![]() |
|
Milan 4.2 - Afdrukversie +- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl) +-- Forum: Ligfietsers (https://ligfietsers.nl/forum-3.html) +--- Forum: Velomobielen (https://ligfietsers.nl/forum-8.html) +--- Topic: Milan 4.2 (/thread-3729.html) |
RE: Milan 4.2 - Arend-Jan - 21-Jun-2026 Leuk lamineerklusje... ![]() En de kritische maar minstens even schattige QC inspectie[/url][url=https://ibb.co/vtbDtp1]
RE: Milan 4.2 - Willeke_IGKT - 21-Jun-2026 (21-Jun-2026, 01:46 PM)Arend-Jan schreef: Leuk lamineerklusje... Het kan aan mijn connectie liggen maar ik zie de foto's niet. Iets met toestemming. De oudere foto's komen wel gewoon door. RE: Milan 4.2 - Arend-Jan - 21-Jun-2026 Bedankt, weet niet waar het mis ging, maar nu zou het wel moeten werken..? RE: Milan 4.2 - Willeke_IGKT - 21-Jun-2026 Nu wel te zien en die tweede foto is niet alleen schattig maar geeft ook interesse aan en ik denk dat zij vooral achterin komt. RE: Milan 4.2 - Wim -de roetsende - 21-Jun-2026 (21-Jun-2026, 03:29 PM)Arend-Jan schreef: Bedankt, weet niet waar het mis ging, maar nu zou het wel moeten werken..? Ik zie de foto's nog steeds niet. RE: Milan 4.2 - Bobslee - 21-Jun-2026 (21-Jun-2026, 05:24 PM)Wim -de roetsende schreef:(21-Jun-2026, 03:29 PM)Arend-Jan schreef: Bedankt, weet niet waar het mis ging, maar nu zou het wel moeten werken..? Klopt Wim, ik kan ze ook niet zien, er is registratie vereist volgens de tekst............. RE: Milan 4.2 - Arend-Jan - 22-Jun-2026 Even kijken of dit werkt. De schattigste kwaliteitsinspectie ooit: RE: Milan 4.2 - 365cycle - 22-Jun-2026 Anonimised by Milan 4.2
RE: Milan 4.2 - Jeroen S - 22-Jun-2026 Mooi als ze mee komen kijken. Hier is wel de ervaring dat een roze fase gevolgd werd door zeer resolute alles behalve roze fase. RE: Milan 4.2 - Arend-Jan - 24-Jun-2026 Update bij de buren https://www.velomobilforum.de/forum/index.php?threads/my-carbon-milan-4-2-build.79836/post-1899737 Montagepunten voor de achtervering zitten er nu heel veel beter in, heb weer wat onderdelen gemaakt en ben langs vm.nl gereden voor kettingbuis en twee nieuwe kettingrollen. RE: Milan 4.2 - Jeroen S - 24-Jun-2026 Het is een enorme klus maar stapje voor stapje kom je er wel. Steeds weer een nieuwe stap vooruit. RE: Milan 4.2 - Arend-Jan - 25-Jun-2026 Jaaaaa, dit is cool, ik kan nu dus thuis zelf draadfrezen. De luchtshocks hebben M28x1 draad, en ga daar maar eens een tapje voor zoeken.. Maar, als je dan toch een CNC hebt staan, dan kan je ook schroefdraad snijden! https://www.velomobilforum.de/forum/index.php?threads/my-carbon-milan-4-2-build.79836/post-1899886 |