Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is er mis met een DF?
#53
(25-Jul-2024, 04:39 PM)365cycle schreef: Ga je kijken wat er nú nieuw te koop is, dan kom je op:
1. DF XL
2. Tuna
3. Snoek L
4. Bülk Mk1
5. Bülk 4M/Urban
6. Quatrevelo
7. A9/M9/W9/W9s
8. Milan GT

De Quatrevelo is voorlopig gestaakt en of die inderdaad ooit weer hervat gaat worden, is nog maar de vraag.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#54
(23-Jul-2024, 01:41 PM)Rikkie schreef: Om onmiddellijk met de deur in huis te vallen: ik zie op de rijderslijst dat er zo'n 725 DF's verkocht zijn tot op heden, en nu valt dat zo goed als stil.
Wat is de verklaring hiervoor? 

Dit was de vraag van Rikkie.

(25-Jul-2024, 04:39 PM)365cycle schreef:
(25-Jul-2024, 11:00 AM)Wim -de roetsende schreef: En ook weer verkocht. Net zoals ik  Big Grin Tongue    

Het gaat er eigenlijk om of je er nu nog een keer eentje zou kopen? Dat is eigenlijk waar dit topic over gaat.

Ik heb het dan vooral over een nieuwe.

Ik heb 'm de tweede keer tweedehands gekocht. Voor het geld is het dan een hele goede fiets.
Vragen of ik een nieuwe zou kopen is eigenlijk een tikkeltje vals, ik zal uitleggen waarom ik dat vind.

Ik vind mijn vraag juist heel relevant in dit topic.

Rikkie vraagt zich af waarom de verkoop van nieuwe DF's is stilgevallen.

En daarom stel ik de vraag of je nu ook weer een nieuwe zou kopen.

Je antwoord is: Nee en je geeft daarna een goede uitleg.

Deze uitleg verklaart dus ook mede waarom de verkoop is stilgevallen.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Frutsel
#55
Klopt grotendeels Wim; het beantwoordt de vraag van Rikkie, maar niet de situatie. Wat ik namelijk vreemd vind is dat de mensen die eerder een DF kochten nu geen Tuna aan het kopen zijn.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
#56
(26-Jul-2024, 09:13 AM)365cycle schreef: Klopt grotendeels Wim; het beantwoordt de vraag van Rikkie, maar niet de situatie. Wat ik namelijk vreemd vind is dat de mensen die eerder een DF kochten nu geen Tuna aan het kopen zijn.

Daar ben ik ook zeer verbaasd over.

Ik las wel dat van de Duitse kant er veel negativiteit was over de 16" wielen.
Ik denk dat ICB daar erg last van heeft gehad qua verkoopcijfers.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#57
(26-Jul-2024, 10:00 AM)Wim -de roetsende schreef:
(26-Jul-2024, 09:13 AM)365cycle schreef: Klopt grotendeels Wim; het beantwoordt de vraag van Rikkie, maar niet de situatie. Wat ik namelijk vreemd vind is dat de mensen die eerder een DF kochten nu geen Tuna aan het kopen zijn.

Daar ben ik ook zeer verbaasd over.

Ik las wel dat van de Duitse kant er veel negativiteit was over de 16" wielen.
Ik denk dat ICB daar erg last van heeft gehad qua verkoopcijfers.

Dat is -op de papieren specs afgaand, ik heb nog niks anders gereden dan een Quest- ook mijn grootste vraagteken bij de Tuna. Leuk dat 349 een gangbare vouwfietsmaat is, maar 406 is dat ook, en bovendien de BMX standaard. Wetende hoe problematisch het is om aan rappe (of zelfs maar smalle) 451 bandjes te komen ben ik toch iets huiverig...
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#58
Ik denk dat we in de velomobiel wereld langzaam ook een beetje achter de marketing hypes aanhollen. De Bülk is veel beter als de Milan, kijk maar, op de youtube reportage hoeveel beter we hem hebben gemaakt. Ook de Alpha's zijn natuurlijk veel beter als de DF's. Maar daarvan is de versie voor heel grote mensen dan wel erg groot, waardoor de DF Xl dan weer een beter passend alternatief is. Groot met open wielkasten vindt je verder nergens meer.

