Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Overigens vind ik dit filmpje ook altijd wel mooi, met 1.90 in de Snoek
https://youtu.be/glznO9IqNcc?si=_GAntXiPM7mg9054
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
(27-Sep-2024, 08:00 PM)Boyd Maduro schreef: Overigens vind ik dit filmpje ook altijd wel mooi, met 1.90 in de Snoek
https://youtu.be/glznO9IqNcc?si=_GAntXiPM7mg9054

Is dit gewoon knap gemonteerd?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(27-Sep-2024, 08:08 AM)John1000 schreef: Schuimdeksel boven je knieen lijkt mij erg handig (ik neem aan dat je dan niet hoeft uit en in te stappen om deze aan te brengen).

Allert vertelde mij dat de Snoek-L een vlakkere wielkast heeft, doordat de zijkant van de fiets hoger is. Dit maakt een grotere wieluitslag mogelijk.

(09-Jun-2024, 08:49 PM)Arend-Jan schreef: De SnoekL is langer dan de Tuna. Maar de Tuna is ietsje hoger, je zit iets rechter op. Ik denk dat je in de SnoekL met lange benen iets makkelijker nog grote cranks kwijt kan, maar dat is slechts een inschatting.

Qua lengte kan ik (met korte cranks!) in een kleine Snoek. Alleen gaat het bij mn schouders gewoon niet... En dan had ik dat schuimdeksel ook echt niet boven m'n knieën mee kunnen nemen.

Wat is de cranklengte bij jou in je Snoek-L? Aan 140 mm moest ik wennen (leek wel hoger traptempo te veroorzaken, maar ik heb het niet gemeten).

Met open schouders en diep ademhalen zit ik klem in de Snoek. Het kan bij net aan. Echter door gebruik te maken van armsteunen kunnen de schouders meer naar voren (in een natuurlijke houding) worden geplaatst, waardoor je smaller wordt. Dit resulteert in voldoende schouderruimte voor mij.

Had jij ook dat de kuiten tegen de wielkasten aan kwamen? Ik ben wel nieuwsgierig wat jouw lengte en binnenbeenlengte zijn.

Het in- en uitstappen zal door het grotere instapgat en de verder liggende tunnel voor een Snoek-L ook wel gemakkelijker zijn, dan voor een Snoek.

Ik ben niet zo lang.. ben maar 1.82 met binnen beenlengte 85 of 86 geloof ik, schoenmaat 44/45.

Het probleem is dat ik relatief breed ben bij m'n schouders... 
Qua lengte past het wel (nét) maar ik moet mn schouders dan ongemakkelijk naar voren rollen en dan zit ik nog écht klem. Op een hobbelige weg is dat ook echt irritant want dan wordt je gewoon ruw heen en weer geschud. 

Of mn kuiten iets raakten; geloof van niet. Maar misschien is me dat niet opgevallen omdat ik al niet eens lekker kon ademen Tongue

Ik rij nu met 155mm cranks. Ik wilde nooit korte cranks, maar voor mijn QV-Limo wilde ik per se een MD en toen was het  kiezen tussen 155 en 175. Bij 175 gaat op echt lange ritten (200+) mijn rechter knie protesteren, dus ik koos kort. En voor de SnoekL heb ik dan maar hetzelfde gekozen.



(27-Sep-2024, 05:50 PM)Boyd Maduro schreef: Gezien ik relatief slank ben ga ik ervan uit dat je inderdaad bredere schouders hebt, ik heb schouderkussens (die schuimblokken, dikte weet ik niet zo uit mijn hoofd)

Jij bent niet relatief slank, jij moet douchen met je armen wijd om niet door het afvoerputje te verdwijnen  Big Grin
Antwoord }
Met mijn 171 cm en schoenmaat die rond de 42 zit. Zat ik gewoon klem met de Snoek. De Snoek L was er nog niet toen ik de eerste keer in Dronten was.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(27-Sep-2024, 08:58 PM)Arend-Jan schreef: Jij bent niet relatief slank, jij moet douchen met je armen wijd om niet door het afvoerputje te verdwijnen  Big Grin

thumb applause thumb applause thumb applause
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(27-Sep-2024, 08:04 PM)Wim -de roetsende schreef:
(27-Sep-2024, 08:00 PM)Boyd Maduro schreef: Overigens vind ik dit filmpje ook altijd wel mooi, met 1.90 in de Snoek
https://youtu.be/glznO9IqNcc?si=_GAntXiPM7mg9054

Is dit gewoon knap gemonteerd?

