ligfietsers.nl
Milan 4.2 - Afdrukversie

+- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl)
+-- Forum: Ligfietsers (https://ligfietsers.nl/forum-3.html)
+--- Forum: Velomobielen (https://ligfietsers.nl/forum-8.html)
+--- Topic: Milan 4.2 (/thread-3729.html)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6


RE: Milan 4.2 - Arend-Jan - 21-Jun-2026

Leuk lamineerklusje...
[Afbeelding: IMG-20260621-133419-C.jpg]
En de kritische Wink  maar minstens even schattige  Big Grin  QC inspectie
[/url][url=https://ibb.co/vtbDtp1][Afbeelding: IMG-20260621-133707.jpg]


RE: Milan 4.2 - Willeke_IGKT - 21-Jun-2026

(21-Jun-2026, 01:46 PM)Arend-Jan schreef: Leuk lamineerklusje...
https://i.ibb.co/6RrK2R78/IMG-20260621-133419-C.jpg
QC inspectie
https://i.ibb.co/bjFk5Gkk/IMG-20260621-133707.jpg

Het kan aan mijn connectie liggen maar ik zie de foto's niet. Iets met toestemming.
De oudere foto's komen wel gewoon door.


RE: Milan 4.2 - Arend-Jan - 21-Jun-2026

Bedankt, weet niet waar het mis ging, maar nu zou het wel moeten werken..?


RE: Milan 4.2 - Willeke_IGKT - 21-Jun-2026

Nu wel te zien en die tweede foto is niet alleen schattig maar geeft ook interesse aan en ik denk dat zij vooral achterin komt.


RE: Milan 4.2 - Wim -de roetsende - 21-Jun-2026

(21-Jun-2026, 03:29 PM)Arend-Jan schreef: Bedankt, weet niet waar het mis ging, maar nu zou het wel moeten werken..?

Ik zie de foto's nog steeds niet.


RE: Milan 4.2 - Bobslee - 21-Jun-2026

(21-Jun-2026, 05:24 PM)Wim -de roetsende schreef:
(21-Jun-2026, 03:29 PM)Arend-Jan schreef: Bedankt, weet niet waar het mis ging, maar nu zou het wel moeten werken..?

Ik zie de foto's nog steeds niet.

Klopt Wim, ik kan ze ook niet zien, er is registratie vereist volgens de tekst.............


RE: Milan 4.2 - Arend-Jan - 22-Jun-2026

Even kijken of dit werkt.
De schattigste kwaliteitsinspectie ooit: 
[Afbeelding: full]


RE: Milan 4.2 - 365cycle - 22-Jun-2026

Anonimised by Milan 4.2 Smile


RE: Milan 4.2 - Jeroen S - 22-Jun-2026

Mooi als ze mee komen kijken. Hier is wel de ervaring dat een roze fase gevolgd werd door zeer resolute alles behalve roze fase.


RE: Milan 4.2 - Arend-Jan - 24-Jun-2026

Update bij de buren
https://www.velomobilforum.de/forum/index.php?threads/my-carbon-milan-4-2-build.79836/post-1899737

Montagepunten voor de achtervering zitten er nu heel veel beter in, heb weer wat onderdelen gemaakt en ben langs vm.nl gereden voor kettingbuis en twee nieuwe kettingrollen.


RE: Milan 4.2 - Jeroen S - 24-Jun-2026

Het is een enorme klus maar stapje voor stapje kom je er wel. Steeds weer een nieuwe stap vooruit.


RE: Milan 4.2 - Arend-Jan - 25-Jun-2026

Jaaaaa, dit is cool, ik kan nu dus thuis zelf draadfrezen.
De luchtshocks hebben M28x1 draad, en ga daar maar eens een tapje voor zoeken..
Maar, als je dan toch een CNC hebt staan, dan kan je ook schroefdraad snijden!

https://www.velomobilforum.de/forum/index.php?threads/my-carbon-milan-4-2-build.79836/post-1899886