In de praktijk vindt je dan veel genuanceerde berichten, ook hier van mensen die meerdere modellen gehad hebben en van ieder model de plus en min punten belichten. Daaruit haal ik dan dat bepaalde fietsen beter bij een bepaald gebruiksprofiel passen als andere. Het gaat niet zo zeer om goede of slechte fietsen, meer eerder wat het beste past bij jouw gebruiksgedrag. Zeker als verse Velomobilist heb je nog geen idee wat eigenlijk je gebruik zal zijn, en dat profiel kan snel veranderen. Zie b.v. Ben Parke die een winteroplossing zocht voor de koude winter en inmiddels zijn auto de deur uit heeft gedaan.

De DF is inmiddels 10 jaar oud. Behalve wat verbeteringen aan de techniek mbt besturing en stuurstangbevestiging is daar volgens mij niet heel veel aan verbeteringen te vermelden. De Hype is overgewaaid. Er zijn nieuwere coolere velomobielen te vinden.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#59
(26-Jul-2024, 10:00 AM)Wim -de roetsende schreef: Daar ben ik ook zeer verbaasd over.

Ik las wel dat van de Duitse kant er veel negativiteit was over de 16" wielen.
Ik denk dat ICB daar erg last van heeft gehad qua verkoopcijfers.
Klopt, ik was eerst ook sceptisch, maar zoals gezegd heb ik iets van 1100 km op de proefrij-Tuna gezet en behalve de vage indruk dat ik het onder sommige omstandigheden opmerkte aan iets minder comfort heb ik eigenlijk niet echt meegekregen dat ik op kleinere wieltjes reed.
Ik reed 'm zonder kap, met fris weer en tegenwind met 40,3 km/h van Dronten naar huis (130 km) - ook kleine wieltjes willen rollen Big Grin

(26-Jul-2024, 10:56 AM)Tijanus schreef: Dat is -op de papieren specs afgaand, ik heb nog niks anders gereden dan een Quest- ook mijn grootste vraagteken bij de Tuna. Leuk dat 349 een gangbare vouwfietsmaat is, maar 406 is dat ook, en bovendien de BMX standaard. Wetende hoe problematisch het is om aan rappe (of zelfs maar smalle) 451 bandjes te komen ben ik toch iets huiverig...
Volgens mij is 451 bij race BMX-en nog altijd gangbaar, 406 wordt meer voor stunten gebruikt.
Daarom zijn er in 451 ook nog best wel wat snelle bandjes te vinden zoals de Arisun XLR8 en de Tioga Fastr S-Spec (die trouwens wel héél snel lek gaat).
Aan de BMX 406 bandjes hebben we sowieso vrijwel nooit iets. Eén van de fijnste snelle die ik uit die wereld had was een 1.75" (43~44mm in de praktijk) die - om te kunnen stunten - hele hoge drukken aankon, tot 8 bar. Die band was ook echt snel onder de Milan, maar er is maar één batch van gemaakt want smalle BMX-banden zijn niet populair om mee te stunten. Het meeste mooie spul dat ik ze zie gebruiken is 2,4" of zelfs nog iets breder.
Vouwfietsmaten zijn dan handiger; er is belang om een vouwfiets een compromis van betrouwbaarheid, grip (ook op nat) en soepel rollen mee te geven. Daarvoor doen 349 en 406 beide goede zaken.

