Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De kogel is door de kerk (tromgeroffel)
#27
(31-Jul-2024, 03:28 PM)Hardloper schreef: ...
Maar bucovaina wat voor sturing heeft die Bülk?


Tiller stearing is het. Op zich had ik denk ik ook geen probleem gemaakt van tank steering al heb ik daar idd geen ervaring mee.
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT , 365cycle
#28
Hardloper, tiller stearing, oftewel de stuurstang tussen de knieën is de standaard in de Bülk, tank sturing is verkrijgbaar tegenwoordig maar volgens mij erg zeldzaam.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#29
(31-Jul-2024, 03:28 PM)Hardloper schreef: Nu verwacht ik dat Jan de body van de gecancelde QV gaat gebruiken voor de laatste QV order. 

Maar nu met vakantie zal de communicatie ook minder goed gaan

Dus als men straks verder gaat met het proces, dan komt er een verkeerde lak op de QV

Dit gaat ze dan weer in Roemenië minder leuk vinden. 

Bovenstaande uitspraken zijn echt allemaal aannames en veronderstellingen van jou. Dit is al eerder genoemd.

Je vult alles in voor iemand anders. Ik vind dit een vreemde manier van communiceren.

Wat is hier het doel van? Wat wil je hiermee bereiken? 


Het is prima om je mening op te schrijven, maar je vult in voor anderen hoe ze gaan reageren, wat ze gaan doen en hoe ze dat dan weer vinden.


Het is ook niet respectvol naar de bedrijfsvoering van Jan Wijnen. Jij veronderstelt hierboven dat ze op een onvoldoende wijze communiceren over vm-en die ze aan het bouwen zijn.

Heb je weleens gezien hoe Jan het daar in Roemenië allemaal georganiseerd heeft? Wat ik erover gehoord en gezien heb (filmpjes) zag er professioneel en goed georganiseerd uit.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , Hoekie
#30
(31-Jul-2024, 04:58 PM)Willeke_IGKT schreef: Hardloper, tiller stearing, oftewel de stuurstang tussen de knieën is de standaard in de Bülk, tank sturing is verkrijgbaar tegenwoordig maar volgens mij erg zeldzaam.
Klopt. Tankbesturing is een optie, en ziet er duidelijk uit als een add-on. Kost bijvoorbeeld een paar mm ruimte voor je bovenbenen.
De mijne had tillerbesturing, en dat hebben de meeste tot nu toe.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#31
Ik vind het maar een rare en onnodig ingewikkelde situatie Tongue Maar gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#32
(31-Jul-2024, 06:38 PM)Gideonaut schreef: Ik vind het maar een rare en onnodig ingewikkelde situatie Tongue Maar gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.

Ben ik helemaal met je eens Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#33
Je bent niet de eerste die na een tijdje QV besluit dat andere aspecten als de sterke kanten van de QV toch meer prioriteit hebben. Mogelijk wel de eerste die dat besluit voordat de fiets geleverd is. Voor twee vrij korte personen zou een gewone Snoek misschien ook wel een goede optie zijn. Maar goed er zijn inderdaad weinig negatieve berichten over de Bulk. Ik koop nog geen paar schoenen zonder ze te passen, maar goed ik heb zo'n 250 km enkele reis gereden om een gerepareerde schadevelomobiel te kopen die ik ook alleen maar op de foto had gezien. Terplekke wel een proefritje van een rondje om het bedrijven terrein gemaakt.

Het bespaart je wat onzekerheden, en er komt snel een nieuwe VM, en net als bij de QV zul je toch eerst moeten ervaren of ie bevalt. Ik kan het me wel voorstellen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 33 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn nieuwe Performer Highracer
Hoe bevallen de beid...Lopopodium — 11:16 PM
Hallo allemaal!
Ik stel mij graag ev...denman1710 — 11:11 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Probeer het, en je w...Lopopodium — 11:02 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
OK bedankt iederee...Wim -de roetsende — 11:01 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag ben ik deze ...kuŝbiciklo — 10:23 PM
Ervaringen met de Tuna
Als ik zo lees zal v...Hardloper — 10:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Mooi Wit is Niet...Hoekie — 09:52 PM
Heeft iemand een heflift in gebruik?
Ik vind de fiets t...Hoekie — 09:41 PM
Heeft iemand een heflift in gebruik?
Ik vind de fiets toc...Jeroen S — 09:37 PM
Medeliggers onderweg
Schijnbaar is da...Bob Hagendijk — 08:44 PM
Medeliggers onderweg
Schijnbaar is dat ...Josligfiets — 08:22 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Zie hierJosligfiets — 08:17 PM
DF269 - Verkocht
Vanmorgen weer gespo...Arend-Jan — 08:17 PM
Ervaringen met de Tuna
Ja, dat is ook preci...Arend-Jan — 08:15 PM
Medeliggers onderweg
En ik nu twee keer d...Arend-Jan — 08:13 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Ik krijg een déjà vu...Lopopodium — 08:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
He, sinds wanneer ...Fietsbennie — 08:02 PM