Simon / Sproessling is wel de man achter de Aldenhoven/24H videoverslagen, dus de middelen heeft hij wel. Maar hij schijnt daadwerkelijk een rondje of twee in de Snoek rondgeakkerd te hebben, en ook daadwerkelijk 1,90 te zijn. Hoe hij dat in de Snoek heeft gevouwen is dan vermoedelijk wel de 'knappe montage', en vermoedelijk strijdig met minstens 23 ARBO-richtlijnen.

Is Matthias Koenig niet een tikje groter dan Boyd en daarmee zo ongeveer de grootst bekende persoon die redelijk ergonomisch in een Snoek past?
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(27-Sep-2024, 10:58 PM)Tijanus schreef:  Hoe hij dat in de Snoek heeft gevouwen is dan vermoedelijk wel de 'knappe montage', en vermoedelijk strijdig met minstens 23 ARBO-richtlijnen.

Volgens mij weet ik het weer. 
Ooit heeft iemand mij dit verteld. 
Het schiet mij nu echt letterlijk net te binnen.

Hij reed toen zonder stoeltje. Met een plankje o.i.d. op de bodem.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Boyd Maduro , Willeke_IGKT , twilwel
Even een overzicht van personen tussen 1.71 en 1.82 meter met 140 mm cranks
in een Snoek:

Naam       lengte  been    schoen  schouder        schoenruimte    kuiten  passend
Hardloper 1.71                 42         zat klem                                               niet
Boyd         1.72    82         42         kussens         voor 150 mm                 wel
Wim          1.76    81         44         zat klem         te klein                          niet
John         1.78    83         43         net aan           net aan              vaak    kritisch
Arend-J    1.82    85         44         past niet                                               niet

Wim raakt met schoenen bovenkant en bodemplaat. John af en toe, ook soms knieen.
Boyd past goed, John past net aan.

Arend-Jan: raakten jouw schoenen en knieen niet de carroserie aangezien je
langer bent, langere benen en groter schoenmaat hebt dan ik heb?

Ik kon de Houtribdijk met een snelheid van 41 km/uur rijden (heen en terug, soms
iets zachter, soms iets harder, bij 22 graden Celsius). Ik heb op een normale
weg de 52 km/uur aangetikt en ik had de indruk dat er meer in zat. Ondanks dat
past de Snoek mij niet als een jas en zal ik de Snoek-L gaan proberen. 


Er zijn personen die met 130 mm cranks rijden: met deze korte cranks verwacht ik
goed te passen in de Snoek. Vermogen zal wel dalen en bij mij is optimaal 83/5=
166 mm.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Tijanus
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
39cm schouderbreedte  Doh 

Geen wonder dat ik niet pas met een schouderbreedte van 47cm.


Nou gaan natuurlijk je armen naar voren en dan worden je schouders 'iets minder breed' oftewel: je hebt iets minder ruimte voor je schouders nodig.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
En mijn schouders meten 52 cm, dus tsja.....
M'n knieën raakten bij hobbels de bovenkant (bij 140 cranks meen ik), qua schoenen ging het precies goed (zolang ik netjes trapte).


Met 41 kmu de Houtribdijk op en neer lukt mij met de QV-Limo met Lisa achterin ook prima trouwens  Big Grin
En als ik er voldoende zin in heb sprint ik hem naar de 60+  Cool
In Engeland op het WK reed ik een uur lang 45 gemiddeld, op dat circuit (met wat hoogteverschil erin!) en mét Lisa achterin  Big Grin

Dit zeg ik niet (alleen Tongue) om te pochen trouwens, maar bij 40 per uur zijn de aero-verschillen gewoon nog vrij klein.
Als je de 50 voorbij gaat wordt het wel echt duidelijk. Maar ook dan is het verschil tussen de kleine en grote Snoek nog niet zo groot. Net zoals tussen Milan SL en GT wordt dat verschil ook pas écht merkbaar bij serieus pittig tempo.

Matthias Koenig en ik zijn ongeveer even lang, maar we hebben niet dezelfde bouw
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(28-Sep-2024, 01:17 PM)Arend-Jan schreef: En mijn schouders meten 52 cm, dus tsja.....

Hoeveel ruimte heb jij bij de schouders dan in de Snoek-L?



Ik heb de maten in het filmpje genoteerd en de SL ook even op dezelfde manier gemeten. Ik zet ze hieronder even naast elkaar.
De MilanSL is namelijk wel een serieuze concurrent van de kleine Snoek.


