog. De wind zit in het zuidwesten dus ga ik die kant maar op. Zonder plannen zonder route. Met handschoenen. Ik ga. De wind waait best, het is even wennen. Ik heb het hele jaar de fiets nog niet aangeraakt. Het pad naar het paradijs is niet geplaveid met goede voornemens maar met goede daden. Een duivengrijze massa aan wolken overspant de hemel. Ik probeer op onbekend terrein te komen. Een lichte flank maak ik mee van dat gevoel op de boerenlandwegen rondom Piksen, en doet me verlangen naar meer. Een paar Jack Russels keffen me het fietspad over. Wat kerstverlichting brandt dof in de tuinen. Roest vreet een oude tractor op die langs de kant staat. Een vrouw wenst me heel vriendelijk een gelukkig nieuwjaar. Bij mij komt er een vaag gemompel achter de sjaal vandaan. Dat had vriendelijker gekund. Maar ik word altijd licht chagrijnig van dat laat opblijven. Het fietspaadje langs de Regge stemt me milder en vrolijker. Het bruine kabbelende water geeft me rust en ik geniet.
De straten verderop in Hellendoorn ligt nog rode papierresten van het vuurwerk. De terugweg besluit ik het tochtje via Marle. Lekker met de wind in de rug. Zo’n nieuw jaar voelt aan als een lege bladzijde vol kansen en mogelijkheden binnen de randen van de gezondheid die mij en het gezin thuis worden gegeven. Ik ben blij dat ik mij nu in Daarlerveen me zo thuis kan voelen. Alle goeds, gezondheid en liefde voor 2025 gewenst allemaal.
Bedankt door: Thijs OO , Hardloper , LigfietsWilsum , Pphaan34 , gideon , Tijanus , martinR , Willeke_IGKT , Lig-hen , 365cycle , De tovenaar , PieterTrapt
Berichten: 4.058
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4573
5281 x bedankt in 3447 berichten
Ook vanaf hier de beste wensen voor jullie allemaal.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 1.013
Topics: 51
Lid sinds: May 2022
Bedankt: 9
2438 x bedankt in 948 berichten
(01-Jan-2025, 12:46 PM)Fietsbennie schreef: Ik heb het hele jaar de fiets nog niet aangeraakt.
Mooi dat je weer even de tijd hebt gevonden om te fietsen. Je zal niet veel volk zijn tegengekomen denk ik.
Berichten: 7.449
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3517
10922 x bedankt in 5197 berichten
Berichten: 2.550
Topics: 14
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 1340
5038 x bedankt in 2389 berichten
Ik heb mijn fiets ook het hele jaar nog niet aangeraakt, maar je stukje motiveert me wel om vanmiddag toch even een rondje te maken, ondanks de gure wind. Mooi stukje weer Bennie!
Berichten: 2.821
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4361 x bedankt in 2398 berichten
01-Jan-2025, 06:09 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Jan-2025, 07:45 PM door ZoefZoef.)
(01-Jan-2025, 01:11 PM)Bob Hagendijk schreef: (01-Jan-2025, 12:46 PM)Fietsbennie schreef: Ik heb het hele jaar de fiets nog niet aangeraakt.
Mooi dat je weer even de tijd hebt gevonden om te fietsen. Je zal niet veel volk zijn tegengekomen denk ik. Heb dit jaar al 3 fietsen aangeraakt.
De questxs, de roets en een rechtop fiets. Aangeraakt, dus nog niet op gereden
Berichten: 448
Topics: 29
Lid sinds: Sep 2023
Bedankt: 1648
965 x bedankt in 428 berichten
Mooi stukkie, Fietsbennie!
Lig: Taifun (2x20"), Furai (2x24") | Fixie: OnOne (2x28") | Vouw: Dahon Bullhead (2x20")
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|