(26-Jul-2024, 11:03 AM)Jeroen S schreef: De DF is inmiddels 10 jaar oud. Behalve wat verbeteringen aan de techniek mbt besturing en stuurstangbevestiging is daar volgens mij niet heel veel aan verbeteringen te vermelden. De Hype is overgewaaid. Er zijn nieuwere coolere velomobielen te vinden.
Denk dat met name Ymte z'n roots op dit gebied niet helpen. Er is door de jaren heen behoorlijk wat verbeterd aan de DF. Als de oorspronkelijke ontwerper nog betrokken was geweest waren er vermoedelijk genoeg fans geweest die een DF <#50 ingeruild hadden voor een nieuwe, laat staan voor een Tuna. Ymte schreeuwt het (in dit opzicht helaas!) niet snel van de daken.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
#60
Ja, Ymte is erg bescheiden, maar in de wedstrijden doet hij, en de volgende generatie nog steeds mee voor de Podiumplekken met de Tuna of DF. Met een Quest of WAW ben je daarin naar mijn idee echt kansloos. Met een DF ben je zeker niet kansloos.

BMX bandjes zijn voor andere dingen gemaakt. Ik was erg blij met de KHe Mac 2 rolde prima, fantastische grip, comfort ook prima. ( had hem voor op een eigenbouw lowracer met extra veel bandruimte voor.) Maar die had niks aan antilek en was nog kwetsbaarder dan de 25mm IRC Roadlite. Een van de weinige bandjes die ik weg heb gedaan wegens gebrek aan lekbestendigheid, het was me echt te gek.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#61
Als je al een DF met pants heb, is het dan echt nodig om hem de deur uit te doen en een Tuna te kopen? is dat zo'n groot verschil in snelheid?
Ik vind de beperkte bandenkeuze ook een issue, ik heb zoveel 20 en 26 inch banden liggen, om dan ook nog 16 inch bandjes te verzamelen is een beetje zot. Maar om gelijk heel de velomobiel af te schijven is ook vreemd. Het lijkt mij nogal een marketing issue te zijn.

Niet zo heel lang geleden hadden we John Williams en Saukki die wekelijks filmpjes maakten maar beide zijn opeens poef verdwenen van het internet.
Vooral John van Veloads maakte unieke filmpjes over velo's in dagelijks gebruik.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#62
(26-Jul-2024, 12:36 PM)Gideonaut schreef: Niet zo heel lang geleden hadden we John Williams en Saukki die wekelijks filmpjes maakten maar beide zijn opeens poef verdwenen van het internet.
Vooral John van Veloads maakte unieke filmpjes over velo's in dagelijks gebruik.

Dat dacht is dus ook, maar Saukki had laatst weer een filmpje. Met een Bülk  Shy  
Ik vermoed dat hij die van Jan heeft gekregen om te promoten.

"It's not mine." zegt hij. Dus inderdaad van Jan.

Het eerste Bülk filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=i7oHXXnj2g8

Deze is al van 1 jaar geleden: https://www.youtube.com/watch?v=kxbECvGNaYY

11 maanden geleden: https://www.youtube.com/watch?v=9P7ORZsX02Q

1 jaar geleden: https://www.youtube.com/watch?v=kxbECvGNaYY 


Misschien moet ik ook maar eens filmpjes gaan maken  Big Grin Cool
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#63
Ik krijg de indruk dat Sauki / Sauli eigenlijk nooit meer met zijn e-Voyager /QV rijdt.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#64
(26-Jul-2024, 01:34 PM)Hardloper schreef: Ik krijg de indruk dat Sauki / Sauli eigenlijk nooit meer met zijn e-Voyager /QV rijdt.

Jawel hoor.

8 maanden geleden: https://www.youtube.com/watch?v=GcsPDKlO1cY


Dit is zijn laatste video: https://www.youtube.com/watch?v=u79pWUwsEms

Met de Bülk 2 weken geleden. Oh, hij heeft de Bülk nu ook gekocht van Jan zegt hij in dit filmpje.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#65
De Milan SL had hij ook gekregen, die heeft hij later via facebook verkocht, en hij heeft ook andere modellen getest en videos van gemaakt. Zelfde geld voor John, die is een tijdje dealer geweest voor de Milan?