Snoek Lengte 254 - Milan 273
Snoek Breedte 68 - Milan 70
Snoek Spoorbreedte 61 - Milan 60
Snoek Hoogte 64 - Milan 63 (kniebulten: 71)
Snoek Hoogte muts 78 - Milan 83
Snoek Instapgat L 61,5 - Milan 94,5
Snoek Instapgat breedte 38 - Milan 42
Snoek t.h.v. schouders 26 - Milan 30
Snoek in de vm (schouders) 39 - Milan 49
Snoek in de vm (stuur) 54,5 - Milan 60
Snoek tussen veerpoten op zithoogte 30 - Milan 36

Tabel lukte niet, dan maar zo.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
Ik raak beide kanten als ik diep inadem, eigenlijk net zoals het in de Milan GT was.

In een Quest, in m'n QV, in een Bülk en in de A9/W9 heb ik echt ruimte over.
Milan SL pas ik ook niet in, door m'n schouders... qua lengte past dat nog wél namelijk

De Snoek(/L) is wel echt stijver dan de Milan (SL/GT), dat merk je tijdens acceleratie en (dus) sprinten.
Maar je hebt gelijk: eenmaal op gelijke snelheid liggen die fietsen best dicht bij elkaar (al is de kleine Snoek wel écht sneller hoor). Youtuber HTlifestyle is een vriend van mij en hij is overgestapt van SL naar kleine Snoek en het is (voor mij pijnlijk) duidelijk

Mijn SnoekL is ook echt sneller dan mijn GT was. Zowel qua acceleratie als bij constante snelheid.
De GT was iets ruimer, en kunnen dikkere banden onder, en is praktischer door die instapklep en bagagevakken voor, maar iets minder snel.

Trouwens.....
Laten we de Tuna vooral niet vergeten (pas ik ook mákkelijk in).
Die doet echt weinig onder voor de SnoekL qua aero efficiënte en die sprint mogelijk nog iets beter.
En die is mega-praktisch door al die luikjes overal (daar ben ik wel jaloers op).
Antwoord }
(28-Sep-2024, 01:32 PM)Arend-Jan schreef: De Snoek(/L) is wel echt stijver dan de Milan (SL/GT), dat merk je tijdens acceleratie en (dus) sprinten.

Ik heb begrepen dat dit ook vooral komt door de efficiëntere aandrijving van de vm-en van velomobiel.nl doordat de ketting bovenlangs de tunnel gaat en er niet onderdoor/doorheen zoals bij de Milan, de Bülk en alle vm-en die zijn ontworpen door de heer DF.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Ja, wellicht. En er zal ook een paar kilo verschil tussen zitten (al heb ik de SnoekL nog niet eens gewogen!).
Ik zag de mast van de GT ook veel duidelijker zijwaarts pendelen (buigen/bewegen) dan bij de QV en SnoekL.

Dat is bij de nieuwere (mk7) natuurlijk wel beter dan de mijne was (mk5), dankzij die extra verstijving omhoog.
En in de mk7 zit ook een andere achterbrug dan in de mijne zat, wat minder squat zou moeten opleveren.
Antwoord }
(28-Sep-2024, 02:04 PM)Arend-Jan schreef: Dat is bij de nieuwere (mk7) natuurlijk wel beter dan de mijne was (mk5), dankzij die extra verstijving omhoog.
En in de mk7 zit ook een andere achterbrug dan in de mijne zat, wat minder squat zou moeten opleveren.

365cycle noemt ook vaak die beweging, maar ik heb nog nooit iets zien bewegen. Zelfs niet als ik fullpower wegrijd.
Dat komt natuurlijk niet in de buurt van jullie wattages, maar het is ook geen 100watt of zoiets.

Ik heb die extra versteviging er ook in zitten.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Ja, ik had die dus niet, die versteviging. HTlifestyle heeft die in zijn SL erin laten maken en vond dat wel een merkbare verbetering (maar de kleine Snoek is dan nog steeds fors sneller, zegt hij).

Ik kon het vanaf 250W al wel zien, vooral als je naar de bovenkant van het derailleurpookje kijkt.
Boven de ~500W zag ik het trouwens niet, omdat ik dan zelf niet meer keurig stil in de fiets kan liggen (dus 'alles' beweegt dan)  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Boyd Maduro , Cygnus
(28-Sep-2024, 01:17 PM)Arend-Jan schreef: In Engeland op het WK reed ik een uur lang 45 gemiddeld, op dat circuit (met wat hoogteverschil erin!) en mét Lisa achterin Big Grin

Dit zeg ik niet (alleen Tongue) om te pochen trouwens, maar bij 40 per uur zijn de aero-verschillen gewoon nog vrij klein.
Als je de 50 voorbij gaat wordt het wel echt duidelijk. Maar ook dan is het verschil tussen de kleine en grote Snoek nog niet zo groot.

