ligfietsers.nl
Vandaag ben ik blij omdat..... - Afdrukversie

+- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl)
+-- Forum: Algemeen (https://ligfietsers.nl/forum-1.html)
+--- Forum: Hangplek (https://ligfietsers.nl/forum-13.html)
+--- Topic: Vandaag ben ik blij omdat..... (/thread-119.html)



RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Lopopodium - 19-Mar-2024

We willen natuurlijk wel even een fotootje zien!


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - 365cycle - 19-Mar-2024

fijne ritten toegewenst Bart!
Het is in ieder gevla topweer, en daar ben ik blij om Big Grin


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Gideonaut - 19-Mar-2024

ik heb een luxe tekentablet weten te bemachtigen en ik heb zo'n lol met schetsen dat van het een het ander kwam en nu heb ik m'n eigen kapje ontworpen voor de Waw Big Grin

[Afbeelding: fin.png]
De dashcam cameratjes boven en de lampjes onder!


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Bart Verbeek - 20-Mar-2024

(19-Mar-2024, 08:35 PM)Lopopodium schreef: We willen natuurlijk wel even een fotootje zien!

[Afbeelding: IMG-20240320-093402.jpg]

[Afbeelding: IMG-20240320-093426.jpg]

[Afbeelding: IMG-20240320-093439.jpg]

[Afbeelding: IMG-20240320-093508.jpg]


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Lig-hen - 20-Mar-2024

Zie ik daar op de vierde foto nou een handige oplossing voor paraplu- en stokachtigen?


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Bart Verbeek - 20-Mar-2024

(20-Mar-2024, 03:27 PM)Lig-hen schreef: Zie ik daar op de vierde foto nou een handige oplossing voor paraplu- en stokachtigen?

Klopt, ik had nog wat PVC pijp liggen.

[Afbeelding: IMG-20240320-143017.jpg]

[Afbeelding: IMG-20240320-143030.jpg]


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - ZoefZoef - 20-Mar-2024

Kijk eens naar buiten..daarom ben ik blij vandaag.


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Bart Verbeek - 20-Mar-2024

(20-Mar-2024, 03:45 PM)ZoefZoef schreef: Kijk eens naar buiten..daarom ben ik blij vandaag.

Je houdt van regen?


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - ZoefZoef - 20-Mar-2024

(20-Mar-2024, 03:46 PM)Bart Verbeek schreef:
(20-Mar-2024, 03:45 PM)ZoefZoef schreef: Kijk eens naar buiten..daarom ben ik blij vandaag.

Je houdt van regen?

Soms wel, maar meer van blauwe luchten met een zonnetje erbijWink


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Fietsbennie - 20-Mar-2024

Gefeliciteerd Bart met je aanwinst. Veilige kilometers gewenst.
Hoe is het met je conditie?


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Bart Verbeek - 20-Mar-2024

(20-Mar-2024, 04:46 PM)Fietsbennie schreef: Gefeliciteerd Bart met je aanwinst. Veilige kilometers gewenst.
Hoe is het met je conditie?

Die is non existent.

Drie stappen vooruit en twee achteruit. Daarna moet ik uitrusten omdat ik vijf stappen heb gezet.


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Lig-hen - 20-Mar-2024

Bart:  Die is non existent

Waardeloos is dat. Het spijt me voor je dat het zo beroerd gaat.


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - datakneder - 21-Mar-2024

ik een nieuwe ketting erop heb gelegd. En daarbij ook even wat aanpassingen gedaan aan de zelf geknutselde kettingbeschermer, omdat die soms tegen de klapperende ketting kwam. Het geheel is nu geruisloos en ik heb zelfs de indruk dat ik er sneller mee ga. (De oude ketting was ook ver op moet ik zeggen.)


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Jeroen S - 21-Mar-2024

Ik ben blij omdat ik vanmorgen op tijd bedacht dat de weg afgesloten is, en dus netjes een andere route heb gepakt die met de velomobiel ook te doen is. Ik stond dus niet voor een roodwit hekje met met te weinig ruimte voor een draai. Wel weet ik weet waarom ik die route liever niet rijdt., Het is erg slecht wegdek, en een stuk slechte klinkers. Op de terugweg maar even gesmokkeld. Ze waren al weer weg, en ik kon vast even over het nieuwe asfalt. Dat gaat de goede kant op.