Al denk ik niet dat het zo simpel is van hier is een GRATIS velomobiel, maak een filmpje aub Tongue
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#66
(26-Jul-2024, 01:38 PM)Wim -de roetsende schreef:
(26-Jul-2024, 01:34 PM)Hardloper schreef: Ik krijg de indruk dat Sauki / Sauli eigenlijk nooit meer met zijn e-Voyager /QV rijdt.

Jawel hoor.

8 maanden geleden: https://www.youtube.com/watch?v=GcsPDKlO1cY
Video is gedeeld op 23 mei 2023. Op 12 mei 2023 zie ik een ritje met zijn E-voyager. Op 16 mei 2023 zie ik de Bulk opduiken. Van de 11 ritten in juni 2023 zijn er 10 met de Bulk en eentje met de E-voyager. De maand 2x met de QV en de rest met de Bulk.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#67
(26-Jul-2024, 01:45 PM)Gideonaut schreef: Al denk ik niet dat het zo simpel is van hier is een GRATIS velomobiel, maak een filmpje aub Tongue

En weg is mijn hoop   Doh  -->   Cry
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#68
(26-Jul-2024, 01:45 PM)Gideonaut schreef: Al denk ik niet dat het zo simpel is van hier is een GRATIS velomobiel, maak een filmpje aub Tongue

Volgens mij kon je een Bulk met behoorlijke korting krijgen, mits je bereid met QR code rond te rijden. Andere ermee laat rijden en dat er x aantal via jou een Velomobiel kopen. Zo iets begreep ik vanuit de ambassadeurs gebeuren.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
#69
(26-Jul-2024, 01:46 PM)Hardloper schreef: Ik krijg de indruk dat Sauki / Sauli eigenlijk nooit meer met zijn e-Voyager /QV rijdt.

Simpel. Zonder de QV kan hij in de winter niet rijden.

Ik snap 'aannames' en 'ik krijg de indruk' niet. Wat hebben we daaraan?
En deze stelling in een DF topic. Volgens mij moeten moderators aan de slag...
Antwoord }
#70
Voor het verplaatst wordt: Saukki heeft zowel de Milan SL als de Bülk te leen gekregen van Jan, voor promotiedoeleinden.
Gezien de frequentie waarmee Saukki eerder content maakte was dat mijns inziens ook gewoon een slimme zet.

(26-Jul-2024, 11:57 AM)Jeroen S schreef: Ja, Ymte is erg bescheiden, maar in de wedstrijden doet hij, en de volgende generatie nog steeds mee voor de Podiumplekken met de Tuna of DF. Met een Quest of WAW ben je daarin naar mijn idee echt kansloos. Met een DF ben je zeker niet kansloos.
Denk dat je met een goed getunede Quest nog altijd knalhard kan rijden, zeker als dat een XS is. Zoveel zijn we helaas gewoon niet meer opgeschoten de laatste jaren; Wim Schermer reed in 2011 53,6 km/h gemiddeld op LEL, Daniel Fenn reed toen 60 met een behoorlijk extreme Evo Ks (voorloper van de DF). Tegenwoordig wordt de 60 nog altijd maar zelden geknakt; afgelopen jaar was een rare race, in 2022 won Ymte met 56,1 km/h in een DF met hosen en toerkap. Als ik de data van de afgelopen tijd bekijk is Ymte is nu nog altijd sterker dan Wim in 2011 was.