Ik neem aan dat je met de QV-limo met een kap reed. Dat scheelt vermoedelijk
5 km/uur. Ik ben meer geinteresseerd in de snelheden die je met een Snoek en
je Snoek-L hebt gehaald. "Niet zo groot" zegt mij niet zoveel.

Dat ik met 41 km/uur de Houtribdijk heen en weer kon rijden, illustreert volgens
mij dat ik er wel in pas (net aan).

(28-Sep-2024, 10:50 AM)Wim -de roetsende schreef: 39cm schouderbreedte Doh

Geen wonder dat ik niet pas met een schouderbreedte van 47cm.

In het filmpje is de breedte van het instapgat 38 cm. Echter de rand om het
instapgat zou erbij moeten worden opgeteld. Met 38 cm zou ik een arm moeten
missen. Mijn schouderbreedte is tusen de 46 en 47 cm

Ik heb maar heel even in een Snoek-L gezeten. Bij de Snoek kon ik met hand
op de grond om achteruit te kunnen rijden. Bij de Snoek-L is die rand hoger.

Op de IJsselmeerdijk was er een (lage?) slagboom, waaronder ik net
onderdoor kon rijden. Met de 10 cm hogere Snoek-L zou dat niet zijn gelukt.

Meer bagagemogelijkheden en grotere cranks lijjkt mij wel een voordeel van
de Snoek-L
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
Schouders hebben gewrichten hè. Dan kan je ze smaller maken om in te stappen. ..... Rolleyes
Antwoord }
(02-Oct-2024, 08:18 AM)John1000 schreef: Ik neem aan dat je met de QV-limo met een kap reed. Dat scheelt vermoedelijk
5 km/uur. Ik ben meer geinteresseerd in de snelheden die je met een Snoek en
je Snoek-L hebt gehaald. "Niet zo groot" zegt mij niet zoveel.

Dat ik met 41 km/uur de Houtribdijk heen en weer kon rijden, illustreert volgens
mij dat ik er wel in pas (net aan).
Ik was behalve in een korte sprint sneller met m'n Milan GT dan met m'n Milan SL.

Kon gewoon niet comfortabel ademen en zitten in de SL, dat beperkt het duurvermogen gewoon.
Daarnaast kan je een verschil in snelheid tussen fietsen/tuning niet zomaar in km/h uitdrukken. Het is sterk afhankelijk van in hoe de wind staat en in hoeverre die grip op je krijgt (ook op een circuit: rijd je beschut op stukken met tegenwind? of juist niet?), net zoals al het andere dat de verhouding tussen rolweerstand en luchtweerstand verandert (er vanuit gaand dat de aandrijfverliezen verwaarloosbaar zijn). 

(28-Sep-2024, 10:50 AM)Wim -de roetsende schreef: 39cm schouderbreedte  Doh
Geen wonder dat ik niet pas met een schouderbreedte van 47cm.
De breedte van je woonkamer is toch ook niet gelijk aan de breedte van de deuropening?

(02-Oct-2024, 08:18 AM)John1000 schreef: In het filmpje is de breedte van het instapgat 38 cm. Echter de rand om het
instapgat zou erbij moeten worden opgeteld. Met 38 cm zou ik een arm moeten
missen. Mijn schouderbreedte is tusen de 46 en 47 cm
Verder is "schouderbreedte" bij velomobielen een beetje een nutteloos gegeven. Laten we het profiel van de Snoek er eens bij pakken:

[Afbeelding: Snoek-Lschouder.png]

Op punt 1 (bovenin, tegen de muts) is de fiets het smalst.
Punt 2 is duidelijk breder, maar punt 3 is het breedst.