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Willeke_IGKT - 24-Mar-2024

Vandaag ben ik blij dat ik toch maar ben gaan fietsen.
Ik probeer 100 km per week te rijden en de plannen voor de rest van de week zouden dat moeilijk maken. De 50 km vandaag gaan het wel mogelijk maken.

Ook ben ik blij dat de schuimkap nog in de fiets lag, ondanks de wind.
Bij het parkeren had ik er op gelet dat ik alle 5 klittenbanden vastgezet had en dat de kleine kap goed vast zat aan de grote kap en onder de nekrol.
Toen ik terug kwam lag de grote kap los schuin in de fiets en de kleine kap lag er schuin op. Ook was er geen water in de fiets, ondanks de buien terwijl ik mijn boodschap deed.
Ik verdenk een nieuwschierig kind dat geschrokken is toen de kap wegzakte.


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - martinus - 24-Mar-2024

'k op het laatste moment eraan dacht dat een (race)fietsenzaak de laatste dag had ivm opheffing en duaardoor3 stuks 6-speed Sachs Maillard cassette's heb kunnen bemachtigen die beginnen met 12 tanden ipv 14 voor m'n 438 Flevovelg en een Dura Ace voorvelgrem voor de Dries Baron.


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Fietsbennie - 25-Mar-2024

Het op mijn werk niet helemaal onopgemerkt is gebleven dat ondergetekende inmiddels een kaarsje meer mag uitblazen vandaag.

[Afbeelding: IMG20240325155926.jpg]


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - ZoefZoef - 25-Mar-2024

Gefeliciteerd dan maar!


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Gideonaut - 25-Mar-2024

Gefelicifietst! 


Een budget velo zat er helaas niet in dus ik ben creatief te werk gegaan met mn lasapparaat, ik heb er niet veel vertrouwen in maar het leek mij een heel slim idee in het begin. We zullen zien. 

[Afbeelding: DSC-6944.jpg]

Ik heb van 2 boutjes 1 langere bout gemaakt, ondanks dat het een beetje scheef is gelast past het precies. Zolang die niet breekt is het probleem opgelost  Big Grin


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Tom Fekkes - 25-Mar-2024

(25-Mar-2024, 05:04 PM)Fietsbennie schreef: Het op mijn werk niet helemaal onopgemerkt is gebleven dat ondergetekende inmiddels een kaarsje meer mag uitblazen vandaag.

[Afbeelding: IMG20240325155926.jpg]

Gefeliciteerd!!!


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Lig-hen - 25-Mar-2024

Gefeliciteerd Fietsbennie


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - DanceRaven - 25-Mar-2024

Gefeliciteerd!



Vandaag ben ik blij omdat ik heerlijk heb zitten brommeren door de Eendragtspolder! Precies lekker surfen op de endorfine.
Tijdens nog een open ligger tegengekomen, en de (?) witte Quest van de RotteRijders, maar dat hoort natuurlijk in dat andere draadje.


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Bob Hagendijk - 25-Mar-2024

Gefeliciteerd fietsbennie! Dat plaatje van guust flater is trouwens erg leuk, die ga ik opzoeken en komt vast nog een keer van pas!


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Jeroen S - 25-Mar-2024

Bennie gefeliciteerd met de verjaardag en Gideon gefeliciteerd met de oplossing. Knap bedacht.

Ik ben blij dat ik de afgesloten bordjes voorlopig lijk te kunnen negeren. Het is nog niet helemaal klaar maar af genoeg om prima overheen te kunnen. Voor die 100 meter tot de volgende straat.

Verder ben ik blij omdat de Milan heel erg lekker loopt, vanmorgen extra snel vanwege gunstige wind, vanmiddag vanwege de warmte, of is het placebo effect, of beland ik in een snelheidsmanie? De conditie voelt nu niet bepaald fantastisch.


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Hardloper - 25-Mar-2024

@Fietsbennie  Gefeliciteerd applause En zelfs een plaatje van een ligfiets hebben ze. Is dat Guust Flater?


RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - Josligfiets - 25-Mar-2024

Gefeliciteerd @fietsbennie. Er zat toch wel een taart aan dat kaarsje vast?