(26-Jul-2024, 11:57 AM)Jeroen S schreef: BMX bandjes zijn voor andere dingen gemaakt. Ik was erg blij met de KHe Mac 2 rolde prima, fantastische grip, comfort ook prima. ( had hem voor op een eigenbouw lowracer met extra veel bandruimte voor.) Maar die had niks aan antilek en was nog kwetsbaarder dan de 25mm IRC Roadlite. Een van de weinige bandjes die ik weg heb gedaan wegens gebrek aan lekbestendigheid, het was me echt te gek.
De KHE Mac 1.5 deed het vrij redelijk, reed daar niet idioot vaak lek mee. Dat was dus die heel rappe band die ik een tijd gebruikt heb onder de Milan Big Grin 

(26-Jul-2024, 12:36 PM)Gideonaut schreef: Als je al een DF met pants heb, is het dan echt nodig om hem de deur uit te doen en een Tuna te kopen? is dat zo'n groot verschil in snelheid?
De Tuna zou in theorie iets trager moeten zijn dan een DF met pants. In wedstrijdtrim scheelt het niet veel in de praktijk.

(26-Jul-2024, 12:36 PM)Gideonaut schreef: Ik vind de beperkte bandenkeuze ook een issue, ik heb zoveel 20 en 26 inch banden liggen, om dan ook nog 16 inch bandjes te verzamelen is een beetje zot.
Nu zeg je twee verschillende dingen: je argument ondersteunt niet dat de bandenkeus beperkt is, maar dat jij geen zin hebt om naast 559 en 406 ook nog 349 te gaan verzamelen. Heel begrijpelijk, vind ik ook irritant. Helaas ben ik zelf al gezegend met 622, 590, 584, 559, 540, 520 en 406, dus 349 kan er ook nog wel bij Tongue 

(26-Jul-2024, 12:36 PM)Gideonaut schreef: Maar om gelijk heel de velomobiel af te schijven is ook vreemd. Het lijkt mij nogal een marketing issue te zijn.
Dat denk ik idd ook.

(26-Jul-2024, 12:36 PM)Gideonaut schreef: Niet zo heel lang geleden hadden we John Williams en Saukki die wekelijks filmpjes maakten maar beide zijn opeens poef verdwenen van het internet.
Vooral John van Veloads maakte unieke filmpjes over velo's in dagelijks gebruik.
Klopt. Denk dat het aantal interessante filmpjes dat je over velomobiel rijden kan maken gewoon beperkt is, of je moet wel heel creatief gaan doen. Er is geen enorme markt die je probeert te paaien met nieuwe gadgets en het publiek is ook beperkter, dus je hebt minder aanvragen.

(26-Jul-2024, 12:53 PM)Wim -de roetsende schreef: Misschien moet ik ook maar eens filmpjes gaan maken  Big Grin Cool 
Topplan Wim!
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende
#71
(26-Jul-2024, 02:55 PM)365cycle schreef:
(26-Jul-2024, 12:53 PM)Wim -de roetsende schreef: Misschien moet ik ook maar eens filmpjes gaan maken  Big Grin Cool 
Topplan Wim!

Neem dan wel de Tuna / DF met hosen / VM.nl model als model voor je filmpjes. Zodat het vrijdag bericht weer gevuld kan worden met de NL velomobielen.

Hoe is eigenlijk de draaicirkel van de Tuna tov van de DF?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
#72
(26-Jul-2024, 05:19 PM)Hardloper schreef: Neem dan wel de Tuna / DF met hosen / VM.nl model als model voor je filmpjes. Zodat het vrijdag bericht weer gevuld kan worden met de NL velomobielen.

Hoe is eigenlijk de draaicirkel van de Tuna tov van de DF?

Tja, dan moet ik er wel eentje 'krijgen' natuurlijk  Big Grin
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
#73
(26-Jul-2024, 05:19 PM)Hardloper schreef: Hoe is eigenlijk de draaicirkel van de Tuna tov van de DF?

Vrijwel hetzelfde. Het hangt natuurlijk ook van de breedte van de banden af. Maar bij even brede banden is de draaicirkel vrijwel hetzelfde.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , Hardloper
#74
John Williams is/was handelaar die vertegenwoordiger voor de modellen die in de filmpjes voorkwamen.