In mijn Tuna ben ik ten opzichte van mijn DF met m'n billen verder naar voren gaan zitten, zodat ik iets vlakker kom te liggen en daardoor de houding in de Snoek wat meer benader. Hierdoor komen m'n schouders vooral iets lager uit, gevolg daarvan is dat ik nu misschien wél iets aan schouderschuimpjes heb.
Het is dus sterk afhankelijk van je totale "pasvorm" hoeveel ruimte je in de breedte hebt. De enige uitzondering hierop is de Bülk; die heeft een hele vlakke zijkant, wat ruimte biedt aan breedgeschouderde rijders (mits ze even inschikken met instappen, want het instapgat is vooral achterin wel smal), maar ten opzichte van een Milan SL wel wat snelheid kost.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
(02-Oct-2024, 09:50 AM)Pphaan34 schreef: Schouders hebben gewrichten hè. Dan kan je ze smaller maken om in te stappen. ..... Rolleyes

Dan moet je denk ik eerst je sleutelbeenderen breken...
Antwoord }
Bedankt door:
Dan kan ik zeker toveren, want ik kan met mijn 52cm schouders prima plaatsnemen in de fiets, ondanks het instapgat van 38cm  applause


Hoeveel het qua snelheid uitmaakt heb ik in dit topic nu al zoveel keer gezegd, ik blijf niet bezig. 

Ow wacht, je wil één universeel antwoord, dat heb ik wel voor je: 42  Big Grin
Antwoord }
Vanmiddag langs de Oosterschelde met wind van zij kwam een nummer bij me boven, een heeeeel oud nummer van Rod Stewart, en ben ik maar mee gaan blèren Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(02-Oct-2024, 10:49 AM)365cycle schreef: De breedte van je woonkamer is toch ook niet gelijk aan de breedte van de deuropening?

Deze opmerking begrijp ik echt niet.

In het filmpje is de breedte van de Snoek ter hoogte van de schouders IN de vm 39cm.

Mijn. schouderbreedte is 48cm (opnieuw gemeten) en dat gaat dus never nooit niet passen.


Het ging dus NIET over de breedte van het instapgat.


Ook dat begrijpen sommigen blijkbaar niet. 
Je schouders kunnen inderdaad onmogelijk voldoende smaller worden om in te stappen. 
Het scharnieren ervan gaat echt niet voldoende helpen. 
Je draait in je torso en daardoor komen je schouders meer overdwars en dan kun je probleemloos instappen. 
Ook al is de breedte van het instapgat stukken smaller dan dat je schouders zijn.

Mijn Milan heeft ter hoogte van de schouders een Instapgat van 30cm breed. 
Daar kan ik dus probleemloos instappen met mijn schouderbreedte van 48cm.

Want 'die deuropening is inderdaad smaller dan mijn woonkamer'.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Ik voel niet echt de behoefte om m'n bericht inclusief tekening nog verder toe te lichten...
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door:
(02-Oct-2024, 11:43 PM)365cycle schreef: Ik voel niet echt de behoefte om m'n bericht inclusief tekening nog verder toe te lichten...

Is ook geen noodzaak voor. Dat is volkomen helder.

Alleen niet die opmerking over die deur en de woonkamer.


Uiteraard is het volstrekt duidelijk dat als je lager in de vm gaat zitten, er meer ruimte voor je schouders is. Iedereen met een vm weet dit.

Ik refereerde aan het filmpje met de opgegeven maten. Ik had het niet over jouw tekening die volstrekt helder is.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
KIWA track en trace systeem
Het is even on hol...ZoefZoef — 01:05 AM
KIWA track en trace systeem
De AXA lijkt verdach...Arno boogaart — 12:51 AM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Laat eventueel de te...Fietsbennie — 12:08 AM
KIWA track en trace systeem
Het is even on hold ...Hoekie — 11:37 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Wat bekendheid gener...Hoekie — 11:30 PM
De Waterlandse Liggers
Na een maand te hebb...GertBr — 11:07 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Bekendheid is ook ni...Bianca F — 10:54 PM
Hase pino verbouwing
Onze hase pino is al...blokdoorn — 10:02 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Nou ik denk eerder a...Hardloper — 02:43 PM
OBT 2024 Rotterdam
Als ik mee doe . Dan...Hardloper — 02:39 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Met zo'n voornemen m...Bob Hagendijk — 02:27 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Mooi forumpje dit :D365cycle — 02:07 PM
LinkedIn / Velomobiel promotie
Niet alleen op Linke...365cycle — 02:04 PM
OBT 2024 Rotterdam
Voor stallers heb ik...365cycle — 01:54 PM
KIWA track en trace systeem
In een wielkast zou ...365cycle — 01:46 PM
KIWA track en trace systeem
Heb de vraag uitgeze...Arno boogaart — 12:58 PM
Het nieuwe wapen tegen fatbikes: de rol...
Iemand een Optima Ri...TimSch — 11:00 PM