Topics: 11
Bedankt: 75
536 x bedankt in 276 berichten
Je zou die hosten eigenlijk qua kleur in overeenstemming met de rest van de vm moeten brengen (dus zwart boven, groen onder). Wellicht dat het dan mooier is. My 2 cents.
rij zowel onderstuur als aero-stuur
Topics: 151
Bedankt: 2140
7551 x bedankt in 3715 berichten
(23-Dec-2024, 07:18 PM)Josligfiets schreef: Je zou die hosten eigenlijk qua kleur in overeenstemming met de rest van de vm moeten brengen (dus zwart boven, groen onder). Wellicht dat het dan mooier is. My 2 cents.
De Hosen hebben sowieso geen kleur. Het is gewoon zichtcarbon. De DF is wel echt zwart van boven. Geen zichtcarbon dus.
Een tweedehands fiets/auto/paard/enz. heeft geen kleur zei mijn vader altijd.
Het is een kwestie van accepteren. Overspuiten vind ik geen optie. Het liefst had ik de kleur andersom gehad, maar ja....dat is nou eenmaal niet zo.
Van voren is het een behoorlijk zwarte fiets. Vandaar de extra reflectie. Misschien komt er nog wel meer op.
Sowieso nog een paar oogjes. Wel andere dan de Milan heeft. Die zijn in 2 kleuren zelfs €70,- Op de Milan hebben ze maar 1 kleur en toen vond ik €35,- al een hoop geld.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Topics: 7
Bedankt: 288
2880 x bedankt in 1342 berichten
Ik vind het ook een mooie fiets maar inderdaad wel erg zwart. Zo'n setje oogjes doet ook al weer wat en geeft em meer smoel.
Topics: 151
Bedankt: 2140
7551 x bedankt in 3715 berichten
(, 02:06 AM)Bob Hagendijk schreef: Het belangrijkste is dat jij er blij mee bent, niet wat anderen vinden.
Het gaat erom of jij er blij mee bent, en of de meerprijs voor het overspuiten je ook zoveel gelukkiger maakt.
Veel plezier ermee
Dankjewel, ik ben er inderdaad heel blij mee.
Overspuiten zou ik inderdaad nooit doen bij een vm die er nog zo netjes uit ziet. De vm wordt zwaarder, het kost grondstoffen en energie én dat vind ik nou zonde.
Dankjewel.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282