Ik denk dat hij die modellen op dezelfde voorwaarden had als ICB en Velomobiel.nl, tenminste voor de modellen die ze niet zelf produceren.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
#75
(26-Jul-2024, 06:53 PM)mvdriel schreef:
(26-Jul-2024, 05:19 PM)Hardloper schreef: Hoe is eigenlijk de draaicirkel van de Tuna tov van de DF?

Vrijwel hetzelfde. Het hangt natuurlijk ook van de breedte van de banden af. Maar bij even brede banden is de draaicirkel vrijwel hetzelfde.

Dus de grote van de band doet niet zoveel 16" vs 20"?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#76
(26-Jul-2024, 07:43 PM)Hardloper schreef: Dus de grote van de band doet niet zoveel 16" vs 20"?

Jawel, want de Tuna heeft gesloten wielkasten. Een DF(XL) met de standaard Hosen (en naar binnengespaakte wielen) heeft een heel veel grotere draaicirkel.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#77
Behalve dan dat die 349 wielen verstopt zijn, en toch bereikbaar, en die 406 wielen naar buiten vrijwel oneindige ruimte hebben.
En die 349 altijd een fijne 35mm zijn.

Mark was me net voor Big Grin
Antwoord }
#78
(26-Jul-2024, 11:33 AM)365cycle schreef:
(26-Jul-2024, 10:56 AM)Tijanus schreef: Dat is -op de papieren specs afgaand, ik heb nog niks anders gereden dan een Quest- ook mijn grootste vraagteken bij de Tuna. Leuk dat 349 een gangbare vouwfietsmaat is, maar 406 is dat ook, en bovendien de BMX standaard. Wetende hoe problematisch het is om aan rappe (of zelfs maar smalle) 451 bandjes te komen ben ik toch iets huiverig...
Volgens mij is 451 bij race BMX-en nog altijd gangbaar, 406 wordt meer voor stunten gebruikt.
Daarom zijn er in 451 ook nog best wel wat snelle bandjes te vinden zoals de Arisun XLR8 en de Tioga Fastr S-Spec (die trouwens wel héél snel lek gaat).
Hier had ik kennelijk iets specifieker moeten zijn. Deze Arisun en Tioga zijn helaas niet smaller te krijgen dan 28mm. Dat past helaas net niet lekker in mijn Brammobiel (M5LR). Gelukkig maakt Schwalbe soms iets in 451-25 of 451-23 en heb ik (inmiddels) een stapeltje... (en achter is lekker 622, daar is de keuze waarlijk reuze).

Aan de andere kant, bij de Tuna zal de bandenkeus niet zo snel op de millimeter aankomen.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
KIWA track en trace systeem
Het is even on hol...ZoefZoef — 01:05 AM
KIWA track en trace systeem
De AXA lijkt verdach...Arno boogaart — 12:51 AM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Laat eventueel de te...Fietsbennie — 12:08 AM
KIWA track en trace systeem
Het is even on hold ...Hoekie — 11:37 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Wat bekendheid gener...Hoekie — 11:30 PM
De Waterlandse Liggers
Na een maand te hebb...GertBr — 11:07 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Bekendheid is ook ni...Bianca F — 10:54 PM
Hase pino verbouwing
Onze hase pino is al...blokdoorn — 10:02 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Nou ik denk eerder a...Hardloper — 02:43 PM
OBT 2024 Rotterdam
Als ik mee doe . Dan...Hardloper — 02:39 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Met zo'n voornemen m...Bob Hagendijk — 02:27 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Mooi forumpje dit :D365cycle — 02:07 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Niet alleen op Linke...365cycle — 02:04 PM
OBT 2024 Rotterdam
Voor stallers heb ik...365cycle — 01:54 PM
KIWA track en trace systeem
In een wielkast zou ...365cycle — 01:46 PM
KIWA track en trace systeem
Heb de vraag uitgeze...Arno boogaart — 12:58 PM
Het nieuwe wapen tegen fatbikes: de rol...
Iemand een Optima Ri...TimSch — 11:00 PM